Ja, dat hoor je wel vaker van mensen die in Friesland wonen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:03 schreef stbabylon het volgende:
De enige problemen die ik heb gehad met een gehele wijk, waren met compleet blanke wijken.
quote:
Ik woonde in Enschede ook in een pauperwijk (Boswinkel Oost voor de kenners), 65% turken, 30% tokkies en 5% studenten. Van de 30% tokkies had ik met afstand het meeste last, wat een tuig zeg.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:03 schreef stbabylon het volgende:
Dat gejank over probleemwijken
De enige problemen die ik heb gehad met een gehele wijk, waren met compleet blanke wijken.
www.Waarom-zijn-de-negers(...)s-worden-groter-.comquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:04 schreef stbabylon het volgende:
"Ik heb nog een grappig linkje voor je"
Volgens mij was er toch een bepaalde politieke partij die het wel een idee vond om een tuig-dorp te creeren met tuig..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:06 schreef Ang3l het volgende:
Probleemwijken? Dat zijn toch die wijken die ze in Eindhoven allemaal platgooien? (waarnmee ze het probleem niet oplossen maar slechts verschuiven).
Ik zeg hek er om en nuken die handel.
Nee wacht, dan heeft dat hek weinig nut
Dat doen ze hier ook, Kanaleneiland is tegenwoordig een stuk beschaafder, de echte problemen zitten nu in het mooie Leidsche Rijn, waar ze tuighuizen en dure koophuizen door elkaar hebben gezet 'zodat de beschaafdheid kan overstralen op de paupers'.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:06 schreef Ang3l het volgende:
Probleemwijken? Dat zijn toch die wijken die ze in Eindhoven allemaal platgooien? (waarnmee ze het probleem niet oplossen maar slechts verschuiven).
De mix van koop samen met sociale huur is zeker in bepaalde delen van Leidsche Rijn geen succes.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat doen ze hier ook, Kanaleneiland is tegenwoordig een stuk beschaafder, de echte problemen zitten nu in het mooie Leidsche Rijn, waar ze tuighuizen en dure koophuizen door elkaar hebben gezet 'zodat de beschaafdheid kan overstralen op de paupers'.
Inderdaad. Mengen zodat het minder op valt en geen complete wijken meer zijn maar stratenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat doen ze hier ook, Kanaleneiland is tegenwoordig een stuk beschaafder, de echte problemen zitten nu in het mooie Leidsche Rijn, waar ze tuighuizen en dure koophuizen door elkaar hebben gezet 'zodat de beschaafdheid kan overstralen op de paupers'.
De drugsdealers kopen de duurdere huizen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:08 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
De mix van koop samen met sociale huur is zeker in bepaalde delen van Leidsche Rijn geen succes.
Of je bent een Roma en dan krijg je dr eentjequote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
De drugsdealers kopen de duurdere huizen.
Dat percentage is te verwaarlozen...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
De drugsdealers kopen de duurdere huizen.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:08 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
De mix van koop samen met sociale huur is zeker in bepaalde delen van Leidsche Rijn geen succes.
Dat krijg je er van als je iets zegt van de terreur, dan vraag je er om!quote:UTRECHT - Het homostel Hans en Ton is niet de enige die is verjaagd uit Leidsche Rijn. Dat heeft RTV Utrecht ontdekt. Ook een van oorsprong Marokkaans gezin met kinderen is uit hun huis gejaagd.
Het gaat om dezelfde tieners die het ook op de twee mannen hadden gemunt. De overlastgevende jongens wonen naast het gevluchte gezin en vlak achter de voormalige woning van de twee mannen.
Aanleiding voor de buurtterreur zou een opmerking van het gezin zijn over het asociale gedrag van hun buurjongens.
OPGEPAKT
Eén van de jongens is vorig jaar opgepakt in verband met de pesterijen tegen het homostel is ook verantwoordelijk voor de buurtterreur tegen het gezin. Hij kwam toen niet voor de rechter.
De familie leeft inmiddels ondergedoken in een woning buiten Utrecht. Burgemeester Wolfsen van Utrecht reageert later vandaag in U Vandaag om 18.00 uur op de buurtterreur in Leidsche Rijn.
Je kan beter richting de hoek van Vleuten/De Meern kijken dat is een stuk beter.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:10 schreef Tally het volgende:
Wij wilde een nieuwbouwhuis kopen hier in Leidsche rijn (vlakbij waar ik werk) en toen zijn we eerst even rondjes gaan rijden door het nieuwe wijk en meteen de papieren maar weg gedonderd.
Waardoor nu na 5-7 jaar de huizen niks gestegen zijn in waarde (sommige straten zelfs gedaald!) en compleet onverkoopbaar zijnquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, die krijgen alleen vrijstaande villa's zodat ze minder buren hebben die ze kunnen terroriseren.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Of je bent een Roma en dan krijg je dr eentje
Jouw gevoel voor humor is te verwaarlozen...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:10 schreef Wicked-Game het volgende:
Dat percentage is te verwaarlozen...
Ik ben zo blij dat je anoniem kan zijn als je zulke gasten aanmeld hequote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:10 schreef Q. het volgende:
[..]
[..]
Dat krijg je er van als je iets zegt van de terreur, dan vraag je er om!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |