FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Idd, dit is weer typisch Nederland Portugalquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:16 schreef Johnny_Arcade het volgende:
Bij de franse versie moesten ze tenminste nog 24 uur kilometer fietsen samen, en mocht de fiets maar max. 1 minuut met rust gelaten worden voordat er weer op gefietst moest worden, dat zijn opdrachten!
2 girls, 1 cupquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:17 schreef Studiotje het volgende:
Geef hun even een beker mee in die tent, als ze moeten scheiten kunnen ze een tof filmpje maken.
I like the way your mind worksquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wie heeft gezegd dat die tent heel moet blijven? Het gaat ook heus nog wel regenen he
kutquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:16 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van donderdag 17 februari 2011
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 607 charmed_angel
02. 539 Knetterkrankjorum
03. 480 Huppelmuts
04. 468 Marijkezwolle
05. 409 sharr
Om het milieu te sparen staat hier vandaag geen zinvolle zin.
Klik hier voor gedetailleerde stats
2 girls, 2 jarsquote:
U heeft het gebit ook al uitgedaan zie ik aan het spraakgebrek?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:16 schreef Day het volgende:
Eerst je tandeb poetsen en dan een siggie opsteken.
Marijke denk ik. Oneequote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:19 schreef charmed_angel het volgende:
wat heeft gerard in zijn hand dan?
quote:
quote:26. 173 beaverhausen
Grote boek van Sinterklaas De stemquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:19 schreef charmed_angel het volgende:
wat heeft gerard in zijn hand dan?
Voor jou wel ja!quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
U heeft het gebit ook al uitgedaan zie ik aan het spraakgebrek?
Pas als ze gaan slapen! Je kent de regels.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
in het huis???
Ik wilde net de hond uit gaan laten
Volgens mij zijn ze hetero hoor.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:21 schreef kdrietjeh het volgende:
Wauw, iedereen leeft nog. o.O
Waarom keken wij dan naar twee potten?
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:21 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Mensen die hier zeuren op typfouten, zouden hier eens wat aan moeten doen.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:21 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Menden die hier zeuren op typfeuten, zeuden hier eens wat aan metten doen.
Ehm ja, nu je het zegtquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:22 schreef Flashbox het volgende:
Wel toevallig hoor, de locks gaan er af en er breekt een rel uit.
ja maar..... dan heb ik morgen weer zoveel postsquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:22 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Pas als ze gaan slapen! Je kent de regels..
Ja en zo hoort het ook. Anders hebben Ceetje of ik er meer!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar..... dan heb ik morgen weer zoveel posts
Zhenarquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:23 schreef Zhenar het volgende:
Ik moet toch opmerken dat ik Secret Story echt wel leuk vind om op de streams te bekijken hoor. Heb bij eerdere RLS'en ook wel hier en daar wat gestreamd, maar dat ging vaak echt nergens over. Als je bij SST inschakelt zijn ze telkens weer bezig met het spel, elkaar ondervragen, een clou uitpuzzelen, onderhandelen over een sleuteltje... Of ik heb gewoon veel geluk met inschakelen, maar ik vind het een stuk boeiender dan koetjes en kalfjes uit een "standaard" big brother. Er is telkens iets onderhuids aan de gang, elke opmerking wordt gewantrouwd en daardoor krijgen de gesprekken een spannende lading.
Ik vind het leuk
Eensquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:23 schreef Zhenar het volgende:
Ik moet toch opmerken dat ik Secret Story echt wel leuk vind om op de streams te bekijken hoor. Heb bij eerdere RLS'en ook wel hier en daar wat gestreamd, maar dat ging vaak echt nergens over. Als je bij SST inschakelt zijn ze telkens weer bezig met het spel, elkaar ondervragen, een clou uitpuzzelen, onderhandelen over een sleuteltje... Of ik heb gewoon veel geluk met inschakelen, maar ik vind het een stuk boeiender dan koetjes en kalfjes uit een "standaard" big brother. Er is telkens iets onderhuids aan de gang, elke opmerking wordt gewantrouwd en daardoor krijgen de gesprekken een spannende lading.
Ik vind het leuk
Ik ben morgen de hele dag vrij / thuis, ik vrees er al voorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:24 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja en zo hoort het ook. Anders hebben Ceetje of ik er meer!.
Denk toch eens aan je medemens.
ja, en ik ben nog wel nieuw hier, en heb morgen wéér vrij (pffffff)quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:24 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zhenarquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:23 schreef Zhenar het volgende:
Ik vind het leuk
c_aquote:
En beavquote:
Morgen komt ook nog eens X Factorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:24 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Want je moet je natuurlijk eerst opmaken voor je gaat slapen.quote:
Wordt het ook... er gebeurd ook veel meer in de KvdW dan wij te zien krijgenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:25 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Ik krijg de indruk dat ook hier heel veel gestuurd wordt door de regie net als bij DGK
En HET kijkt ook alsof HET snapt wat HET zegt!quote:
Ik denk dat het over de kist in de tuin gaat. Gerard vermoedt dat het niet over een code gaat maar het gewoon met een sleutel werkt.quote:
Same herequote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:28 schreef Darklight het volgende:
godver wil ik slapen krijgen ze drank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |