monique en cynthiaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 04:12 schreef RethXoth het volgende:
Is degene die in het tentje ligt nou Joanna of Monique? Ben in de war...
Daar liggen Monique en Cynthia.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 04:12 schreef RethXoth het volgende:
Is degene die in het tentje ligt nou Joanna of Monique? Ben in de war...
mij doet ze denken aan tatjana en kan niet verklaren waarom ...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 04:12 schreef Lyza666 het volgende:
Beweging bij Joanna (waarom type ik altijd eerst Amanda als ik het over haar heb!). Zou het, zou het?!
Yep, nogal! Ik heb het idee dat het tussen hem en sharon wel goed zit en hij mag Karim graag, maar ik twijfel of dat wederzijds is. Met Guido gaat ook steeds beter.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 04:08 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Echte maatjes, heeft hij inderdaad nog niet gemaakt. Daar moet hij toch eens mee gaan beginnen.
Is de bedoeling toch?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 04:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kijk jij bent tenminste ontopic bezig
Ik denk dat je z'n persoonlijkheid ook wel mag als ik het zo hoor hahaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 04:10 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Als dat zo is heb ik niets gezegd. Omdat ik dus te weinig heb gezien, alleen die stomme officiële filmpjes en uitzendingen.
Hij moet 'maatjes' maken zodat-ie niet weer zo snel genomineerd wordt. Maar niet omdat-ie zo'n 'mensenmens' is of zo. Nee, hij moet lekker over lijken gaan, dat hoop ik. En hij moet nu uit bed komen!
Mij doet ze denken aan:quote:Op vrijdag 18 februari 2011 04:13 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
mij doet ze denken aan tatjana en kan niet verklaren waarom ...
Ik denk aan Pamela Andersom bij Joannaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 04:13 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
mij doet ze denken aan tatjana en kan niet verklaren waarom ...
Met Sharon, zou hij een goede combi zijn.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 04:14 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Yep, nogal! Ik heb het idee dat het tussen hem en sharon wel goed zit en hij mag Karim graag, maar ik twijfel of dat wederzijds is. Met Guido gaat ook steeds beter.
Mee eens. Sharon zoekt Gerard ook vaak op en ze is de enige vrouw die hem niet genomineerd heeft. Gerard zou wat meer initiatief naar haar moeten tonen, maar hij trok Sharon er wel bij vanavond met dat notebook, dus er is hoopquote:Op vrijdag 18 februari 2011 04:16 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Met Sharon, zou hij een goede combi zijn.
Nou vindt ik Pamela niet mooi en Joanna ook niet daarom zie ik geen gelijkenis denk ikquote:Op vrijdag 18 februari 2011 04:15 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik denk aan Pamela Andersom bij Joanna
Sharon is beslist niet dom.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 04:19 schreef Grunge. het volgende:
Is dat zo, Sharon en Gerard een goede combi? Sharon is wel dom, in ieder geval qua spreektaal. Ze maakt constant fouten, dat heb ik nog geen ander in het huis in die mate zien doen. Ik bedoel: ze is vast slim, maar zeker niet intelligent.
Ik zal morgen eens kijken of ik op tijd klaar ben met werken om overdag te kijken, ik kan nu ook heel moeilijk meningen vormen.
Je moet echt meer gaan kijken hoor jij!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 04:19 schreef Grunge. het volgende:
Is dat zo, Sharon en Gerard een goede combi? Sharon is wel dom, in ieder geval qua spreektaal. Ze maakt constant fouten, dat heb ik nog geen ander in het huis in die mate zien doen. Ik bedoel: ze is vast slim, maar zeker niet intelligent. Maar als het klikt...
Ik zal morgen eens kijken of ik op tijd klaar ben met werken om overdag te kijken, ik kan nu ook heel moeilijk meningen vormen.
Misschien is dat dan juist de gelijkenisquote:Op vrijdag 18 februari 2011 04:19 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nou vindt ik Pamela niet mooi en Joanna ook niet daarom zie ik geen gelijkenis denk ik
Ik geloof ook wel dat ze slim is als in gewiekst, dat ze weet wat ze doet. Maar ik denk dat Gerard ook echt intelligent is. Geleerd intelligent. Maar nogmaals, ik moet ze echt eens overdag samen zien, dan zie ik vast ook hoe goed ze samen zijn.quote:
Vergis je niet in Sharon, volg haar maar eens een beetje.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 04:23 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik geloof ook wel dat ze slim is als in gewiekst, dat ze weet wat ze doet. Maar ik denk dat Gerard ook echt intelligent is. Geleerd intelligent. Maar nogmaals, ik moet ze echt eens overdag samen zien, dan zie ik vast ook hoe goed ze samen zijn.
Daar is wel het een en ander gebotoxedquote:Op vrijdag 18 februari 2011 04:24 schreef Grunge. het volgende:
Pamela en Joanna lijken inderdaad sprekend op elkaar. Soms echt precies.
Wat denken jullie, zou ze 'geholpen' zijn? Haar moeder heeft toch zo'n kliniek (plastische chirurgie)?
Dat is dan wel allebei TEquote:Op vrijdag 18 februari 2011 04:24 schreef Grunge. het volgende:
Pamela en Joanna lijken inderdaad sprekend op elkaar. Soms echt precies.
Wat denken jullie, zou ze 'geholpen' zijn? Haar moeder heeft toch zo'n kliniek (plastische chirurgie)?
Monique schijnt hoogbegaafd te zijn. Die heb ik ook nog niet op heel veel slims kunnen betrappen. Maar dat kan ze uiteraard doen om niet teveel prijs te geven.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 04:23 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik geloof ook wel dat ze slim is als in gewiekst, dat ze weet wat ze doet. Maar ik denk dat Gerard ook echt intelligent is. Geleerd intelligent. Maar nogmaals, ik moet ze echt eens overdag samen zien, dan zie ik vast ook hoe goed ze samen zijn.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 04:25 schreef DGK-Eric het volgende:
Lieffies: ik ben er weg van! Tot morgen (ofzo) en welterusten voor zometeen!![]()
![]()
slaap lekker!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 04:25 schreef DGK-Eric het volgende:
Lieffies: ik ben er weg van! Tot morgen (ofzo) en welterusten voor zometeen!![]()
![]()
Ik geloof daar niet inquote:Op vrijdag 18 februari 2011 04:25 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Monique schijnt hoogbegaafd te zijn. Die heb ik ook nog niet op heel veel slims kunnen betrappen. Maar dat kan ze uiteraard doen om niet teveel prijs te geven.
Ik heb Sharon expliciet fouten in de spreektaal horen maken. Van die grote fouten. Maar dat is míjn obsessie, misschien niet al te objectief om haar daarop als 'dom' neer te zetten. Ik kijk het nog even aan.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 04:25 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Monique schijnt hoogbegaafd te zijn. Die heb ik ook nog niet op heel veel slims kunnen betrappen. Maar dat kan ze uiteraard doen om niet teveel prijs te geven.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 04:26 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
slaap lekker!
Ik ga het ook opgeven, die telefoon gaat hem niet meer worden vannacht.
Bummer!
Droom lekker over G.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 04:25 schreef DGK-Eric het volgende:
![]()
Ik snap wat je bedoelt denk ik. Ik vind Sharon ook meer 'streetsmart'.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 04:27 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik heb Sharon expliciet fouten in de spreektaal horen maken. Van die grote fouten. Maar dat is míjn obsessie, misschien niet al te objectief om haar daarop als 'dom' neer te zetten. Ik kijk het nog even aan.
Dat is precies wat ik bedoel, dank je. Maar ze zou dus wel 'slim' kunnen zijn en het spel kunnen winnen. Dat wel.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 04:28 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt denk ik. Ik vind Sharon ook meer 'streetsmart'.
Heerlijk dat iedereen nu zegt: zo werken!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 07:15 schreef diditje64 het volgende:
Goedemorgen iedereen. Wat een avondje ik zie dat er weer niet geslaapwandeld is nou ja ik hoor jullie verslagen wel hoe het met de ruggen van die twee in het tentje gesteld staat. ik moet even werken dus hou het via Fok in de gaten
![]()
ojah mam ook goedemorgen trouwens
goh, woon je bij mij in de buurt dan, ik heb een voetbalveld tegenover mijn huis en ben blij dat er aan de overkant van de straat een paar jaar geleden huizen gebouwd zijn. Mijn stroomrekening was tot die tijd altijd erg laag, ik hoefde geen lamp aan te doenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
Dat was me nog niet eens opgevallen![]()
Die verlichting zie ik elke avond hier achter huis als ze aan het voetballen zijn, totaal 13 lampen gaan dan aandan hoef je ineens je verlichting in huis niet meer aan
nee daar valt niet in te slapen, voor mij dan
nou, ik schakelde een half uurtje geleden in, en ze lagen toen vol in het licht, net zoals nuquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:07 schreef Toverheks het volgende:
Goedemorgen.................de lampen gaan toch s`nachts uit|\???
Als je in Holwerd woont dan welquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:07 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
goh, woon je bij mij in de buurt dan, ik heb een voetbalveld tegenover mijn huis en ben blij dat er aan de overkant van de straat een paar jaar geleden huizen gebouwd zijn. Mijn stroomrekening was tot die tijd altijd erg laag, ik hoefde geen lamp aan te doen
oefff, zo herkenbaar....:)quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:10 schreef Ceetje.. het volgende:
ik ga maar weer eens aan de dagelijkse dingen beginnen (vaatwassertje, wasmachine etc) kortom, de huishoudelijke taken waar ik niet aan toekom als ze wakker worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |