Valt nog te bezien. Bij het andere appartement staat:quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:53 schreef Censuur-152 het volgende:
De servicekosten bedragen ¤ 180,- per maand, dit is inclusief stookkosten verwarming, exclusief ¤ 125,= per maand voor groot onderhoud.
Allemachtig wat een geld..... 300EUR extra kosten.
tis ook in een andere flat, degene ernaastquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:59 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Valt nog te bezien. Bij het andere appartement staat:
- Servicekosten totaal circa ¤ 175,- per maand (inclusief voorschot verwarming, waterverbruik, opstalverzekering, reservering groot onderhoud, erfpachtcanon etc).
Ik had hem al gezien.... hij lijkt zich redelijk bewust van de weeffouten in het systeem. Een duidelijke lange termijn visie is waar de markt wel eens het meeste belang bij zou kunnen hebben.quote:
Dan ben jij iig ver in het voordeel t.o.v. die andere flat.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:00 schreef farscapevr8 het volgende:
tis ook in een andere flat, degene ernaast
dat ben ik per maand kwijt aan een eengezinswoning 150 m2, 6 kamers met tuin op het zuiden,quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:53 schreef Censuur-152 het volgende:
[..]
De servicekosten bedragen ¤ 180,- per maand, dit is inclusief stookkosten verwarming, exclusief ¤ 125,= per maand voor groot onderhoud.
Allemachtig wat een geld..... 300EUR extra kosten.
Tja.... goede ontsluiting kost grond wat we liever voor veel poen aan bankschaapjes verkopenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:55 schreef Censuur-152 het volgende:
Heeft 's ochtends wel prachtige files binnen de wijk.....
Nee daar jagen we wilde poolse paarden en hekgeiten opquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:06 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Tja.... goede ontsluiting kost grond wat we liever voor veel poen aan bankschaapjes verkopen
zeker want de servicekosten verschillen nogal he;)quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:03 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Dan ben jij iig ver in het voordeel t.o.v. die andere flat.
Of schotse 'Hooglanders' in dit gevalquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:07 schreef meth77 het volgende:
[..]
Nee daar jagen we wilde poolse paarden en hekgeiten op
Dat is maar de vraag, moet zijn flat nog groot onderhoud ondergaan? Of laten we de boel gewoon verpauperen?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:03 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Dan ben jij iig ver in het voordeel t.o.v. die andere flat.
Maar eigenlijk zegt hij niet veel.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:03 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik had hem al gezien.... hij lijkt zich redelijk bewust van de weeffouten in het systeem. Een duidelijke lange termijn visie is waar de markt wel eens het meeste belang bij zou kunnen hebben.
Hij geeft ook aan dat er eerst een politicus moet komen die de boodschap durft te vertellen. De poppetjes in dit kabinet hebben het duidelijk te verstaan gegeven dat zij in ieder geval helemaal niets gaan doen. Dom... want de onzekerheid die er nu heerst blijft in stand imo.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:15 schreef HansvD het volgende:
Maar eigenlijk zegt hij niet veel.
HRA, overdrachtsbelasting, Sociaal huren, huurtoeslag e.d. moeten we op lange termijn (10 - 15 jaar) aanpassen zegt hij maar met een concreet voorstel komt hij niet.
Dus zijn advies is: Er moet iemand komen die zegt dat we de komende 15 jaar de huur en koopmarkt gaan veranderen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:17 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Hij geeft ook aan dat er eerst een politicus moet komen die de boodschap durft te vertellen. De poppetjes in dit kabinet hebben het duidelijk te verstaan gegeven dat zij in ieder geval helemaal niets gaan doen. Dom... want de onzekerheid die er nu heerst blijft in stand imo.
Waar die man zijn geld mee verdient is mij niet bekend en dat hij open deuren intrapt lijkt mij duidelijk. Het is mij al lange tijd duidelijk dat er ook onder economen geen eensgezind inzicht is over welke maatregelen er noodzakelijk zijn. Mogelijk dat dit inderdaad te maken heeft met de hand die ze voedt.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:19 schreef HansvD het volgende:
Dus zijn advies is: Er moet iemand komen die zegt dat we de komende 15 jaar de huur en koopmarkt gaan veranderen.
Verdient die man zijn geld met dit soort open deuren?
We hebben het niet over een WBV he......quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:10 schreef xenobinol het volgende:
Dat is maar de vraag, moet zijn flat nog groot onderhoud ondergaan? Of laten we de boel gewoon verpauperen?
Opknappen laat de WBV wel aan de nieuwe eigenaren overquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:36 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
We hebben het niet over een WBV he......
Maandag allemaal TROS Radar kijken..quote:De gemiddelde woningprijs in Nederland, is na jarenlange stijging, de afgelopen 2 jaar met ruim 7 % gedaald. Daarmee is de kans op een restschuld voor mensen met een aflossingsvrije hypotheek fors toegenomen. Volgens het CBS moeten 3 op de 10 huizenbezitters rekening houden met een (forse) toekomstige restschuld.
Allemaal? Wat boeit mij dat? Ik heb geen aflossingsvrije hypotheek en vele vele anderen ook niet.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:49 schreef Censuur-152 het volgende:
Maandag allemaal TROS Radar kijken..
Maar vele anderen wel, want hoe konden ze anders hun overgewaardeerde woning financieren? Juist.... niet aflossen en maximaal HRA lurken. Niet iedereen BVZ maar wel een hele hoopquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:50 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Allemaal? Wat boeit mij dat? Ik heb geen aflossingsvrije hypotheek en vele vele anderen ook niet.
40% aflossingsvrij was het toch?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:50 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Allemaal? Wat boeit mij dat? Ik heb geen aflossingsvrije hypotheek en vele vele anderen ook niet.
Een verstandig persoon koopt een huis voor de langere termijn. Dan is 40% aflossingsvrij geen enkel probleem.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:49 schreef Censuur-152 het volgende:
[..]
Maandag allemaal TROS Radar kijken..
Ongeveer wel. (45%) Maar die 45% betaald Xeno via de HRA.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |