Nee. Natuurlijk niet!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:05 schreef Asfyxia het volgende:
Wie de neuk is Dirk Brounen? Moet ik zijn mening serieus nemen? Serieuzer dan, bijvoorbeeld, die van xeno of whuzz?
Sorry, dat ik jou vergeten ben.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:10 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Nee. Natuurlijk niet!
Gek.
De vraag alleen al....
Begrijpelijk, je vergeet ook wel eens te betalen las ik.quote:
Nee, dat was bewust.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:16 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Begrijpelijk, je vergeet ook wel eens te betalen las ik.
Xeno neem ik altijd heel serieus. Mensen die mij zoveel geld opleveren behoren serieus genomen te wordenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:05 schreef Asfyxia het volgende:
Wie de neuk is Dirk Brounen? Moet ik zijn mening serieus nemen? Serieuzer dan, bijvoorbeeld, die van xeno of whuzz?
Om die reden houdt de werkgever het geld ook in, stel je voor dat je dat aan loonslaven over zou laten. Als ondernemers stoppen met betalen zal er waarschijnlijk zeer snel extra geld naar justitie gaanquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:36 schreef Bayswater het volgende:
Eens kijken hoe het met Nederland is gesteld als de mensen met HRA morgen ophouden met belasting betalen. Gaan we eens teren op de huurders.
Bedankt voor het delen van je ervaring.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:53 schreef xenobinol het volgende:
Quite an experience to live in fear, isn't it? That's what it is to be a slave.
Niet bang zijn Xenotje... het is maar een opritje!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:53 schreef xenobinol het volgende:
Quite an experience to live in fear, isn't it? That's what it is to be a slave.
Nou.... die oprit moet er zo onderhand wel aardig beroerd bij liggenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:20 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Niet bang zijn Xenotje... het is maar een opritje!
iedereen betaalt toch belasting??quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:36 schreef Bayswater het volgende:
Eens kijken hoe het met Nederland is gesteld als de mensen met HRA morgen ophouden met belasting betalen. Gaan we eens teren op de huurders.
Je bent niet bepaald de enige huurslaaf op aarde Xenoquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:28 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Nou.... die oprit moet er zo onderhand wel aardig beroerd bij liggen
Ik jat ook alles van de sigarenboer omdat de albert heijn wel genoeg omzet heeft.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:42 schreef Asfyxia het volgende:
En ik denk dat de meesten dat niet zijn. Kijk wat een tuig er bij banken en verzekeraars rondloopt, hoe de burger door hen voor miljarden euro's wordt genaaid. En dan zou ik me druk moeten maken om m'n huur netjes op tijd te betalen? No way.
Hé Xeno, jij hebt toch zo'n kutkat? Zag net op tv dat die katten een kostenpost zijn van zo'n 24 miljard euro. Afmaken die beesten en alle problemen zijn opgelost.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:28 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Nou.... die oprit moet er zo onderhand wel aardig beroerd bij liggen
Sorry hoor maar ik betaal 120 euro service kosten, waarbij inbegrepen een voorschot betaal voor verwarming en water (50 euro). Dat voor een huis van 120k van 74m2. In mijn ogen niet onbegrijpelijk dat dit niet verkocht wordt.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:59 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Valt nog te bezien. Bij het andere appartement staat:
- Servicekosten totaal circa ¤ 175,- per maand (inclusief voorschot verwarming, waterverbruik, opstalverzekering, reservering groot onderhoud, erfpachtcanon etc).
Ach.... gewoon een paar HRA lurkers afschieten, zijn die kosten zo bespaartquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:45 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Hé Xeno, jij hebt toch zo'n kutkat? Zag net op tv dat die katten een kostenpost zijn van zo'n 24 miljard euro. Afmaken die beesten en alle problemen zijn opgelost.
Eey FU!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:45 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Hé Xeno, jij hebt toch zo'n kutkat? Zag net op tv dat die katten een kostenpost zijn van zo'n 24 miljard euro. Afmaken die beesten en alle problemen zijn opgelost.
Ik heb wel een aflossingsvrije hyp. 100% zelfs.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:50 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Allemaal? Wat boeit mij dat? Ik heb geen aflossingsvrije hypotheek en vele vele anderen ook niet.
Als ik mn huis voor het zelfde maandbedrag kon huren, zou ik het meteen doen..quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:24 schreef Asfyxia het volgende:
Je zult wel moeten heh, met die erfpachtconstructie.
quote:Wanhopig Detroit: 150 duizend kado bij koop woning
19-02-2011 | Gepubliceerd 09:50
19-02-2011 | Laatst bijgewerkt 10:02
De Amerikaanse autostad Detroit biedt mensen geld om in huizen te gaan wonen. De huizen staan veelal in vervallen buurten.
Handig
Stuur door Print
Share |
Zo kunnen politieagenten voor duizend dollar een huis kopen en krijgen ze 150 duizend dollar toe voor renovatie.
Om vervallen wijken in Detroit weer wat kleur te geven biedt de stad geld om in verlaten huizen te komen wonen, meldde Detroit News deze week.
Vooral de wijken Woodward en Brush Park kenmerken zich door aanzienlijke leegstand. Detroit heeft in samenwerking met enkele bedrijven geld beschikbaar gesteld om mensen naar deze wijken te lokken.
De maatregelen zijn vooral ingegeven door de vervallen staat van de huizen. Freelance fotograaf Kevin Bauman maakte foto's van honderd verlaten huizen in Detroit. Voor deze woningen zou je dus geld kunnen krijgen.
Politieagenten
Burgemeester Dave Bing van Detroit maakte vorige week een plan bekend om politieagenten naar de vervallen wijken te lokken. Nu wonen veel agenten die in Detroit werken in aangrenzende plaats.
Om bewoners naar de vervallen wijken te lokken is een subsidiepot van dertig miljoen dollar beschikbaar. Omdat het inwoneraantal van autostad Detroit - met de hoofdkwartieren van GM en Ford - nog maar de helft bedraagt van de 1,8 miljoen mensen in 1950, zijn er projecten gestart om de mensen terug te halen.
Verplegers en leraren
Twee ziekenhuizen en een universiteit in Detroit helpen ook mee met het stimuleringsplan. Om de wijk Midtown op te fleuren krijgen medewerkers van de ziekenhuizen en de universiteit instellingen geld als ze een huis kopen of huren. Het gaat hier om enkele duizenden dollars voor huurders en zelfs twintigduizend dollar voor kopers. Ook huidige bewoners die bij deze instellingen werken krijgen geld.
Klopt. Was ook enigzins gechargeerd neergezet in een poging Zaadbel ervan te doordringen dat de wereld niet zo zwart/wit is als hij hem ervaart.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:15 schreef capricia het volgende:
Ik heb wel een aflossingsvrije hyp. 100% zelfs.
Maar dat wil niet zeggen dat we niet aflossen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |