That's mequote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
ja
Hierna even een liedje om de zon terug te krijgen
En daarna een verzoekje van Huppelkut
Nee draakjequote:
Je bent eruit hoor, we horen nu draakjequote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Als je Diggy Dex hoort wel ja
Ooh goed dat hij het weer doetquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je bent eruit hoor, we horen nu draakje
Nee geloof het niet. Misschien is koelkast wakker. of SSB had even een disconnect en dan duikt draakje er snel opquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:07 schreef sharr het volgende:
Was draakje niet gewoon voor 11 uur ingesteld?
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je bent eruit hoor, we horen nu draakje
Die is net wakker gok ik zoquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ooh goed dat hij het weer doet
Zou Koelkast niet live gaan om 11:00?
Nee hij kickte me hahaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee geloof het niet. Misschien is koelkast wakker. of SSB had even een disconnect en dan duikt draakje er snel op
Dat vind ik wel schandaligquote:
Herkenbaar welquote:
En dan mijn verzoekje hequote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ach ik viel alleen maar in hoor
En ik ben vanmiddag nog lang genoeg![]()
Vind het niet erg hoor.
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Huppelmuts
Bericht:
Zonder rickroll geen happy day
Moet ik ook een eitje voor jou bakken Kastquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:10 schreef djkoelkast het volgende:
Ik denk dat ik vergeten ben Draakje om 10u weer te laten starten![]()
Overigins zat ik vannacht te wachten tot jullie klaar waren (wist niet zeker of het goed zou gaan, dus ik denk ik wacht nog wel even) waren jullie om 2:30u nog bezig. Zet dan op het rooster dat je tot 3u of weet ik veel wanneer gaat, dan wacht ik er niet op
Van wat ik begreep is Ez er snel voor Draak in gedoken. Die wist van tevoren niet tot hoe laat hij zou gaan draaien. Is uiteindelijk 5 uur gewordenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:10 schreef djkoelkast het volgende:
Ik denk dat ik vergeten ben Draakje om 10u weer te laten starten![]()
Overigins zat ik vannacht te wachten tot jullie klaar waren (wist niet zeker of het goed zou gaan, dus ik denk ik wacht nog wel even) waren jullie om 2:30u nog bezig. Zet dan op het rooster dat je tot 3u of weet ik veel wanneer gaat, dan wacht ik er niet op
Nah, doe maar gewoon een broodje pindakaas, dank jequote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Moet ik ook een eitje voor jou bakken Kast?
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Godsamme, Huppel zeker weer?
Ik ga straks een bazentrack aanvragen!!quote:
Met chocoladehagel er opquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nah, doe maar gewoon een broodje pindakaas, dank je
Ja, niet leuk, want nu heeft dat ding uren voor jan lul aan gestaan. Plan het dan gewoon in.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Van wat ik begreep is Ez er snel voor Draak in gedoken. Die wist van tevoren niet tot hoe laat hij zou gaan draaien. Is uiteindelijk 5 uur geworden
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Met chocoladehagel er op?
Schelden bij Ezquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja, niet leuk, want nu heeft dat ding uren voor jan lul aan gestaan. Plan het dan gewoon in.
Oh okayquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Over een uur ben ik wakker en niet boos meer, dus ik doe het nu gewoon in het wilde weg.
Ik heb nog steeds een ruis die weg moetquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:14 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb nog van niemand teksten gehad sinds deze jingle
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
EvilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Gun mij dit gewoon jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ik heb LIBERTEEEEEEEEEEEEEEEE aangevraagdquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:15 schreef sharr het volgende:
Kan iemand hele harde muziek aanvragen? Dance? Achtig? Trance? Achtig?![]()
Heb ik al gedaan, naja niet "heel hard", maar wel dancequote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:15 schreef sharr het volgende:
Ik ga dit weekend mijn best voor je doen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:14 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb nog van niemand teksten gehad sinds deze jingle
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:16 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik ga dit weekend mijn best voor je doen.
Kijk volgende nummerquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:15 schreef sharr het volgende:
Frenchcorequote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:15 schreef sharr het volgende:
Hmm.. desnoodsquote:
Ik ook, ga hem vanavond 'inzingen'quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb nog wel een goed idee voor een jingle
Wel netjesquote:U heeft T-Mobile gemachtigd om uw maandelijkse facturen via een automatische opdracht te laten incasseren. Helaas is deze automatische betaling niet gelukt. Hierover bent u door T-Mobile per SMS geinformeerd.
Het bedrag dat wij niet hebben kunnen incasseren bedraagt ¤ 92,49. Met deze e-mail kunt u dit bedrag snel en gemakkelijk voldoen.
Bustedquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Zeg in vanmorgen tegen mijn vriendin dat ik minder ga smsen door die hoge rekeningen.
Zegt ze: "nou met mij sms je anders amper hoor, dus ik vraag me af met wie je dan zo veel smst ? "
Nja ik heb maar 300 smsjen en 300 minuten.quote:
Heldquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:22 schreef djkoelkast het volgende:
Na Liberté ga ik live, dus geen verzoekjens meer aanvragen
We moeten minder smsen inderdaadquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Zeg in vanmorgen tegen mijn vriendin dat ik minder ga smsen door die hoge rekeningen.
Zegt ze: "nou met mij sms je anders amper hoor, dus ik vraag me af met wie je dan zo veel smst ? "
ga dat maar even haarfijn uitleggen, jongenman!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ze moet gewoon aan de WhatsApp gaanquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nja ik heb maar 300 smsjen en 300 minuten.
Dus dat zijn er per maand maar 10 per dag, daar zit je zo aan
Ik moet overstappen naar Vodafone, voor die sms-blocksquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik verbel 0 per maand, pre-paid![]()
Staat nog altijd 60 euro op.
Ja, die Blox zijn echt te chillquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik moet overstappen naar Vodafone, voor die sms-blocks
Contract loopt alleen pas in juli af
ja dat zei ik ook alquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze moet gewoon aan de WhatsApp gaan
Handige prepaid blox bij vodafone:quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik moet overstappen naar Vodafone, voor die sms-blocks
Contract loopt alleen pas in juli af
Pics van je vriendinquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
ja dat zei ik ook al
Ze heeft een iPod touch met die zooi er op, alleen kan ze die alleen thuis gebruiken want ze heeft wifi nodig.
Men neme mijn usernaam, men plakke @hotmail.com er achter, men hebbe mijn msn.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wat is je msn?
Kan ik vanavond even een jingle sturen!
En hij is zo goedquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
djkoelkast
Bericht:
Deze heb ik al een tijd niet gehoord!
quote:
Succes op school en tot straksquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:30 schreef sharr het volgende:
Ik ga toch maar naar school schatjens, lekker nummer dit en veel plezier met Koelkast zo
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:30 schreef sharr het volgende:
Ik ga toch maar naar school schatjens, lekker nummer dit en veel plezier met Koelkast zo
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:31 schreef Huppelmuts het volgende:
LIBERTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:34 schreef mash_ het volgende:
Request limit reached. You can only request 1 songs every 9 minutes
Kortste ban in de geschiedenis van FOK!?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:37 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb een ban van 10 min gehad deze week
Nee ik heb nog een kortere gehad eens.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kortste ban in de geschiedenis van FOK!?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ghehe ben benieuwdquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb eindelijk een betere mic
Hij echo'd alleen wel een beetje volgens mij
Dat hopen wel meer mensenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:41 schreef robdriessen het volgende:
Hier op het werk staat trouwens Radio6 aan. Best relaxed. Beter als dat geschreeuw op 538. Op een gegeven moment hoopten we dat Bruno Mars die granaat eens echt opving zodat hij op gruwelijk wijze om het leven zou komen.
Teleurstellend dat ONZ niet aan staat.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:41 schreef robdriessen het volgende:
Hier op het werk staat trouwens Radio6 aan. Best relaxed. Beter als dat geschreeuw op 538. Op een gegeven moment hoopten we dat Bruno Mars die granaat eens echt opving zodat hij op gruwelijk wijze om het leven zou komen.
moet je Q-music eens opzetten, Wat is dat een vieze pauper zender zegquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:41 schreef robdriessen het volgende:
Operaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:45 schreef mash_ het volgende:
Ik ben nu overtuigd dat Firefox beter is.In IE Is het dm systeem echt kut.
Jan Wayne Meets Lena - Total Eclipse Of The Heartquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Opera![]()
En YT linkjes kan ik niets mee, artiest - titel wel
Zodra hij binnen is zet ik hem er bijquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:46 schreef mash_ het volgende:
[..]
Jan Wayne Meets Lena - Total Eclipse Of The Heart
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zodra hij binnen is zet ik hem er bij
Is het ookquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Klinkt als "meisje, je bent zo lelijk"
Een witte neger, net als onze Dragemsquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ja dus
Die gast die dit zingt is ook gewoon Nederlands heh
tof! heb je er al 1 op het oog?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:50 schreef Patje1987 het volgende:
Binnenkort eens naar een nieuwe auto kijken
een maat van me heeft een Alfa 147 gekochtquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:50 schreef Patje1987 het volgende:
Binnenkort eens naar een nieuwe auto kijken
Niet specifiek nog, zit naar een c klasse te kijken.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
tof! heb je er al 1 op het oog?
Mercedes?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:51 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Niet specifiek nog, zit naar een c klasse te kijken.
Jepquote:
Maar heb nog niets op het ook eigenlijk, ben aan het rondkijken, maar ik vind die c180 sportcoupé wel erg vet en in mijn prijsklassequote:
Impreza?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:57 schreef djkoelkast het volgende:
Ik ga weer voor een Subaru kijken als ik deze weg doe
Ohja die is ook wel tof...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:56 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Maar heb nog niets op het ook eigenlijk, ben aan het rondkijken, maar ik vind die c180 sportcoupé wel erg vet en in mijn prijsklasse
Ik heb nu een Legacy AWD. Ik zoek al meer dan een jaar een nieuw interieur (iemand heeft hem "gepimpt") maar ze gaan dus nooit stuk, geen enkele sloop in de buurt heeft onderdelen.quote:
Volgens mij zag ik Mono er mee lopen. Iets met G-Spot mompelend.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:59 schreef Huppelmuts het volgende:
Wie heeft mn imbussleutels verstopt
Geen idee, dan moet ik hem in de uitzending beluisteren, als je dat wil primaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Koelkast, kan je iets met mij jingle denk je?
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik Mono er mee lopen. Iets met G-Spot mompelend.
hahahaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Geen idee, dan moet ik hem in de uitzending beluisteren, als je dat wil prima
makreelquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat voor vis zal ik halen op 'vrijdag-visdag'?
Sowieso haring, maar wat nog meer ?
bock = slechtquote:
Ik dacht een een broodje palingquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
makreel
of kibbeling
lekkerbekkie
Ik zeg het woord van 2011, op naar een compleet Koelkastwoordenboek.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
bock = slecht
gleuf = goed (gleuve mag ook, wat een gleuve plaat, wat een gleuf nummer)
schenken = als man je zaad willen 'schenken', neuken/overheen spuiten etc.
ah oke weer wat geleerd...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
bock = slecht
gleuf = goed (gleuve mag ook, wat een gleuve plaat, wat een gleuf nummer)
schenken = als man je zaad willen 'schenken', neuken/overheen spuiten etc.
Kan ookquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik dacht een een broodje paling
Ja die is goedquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ah oke weer wat geleerd...
[..]
Kan ookwel bij dinges op het plein
Die heb ik alleen nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:12 schreef LovelyLady het volgende:
koelkast ik heb je een request gdmd
ik kan toch goffer niet op de naam komen...quote:
Kanquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:13 schreef djkoelkast het volgende:
zullen we nog eens wat hema's doorverbinden anders?
Topic Killer!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:16 schreef Viro het volgende:
Goede middag allemaal
We zijn weer winkels aan het bellen zie ik
ben ook verbaasdquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:27 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Hoor ik nou gewoon Metallica in Koelkast zijn show?
Is goedquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:28 schreef Viro het volgende:
[..]
je mag bij mij komen luisteren, volume zo hard als je maar wil
Weet die leraar van jou niet dat metallica belangrijker is dan dat hij zelf is?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:29 schreef sharr het volgende:
[..]
Is goed
Vervelende leraar dit, "WHAT ARE YOU GOING TO DO WITH THOSE EARPHONES, THIS IS SERIOUS SHIZZLE YOU KNOW"
Nee, die man vindt alles minder belangrijk dan hijzelf, gewoon niet normaal hoe arrogantquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:31 schreef Viro het volgende:
[..]
Weet die leraar van jou niet dat metallica belangrijker is dan dat hij zelf is?
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:32 schreef Viro het volgende:
Ik ken heel dit lied met mijn ogen dicht spelen op de gitaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik kom niet verder dan medium![]()
quote:
Wat is het praktisch nut van de beste jongen?quote:
We need to learn him some lessonsquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:33 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee, die man vindt alles minder belangrijk dan hijzelf, gewoon niet normaal hoe arrogant"I know I'm the best so shut up you worthless" enzo
ik dank u hartelijkquote:
Xbox360 of ps3?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
ik kom niet verder dan medium
Nee dat is een gevaarlijke auto voor in de ghettoquote:
Maar die van mij nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee dat is een gevaarlijke auto voor in de ghetto
ik heb het hele pakket gekocht bij guitar hero world tour. Daarna Metallica losquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb ook het drumstel e.d. maar dat ligt me helemaaaaal niet
Ik weet niet wat we allemaal hebbenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:39 schreef Viro het volgende:
[..]
ik heb het hele pakket gekocht bij guitar hero world tour. Daarna Metallica los
Donaldquote:
keertje samen metallica doen ? Broertje wil co-op niet doen, hij speelt alleen maar fifaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik weet niet wat we allemaal hebben
ik heb al heel lang niet gespeeldquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:43 schreef Viro het volgende:
[..]
keertje samen metallica doen ? Broertje wil co-op niet doen, hij speelt alleen maar fifa
laatste spel dat ik gespeeld heb is F1 2010. Was begin december alweerquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb al heel lang niet gespeeld
maar vinnut best![]()
fifavoetbal
net als racespellen vinnik ook saai
Wat heb je allemaal meegenomen?quote:
Haring (inmiddels op)quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:46 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal meegenomen?
Er staat anders nog genoeg op je spaarrekeningquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Haring (inmiddels op)
Broodje paling (half op)
200 gr gebakken mosselen (voor vanavond)
200 gr gebakken garnalen (voor vanavond)
Bijna ¤16-, bij elkaar___
Ik dacht dat ze aan knuffelen deden, maar blijkbaar doen ze iets andersquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Noem je me nou gewoon een flikkerige cowboy?
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Haring (inmiddels op)
Broodje paling (half op)
200 gr gebakken mosselen (voor vanavond)
200 gr gebakken garnalen (voor vanavond)
Bijna ¤16-, bij elkaar___
ik heb werkelijk geen idee geloof dat het fable 3 was ergens in novemberquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:45 schreef Viro het volgende:
[..]
laatste spel dat ik gespeeld heb is F1 2010. Was begin december alweer
quote:
Die heb ik sinds de release liggen hier, nog in plasticquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb werkelijk geen idee geloof dat het fable 3 was ergens in november
Gadverquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Gadverdamme er kwam allemaal gelei uit die paling, ik ging bijna over mijn nek!
ieuwquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Gadverdamme er kwam allemaal gelei uit die paling, ik ging bijna over mijn nek!
Waarom uit het raam? Vandaal!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb zojuist een broodje van ¤5-, het raam uitgegooid![]()
heb je weer in je wasbak lopen pissenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:51 schreef Ragboer het volgende:
Goedenmiddag. Ik ben een ragboer, kleedkamer met urine in de afvoer.
ik word altijd 18 geschat, terwijl ik 18 benquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik word altijd 20 - 21 geschat door meiden, terwijl ik 23 ben.
Geen idee of dat iets goeds is?
Ik zou me niet druk maken om die paar jaartjesquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zou me niet druk maken om die paar jaartjes
Het is pas erg als ze er 6 of meer naast zitten
zondequote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:49 schreef Viro het volgende:
[..]
Die heb ik sinds de release liggen hier, nog in plastic
Paling koop je in Harderwijkquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik had laatst paling van de supermarkt, en die was 10x lekkerder en goedkoper dan deze
Ik ben 22, wordt geschat rond 19/20...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Volgende keer gewoon weer voor een broekpaling gaanquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:54 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Gadverdamme dat haal ik echt NOOIT meer, wat een deceptie
quote:
gek hequote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:55 schreef Viro het volgende:
ik ben 22 word altijd 22 geschat. met baard opeens 26
Inderdaad. Altijd zeggen dat je 18 bent enz...quote:
Met baard sturen ze de AIVD op je afquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:55 schreef Viro het volgende:
Dat zeg jij altijd schatquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Inderdaad. Altijd zeggen dat je 18 bent enz...
Godverdomme zeg, dat ziet er lekker uit. Zou dat zo kunnen wegnaaien.quote:
je gaat toch geen broodje paling etenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Gerookte paling is weer anders heh
Waarom heb je een baard als 22 jarige zijndequote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:55 schreef Viro het volgende:
Dat dusquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:57 schreef utopie het volgende:
[..]
je gaat toch geen broodje paling eten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |