That's mequote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
ja
Hierna even een liedje om de zon terug te krijgen
En daarna een verzoekje van Huppelkut
Nee draakjequote:
Je bent eruit hoor, we horen nu draakjequote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Als je Diggy Dex hoort wel ja
Ooh goed dat hij het weer doetquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je bent eruit hoor, we horen nu draakje
Nee geloof het niet. Misschien is koelkast wakker. of SSB had even een disconnect en dan duikt draakje er snel opquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:07 schreef sharr het volgende:
Was draakje niet gewoon voor 11 uur ingesteld?
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je bent eruit hoor, we horen nu draakje
Die is net wakker gok ik zoquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ooh goed dat hij het weer doet
Zou Koelkast niet live gaan om 11:00?
Nee hij kickte me hahaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee geloof het niet. Misschien is koelkast wakker. of SSB had even een disconnect en dan duikt draakje er snel op
Dat vind ik wel schandaligquote:
Herkenbaar welquote:
En dan mijn verzoekje hequote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ach ik viel alleen maar in hoor
En ik ben vanmiddag nog lang genoeg![]()
Vind het niet erg hoor.
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Huppelmuts
Bericht:
Zonder rickroll geen happy day
Moet ik ook een eitje voor jou bakken Kastquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:10 schreef djkoelkast het volgende:
Ik denk dat ik vergeten ben Draakje om 10u weer te laten starten![]()
Overigins zat ik vannacht te wachten tot jullie klaar waren (wist niet zeker of het goed zou gaan, dus ik denk ik wacht nog wel even) waren jullie om 2:30u nog bezig. Zet dan op het rooster dat je tot 3u of weet ik veel wanneer gaat, dan wacht ik er niet op
Van wat ik begreep is Ez er snel voor Draak in gedoken. Die wist van tevoren niet tot hoe laat hij zou gaan draaien. Is uiteindelijk 5 uur gewordenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:10 schreef djkoelkast het volgende:
Ik denk dat ik vergeten ben Draakje om 10u weer te laten starten![]()
Overigins zat ik vannacht te wachten tot jullie klaar waren (wist niet zeker of het goed zou gaan, dus ik denk ik wacht nog wel even) waren jullie om 2:30u nog bezig. Zet dan op het rooster dat je tot 3u of weet ik veel wanneer gaat, dan wacht ik er niet op
Nah, doe maar gewoon een broodje pindakaas, dank jequote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Moet ik ook een eitje voor jou bakken Kast?
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Godsamme, Huppel zeker weer?
Ik ga straks een bazentrack aanvragen!!quote:
Met chocoladehagel er opquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nah, doe maar gewoon een broodje pindakaas, dank je
Ja, niet leuk, want nu heeft dat ding uren voor jan lul aan gestaan. Plan het dan gewoon in.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Van wat ik begreep is Ez er snel voor Draak in gedoken. Die wist van tevoren niet tot hoe laat hij zou gaan draaien. Is uiteindelijk 5 uur geworden
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Met chocoladehagel er op?
Schelden bij Ezquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja, niet leuk, want nu heeft dat ding uren voor jan lul aan gestaan. Plan het dan gewoon in.
Oh okayquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Over een uur ben ik wakker en niet boos meer, dus ik doe het nu gewoon in het wilde weg.
Ik heb nog steeds een ruis die weg moetquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:14 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb nog van niemand teksten gehad sinds deze jingle
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |