quote:Op zondag 27 februari 2011 01:45 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
-In Amerika bestaat een hagedis, de Jesus Christ lizard, die over water kan lopen
Nee, ts is zijn eigen topic aan het verneuken door achterlijk te reageren op iemand die een valide post plaatst hier. Geeft wel lichtelijk het niveau van ts aan.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:07 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Deze reactie is aan.. wie?
En überhaupt wel in het juiste onderwerp, of voor elders bedoeld initieel ?
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
geen probleem kutje. just kidding en ik ken het laffe aftreksel dat je noemt.
nu weer nat worden als je neukt.
whahahahahaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:05 schreef zoalshetis het volgende:
14 duizend plus mensen die kijken hier. moet jouw zogenaamde topic nog krijgen. relatief gezien. of wil je graag dat dit topic niet meer bestaat omdat het door iemand is gemaakt die net ff geen pvda stemt?
mag je ook zeggen hoor. linkse hond.
En Belgen vinden dat afschuwelijkquote:Op zondag 27 februari 2011 10:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
goed idee kano![]()
Pindakaas heet de rest van de wereld pindaboter. Door de Nederlandse warenwet was het niet toegestaan om het pindaboter te noemen en is het dus pindakaas geworden
Hou je er rekening mee dat er veel suiker in ketchup zit?quote:Op zondag 27 februari 2011 12:43 schreef heaven7 het volgende:
Tomatenketchup is gezonder dan losse tomaten omdat er een stofje in de schil zit die niet vrij komt als je er op kauwt maar wel bij de productie van ketchup. Zou goed zijn tegen één of andere ziekte of je vaten of weet ik het
Dit inderdaad.quote:Op zondag 27 februari 2011 12:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hou je er rekening mee dat er veel suiker in ketchup zit?
klopt, je bedoelt waarschijnlijk lycopeen en dat heeft een grotere biologische beschikbaarheid als de tomaten verhit worden. Zelfde heb je ook bij uien, ook een aantal stoffen die alleen beschikbaar zijn bij verhitting.quote:Op zondag 27 februari 2011 12:43 schreef heaven7 het volgende:
Tomatenketchup is gezonder dan losse tomaten omdat er een stofje in de schil zit die niet vrij komt als je er op kauwt maar wel bij de productie van ketchup. Zou goed zijn tegen één of andere ziekte of je vaten of weet ik het
Ja om zo minder 'echte' groenten in te kopen, maar volgens mij is het nu weer een 'condiment' in plaats van een groente.quote:Op zondag 27 februari 2011 13:24 schreef Gwywen het volgende:
Ronald Reagan had toch ooit eens bepaald dat ketchup als "groente" mocht worden aangemerkt?
De heren wetenschappers zijn het er (nog?) niet over eens, dus je kan moeilijk van 'feitelijk' gespreken.quote:Op zondag 27 februari 2011 13:24 schreef Gwywen het volgende:
BTW feitelijk gezien is een tomaat fruit, en geen groente.
Grappig om te zien is dat de stijgbeugels pas na het jaar 1000 zijn uitgevonden..quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:13 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Toch zijn Marcus Aurelius, Karel de Grote en Napoleon niet overleden aan verwondingen opgelopen in de strijd. Misschien dat het paard-met-één-been-in-de-lucht vooral iets is van heersers die zich graag spiegelen aan voorbeelden uit de Romeinse Keizertijd? Het ruiterstandbeeld van Marcus Aurelius heeft eeuwenlang model gestaan voor de wijze waarop men zegevierende wereldlijke vorsten afbeeldde.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De tomaat is, evenals de aardappel, familie van de nachtschades. Daarin zit een voor mensen giftige stof, alkaloïde. http://nl.wikipedia.org/wiki/Nachtschadefamiliequote:Op zondag 27 februari 2011 12:43 schreef heaven7 het volgende:
De bananenboom is tevens het grootste kruid ter wereldquote:Op zondag 27 februari 2011 15:52 schreef rekenwonder het volgende:
[..]
De heren wetenschappers zijn het er (nog?) niet over eens, dus je kan moeilijk van 'feitelijk' gespreken.
On topic: de banaan is geen van beide, maar is een kruid.
quote:Op zondag 27 februari 2011 01:45 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Deze weetjes zijn zo leuk... ik blijf bezig
-80% van alle dieren heeft zes voeten-In Amerika bestaat een hagedis, de Jesus Christ lizard, die over water kan lopen
Alleen die van 't ziekenhuis vind ik interessant, de rest is niet meer dan logisch.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:31 schreef fokthesystem het volgende:
Atoombommen, heftig spul.
http://balle99.npage.de/jaapke__98148915.html
Of toch niet?
Er zijn meer doden gevallen sinds de chinezen buskruit in musketten stopten door handvuurwapens dan er vielen in wo2 door (atoom)bommen.
De meeste mensen sterven in het ziekenhuis
In amerika sterven jaarlijks meer mensen aan ongelukken dan in de aanslagen van 9/11
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |