FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Hou ik me een keer aan de regels...quote:
Vond de "Onbevoegd Kamperen" titel toch wel wat leukerquote:
Ik wil ook niet slapen. Door de streams is mijn slaapritme weer volledig omgegooid. Maar àls ik dan stream, gebeurt er niets. Misschien word Karim nog wakkerquote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:55 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Vond de "Onbevoegd Kamperen" titel toch wel wat leuker![]()
Maar ja, ik betwijfel of er nog wat gaat gebeuren.. maar ik KAN gewoon niet slapen, dit is te verslavend![]()
Same here! en toch ga ik na 'n laatste peuk m'n eigen tentje opzetten zoquote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:56 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik wil ook niet slapen. Door de streams is mijn slaapritme weer volledig omgegooid. Maar àls ik dan stream, gebeurt er niets. Misschien word Karim nog wakker.
Ja ik begin mij toch wel een beetje zorgen te maken over mezelf, beetje naar slapende dames starenquote:
Jammer dat Gerard altijd zo vroeg gaat pitten he?quote:
Misschien gaat joooann wel slaapwandelend nakend douchenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:56 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik wil ook niet slapen. Door de streams is mijn slaapritme weer volledig omgegooid. Maar àls ik dan stream, gebeurt er niets. Misschien word Karim nog wakker.
Extreem jammer. Ik geloof dat ik (van wat ik gezien heb dan) zijn persoonlijkheid niet eens zo geweldig vind, een beetje een moraalridder, al doet-ie in ieder geval mee met het spel, maar dat uiterlijkquote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:57 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Jammer dat Gerard altijd zo vroeg gaat pitten he?
ik rook er een mee en ga ook me mandje opzoeken ,geent tentje (buiten)voor mij ik ben als de dood voor kriebelende kruipende vliegende beesiesquote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:57 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Same here! en toch ga ik na 'n laatste peuk m'n eigen tentje opzetten zo
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:58 schreef Banjerkanjer het volgende:
Groetjes uit zonnig Portugal!
[ afbeelding ]
Een beetje shampoo zou hem niet misstaan.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:58 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Extreem jammer. Ik geloof dat ik (van wat ik gezien heb dan) zijn persoonlijkheid niet eens zo geweldig vind, een beetje een moraalridde, al doet-ie in ieder geval mee met het spel, maar dat uiterlijk.
Maar de vogeltjes doen hettum!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:59 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
![]()
't Zal wel frisjes zijn, zo op 't harde cement slapen met je koppie in de openlucht
Ik ben dol op van dat gladde gelhaar, mits langquote:Op vrijdag 18 februari 2011 04:00 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Een beetje shampoo zou hem niet misstaan.
Weer een foute post van jou. Het houdt niet op hè.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:44 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Catweazle denkt zelf altijd gelijk te hebben![]()
Vandaar dat ik er ook niet zoveel op reageer vandaag![]()
Bevalt me overigens prima, deze aanpak
Het gerucht gaat dat het vleermuizen zijn..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 04:00 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Maar de vogeltjes doen hettum!
Sweet!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:58 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Extreem jammer. Ik geloof dat ik (van wat ik gezien heb dan) zijn persoonlijkheid niet eens zo geweldig vind, een beetje een moraalridder, al doet-ie in ieder geval mee met het spel, maar dat uiterlijk.
True!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 04:00 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Een beetje shampoo zou hem niet misstaan.
Het is zo lekker rustig, hè, 's nachtsquote:Op vrijdag 18 februari 2011 04:01 schreef Lyza666 het volgende:
Ik hou van de nacht. Gelukkig ben/was ik vrij deze week maar volgende week moet het ritme er weer in. Bah.
Ik vind dat haar ronduit ranzig.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 04:00 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik ben dol op van dat gladde gelhaar, mits lang. Ik heb echt een beetje een belabberde smaak, geloof ik, qua mannen
. Ik vind het echt sexy.
Dat kan ik niet terugvinden in de arcee hitlijst hoorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 04:00 schreef catwaezle het volgende:
[..]
[knip]
ik volg al wel 12 jaar iedere reality soap op fok.
Hij is nu al zo bezig met z'n 'maatjes'. Ik wil dat-ie het spel hard speeltquote:Op vrijdag 18 februari 2011 04:01 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Sweet!Moraalridder?! Hoe kom je daaaar dan bij?
Andere naam?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 04:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat kan ik niet terugvinden in de arcee hitlijst hoor
dat zegt toch niets ,iedere rlf soap is anders met andere insteken ,ik volg ze ook meestal oke de gouden kooi heb ik dan niet (helemaal)gevolgdquote:Op vrijdag 18 februari 2011 04:00 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Weer een foute post van jou. Het houdt niet op hè.
Lees de topics van de individuele deelnemers eens zou ik zeggen. Ik ben zelf ook altijd zeer sceptisch over die zogenaamde 'ontdekkingen' van FOK. Maar na het lezen van die betreffende topics moet ik toch toegeven dat het wel zéér waarschijnlijk is dat het klopt.
Mocht het nog niet helemaal binnendringen bij jou, dan nogmaals: het zijn NIET mijn bevindingen, maar de bevindingen van anderen die het vrij intensief blijken te hebben onderzocht.
Dus als ik zeg dat Karim de dakloze is, dan is dat niet mijn persoonlijke bevinding, maar die van vele anderen in het Karim topic. Mensen die hem dus kennen uit de dakloos-scene.
Maar lul maar gewoon een eind verder jongen. Dat je een tijdje in die kooi hebt gezeten maakt je echt niet alwetend hoor. Ik zie mijzelf ook niet als alwetend, maar ik volg al wel 12 jaar iedere reality soap op fok.
Ja ik denk ook dat ik het vaker dan goed voor me zal zijn laat ga maken. Maar dat is zonder streamen niet veel andersquote:Op vrijdag 18 februari 2011 04:02 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Het is zo lekker rustig, hè, 's nachts. Niemand die je stoort. Ik neem te weinig slaap dan wel voor lief, dat haal ik wel weer in.
In dat geval, moet Joanne opschieten... mijn kopje koffie is al halverwege en er wordt nog steeds niet geslaapwandeld of gerinkeld met de telefoon.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 04:01 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Het gerucht gaat dat het vleermuizen zijn..
Ik houd van ranzig.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 04:02 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ik vind dat haar ronduit ranzig.
Dus jij spreekt altijd namens vele anderen? Ik begin je steeds beter te begrijpenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 04:00 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Weer een foute post van jou. Het houdt niet op hè.
Lees de topics van de individuele deelnemers eens zou ik zeggen. Ik ben zelf ook altijd zeer sceptisch over die zogenaamde 'ontdekkingen' van FOK. Maar na het lezen van die betreffende topics moet ik toch toegeven dat het wel zéér waarschijnlijk is dat het klopt.
Mocht het nog niet helemaal binnendringen bij jou, dan nogmaals: het zijn NIET mijn bevindingen, maar de bevindingen van anderen die het vrij intensief blijken te hebben onderzocht.
Dus als ik zeg dat Karim de dakloze is, dan is dat niet mijn persoonlijke bevinding, maar die van vele anderen in het Karim topic. Mensen die hem dus kennen uit de dakloos-scene.
Maar lul maar gewoon een eind verder jongen. Dat je een tijdje in die kooi hebt gezeten maakt je echt niet alwetend hoor. Ik zie mijzelf ook niet als alwetend, maar ik volg al wel 12 jaar iedere reality soap op fok.
Dat ik jou al een tijdje niet meer serieus neem, bevalt mij ook ERG goed.
Onee he weer zo'n kutkloonquote:
Ooohhhh en je deed het nog wel zo leuk, dat negerenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 04:05 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dus jij spreekt altijd namens vele anderen? Ik begin je steeds beter te begrijpen
Sowwy maar ik ben het niet, niet para en altijd Henk.Jansenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 04:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Onee he weer zo'n kutkloon
Ik word weer helemaal para
Ik vind juist dat ie teveel met het spel bezig is en te weinig sociaal isquote:Op vrijdag 18 februari 2011 04:03 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Hij is nu al zo bezig met z'n 'maatjes'. Ik wil dat-ie het spel hard speelt.
Maar hé, ik heb amper iets van 'em gezien omdat-ie zo vroeg in z'n nest ligt.
Je hebt gelijk. Ik stel mezelf teleurquote:Op vrijdag 18 februari 2011 04:06 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ooohhhh en je deed het nog wel zo leuk, dat negeren
Echte maatjes, heeft hij inderdaad nog niet gemaakt. Daar moet hij toch eens mee gaan beginnen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 04:07 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik vind juist dat ie teveel met het spel bezig is en te weinig sociaal is
zal ik maar netsjes zeggen wie ik ben dan pc eend ,jij kent me als je goed graaft in je geheugen misschien nog als kissiefurquote:Op vrijdag 18 februari 2011 04:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Onee he weer zo'n kutkloon
Ik word weer helemaal para
Alle begin is moeilijkquote:Op vrijdag 18 februari 2011 04:07 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik stel mezelf teleur
Als dat zo is heb ik niets gezegdquote:Op vrijdag 18 februari 2011 04:07 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik vind juist dat ie teveel met het spel bezig is en te weinig sociaal is
Eigenlijk is het ook allemaal een beetje offtopic enzoquote:Op vrijdag 18 februari 2011 04:08 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
zal ik maar netsjes zeggen wie ik ben dan pc eend ,jij kent me als je goed graaft in je geheugen misschien nog als kissiefur
en ben niet kloon ,ben gewoon vergeetachtig wat me wachtwoord was (onder de donkere haren erug blond
Kijk jij bent tenminste ontopic bezigquote:Op vrijdag 18 februari 2011 04:11 schreef RethXoth het volgende:
Je hebt gelijk je hebt gelijk je hebt gelijk.. ff denken hoor..
Loopt er 1 in ze slaap te praten? ENG!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |