dan vraag je je af woorom nog de 2 uurtjes??quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:55 schreef WheeleE het volgende:
Collega's die met vakantiebagage naar kantoor komen en na 2 uurtjes hun biezen pakken voor een voorjaarsvakantie in de sneeuw of in de zon![]()
Kwarktaart
Weekkend
das toch wel vaker zo?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:10 schreef GotC het volgende:
Fucking sneaky zeg, controleurs in de tram in normale kleding
Ja inderdaad. Hij moest nog wat uurtjes maken. Naja, zal wel. Ik moet toch nog tot 4 uur. bijna...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:02 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
dan vraag je je af woorom nog de 2 uurtjes??
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:22 schreef Lovechild het volgende:
Hee WheeleE, ik zag je Santana-quote op tv van de week
Dank je wel !!! oh hij is zo schattig ! Ik ben echt helemaal verliefdquote:
Ik heb al wat van GotC vernomen jaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:58 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Dank je wel !!! oh hij is zo schattig ! Ik ben echt helemaal verliefd![]()
![]()
![]()
Al wat van Gotc vernomen?
oeh , ik heb er een goed gevoel overquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:59 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik heb al wat van GotC vernomen ja
Ik ben ook fan.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:55 schreef WheeleE het volgende:
[..]Geweldige serie, Glee. Leuk ook dat RTL gelijk met seizoen 2 is doorgegaan. Ik volg de US-afleveringen, loop 10 afleveringen voor geloof ik.
Hij is dus niet meer in aantocht maar al gearriveerd?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:58 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Dank je wel !!! oh hij is zo schattig ! Ik ben echt helemaal verliefd![]()
![]()
![]()
Al wat van Gotc vernomen?
Nee klopt , gearriveerdquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:05 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Hij is dus niet meer in aantocht maar al gearriveerd?
Gefeliciteerd!
Niks mis mee, ik heb met mijn enthousiasme ook een paar mensen aangestoken. En ik ben fan van Journey geworden. Heerlijk om op standje 10 in de auto bij mee te blehrenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:05 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ik ben ook fan.
Hysterisch bijnaTerwijl ik de verhaallijntjes eigenlijk niet bijzonder vind maar de liedjes
Gefeliciteerdquote:
Topquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:52 schreef GotC het volgende:
Gefeliciteerd TT!![]()
Net terug van het gesprek. Was érg fijn, gezellig zelfs. Geweldige man die directeur. Open, menselijk, grappig, eerlijk. Heb er iig een goed gevoel over. Ze gaan vandaag bespreken of ik t word, en dan hoor ik het (denk ik) maandag. Al hoop ik dat ik t aan t einde van de dag nog hoor
Twee revoluties, 3 politieke moorden, een inbraak en een gevalletje brandstichting. Niet veel bijzonders dus.quote:
welke is dat dan ??quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:08 schreef ook_gek het volgende:
Oh er is nog geen nieuwe relatie of breuk in een relatie? Die leuke meid is nog niet vrijgezel?
maar jij bent toch gewoon single??quote:
Ik speel altijd de bezette vrouw ja. Dat vinden mannen aantrekkelijkquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:23 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
maar jij bent toch gewoon single??
ook die lelijke kerel die tegenover je zit?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik speel altijd de bezette vrouw ja. Dat vinden mannen aantrekkelijk
Ik heb de halve middag met m'n trouwring zitten frunniken. Denk dat het hem wel opgevallen isquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:34 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ook die lelijke kerel die tegenover je zit?
Lag deze week helemaal dubbel om deze:quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:55 schreef WheeleE het volgende:
[..]Geweldige serie, Glee. Leuk ook dat RTL gelijk met seizoen 2 is doorgegaan. Ik volg de US-afleveringen, loop 10 afleveringen voor geloof ik.
"I thought dolphins were just gay sharks."quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:10 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Lag deze week helemaal dubbel om deze:
W: "This year's theme: Anthem. Who can tell us what an anthem is?"
B: "It's the bottom of an ant's pants."
W: "So close, so close..."
Die leeghoofderige blik van Brittany er ook iedere keer bij. Geweldig!
Ben daarnet naar het asiel geweest. Even naar het hondje wezen kijken en ze is echt te schattig! Dacht dat ze even groot of groter dan pluis zou zijn, maar ze is gewoon nog kleiner. Mini pluis. En mini pluis gaat morgen met mij mee naar huis
Glee is voor vrouwen joh.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:28 schreef WheeleE het volgende:
"I thought dolphins were just gay sharks."
Oh, wacht. Dit is het Glee-topic niet..
* WheeleE checkt in boxerquote:
Nee hoor. Some guys are bitches too.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:51 schreef WheeleE het volgende:
* WheeleE checkt in boxer
Nope. Ik ben toch echt een mannetje. Wil je t komen controleren?
Oh no you didn'tquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee hoor. Some guys are bitches too.
Steve! Steve! Steve!quote:
Ik zou bijna zeggen en voor homo'squote:
Jij zegt 't en ik ontken 't niet.quote:
ja das een inkoppertjequote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:33 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ik zou bijna zeggen en voor homo's![]()
Overigens, ookal zitten we niet in het Glee-topic, spoileren is niet gewenst hoor![]()
Offff zijn deze quotes al geweest? Dan ben ik gelukkig niet zo'n nerd die direct weet over welke aflevering het gaat
Ik vond het wel heel frappantquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:37 schreef WheeleE het volgende:
[..]
ja das een inkoppertje. Ik loop er ook niet mee te koop overigens, haha
.
Volgens is de 2e nog niet in NL geweest. Is uit een Kurt-aflevering met Karofski.
De Sue-quote is uit aflevering 18 van seizoen 1, volgens google.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:39 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ik vond het wel heel frappantJe quote van Sue Silvester kon ik natuurlijk aan Glee koppelen maar bij Santana dacht ik tot de bewuste aflevering gewoon aan de band Santana
We hebben hier net de aflevering van de duetten gehad.
Kijk, da's nou weer mijn voordeel: ik ben een vrouw, ik hoef niks stoers als tegenwicht te roepenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:44 schreef WheeleE het volgende:
Oh, en voor hettegenwicht: Go ADO! Morgen Feyenoord inmaken!!!
Dat scheelt ja. En men kent jou al in het echie. Ik ben nog een onbekende achter een accountquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:13 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Kijk, da's nou weer mijn voordeel: ik ben een vrouw, ik hoef niks stoers als tegenwicht te roepen
wanneer is de volgende meet??quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:15 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Dat scheelt ja. En men kent jou al in het echie. Ik ben nog een onbekende achter een account. Ik moet nog een beetje aan mijn image werken.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:05 schreef Atreidez het volgende:
Ja wanneer? Ik kan wel weer wat beweging gebruiken.
Misschien kun je een Glee-meet organiseren met de andere dames.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:15 schreef WheeleE het volgende:
Dat scheelt ja. En men kent jou al in het echie. Ik ben nog een onbekende achter een account. Ik moet nog een beetje aan mijn image werken.
* Barretje80 past .. glee.. ik snap het nietquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien kun je een Glee-meet organiseren met de andere dames.
Je hoeft het ook niet te snappen. Gewoon wat wijn erin en onderuit gezakt op de bank wegkijken. Mogelijk nog even meebleren met foute 80's powerballads en dan heb je het weer gehadquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:05 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 past .. glee.. ik snap het niet
cute!!! krijgen we foto's van 2 strandpluizen danquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:24 schreef Jill-RMC het volgende:
Zo deel 1 van mijn taken voor vandaag gedaan: bench, dekentje, speeltje, riem en halsband gekocht voor mini pluis.
Nu met kleine pluis even lekker naar het strand. En daarna mini pluis ophalen
Tsk tis na 12en luilakquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:51 schreef Atreidez het volgende:
Mogge
Pfff, word ik net wakker gebeld door zo'n eencellige pakketbezorgerDat het pakket voor iemand 8 nummers verderop aan de overkant was maakt t eigenlijk nog erger... Lekker makkelijk, ff aanbellen waar de gordijnen nog dicht zijn, die is vast wel thuis.
Leukquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:07 schreef Jill-RMC het volgende:
Nou de dames kunnen het enigszins goed met elkaar vinden. Af en toe nog wat gegrom als er een speeltje in de buurt is, maar verder gaat het goed. Heb nog geen foto's kunnen maken....
Mini pluis en kleine pluis laten zich nog niet zo goed gezamenlijk fotograferenquote:Op zondag 20 februari 2011 12:41 schreef Barretje80 het volgende:
waar blijven de foto's van minipluis??
en.. goedemorgen allemaal
wegwerpcultuur. Dat soort mensen laten hun hond ook inslapen zodra het ze teveel kost. Of doen hun dier weg onder het mom: Maar de baby heeft allergie.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:34 schreef Jill-RMC het volgende:
Tis echt een schatje. Vond dat kleine pluis al een knuffelkont was, maar zij is nog even een tikkie erger. De hele tijd op mn schoot kruipen en knuffelen. Op het strand ging het ook echt supergoed. Ze kon al los en ze luisterde perfect als ik d'r riep.
Kan er echt met mn verstand niet bij dat ze d'r zomaar aan een lantaarnpaal hebben achter gelaten
Whut? Dat heb ik even gemistquote:Op zondag 20 februari 2011 15:34 schreef Jill-RMC het volgende:
Tis echt een schatje. Vond dat kleine pluis al een knuffelkont was, maar zij is nog even een tikkie erger. De hele tijd op mn schoot kruipen en knuffelen. Op het strand ging het ook echt supergoed. Ze kon al los en ze luisterde perfect als ik d'r riep.
Kan er echt met mn verstand niet bij dat ze d'r zomaar aan een lantaarnpaal hebben achter gelaten
Dat had ik ook ff gemist... varkens!quote:Op zondag 20 februari 2011 16:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Whut? Dat heb ik even gemistdat is wel echt schandalig zeg
Wel fijn dat ze bij jou een goed thuis heeft gevonden
Zolang je ze maar genoeg laat bewegen buitenshuis, zijn ze binnenshuis rustig. Dat is meestal het probleem met die Jack Russels. Mensen vergissen zich er grondig hoeveel beweging ze nodig hebben en vaak is uitlaten een blokje rond de straat en tsja dan kruipen ze tegen de muren op. Gaan ze dingen zoeken om te slopen, worden ze bijterig.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:55 schreef Flappekz het volgende:
Ik zou helemaal krankjorem worden van twee van die ADHD-beesten in huis
Dat begrijp ik. Daarom begin ik gewoon helemaal niet aan een hond. Zielig voor zo'n beest om de hele dag alleen te zitten, en ik wil er zeker niet aan gebonden zitten.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:05 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Zolang je ze maar genoeg laat bewegen buitenshuis, zijn ze binnenshuis rustig. Dat is meestal het probleem met die Jack Russels. Mensen vergissen zich er grondig hoeveel beweging ze nodig hebben en vaak is uitlaten een blokje rond de straat en tsja dan kruipen ze tegen de muren op. Gaan ze dingen zoeken om te slopen, worden ze bijterig.
nachtbraker!quote:
Die kunnen ze dan ook weer slopenquote:Op zondag 20 februari 2011 20:19 schreef WheeleE het volgende:
Het is zo'n tijd goed gegaan, en dan dit. Ik stem voor camera's in de lift en op de gallerijen.
Gisteren gebeld met Kone, die vertelde ddat de woningbouw geen servicecontract had voor die lift. WB gebeld, de dame zei dat ze gelijk contact met Kone zou opnemen en mij binnen een halfuur zou terugbellen met een planning. Tadah. Natuurlijk niet gebeld. Vanmorgen op de verwarmingsmonteur gewacht, die vertelde dat er al een monteur met de lit bezig was. Meevallertje dus. De verwarmingsgozer heeft me ook naar beneden geholpen, goeie gozerquote:Op maandag 21 februari 2011 07:23 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nachtbraker!
Wheelee.. hoe is het met de lift afgelopen?
GEFELICITEERD!!quote:
Gefeliciteerd!!quote:
ik heb nog wel een flesje staanquote:
Binnenkortquote:Op maandag 21 februari 2011 10:30 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik heb nog wel een flesje staan
wanneer gaan we het vieren??
en per 1 maart beginnen??
Projectmedewerker bij PMT (google het maarquote:Op maandag 21 februari 2011 10:41 schreef AirwiN het volgende:
Gefeliciteerd GotC. Waar ga je aan de slag en wat ga je doen?
Ik Google niks, dat mag je allemaal uitleggen tijdens onze koffiedate.quote:Op maandag 21 februari 2011 10:50 schreef GotC het volgende:
Projectmedewerker bij PMT (google het maar). Het is een detacheringsbureau voor pensioen/verzekeringen. (Thank god voor het opleidingstraject
)
quote:Op maandag 21 februari 2011 10:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik Google niks, dat mag je allemaal uitleggen tijdens onze koffiedate.
Nu alleen nog een koffiedate plannen.quote:
Iddquote:Op maandag 21 februari 2011 10:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu alleen nog een koffiedate plannen.
Goede zaak.... bij klachten over het pensioen allemaal massaal GotC bestormenquote:Op maandag 21 februari 2011 10:50 schreef GotC het volgende:
[..]
Projectmedewerker bij PMT (google het maar). Het is een detacheringsbureau voor pensioen/verzekeringen. (Thank god voor het opleidingstraject
)
Lijkt me wel leuk hoorquote:Op maandag 21 februari 2011 11:02 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Goede zaak.... bij klachten over het pensioen allemaal massaal GotC bestormen
Ik heb nog nooit een helpdesk aan de lijn gehad waar achtergrondkennis een vereiste was om vragen te beantwoorden.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:03 schreef GotC het volgende:
Lijkt me wel leuk hoorVragen kunnen beantwoorden over dingen waar ik nu nog echt niks van weet
Ja dat is natuurlijk niet mijn probleemquote:Op maandag 21 februari 2011 11:03 schreef GotC het volgende:
[..]
Lijkt me wel leuk hoorVragen kunnen beantwoorden over dingen waar ik nu nog echt niks van weet
Wel lief doen hequote:Op maandag 21 februari 2011 11:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een helpdesk aan de lijn gehad waar achtergrondkennis een vereiste was om vragen te beantwoorden.
en nu jij nog!quote:Op maandag 21 februari 2011 11:55 schreef Lovechild het volgende:
Super GotC! Van harte gefeliciteerd en dat je maar een glansrijke carrière tegemoet mag gaan! X
Gefeliciteerdquote:
Nee, gelukkig nietquote:Op maandag 21 februari 2011 12:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
En het is toch geen helpdeskbaan?
Waarom blaat Air dan over een helpdesk?quote:
Geen ideequote:Op maandag 21 februari 2011 12:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waarom blaat Air dan over een helpdesk?
Omdat Airquote:Op maandag 21 februari 2011 12:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waarom blaat Air dan over een helpdesk?
Ugh! Wat eng/bah/naar!quote:Op maandag 21 februari 2011 12:11 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Omdat Air
Edit; ik krijg een persoon in behandeling.... dus ik denk laat ik eens een google doen. Blijkt dat hij zijn zus door haar hoofd heeft geschoten en nu in de bak zit. Dat je zoiets kunt doen zeg...bah.
Hij zal daar wel een "goede" reden voor hebben gehad. Teminste dat zal hij zelf denken.quote:Op maandag 21 februari 2011 12:11 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Omdat Air
Edit; ik krijg een persoon in behandeling.... dus ik denk laat ik eens een google doen. Blijkt dat hij zijn zus door haar hoofd heeft geschoten en nu in de bak zit. Dat je zoiets kunt doen zeg...bah.
Hoiquote:
Klopt...het had zijn broer moeten zijn maar zus kwam ertussen....quote:Op maandag 21 februari 2011 12:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hij zal daar wel een "goede" reden voor hebben gehad. Teminste dat zal hij zelf denken.
[..]
Hoihihi
Kan me er best iets bij voorstellen, dat mijn broertje nog leeft (en ik zelf ook) mag een wonder hetenquote:Op maandag 21 februari 2011 12:28 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Klopt...het had zijn broer moeten zijn maar zus kwam ertussen....rare lui.
Klinkt als mij en mijn zus..... totdat ze uit huis ging...toen werd het beterquote:Op maandag 21 februari 2011 15:33 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Kan me er best iets bij voorstellen, dat mijn broertje nog leeft (en ik zelf ook) mag een wonder hetenLaten we blij zijn dat er geen wapens in het huis waren tijdens onze gezellige en sfeervolle broer/zus-momenten in de puberteit
Herkenbaar! Toen me zusje uit huis was ging het al wat beter.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:53 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Klinkt als mij en mijn zus..... totdat ze uit huis ging...toen werd het beter
Ja precies, volgens mij is het bij iedereen hetzelfde.....quote:Op maandag 21 februari 2011 16:15 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik geloof dat als broers/zussen heel lief en sociaal met elkaar omgaan en nooit ruzie hebben je je dan pas heel erg zorgen moet gaan maken
quote:Op maandag 21 februari 2011 11:59 schreef Barretje80 het volgende: Komt welBen vrijdag door het theater gebeld met de mededeling dat ze vol zitten en of ik het goed vind dat ze mn cv bewaren voor als ze weer iemand zoeken. Uiteraard ken ik die "smoes" maar dat ik gebeld werd met de vraag of ik het goedvond vond ik wel euh...anders
Ik ben er verder niet zo nee bezig. Ben zo druk met ingrijpende zaken mbt onze kindjes dat ik me er toch niet op kan concentreren.
[..]
en nu jij nog!
ik dacht al.. heb ik iets over een theater geschrevenquote:Op maandag 21 februari 2011 17:13 schreef Lovechild het volgende:
Zucht, weer in de quote zitten tikken. Sorry.
Klopt. Voor werkende vuurwapens heb je een vergunning nodig, ook voor antieke wapens. Ga er dus niet mee over straat, als je politie tegenkomt ben je de pineutquote:Op maandag 21 februari 2011 20:34 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik ben sinds vanavond in het bezit van 5 antieke vuurwapens, echt te gaaf gewoon. Ze zijn alleen niet allemaal onklaar gemaakt en dat schijnt niet te mogen?
Denk aan je hartquote:Op maandag 21 februari 2011 18:58 schreef WheeleE het volgende:
Godverdegodverdegodverse teringtyfustakkelijers daar bij de woningbouw![]()
Echt, ze hebben hun administratie zo verschrikkelijk slecht op orde. De lifttoko die ik heb gebeld is niet de toko die het onderhoud erop doet. Niemand weet dat, behalve een 24-uursmonteur die net bij me langskwam (na vanmiddag nog een keer te hebben gebeld). Het juiste liftbedrijf is nu gebeld en komt direct in actie.
Ik ga ze morgen helemaal gek bellen. Ze moeten hun zaakjes maar es op orde maken.
Ik ga niets onklaar maken. Ik heb ze niet om te gebruikenquote:Op maandag 21 februari 2011 20:36 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Klopt. Voor werkende vuurwapens heb je een vergunning nodig, ook voor antieke wapens. Ga er dus niet mee over straat, als je politie tegenkomt ben je de pineut.
Ga je de rest ook onklaar laten maken, of wil je schutter worden?
De politie zal dat anders zien. Voor wapens die niet onklaar zijn gemaakt heb je een vergunnign nodig. Als je ze aan de muur hebt hangen zal het niet zo erg zijn, maar ALS de politie het ziet ben je ze kwijt. Dat die kans klein is geloof ik wel, maar wees gewaarschuwdquote:Op maandag 21 februari 2011 20:38 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik ga niets onklaar maken. Ik heb ze niet om te gebruiken. Ze hebben altijd aan de muur gehangen bij mijn opa en nu gaan ze bij mij hangen. Als klein mannetje stond ik uren naar die dingen te kijken (familie in koor: AFBLIJVEN!!!!) en dat kan ik dan nu vanuit mijn stoel doen.
Mja, ik weet hetquote:
Ik zal er rekening mee houden. Al acht ik de kans niet groot dat ze hier in huis komenquote:Op maandag 21 februari 2011 20:40 schreef WheeleE het volgende:
[..]
De politie zal dat anders zien. Voor wapens die niet onklaar zijn gemaakt heb je een vergunnign nodig. Als je ze aan de muur hebt hangen zal het niet zo erg zijn, maar ALS de politie het ziet ben je ze kwijt. Dat die kans klein is geloof ik wel, maar wees gewaarschuwd.
[..]
Mja, ik weet het. Het moest er even uit. Ik zou bijna gaan denken dat ik in het script van een slechte comedy zit...
Dan zal je net die dienstklopper hebben die z'n dag niet heeftquote:Op maandag 21 februari 2011 20:42 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik zal er rekening mee houden. Al acht ik de kans niet groot dat ze hier in huis komenSommige komen uit +/- 1650 en een komt uit 1830...lijkt me niet dat ze denken dat ik daar wat mee ga doen haha
4 pistolen en een geweerachtig ietsquote:Op maandag 21 februari 2011 20:48 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Dan zal je net die dienstklopper hebben die z'n dag niet heeft.
Zulke oude wapens zijn wel erg gaaf, zeker als ze mooi onderhouden zijn. Zijn het musketten/geweren of pistolen?
Was je vrij ?quote:Op maandag 21 februari 2011 21:09 schreef tuintegel het volgende:
Het was weer een mooie dag.
Gotc gefeliciteerd!
Ja was vrijquote:
Dan had je lekker weerquote:Op maandag 21 februari 2011 21:17 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ja was vrij. Morgen weer vol aan de arbeid , er ligt genoeg
nee het is geen vakantie en nee ben vanmiddag niet veel buiten geweestquote:Op maandag 21 februari 2011 21:38 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dan had je lekker weer![]()
Is het nu trouwens vakantie voor de kids want het was bij mij vandaag wel heel erg rustig vanmorgen.....
We willen ze naar een andere school doen. Daar moeten natuurlijk gesprekken met directeuren aan vooraf en veel praten met de kinderen zelf en M en ik met elkaar. Het is een behoorlijk ingrijpende beslissing en een grote gok. Dus dat neemt veel van mijn concentratievermogen in beslag.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:31 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik dacht al.. heb ik iets over een theater geschreven
ingrijpende zaken voor dekids??
wil je het hier kwijt??
er zijn nog wel wat huizen vrij hier in de flatquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
nu weet ik heel zeker dat ik er vaart achter zet om deze klote wijk vaarwel te zeggen
Is nu al de derde dag dat er nergens parkeerplek is, heb 45 minuten moeten rondrijden en uiteindelijk niet in Laak kunnen parkeren maar oud-rijswijk bij het centrumdus weer 20 minuten kunnen lopen
![]()
![]()
Zo fijn is dat na bijna 10 uur werken om dan te zoeken naar een parkeerplek
Zo dat is eruit
GotC GEFELICITEERD![]()
![]()
(ik lees nu pas bij
)
Verder alles goed met iedereen hier?
LC, naar welke school wil je dan?
nog geen moordenaars tegen gekomenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:18 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Mogggggguh. Hier gaat alles (nog) goed, niets te klagen
Klote van dat parkeren! Het kost hier ook vaak moeite, vooral omdat men voornamelijk een kleine auto denkt te moeten parkeren als een vrachtwagen. Maar we hoeven nooit in Rijswijk te parkeren gelukkig. We overwegen overigens de Snijdersschool in Rijswijk voor onze kinderen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:19 schreef admiraal_anaal het volgende:nu weet ik heel zeker dat ik er vaart achter zet om deze klote wijk vaarwel te zeggen
Is nu al de derde dag dat er nergens parkeerplek is, heb 45 minuten moeten rondrijden en uiteindelijk niet in Laak kunnen parkeren maar oud-rijswijk bij het centrumdus weer 20 minuten kunnen lopen
![]()
![]()
Zo fijn is dat na bijna 10 uur werken om dan te zoeken naar een parkeerplek
Zo dat is eruit
GotC GEFELICITEERD![]()
![]()
(ik lees nu pas bij
)
Verder alles goed met iedereen hier?
LC, naar welke school wil je dan?
In de wijken zonder betaald parkeren natuurlijkquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:44 schreef ook_gek het volgende:
Parkeerd problemen ben ik mee opgegroeid dus niks ergs.
Al moet ik zeggen dat er sinds betaal parkeren mega veel parkeerplek is
Het blijft een raadsel waar al die auto,s gebleven zijn
Als ze morgen hier betaald parkeren (met 1 bewoners en1 bezoekersvergunning,wat ze van plan zijn) invoeren juich ik het toequote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:44 schreef ook_gek het volgende:
Parkeerd problemen ben ik mee opgegroeid dus niks ergs.
Al moet ik zeggen dat er sinds betaal parkeren mega veel parkeerplek is
Het blijft een raadsel waar al die auto,s gebleven zijn
Zoals hierquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
In de wijken zonder betaald parkeren natuurlijk
Dat zal je denken, maar die zijn er niet in de buurt. En we hebben het zeker over 250 auto'squote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
In de wijken zonder betaald parkeren natuurlijk
Doe maar luxe.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:20 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 heeft gewoon een garage
* Barretje80 is een luxe paardjequote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:31 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 is een luxe paardje
Werken er uberhaubt wel controleurs op die tijden??quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:36 schreef GotC het volgende:
Thanks allen voor de vele felicitaties
Weet iemand trouwens het nut van het betaald parkeren tussen 18:00-24:00? Heb t ooit gehoord, maar weet t nu niet meer
Voor parkeeroverlast s'avonds tegen te gaan,voornamelijk door omliggende wijken waar parkeerdruk is dacht ikquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:36 schreef GotC het volgende:
Weet iemand trouwens het nut van het betaald parkeren tussen 18:00-24:00? Heb t ooit gehoord, maar weet t nu niet meer
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:50 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Werken er uberhaubt wel controleurs op die tijden??
Om bedrijfswagens tegen te gaan. Een zo'n busje pikt meestal al 2 plekken in.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:36 schreef GotC het volgende:
Dan moet t wel gaan om voorgetekende plekken natuurlijkquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:53 schreef MissMSX het volgende:
Om bedrijfswagens tegen te gaan. Een zo'n busje pikt meestal al 2 plekken in.
Je kunt toch zelf wel uitrekenen dat een busje meer plek in neemt dan een auto?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:57 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Dan moet t wel gaan om voorgetekende plekken natuurlijkJe hebt genoeg wijken waar je in serie op de stoep parkeert, en dan is er geen streep die aangeeft hoe lang een auto mag zijn.
Wat ben ik blij dat wij dat niet hebben zeg...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]Heb ze wel eens rond 2200 rond zien lopen in de wijk, ook het bike-team controleert soms
Ja, maar de ene personenauto neemt ook meer ruimte in dan de andere personenauto...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je kunt toch zelf wel uitrekenen dat een busje meer plek in neemt dan een auto?
Ja, maar als er geen vakken zijn, kan je er ook geen 2 innemen hequote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:06 schreef MissMSX het volgende:
Je kunt toch zelf wel uitrekenen dat een busje meer plek in neemt dan een auto?
Dat is een ander verhaalquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:07 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ja, maar de ene personenauto neemt ook meer ruimte in dan de andere personenauto...
Zeurquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:12 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ja, maar als er geen vakken zijn, kan je er ook geen 2 innemen he
Ghe ghequote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:12 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ja, maar als er geen vakken zijn, kan je er ook geen 2 innemen he
En wat denk je van de brandweer? Die rijdt ook rond om te kijken of ze overal door passen. Wij zijn weleens s nachts uit bed gehaald omdat we de auto zo hadden staan dat ze er niet door kondenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]Heb ze wel eens rond 2200 rond zien lopen in de wijk, ook het bike-team controleert soms
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:43 schreef WheeleE het volgende:
De lift doet het weer. En de klachtbrief is ook klaar.
* WheeleE slijpt zwaard.
ohh kut.. die komt er weer aanquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:23 schreef Flappekz het volgende:
En zojuist de jaarlijkse OZB/Rioolheffing/afvalstoffenheffing-hartaanval gehad
Yep. En ieder jaar zeg ik tegen mezelf dat ik er voortaan rekening mee ga houden....right...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:30 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ohh kut.. die komt er weer aan
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:10 schreef Atreidez het volgende:
Dat is alleen voor huiseigenaren zeker? <insert in de handen wrijvende smiley>
Volgens mij is rioolstoffen afval huppeldepup ook voor huurders maar die betalen minder geloof ik omdat de vereniging een gedeelte voor zijn rekening neemt . Ik krijg er altijd 2 . De een is rioolheffingen/afvalstoffen en de ander OZB of WOZ , ben ermee in de war hoe het ook alweer heet maar daar ga ik binnenkort vast achterkomenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:10 schreef Atreidez het volgende:
Dat is alleen voor huiseigenaren zeker? <insert in de handen wrijvende smiley>
ohh R_B.. ik had even gemist dat de goede man overleden is..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:28 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
![]()
Hoewel afval en waterschappen hier ook nog wel zal binnenvallen.
Gadver, morgen de crematie van mijn opa....ik zie er zoooooo tegen op.
de OB is de onroerend Zaken Belasting.. volgens mij is die alleen voor ondernemersquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:32 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Volgens mij is rioolstoffen afval huppeldepup ook voor huurders maar die betalen minder geloof ik omdat de vereniging een gedeelte voor zijn rekening neemt . Ik krijg er altijd 2 . De een is rioolheffingen/afvalstoffen en de ander OZB of WOZ , ben ermee in de war hoe het ook alweer heet maar daar ga ik binnenkort vast achterkomen
Nee ik hoef geen praatje te houden. Het wordt zeer zeer intiem gehouden. Maar ik zal het vooral moeilijk krijgen met herinneringen uit het verleden, mijn vader is daar ook gecremeerd.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:32 schreef Atreidez het volgende:
Sterkte ermee Rb..
Persoonlijk zou ik alleen tegen een uitvaart opzien als ik een praatje moet houden. Is dat ook t geval?
Dan is het WOZ hihiquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:37 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
de OB is de onroerend Zaken Belasting.. volgens mij is die alleen voor ondernemers
WOZ moet wel betaald worden..
Dit jaat maar meteen bezwaar aanvragen.. vorig jaar was WOZ 175.000 eur , terwijl ik mijn huis voor een stuk minder gekocht heb
Dat schreef ik ozb maar barretje zei dat dat alleen was als je een zaak hebt .. nu wel , ik weet dat ie eraan komt iigquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:03 schreef Flappekz het volgende:
Je betaalt geen WOZ, maar OZB. En die wordt bepaald aan de hand van de WOZ-waarde van je huis.
In mijn geval is de OZB 0.0631% van mn WOZ-waarde.
Overigens, als je WOZ lager wordt bijgesteld, betekent dit ook dat je maximaal aan te vragen hypotheek lager wordt. Zo kan ik bijvoorbeeld geen extra hypotheek voor een keukenverbouwing aanvragen, omdat ze als max 125% van de WOZ-waarde van je huis stellen.
Daar zit ik bijvoorbeeld bijna aan wegens een bouwdepot toen ik het huis kocht.
Overigens ligt onze WOZ-waarde dik 20k lager dan de gemiddelde verkoopprijs hier
ohhquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:05 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Dat schreef ik ozb maar barretje zei dat dat alleen was als je een zaak hebt .. nu wel , ik weet dat ie eraan komt iig
Geeft toch niks , zo worden we allemaal een beetje bijgespijkerd door Flapquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:57 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ohhdeed ik het fout
mja.. is ook voor het eerst dit jaar dat we het moeten betalen
bij ons is de maximale hypotheek overigens NIET gebaseerd op de WOZ waarde , maar op de verkoopprijs.. aangezien de WOZ waarde 25k hoger ligt dan de huizen prijs..
Wheelee..quote:
hier nog 3 dagen.. (incl vandaagquote:
Ja, gelijk gebeld, gelukkig kwam er iemand van de verdieping boven me langs die me naar beneden heeft geholpen. Ik zit nu aan de koffie op kantoor.quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:08 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Geeft toch niks , zo worden we allemaal een beetje bijgespijkerd door Flap.
Laatste dagje werken deze week en dan weer babyknuffelen.
@ Wheelee balen , al gebeld?
Tja, ik weet nog niet of in dit geval weer een vreemde de boel heeft gemold of dat er iets anders aan de hand is. Het is niet zo zeer dat ik geen kant op kan. Als het echt nodig is kom wel naar beneden.Het is alleen zo kut dat ik mensen moet regelen en moet bepalen of het de moeite wel waard is. Ik woon gewoon in een kutbuurt geloof ikquote:Op woensdag 23 februari 2011 08:53 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Wheelee..
Ik spralk gister een brandweer man, en die zei dat je gewoon de brandweer moest bellen of ze je naar beneden kunnen transporteren
en dat doen ze kosteloos hooren anders zal de brandweer ook de rekening bij de woningbouw neerleggen!
mja.. de woningbouw is daar toch verantwoordelijk voor?? zij moeten het fixen.. binnen een bepaalde tijd.. bestaan daar geen regels voor??quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:56 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Tja, ik weet nog niet of in dit geval weer een vreemde de boel heeft gemold of dat er iets anders aan de hand is. Het is niet zo zeer dat ik geen kant op kan. Als het echt nodig is kom wel naar beneden.Het is alleen zo kut dat ik mensen moet regelen en moet bepalen of het de moeite wel waard is. Ik woon gewoon in een kutbuurt geloof ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Nieuw probleem. Gistermiddag was de lift gerepareerd, dat heb ik zelf gezien. Vanmorgen deed ie t weer niet, dus een nieuw probleem.quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:10 schreef Atreidez het volgende:
Maar dit is toch nog steeds t zelfde probleem? Of zeggen ze gewoon dat t elke dag een nieuw probleem is ofzo?
gewoon die brandweer inschakelen!quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:29 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Nieuw probleem. Gistermiddag was de lift gerepareerd, dat heb ik zelf gezien. Vanmorgen deed ie t weer niet, dus een nieuw probleem.
Net met de lifttoko gebeld, en die lift zit ook bij hun niet onder contract. De storing van maandag/dinsdag hebben ze éénmalig opgelost omdat die is gemeld tijdens de piketdienst en niet nagekeken kon worden wat voor contract er was.
Ik ga de woningbouw net zo lang stalken totdat ik elk uur op de hoogte wordt gehouden van vorderingen. Desnoods dreig ik met extra kosten voor het bij mijn huis komen. Sterke mannen, brandweer, weet ik het.
Kudtzooi...
Ik heb geen flauw idee. Met geld kun je alle hulp die je nodig hebt inschakelen, maar zie dat daarna nog maar eens terug te krijgen van de woningbouw.quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:48 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
gewoon die brandweer inschakelen!
iedere morgen naar beneden, iedere avond omhoog!
of zou daar een service dienst voor zijn? misschien een soort "stand-by " thuiszorg ofzo?
0800TUIG?? of is het nou 0900tuig??quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:05 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee. Met geld kun je alle hulp die je nodig hebt inschakelen, maar zie dat daarna nog maar eens terug te krijgen van de woningbouw.
En de brandweer, hoe bereik je die, anders dan 112? Dat zou echt de laatste optie zijn, als de woningbouw blijft falen. Ik wil ze eerst zoveel mogelijk 'dreigen' met kosten, en daarna pas echt declareren. Al moet ik een directeur aan de telefoon krijgen...
toch niet in de RR he??quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:38 schreef admiraal_anaal het volgende:
![]()
![]()
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ff keihard Happy Hardcore door de boxen hier
![]()
![]()
![]()
* admiraal_anaal trekt zijn aussie uit de kast
Ze zijn nog niet van me af. De mevrouw van de woningbouw was ietwat geschokt hoe direct ik was, heheh. Zometeen weer bellen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:13 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
0800TUIG?? of is het nou 0900tuig??
(en dat werkt ok niet op een qwerty toetsenboord)
en als je dan e brandweer aan de lijn hebt, daarna goede afspraken maken.. de brandweer man vertelde me gister dat ZIJ ieder jaar met kerst een vrouwtje in een rolstoel bij haar familei naar binnen hijsen, en da afloop van de avond ook weer uit de woning
zonder extra kosten ed..
Ah, ben jij ook van die tijdquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:38 schreef admiraal_anaal het volgende:
![]()
![]()
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ff keihard Happy Hardcore door de boxen hier
![]()
![]()
![]()
* admiraal_anaal trekt zijn aussie uit de kast
Hakkuhquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Nee lekker vrij vandaag whehehe, ben aan het opruimen en dan dit lekker door het huis knallen![]()
of je vraagt Jill om er een artikel over te schrijven in de krantquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:25 schreef Atreidez het volgende:
Als t complex nog niet is opgeleverd is de aannemer verantwoordelijk, of als de lift nog niet is opgeleverd aan de aannemer, de liftplaatsmaatschappij. Dat jij dit als individu probeert te regelen is nobel, maar bedrijven worden daar zelf niet echt warm of koud van. Je kan denk ik het beste het probleem escaleren (dus niet bij de zelfde persoon die je al gesproken hebt, maar bij hun baas) bij de woningbouw..
Ik heb gisteren al een officiele klacht ingediend over de eerste storing van maandag/dinsdag. Daar gaat nog wel meer over gezegd worden als ik met ze om tafel zit. Met zo'n telefoonmiep kom je toch ook niet verder als je geen andere contactgegevens hebt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:25 schreef Atreidez het volgende:
Als t complex nog niet is opgeleverd is de aannemer verantwoordelijk, of als de lift nog niet is opgeleverd aan de aannemer, de liftplaatsmaatschappij. Dat jij dit als individu probeert te regelen is nobel, maar bedrijven worden daar zelf niet echt warm of koud van. Je kan denk ik het beste het probleem escaleren (dus niet bij de zelfde persoon die je al gesproken hebt, maar bij hun baas) bij de woningbouw..
Nope, da's de pliesie. Volgens mij is de brandweer idd alleen via 112 te bereiken. Wat overigens heel irritant isquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:13 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
0800TUIG?? of is het nou 0900tuig??
Nu is het idd absoluut nog niet lekker op het strand. Was helemaal dik ingepakt en had het nog ijzig :S Zelfs de hondjes wilde maar wat graag op huis aanquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:13 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Sneeuw en koud brrr![]()
Dat het maar weer snel zomer mag zijn, lekker naar het strand..
Vertel mij watquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:10 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Die wind is ook zo ijzig ... gaat overal doorheen.
En zweten dat hij deed.. en rillen dat jij deedquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:16 schreef GotC het volgende:
[..]
Vertel mij watNet ruim 2 uur buiten gestaan op een open vlakte, schoonvader aangemoedigd
Ja! Maar was wel leukquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:20 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
En zweten dat hij deed.. en rillen dat jij deed
Sander Dekker FTW!quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:16 schreef MissMSX het volgende:
Wat is Den Haag toch een toffe gemeente. OZBE en rioolbende gelijk gebleven en afvalstoffenheffing 22 euro meer
Ik wil'em (aanquote:
Yup, maar op zo'n manier betaal ik graagquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:37 schreef tuintegel het volgende:
jups heb hem ook binnen293 euro armer .
edit maar dat zal bij jullie wel een stukje meer zijn
Die raakt'em vast zelf alquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Even bellen met z'n secretaresse dan maar...
Je kwam er pas achter toen je al boven was?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:27 schreef WheeleE het volgende:
Lift doet het weer. Morgen een uitgebreidere post, nu ben ik afgepeigerd.
Slaap lekkerquote:TIjd voor een warme douche en m'n bed.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:00 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Je kwam er pas achter toen je al boven was?
Ok, ik moest toch wel lachenquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:00 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Je kwam er pas achter toen je al boven was?
[..]
Slaap lekker![]()
Ik ga t zelfde doen, met nog wat tv kijken er tussen. Zit te twijfelen of ik The Kings Speech ga kijken, wil toch wel weten waar al die commotie nou eigenlijk over gaat
Ik heb m gezien en vond het een goeie film. Iig beter dan Black Swan. Maar ik vind Colin Firth dan ook een fijne acteur om naar te kijken. En ik was confuzzled omdat Helena Bonham Carter nu eens niet een weirdo speeltquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:00 schreef Atreidez het volgende:
Ik ga t zelfde doen, met nog wat tv kijken er tussen. Zit te twijfelen of ik The Kings Speech ga kijken, wil toch wel weten waar al die commotie nou eigenlijk over gaat
Onthou de naam van die dame goed. Kun je er volgende keer direct naar vragenquote:Op donderdag 24 februari 2011 08:35 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ok, ik moest toch wel lachen. Drie stressende dagen achter elkaar is slopend...
Gistermiddag werd ik gebeld door een dame van de woningbouw die mijn klacht in behandeling had. De eerste persoon die serieus was, begrip toonde en de ernst van dezaak inzag. Ze heeft heen en weer gebeld, de jusite lifttoko werd ingeschakeld, maar het was niet zeker of ze als gisteravond zouden komen, iig wel vandaag. Ze heeft de 2 huismeesters van het blok gevraagd om vanochtend om 7.15 bij mij voor de deur te staan om me naar beneden te helpen.
Ik had elders een eetafspraak, en voor daarna mijn pa gevraagd me te helpen. We hebben toch even de lift geprobeerd, en die deed het zowaar al!
Vanochtend stonden de 2 husimeester voor de deur, maar we konden dus gewoon met de lift naar beneden. Vandaag wordt de lift verder nagekeken en belt de dame me nog om verdere stappen te bespreken.
Ik ben inmiddels helemaal knetter van alle bureaucratie en ge-eikel van de woningbouw. Maar er gloort hoop, nu mijn klacht serieus wordt opgepakt.
Oh, en goedemorgen allemaal![]()
Fijn dat de huismeesters het ook niet vervelend vonden..quote:Op donderdag 24 februari 2011 08:35 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ok, ik moest toch wel lachen. Drie stressende dagen achter elkaar is slopend...
Gistermiddag werd ik gebeld door een dame van de woningbouw die mijn klacht in behandeling had. De eerste persoon die serieus was, begrip toonde en de ernst van dezaak inzag. Ze heeft heen en weer gebeld, de jusite lifttoko werd ingeschakeld, maar het was niet zeker of ze als gisteravond zouden komen, iig wel vandaag. Ze heeft de 2 huismeesters van het blok gevraagd om vanochtend om 7.15 bij mij voor de deur te staan om me naar beneden te helpen.
Ik had elders een eetafspraak, en voor daarna mijn pa gevraagd me te helpen. We hebben toch even de lift geprobeerd, en die deed het zowaar al!
Vanochtend stonden de 2 husimeester voor de deur, maar we konden dus gewoon met de lift naar beneden. Vandaag wordt de lift verder nagekeken en belt de dame me nog om verdere stappen te bespreken.
Ik ben inmiddels helemaal knetter van alle bureaucratie en ge-eikel van de woningbouw. Maar er gloort hoop, nu mijn klacht serieus wordt opgepakt.
Oh, en goedemorgen allemaal![]()
Mja, in zekere zin ben ik toch wel afhankelijk van anderen, zeker een lift of iets mechanisch. Dat ben ik inmiddels wel gewend en dat accepteer ik ook wel. Maar dat een woningbouw en hun medewerkers er zo'n zooitje van maken, dat is verschrikkelijk frustrerend. Je wil wel, maar je loopt (ha ha) tegen een muur op, keer op keer.quote:Op donderdag 24 februari 2011 08:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Onthou de naam van die dame goed. Kun je er volgende keer direct naar vragen
Fijn dat de lift nu weer werkt iig. Lijkt me zo irritant om afhankelijk van anderen te zijn.
Dat staat nog op de lijst om met die dame te bespreken, "hoe nu en in de toekomst verder?".quote:Op donderdag 24 februari 2011 08:55 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Fijn dat de huismeesters het ook niet vervelend vonden..
beginnen ze altijd om 7.15? dan is het wellicht handig om hun nummer te vragen..
(sowieso als je er 's avonds achter komt dat de lift het niet doet.. dat ze de volgende dag klaar moeten staan)
Zijn dat vogels??quote:Op donderdag 24 februari 2011 08:35 schreef WheeleE het volgende:
Vanochtend stonden de 2 husimeester voor de deur,
Oh. Ik moet iets beter kijken als ik tiepquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:34 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Zijn dat vogels??
Bar ik zei vogels...
enge beesten!quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:34 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Zijn dat vogels??
Bar ik zei vogels...
Echt he....ik had ooit ook een bank voor ze.... of ik hem zelf even kwam langsbrengen , op een vastgestelde tijd etc. Dus ik zeg; 'kom je hem niet halen dan? ' ..."uh...nee meneer dat doen wij niet"quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:58 schreef MissMSX het volgende:
Stomme kringloopwinkel. Kunnen ze gratis twee kasten krijgen van ons, maar dan moeten wij ze wel demonteren. Ja, dacht 't niet. Die gaan gewoon bij het grofvuil dus
Nee joh, niet doen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:01 schreef Jill-RMC het volgende:
Zo denk dat ik zo maar weer op huis aanga. Kwam op mn werk en hoorde van mn baas dat mn ene collega zich ziek had gemeld omdat ze pijn in dr arm had. Dus ik: "Oh...dan ga ik ook maar weer naar huis....doeg!"
Echt ik moet wat gaan doen aan mijn werkethiek, als in ongeveer de helft kwijtraken
Een kringloopwinkel hoeft toch niet allerlei perikelen uit te halen om iets maar te kunnen krijgen? Ze zijn in feite gewoon een tussenstation voor mensen die het kunnen gebruiken.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:28 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Echt he....ik had ooit ook een bank voor ze.... of ik hem zelf even kwam langsbrengen , op een vastgestelde tijd etc. Dus ik zeg; 'kom je hem niet halen dan? ' ..."uh...nee meneer dat doen wij niet"
Dus ik: "ah..nou de mannen van het groot vuil wel, tot ziens" .
Tuurlijk dat begrijp ik maar als ze van mij gratis en voor niets een goede bank kunnen krijgen die zij weer met winst kunnen doorverkopen dan mogen ze er zelf toch wel wat voor doen? Immers, zij verdienen er weer geld aan.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:31 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Een kringloopwinkel hoeft toch niet allerlei perikelen uit te halen om iets maar te kunnen krijgen? Ze zijn in feite gewoon een tussenstation voor mensen die het kunnen gebruiken.
Zeker als je weet dat zij'em nog voor een leuk prijsje gaan verkopenquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:28 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Echt he....ik had ooit ook een bank voor ze.... of ik hem zelf even kwam langsbrengen , op een vastgestelde tijd etc. Dus ik zeg; 'kom je hem niet halen dan? ' ..."uh...nee meneer dat doen wij niet"
Dus ik: "ah..nou de mannen van het groot vuil wel, tot ziens" .
Ze krijgen het maar en ze verdienen er aan dus waarom niet ophalen?quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:31 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Een kringloopwinkel hoeft toch niet allerlei perikelen uit te halen om iets maar te kunnen krijgen? Ze zijn in feite gewoon een tussenstation voor mensen die het kunnen gebruiken.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:32 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Tuurlijk dat begrijp ik maar als ze van mij gratis en voor niets een goede bank kunnen krijgen die zij weer met winst kunnen doorverkopen dan mogen ze er zelf toch wel wat voor doen? Immers, zij verdienen er weer geld aan.
Overigens ben ik inmiddels faliekant tegen kringlooporganisaties maar dat heeft een andere reden.
Spuit elf ikquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zeker als je weet dat zij'em nog voor een leuk prijsje gaan verkopen
ik geef dingen gewoon weg aan mensen die het nodig hebben.. gratis.. ze moeten het allen wel op komen halen..quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:31 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Het ligt ook absoluut niet in mijn aard om me bij ieder kuchje ziek te gaan melden. Bedoel moet minstens niet meer op mn benen kunnen staan en continue boven de wc hangen wil ik me ziekmelden. Maar begin het nu wel steeds frustrerender te vinden dat collega's dat dus niet hebben en zich gewoon open en bloot drukken voor werkzaamheden en er continue mee weg komen. Met name met één collega zit er echt bonje aan te komen, ben die gozer zo verschrikkelijk zat.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:28 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Nee joh, niet doen.
Mijn lief is er ook altijd. Zal nooit thuisblijven als het niet nodig is en denkt stiekem dat het hele bedrijf instort als hij er niet isHij is altijd bereid langer te blijven of een extra klus te doen en als ik hoor wat collega's weleens flikken, denk ik dat hij weleens wat meer voor zichzelf mag kopkomen.
Ik baal er weleens van als ik hem hier thuis nodig heb en ik gewoon wéét dat hij probleemloos een paar uur later zou kunnen komen (daar heeft hij genoeg krediet voor opgebouwd) maar hij denkt dat het niet kan en gaat, dat zeg ik eerlijk. Maar eigenlijk bewonder ik het erg in hem dat hij zo is.
Moraal van het verhaal: Jill, ga vooral zo door
Oké, is waar.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:32 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Tuurlijk dat begrijp ik maar als ze van mij gratis en voor niets een goede bank kunnen krijgen die zij weer met winst kunnen doorverkopen dan mogen ze er zelf toch wel wat voor doen? Immers, zij verdienen er weer geld aan.
Overigens ben ik inmiddels faliekant tegen kringlooporganisaties maar dat heeft een andere reden.
Nou ja, zo doet een ieder toch zoals hem/haar goeddunkt?quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:02 schreef Barretje80 het volgende:
Hmm.. heb laatst 2 banken en 3 kasten weggegeven..
die mensen hadden zelf ook geen bus waar het in verhuist kon worden.. maar lijkt me dat je dan best even een bus kan huren
en jah.. ik snap dat dat ook geld kost, maar dat is wel een stuk minder dan het kopen van 2 banken en 3 kasten
Het beste werkt inderdaad dat je als je weet dat iemand iets nodig heeft je dit rechtstreeks geeft.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:31 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Nou ja, zo doet een ieder toch zoals hem/haar goeddunkt?
Ik startte deze discussie dan ook met: wel ophalen, maar alleen gedemonteerd. En daar bedank ik voorquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:31 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Nou ja, zo doet een ieder toch zoals hem/haar goeddunkt?
Overigens wordt er volgens de website van de Kringloopwinkel wel ingezameld...
Black Swan zal ik niet snel kijken denk ik.. maar de commotie om die film is dan ook een stuk minder. En ik heb uiteindelijk Welcome to the Rileys gekeken, dus ook totaal wat andersquote:Op donderdag 24 februari 2011 08:40 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik heb m gezien en vond het een goeie film. Iig beter dan Black Swan. Maar ik vind Colin Firth dan ook een fijne acteur om naar te kijken. En ik was confuzzled omdat Helena Bonham Carter nu eens niet een weirdo speelt
Hoe lekkerquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:47 schreef tuintegel het volgende:
Ik heb een bosche bol en een puddingbroodje voor mijzelf gekocht, kon de verleiding niet weerstaan bij de bakker![]()
Ik wil ookquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:47 schreef tuintegel het volgende:
Ik heb een bosche bol en een puddingbroodje voor mijzelf gekocht, kon de verleiding niet weerstaan bij de bakker![]()
Nieuwe halenquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:24 schreef tuintegel het volgende:
Sorrie ook gek, het was echt binnen tien minuten op !
En ik reageerde dan ook op R_B en niet op jouquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik startte deze discussie dan ook met: wel ophalen, maar alleen gedemonteerd. En daar bedank ik voor
Toch triggert dit me: zij wilden het niet komen halen, dús ik flikker het weg.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:32 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Het afgelopen jaar heb ik een goed bankstel en een goede koelkast dus weggeflikkerd daar waar iemand anders er wellicht blij mee had kunnen zijn.
Om eerlijk te zijn als ik niemand kan vinden om het weg te halen , zou ik het ook weggooien . Ik ga geen bus huren om het weg te brengen , het moet me namelijk geen geld gaan kosten om iets weg te geven... maar dat is puur mijn eigen mening erop.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:24 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Toch triggert dit me: zij wilden het niet komen halen, dús ik flikker het weg.
Als je echt graag wilde dat iemand er blij mee gemaakt kon worden was er toch wel een andere weg dan de kringloopwinkel?
Nee, ik omschrijf het ook niet goed.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:27 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn als ik niemand kan vinden om het weg te halen , zou ik het ook weggooien . Ik ga geen bus huren om het weg te brengen , het moet me namelijk geen geld gaan kosten om iets weg te geven... maar dat is puur mijn eigen mening erop.
Nou ik ben van het grote gemak....als ik er niets mee kan flikker ik het weg tenzij een ander er blij mee kan zijn. Echter dient die gene er wel zelf zorg voor te dragen om het op te halen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:24 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Toch triggert dit me: zij wilden het niet komen halen, dús ik flikker het weg.
Als je echt graag wilde dat iemand er blij mee gemaakt kon worden was er toch wel een andere weg dan de kringloopwinkel?
Dat zijn het gros van de mannen , het moet makkelijk of nietquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:32 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Nee, ik omschrijf het ook niet goed.
UIt de posts van R_B proef ik eigenlijk dat hij de kringloopwinkel er de schuld van geeft dat hij het weggooit. Ofzoiets. Best ingewikkeld te omschrijven
Oh nee hoor... zo is het niet. Ik gunde het de kringloop maar als die het niet willen gaat het weg. Het is niet zo dat ik het weggooi omdat zij het niet wilden halen. Anders had het ook weggegaanquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:32 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Nee, ik omschrijf het ook niet goed.
UIt de posts van R_B proef ik eigenlijk dat hij de kringloopwinkel er de schuld van geeft dat hij het weggooit. Ofzoiets. Best ingewikkeld te omschrijven
quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:33 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Dat zijn het gros van de mannen , het moet makkelijk of niet. Dus ophalen of weggooien
Ja, dát proefde ik een beetje inderdaad.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:34 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Oh nee hoor... zo is het niet. Ik gunde het de kringloop maar als die het niet willen gaat het weg. Het is niet zo dat ik het weggooi omdat zij het niet wilden halen. Anders had het ook weggegaan
Marktplaatsquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:37 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ja, dát proefde ik een beetje inderdaad.
Ik heb echt nog nooit aan de kringloopwinkel gedacht als we iets wegdoen. Nu is het bij ons meestal ook opgebruikt, dus daar schiet een kringloopwinkel ook niks mee op![]()
Verkopen via Marktplaats is bij ons wisselend succesvol. Kopen daarentegen...
Precies...en die hebben het direct verkloot voor de rest van goedwillend Nederland. Je kan iets gratis komen afhalen...maakt een afspraak en laat nooit meer wat van je horen. Hoe fucking aso is dat!quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:02 schreef Jill-RMC het volgende:
Af en toe heb je echt sneue mensen op marktplaats. Voor een dubbeltje op de eerste rij enzo. En idd niet eens het fatsoen om even af te bellen of te mailen als ze niet komen of iets niet meer willen
Veel plezier!quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:04 schreef Atreidez het volgende:
Fijn weekend allemaalIk ben 3 dagen naar Denemarken, internetvriendjes en vriendinnetjes bezoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |