Krijg je dan niet een droge strot?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je gaat soms stappen zonder te drinken, we weten genoeg.
Wat een bullshit.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:26 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Je kent me niet, je mag pas oordelen als je mij kent
We hebben het over alcohol-houdende drank en je weet hetquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:27 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ik drink genoeg hoor op die avond
Ik drink altijd bierquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
We hebben het over alcohol-houdende drank en je weet het
Bierquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik drink altijd bierMaar ik ben ook nooit de bob, dus het kan
Ik wacht nog op die PM met instructiesquote:
Ja en soms ben ik de BOB ken er niks aan doen.. gelukkig roeleert dat.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik drink altijd bierMaar ik ben ook nooit de bob, dus het kan
Aan de ander kant hangt ook een bordje met Nr. 8 en het tuinhek is altijd open! (staat toch niets in de tuin dat ze kunnen jattenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik wacht nog op die PM met instructies
Ik ben nooit de BOB! Ik ben getrouwd met een BOBquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:30 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ja en soms ben ik de BOB ken er niks aan doen.. gelukkig roeleert dat.
Fijnquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bier
Ik zit vanmiddag ws. om 14:30 al aan het bier. In de 1ste klas van de trein
Ja ik denk dat het Kees Flodder d'r schuld is.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Is daar misschien je vrouwenangst, en vervolgens je homoseksualiteit van gekomen??
hmm, zoveel grote wegen zijn er niet in IJsselsteinquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Aan de ander kant hangt ook een bordje met Nr. 8 en het tuinhek is altijd open! (staat toch niets in de tuin dat ze kunnen jatten)
Flodder heeft gewoon voor alle homo's gezorgd, omdat zij een mannennaam had!!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik denk dat het Kees Flodder d'r schuld is.
Foei Tatjana!
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hmm, zoveel grote wegen zijn er niet in IJsselstein
Ik woon in Ondiep, waar zgn. alleen maar paupers en aso's wonen, maar in ruim 7 jaar tijd heb ik nog nooit ergens last van gehad, ja 1 keer een inbraak gehad, maar dat kan overal gebeuren.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Owh je hebt hier ook een wijk vol met van die "gasten" maar over het algemeen valt het reuze mee bij ons
Lekker dichtbij Utrecht maar toch net ver genoeg van het gezeik.
Alleen wel jammer dat toen ze Zuilen aan het plat gooien waren en nieuwe huizen gingen bouwen die gasten tijdelijk bij ons in Zenderpark neer zette
Maar van de meeste zijn we verlostEn diegene die het konden betalen hebben er een huisje gekocht. Zoals onze buren
FF met streetview die langs gaanquote:
Daar kan je idd niks aan doenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:30 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ja en soms ben ik de BOB ken er niks aan doen.. gelukkig roeleert dat.
In Ondiep kon ik inderdaad zelfs de sleutels in mn auto laten, vond ik die, samen met t frontje van mn radio 's ochtends in mn brievenbusquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:33 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik woon in Ondiep, waar zgn. alleen maar paupers en aso's wonen, maar in ruim 7 jaar tijd heb ik nog nooit ergens last van gehad, ja 1 keer een inbraak gehad, maar dat kan overal gebeuren.
Ja natuurlijk, die jongens gaan niet in hun eigen buurt inbreken natuurlijkquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:33 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik woon in Ondiep, waar zgn. alleen maar paupers en aso's wonen, maar in ruim 7 jaar tijd heb ik nog nooit ergens last van gehad, ja 1 keer een inbraak gehad, maar dat kan overal gebeuren.
Jagerbombs? Tieten overgoten met Jagermeister?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:35 schreef stbabylon het volgende:
Oe! misschien ga ik vanavond wel een avondje aan de jagerbombs
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Flodder heeft gewoon voor alle homo's gezorgd, omdat zij een mannennaam had!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |