That's mequote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
ja
Hierna even een liedje om de zon terug te krijgen
En daarna een verzoekje van Huppelkut
Nee draakjequote:
Je bent eruit hoor, we horen nu draakjequote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Als je Diggy Dex hoort wel ja
Ooh goed dat hij het weer doetquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je bent eruit hoor, we horen nu draakje
Nee geloof het niet. Misschien is koelkast wakker. of SSB had even een disconnect en dan duikt draakje er snel opquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:07 schreef sharr het volgende:
Was draakje niet gewoon voor 11 uur ingesteld?
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je bent eruit hoor, we horen nu draakje
Die is net wakker gok ik zoquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ooh goed dat hij het weer doet
Zou Koelkast niet live gaan om 11:00?
Nee hij kickte me hahaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee geloof het niet. Misschien is koelkast wakker. of SSB had even een disconnect en dan duikt draakje er snel op
Dat vind ik wel schandaligquote:
Herkenbaar welquote:
En dan mijn verzoekje hequote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ach ik viel alleen maar in hoor
En ik ben vanmiddag nog lang genoeg![]()
Vind het niet erg hoor.
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Huppelmuts
Bericht:
Zonder rickroll geen happy day
Moet ik ook een eitje voor jou bakken Kastquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:10 schreef djkoelkast het volgende:
Ik denk dat ik vergeten ben Draakje om 10u weer te laten starten![]()
Overigins zat ik vannacht te wachten tot jullie klaar waren (wist niet zeker of het goed zou gaan, dus ik denk ik wacht nog wel even) waren jullie om 2:30u nog bezig. Zet dan op het rooster dat je tot 3u of weet ik veel wanneer gaat, dan wacht ik er niet op
Van wat ik begreep is Ez er snel voor Draak in gedoken. Die wist van tevoren niet tot hoe laat hij zou gaan draaien. Is uiteindelijk 5 uur gewordenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:10 schreef djkoelkast het volgende:
Ik denk dat ik vergeten ben Draakje om 10u weer te laten starten![]()
Overigins zat ik vannacht te wachten tot jullie klaar waren (wist niet zeker of het goed zou gaan, dus ik denk ik wacht nog wel even) waren jullie om 2:30u nog bezig. Zet dan op het rooster dat je tot 3u of weet ik veel wanneer gaat, dan wacht ik er niet op
Nah, doe maar gewoon een broodje pindakaas, dank jequote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Moet ik ook een eitje voor jou bakken Kast?
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Godsamme, Huppel zeker weer?
Ik ga straks een bazentrack aanvragen!!quote:
Met chocoladehagel er opquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nah, doe maar gewoon een broodje pindakaas, dank je
Ja, niet leuk, want nu heeft dat ding uren voor jan lul aan gestaan. Plan het dan gewoon in.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Van wat ik begreep is Ez er snel voor Draak in gedoken. Die wist van tevoren niet tot hoe laat hij zou gaan draaien. Is uiteindelijk 5 uur geworden
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Met chocoladehagel er op?
Schelden bij Ezquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja, niet leuk, want nu heeft dat ding uren voor jan lul aan gestaan. Plan het dan gewoon in.
Oh okayquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Over een uur ben ik wakker en niet boos meer, dus ik doe het nu gewoon in het wilde weg.
Ik heb nog steeds een ruis die weg moetquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:14 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb nog van niemand teksten gehad sinds deze jingle
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
EvilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Gun mij dit gewoon jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ik heb LIBERTEEEEEEEEEEEEEEEE aangevraagdquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:15 schreef sharr het volgende:
Kan iemand hele harde muziek aanvragen? Dance? Achtig? Trance? Achtig?![]()
Heb ik al gedaan, naja niet "heel hard", maar wel dancequote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:15 schreef sharr het volgende:
Ik ga dit weekend mijn best voor je doen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:14 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb nog van niemand teksten gehad sinds deze jingle
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:16 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik ga dit weekend mijn best voor je doen.
Kijk volgende nummerquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:15 schreef sharr het volgende:
Frenchcorequote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:15 schreef sharr het volgende:
Hmm.. desnoodsquote:
Ik ook, ga hem vanavond 'inzingen'quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb nog wel een goed idee voor een jingle
Wel netjesquote:U heeft T-Mobile gemachtigd om uw maandelijkse facturen via een automatische opdracht te laten incasseren. Helaas is deze automatische betaling niet gelukt. Hierover bent u door T-Mobile per SMS geinformeerd.
Het bedrag dat wij niet hebben kunnen incasseren bedraagt ¤ 92,49. Met deze e-mail kunt u dit bedrag snel en gemakkelijk voldoen.
Bustedquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Zeg in vanmorgen tegen mijn vriendin dat ik minder ga smsen door die hoge rekeningen.
Zegt ze: "nou met mij sms je anders amper hoor, dus ik vraag me af met wie je dan zo veel smst ? "
Nja ik heb maar 300 smsjen en 300 minuten.quote:
Heldquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:22 schreef djkoelkast het volgende:
Na Liberté ga ik live, dus geen verzoekjens meer aanvragen
We moeten minder smsen inderdaadquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Zeg in vanmorgen tegen mijn vriendin dat ik minder ga smsen door die hoge rekeningen.
Zegt ze: "nou met mij sms je anders amper hoor, dus ik vraag me af met wie je dan zo veel smst ? "
ga dat maar even haarfijn uitleggen, jongenman!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ze moet gewoon aan de WhatsApp gaanquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nja ik heb maar 300 smsjen en 300 minuten.
Dus dat zijn er per maand maar 10 per dag, daar zit je zo aan
Ik moet overstappen naar Vodafone, voor die sms-blocksquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik verbel 0 per maand, pre-paid![]()
Staat nog altijd 60 euro op.
Ja, die Blox zijn echt te chillquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik moet overstappen naar Vodafone, voor die sms-blocks
Contract loopt alleen pas in juli af
ja dat zei ik ook alquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze moet gewoon aan de WhatsApp gaan
Handige prepaid blox bij vodafone:quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik moet overstappen naar Vodafone, voor die sms-blocks
Contract loopt alleen pas in juli af
Pics van je vriendinquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
ja dat zei ik ook al
Ze heeft een iPod touch met die zooi er op, alleen kan ze die alleen thuis gebruiken want ze heeft wifi nodig.
Men neme mijn usernaam, men plakke @hotmail.com er achter, men hebbe mijn msn.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wat is je msn?
Kan ik vanavond even een jingle sturen!
En hij is zo goedquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
djkoelkast
Bericht:
Deze heb ik al een tijd niet gehoord!
quote:
Succes op school en tot straksquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:30 schreef sharr het volgende:
Ik ga toch maar naar school schatjens, lekker nummer dit en veel plezier met Koelkast zo
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:30 schreef sharr het volgende:
Ik ga toch maar naar school schatjens, lekker nummer dit en veel plezier met Koelkast zo
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:31 schreef Huppelmuts het volgende:
LIBERTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |