dan vraag je je af woorom nog de 2 uurtjes??quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:55 schreef WheeleE het volgende:
Collega's die met vakantiebagage naar kantoor komen en na 2 uurtjes hun biezen pakken voor een voorjaarsvakantie in de sneeuw of in de zon![]()
Kwarktaart
Weekkend
das toch wel vaker zo?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:10 schreef GotC het volgende:
Fucking sneaky zeg, controleurs in de tram in normale kleding
Ja inderdaad. Hij moest nog wat uurtjes maken. Naja, zal wel. Ik moet toch nog tot 4 uur. bijna...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:02 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
dan vraag je je af woorom nog de 2 uurtjes??
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:22 schreef Lovechild het volgende:
Hee WheeleE, ik zag je Santana-quote op tv van de week
Dank je wel !!! oh hij is zo schattig ! Ik ben echt helemaal verliefdquote:
Ik heb al wat van GotC vernomen jaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:58 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Dank je wel !!! oh hij is zo schattig ! Ik ben echt helemaal verliefd![]()
![]()
![]()
Al wat van Gotc vernomen?
oeh , ik heb er een goed gevoel overquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:59 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik heb al wat van GotC vernomen ja
Ik ben ook fan.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:55 schreef WheeleE het volgende:
[..]Geweldige serie, Glee. Leuk ook dat RTL gelijk met seizoen 2 is doorgegaan. Ik volg de US-afleveringen, loop 10 afleveringen voor geloof ik.
Hij is dus niet meer in aantocht maar al gearriveerd?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:58 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Dank je wel !!! oh hij is zo schattig ! Ik ben echt helemaal verliefd![]()
![]()
![]()
Al wat van Gotc vernomen?
Nee klopt , gearriveerdquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:05 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Hij is dus niet meer in aantocht maar al gearriveerd?
Gefeliciteerd!
Niks mis mee, ik heb met mijn enthousiasme ook een paar mensen aangestoken. En ik ben fan van Journey geworden. Heerlijk om op standje 10 in de auto bij mee te blehrenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:05 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ik ben ook fan.
Hysterisch bijnaTerwijl ik de verhaallijntjes eigenlijk niet bijzonder vind maar de liedjes
Gefeliciteerdquote:
Topquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:52 schreef GotC het volgende:
Gefeliciteerd TT!![]()
Net terug van het gesprek. Was érg fijn, gezellig zelfs. Geweldige man die directeur. Open, menselijk, grappig, eerlijk. Heb er iig een goed gevoel over. Ze gaan vandaag bespreken of ik t word, en dan hoor ik het (denk ik) maandag. Al hoop ik dat ik t aan t einde van de dag nog hoor
Twee revoluties, 3 politieke moorden, een inbraak en een gevalletje brandstichting. Niet veel bijzonders dus.quote:
welke is dat dan ??quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:08 schreef ook_gek het volgende:
Oh er is nog geen nieuwe relatie of breuk in een relatie? Die leuke meid is nog niet vrijgezel?
maar jij bent toch gewoon single??quote:
Ik speel altijd de bezette vrouw ja. Dat vinden mannen aantrekkelijkquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:23 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
maar jij bent toch gewoon single??
ook die lelijke kerel die tegenover je zit?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik speel altijd de bezette vrouw ja. Dat vinden mannen aantrekkelijk
Ik heb de halve middag met m'n trouwring zitten frunniken. Denk dat het hem wel opgevallen isquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:34 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ook die lelijke kerel die tegenover je zit?
Lag deze week helemaal dubbel om deze:quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:55 schreef WheeleE het volgende:
[..]Geweldige serie, Glee. Leuk ook dat RTL gelijk met seizoen 2 is doorgegaan. Ik volg de US-afleveringen, loop 10 afleveringen voor geloof ik.
"I thought dolphins were just gay sharks."quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:10 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Lag deze week helemaal dubbel om deze:
W: "This year's theme: Anthem. Who can tell us what an anthem is?"
B: "It's the bottom of an ant's pants."
W: "So close, so close..."
Die leeghoofderige blik van Brittany er ook iedere keer bij. Geweldig!
Ben daarnet naar het asiel geweest. Even naar het hondje wezen kijken en ze is echt te schattig! Dacht dat ze even groot of groter dan pluis zou zijn, maar ze is gewoon nog kleiner. Mini pluis. En mini pluis gaat morgen met mij mee naar huis
Glee is voor vrouwen joh.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:28 schreef WheeleE het volgende:
"I thought dolphins were just gay sharks."
Oh, wacht. Dit is het Glee-topic niet..
* WheeleE checkt in boxerquote:
Nee hoor. Some guys are bitches too.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:51 schreef WheeleE het volgende:
* WheeleE checkt in boxer
Nope. Ik ben toch echt een mannetje. Wil je t komen controleren?
Oh no you didn'tquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee hoor. Some guys are bitches too.
Steve! Steve! Steve!quote:
Ik zou bijna zeggen en voor homo'squote:
Jij zegt 't en ik ontken 't niet.quote:
ja das een inkoppertjequote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:33 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ik zou bijna zeggen en voor homo's![]()
Overigens, ookal zitten we niet in het Glee-topic, spoileren is niet gewenst hoor![]()
Offff zijn deze quotes al geweest? Dan ben ik gelukkig niet zo'n nerd die direct weet over welke aflevering het gaat
Ik vond het wel heel frappantquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:37 schreef WheeleE het volgende:
[..]
ja das een inkoppertje. Ik loop er ook niet mee te koop overigens, haha
.
Volgens is de 2e nog niet in NL geweest. Is uit een Kurt-aflevering met Karofski.
De Sue-quote is uit aflevering 18 van seizoen 1, volgens google.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:39 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ik vond het wel heel frappantJe quote van Sue Silvester kon ik natuurlijk aan Glee koppelen maar bij Santana dacht ik tot de bewuste aflevering gewoon aan de band Santana
We hebben hier net de aflevering van de duetten gehad.
Kijk, da's nou weer mijn voordeel: ik ben een vrouw, ik hoef niks stoers als tegenwicht te roepenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:44 schreef WheeleE het volgende:
Oh, en voor hettegenwicht: Go ADO! Morgen Feyenoord inmaken!!!
Dat scheelt ja. En men kent jou al in het echie. Ik ben nog een onbekende achter een accountquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:13 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Kijk, da's nou weer mijn voordeel: ik ben een vrouw, ik hoef niks stoers als tegenwicht te roepen
wanneer is de volgende meet??quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:15 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Dat scheelt ja. En men kent jou al in het echie. Ik ben nog een onbekende achter een account. Ik moet nog een beetje aan mijn image werken.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:05 schreef Atreidez het volgende:
Ja wanneer? Ik kan wel weer wat beweging gebruiken.
Misschien kun je een Glee-meet organiseren met de andere dames.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:15 schreef WheeleE het volgende:
Dat scheelt ja. En men kent jou al in het echie. Ik ben nog een onbekende achter een account. Ik moet nog een beetje aan mijn image werken.
* Barretje80 past .. glee.. ik snap het nietquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien kun je een Glee-meet organiseren met de andere dames.
Je hoeft het ook niet te snappen. Gewoon wat wijn erin en onderuit gezakt op de bank wegkijken. Mogelijk nog even meebleren met foute 80's powerballads en dan heb je het weer gehadquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:05 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 past .. glee.. ik snap het niet
cute!!! krijgen we foto's van 2 strandpluizen danquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:24 schreef Jill-RMC het volgende:
Zo deel 1 van mijn taken voor vandaag gedaan: bench, dekentje, speeltje, riem en halsband gekocht voor mini pluis.
Nu met kleine pluis even lekker naar het strand. En daarna mini pluis ophalen
Tsk tis na 12en luilakquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:51 schreef Atreidez het volgende:
Mogge
Pfff, word ik net wakker gebeld door zo'n eencellige pakketbezorgerDat het pakket voor iemand 8 nummers verderop aan de overkant was maakt t eigenlijk nog erger... Lekker makkelijk, ff aanbellen waar de gordijnen nog dicht zijn, die is vast wel thuis.
Leukquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:07 schreef Jill-RMC het volgende:
Nou de dames kunnen het enigszins goed met elkaar vinden. Af en toe nog wat gegrom als er een speeltje in de buurt is, maar verder gaat het goed. Heb nog geen foto's kunnen maken....
Mini pluis en kleine pluis laten zich nog niet zo goed gezamenlijk fotograferenquote:Op zondag 20 februari 2011 12:41 schreef Barretje80 het volgende:
waar blijven de foto's van minipluis??
en.. goedemorgen allemaal
wegwerpcultuur. Dat soort mensen laten hun hond ook inslapen zodra het ze teveel kost. Of doen hun dier weg onder het mom: Maar de baby heeft allergie.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:34 schreef Jill-RMC het volgende:
Tis echt een schatje. Vond dat kleine pluis al een knuffelkont was, maar zij is nog even een tikkie erger. De hele tijd op mn schoot kruipen en knuffelen. Op het strand ging het ook echt supergoed. Ze kon al los en ze luisterde perfect als ik d'r riep.
Kan er echt met mn verstand niet bij dat ze d'r zomaar aan een lantaarnpaal hebben achter gelaten
Whut? Dat heb ik even gemistquote:Op zondag 20 februari 2011 15:34 schreef Jill-RMC het volgende:
Tis echt een schatje. Vond dat kleine pluis al een knuffelkont was, maar zij is nog even een tikkie erger. De hele tijd op mn schoot kruipen en knuffelen. Op het strand ging het ook echt supergoed. Ze kon al los en ze luisterde perfect als ik d'r riep.
Kan er echt met mn verstand niet bij dat ze d'r zomaar aan een lantaarnpaal hebben achter gelaten
Dat had ik ook ff gemist... varkens!quote:Op zondag 20 februari 2011 16:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Whut? Dat heb ik even gemistdat is wel echt schandalig zeg
Wel fijn dat ze bij jou een goed thuis heeft gevonden
Zolang je ze maar genoeg laat bewegen buitenshuis, zijn ze binnenshuis rustig. Dat is meestal het probleem met die Jack Russels. Mensen vergissen zich er grondig hoeveel beweging ze nodig hebben en vaak is uitlaten een blokje rond de straat en tsja dan kruipen ze tegen de muren op. Gaan ze dingen zoeken om te slopen, worden ze bijterig.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:55 schreef Flappekz het volgende:
Ik zou helemaal krankjorem worden van twee van die ADHD-beesten in huis
Dat begrijp ik. Daarom begin ik gewoon helemaal niet aan een hond. Zielig voor zo'n beest om de hele dag alleen te zitten, en ik wil er zeker niet aan gebonden zitten.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:05 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Zolang je ze maar genoeg laat bewegen buitenshuis, zijn ze binnenshuis rustig. Dat is meestal het probleem met die Jack Russels. Mensen vergissen zich er grondig hoeveel beweging ze nodig hebben en vaak is uitlaten een blokje rond de straat en tsja dan kruipen ze tegen de muren op. Gaan ze dingen zoeken om te slopen, worden ze bijterig.
nachtbraker!quote:
Die kunnen ze dan ook weer slopenquote:Op zondag 20 februari 2011 20:19 schreef WheeleE het volgende:
Het is zo'n tijd goed gegaan, en dan dit. Ik stem voor camera's in de lift en op de gallerijen.
Gisteren gebeld met Kone, die vertelde ddat de woningbouw geen servicecontract had voor die lift. WB gebeld, de dame zei dat ze gelijk contact met Kone zou opnemen en mij binnen een halfuur zou terugbellen met een planning. Tadah. Natuurlijk niet gebeld. Vanmorgen op de verwarmingsmonteur gewacht, die vertelde dat er al een monteur met de lit bezig was. Meevallertje dus. De verwarmingsgozer heeft me ook naar beneden geholpen, goeie gozerquote:Op maandag 21 februari 2011 07:23 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nachtbraker!
Wheelee.. hoe is het met de lift afgelopen?
GEFELICITEERD!!quote:
Gefeliciteerd!!quote:
ik heb nog wel een flesje staanquote:
Binnenkortquote:Op maandag 21 februari 2011 10:30 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik heb nog wel een flesje staan
wanneer gaan we het vieren??
en per 1 maart beginnen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |