Ja dat gebeurt overalquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:33 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik woon in Ondiep, waar zgn. alleen maar paupers en aso's wonen, maar in ruim 7 jaar tijd heb ik nog nooit ergens last van gehad, ja 1 keer een inbraak gehad, maar dat kan overal gebeuren.
Succesquote:
Klinkt goedquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jagerbombs? Tieten overgoten met Jagermeister?
Eigen volk eerst?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:33 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik woon in Ondiep, waar zgn. alleen maar paupers en aso's wonen, maar in ruim 7 jaar tijd heb ik nog nooit ergens last van gehad, ja 1 keer een inbraak gehad, maar dat kan overal gebeuren.
Red Bull + Jagermeisterquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jagerbombs? Tieten overgoten met Jagermeister?
Jij hoeft het ook niet te drinkenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh. Ik ben niet zo dol op Jagermeister.
T is anders best geil om te delen wat je van een lichaam af liktquote:
Nou Samzz je leest het, overgieten die boobies!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T is anders best geil om te delen wat je van een lichaam af likt
O ja maar ze lust geen Jagermeister. Dus dan niet!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T is anders best geil om te delen wat je van een lichaam af likt
Alleen als het ijs- en ijskoud is!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:42 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Nou Samzz je leest het, overgieten die boobies!
ooh, maar dan lik ik t wel van andere tieten afquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:42 schreef Tally het volgende:
[..]
O ja maar ze lust geen Jagermeister. Dus dan niet!
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:42 schreef Ang3l het volgende:
Ik zie Sammz nu badderen in een bad vol jagermeister, met de tetters zo drijvend op de oppervlakteEn dat StBabylon dan onderzeebootje komt spelen.
MIquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alleen als het ijs- en ijskoud is!
Alcohol kan ook door de huid opgenomen worden, echt gezond lijkt het me niet (ook niet om onderzeebootje te spelen).quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:42 schreef Ang3l het volgende:
Ik zie Sammz nu badderen in een bad vol jagermeister, met de tetters zo drijvend op de oppervlakteEn dat StBabylon dan onderzeebootje komt spelen.
Hier word niets van tieten gelikt want ik mag geen drank!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ooh, maar dan lik ik t wel van andere tieten af
Ik zie alleen een hoofd tussen tieten en dan : Pfffrrrrrrrrtttttttttffffffff...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:42 schreef Ang3l het volgende:
slagroom, ijs, fruit, etc?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Hier word niets van tieten gelikt want ik mag geen drank!
Slagroom vind ik vies. Maar heb ik wel eens gebruikt als openingszinquote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:42 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb 't nog nooit in combie met Red Bull gehad, dus misschien is het dan wel lekkerquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:42 schreef Tally het volgende:
[..]
O ja maar ze lust geen Jagermeister. Dus dan niet!
Want tepels liegen nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:45 schreef stbabylon het volgende:
Hoe kun je nou zeggen dat je niet geniet!
Ik sta open voor alles, zolang t geen complete steak oid wordtquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Slagroom vind ik vies. Maar heb ik wel eens gebruikt als openingszin
Nee, dan liegen ze zeker nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zeker als ze ijs- en ijskoud zijn!
Chocolade sausquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik sta open voor alles, zolang t geen complete steak oid wordt
Voor de laatste keer, je mag mijn steak niet!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet op mijn lichaam in ieder geval!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmmm, steakquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Voor de laatste keer, je mag mijn steak niet!
Dat zeg ikquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Niet op mijn lichaam in ieder geval!
lijkt me heel viesquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zou je niet die eetbare massageolie met chocoladesmaak aanraden
Of chocolade body paintquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jammerquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Was bewust, om het underground te houden
Ik wil jouw steak ook helemaal nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Voor de laatste keer, je mag mijn steak niet!
Voor de rest ben ik niet zo heel moeilijk hoorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat zeg ik![]()
wat heeft dan wel je voorkeur, dan weet ik wat ik zo moet meebrengen
Ielquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
hmm, wordt een assorti danquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Voor de rest ben ik niet zo heel moeilijk hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |