http://www.spitsnieuws.nl(...)aar_dat_klotela.htmlquote:In Canada reageert de moslimgemeenschap getergd op een groepje klagende moslims dat zowel gym- als muziekles niet halal vindt. "Dit is Canada, en in Canada onderwijzen we muziek en gym op onze scholen."
Een woordvoerder van the Muslim Canadian Congress, zelf professor sociologie aan de universiteit van Calgary, reageert zeer aangebrand op zijn jammerende geloofsgenoten. "Ik zou zeggen: dit is Canada, en in Canada onderwijzen we muziek en gym op onze scholen. Als het je niet aanstaat, dan donder je maar op. Als je onder de sharia-wetgeving wilt leven, ga dan maar terug naar het kloteland waar je vandaan komt - of ga naar een ander kloteland dat de shariawetgeving heeft."
"Feit is dat Canada een jaloersmakende cultuur heeft geworteld in Joods-Christelijke waarden, geen islamitische waarden, met een Brits-Franse rechtsstaat en tradities," besluit hij. "Daarom is Canada beter dan alle andere plekken in de wereld."
Op dit kleine stukje na, een wijs man.quote:"Daarom is Canada beter dan alle andere plekken in de wereld."
Ja, Amerika is echt het lichtende baken van vrijheidquote:Op vrijdag 18 februari 2011 07:02 schreef Lyrebird het volgende:
Canada is daarom idd beter dan veel andere plekken in de wereld - heerlijke uitspraak van die man, er zouden er meer zo moeten zijn.
Helaas staat Canada bekend om haar belachelijke PC wetten, waardoor bijvoorbeeld Mark Steyn voor de Canadese rechter werd gesleept.
duidelijke taal, dat mag je hier nog niet zeggenquote:Als het je niet aanstaat, dan donder je maar op. Als je onder de sharia-wetgeving wilt leven, ga dan maar terug naar het kloteland waar je vandaan komt - of ga naar een ander kloteland dat de shariawetgeving heeft."
Denk het wel hoor.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:23 schreef meth77 het volgende:
[..]
duidelijke taal, dat mag je hier nog niet zeggen
Zouden ze hem wel moeten gevenquote:
Me tooquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:32 schreef samvirus het volgende:
Ik wil deze man verkiesbaar stellen voor bazen moslim van het jaar
Omdat Wilders blank is.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:43 schreef Oud_student het volgende:
Waarom mag een moslim wel zeggen "ga terug naar je kloteland" en Wilders niet?
Nee, niet echt, maar als het om FOS gaat, dan zijn nog wel steeds het (enige?) lichtende baken van vrijheid in de wereld.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:19 schreef Ille_Kommunikaassie het volgende:
[..]
Ja, Amerika is echt het lichtende baken van vrijheid
Volgens mij zijn het meer niet-moslims die klagen over een kerstboom omdat het mogelijk aanstotend is voor moslims. Die laatste groep heeft er volgens mij weinig problemen mee.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:46 schreef bijdehand het volgende:
Zulke moslims mogen we hier ook wel krijgen ipv die zeiksnorren die klagen over een kerstboom
Omdat hij in Canada woont?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:43 schreef Oud_student het volgende:
Omdat het een moslim is.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:43 schreef Oud_student het volgende:
Omdat negerquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:43 schreef Oud_student het volgende:
QFTquote:"Ik zou zeggen: dit is Canada, en in Canada onderwijzen we muziek en gym op onze scholen. Als het je niet aanstaat, dan donder je maar op. Als je onder de sharia-wetgeving wilt leven, ga dan maar terug naar het kloteland waar je vandaan komt - of ga naar een ander kloteland dat de shariawetgeving heeft."
Omdat Wilders een lul is.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:43 schreef Oud_student het volgende:
Wilders mag dat ook zeggen. Ik ook: GA TERUG NAAR JE KLOTELAND!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:43 schreef Oud_student het volgende:
Wilders is niet blank, hij is transparant.quote:
Omdat hij één van hen is.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:43 schreef Oud_student het volgende:
Ik weet niet aan welke drugs de schrijvers van eerdere reacties zitten, maar het enige juiste en zweer kwalijke antwoord is datquote:Waarom mag een moslim wel zeggen "ga terug naar je kloteland" en Wilders niet?
Omdat het dezelfde groep is.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:43 schreef Oud_student het volgende:
Dit dus.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:41 schreef shintek het volgende:
[..]
Omdat het dezelfde groep is.
Je kijkt toch ook raar op als een vreemde je huis binnenloopt en zich bemoeit met je famillie problemen?
Moslim.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:35 schreef ReplaR het volgende:
[..]
En wat is de man in bovenstaand plaatje dan?
Zijn alle Moslims/allochtonen criminelen dan?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:41 schreef trancethrust het volgende:
Wilders alle ook maar enigszins Moslim-achtige allochtonen wil "terugsturen" naar "hun" 'kloteland'; ongeacht alles.
Vraag dat maar aan Wilders.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:06 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Zijn alle Moslims/allochtonen criminelen dan?
Bron?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:41 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Wilders alle ook maar enigszins Moslim-achtige allochtonen wil "terugsturen" naar "hun" 'kloteland'; ongeacht alles.
quote:
quote:"Als je een misdaad begaat, als je begint te denken over jihad en sharia, dan is er maar één oplossing: dan sturen we je dezelfde dag nog weg, dan kun je je koffers pakken en we zullen je je nationaliteit ontnemen". Op de vraag van de interviewer hoeveel van de moslims in Europa de door Wilders geschetste problemen vertegenwoordigen, zegt hij: "Miljoenen. Tientallen miljoenen."
Dat staat er impliciet al.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:26 schreef Robus het volgende:
Bron waar staat dat alle moslim-achtige allochtonen terug moeten bedoelde ik.
Er bestaan dus geen gematigde moslims?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:31 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat staat er impliciet al.Iedere moslim pleegt namelijk taqiyya als ze beweren níet aan de sharia danwel jihad te denken.
Nee: er bestaat geen gematigde islam!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:45 schreef Robus het volgende:
[..]
Er bestaan dus geen gematigde moslims?
Wat een oliedomme cirkelredenering. En dat voor iemand met de usernaam "PhysicsRules".quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:59 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Omdat het een moslim is.
kritiek op je eigen geloofsgroep is niet te vergelijken met kritiek op anderen. Daarom is het zo belangrijk dat moslims dit soort signalen zelf geven en is het zo onwenselijk dat types als Wilders het wel doen.
Ik had het over moslims, niet de islam.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:46 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee: er bestaat geen gematigde islam!
Het lijkt me inderdaad niet minder dan vanzelfsprekend dat je je aanpast aan het land waar je wilt wonen. Hier kunnen bepaalde mensen in Nederland van leren.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:48 schreef Lavenderr het volgende:
Deze man heeft toch gewoon gelijk? Aanpassen en als het je niet bevalt en je wilt de sharia ga je naar een land waar sharia-wetgeving is.
Wat is er zo bijzonder aan dit bericht?
Die man praat als een robot.quote:"Feit is dat Canada een jaloersmakende cultuur heeft geworteld in Joods-Christelijke waarden, geen islamitische waarden, met een Brits-Franse rechtsstaat en tradities," besluit hij. "Daarom is Canada beter dan alle andere plekken in de wereld."
Hoe voelt dat in je misplaatste slachtofferrol waar je jezelf in plaatst droppie?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:46 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee: er bestaat geen gematigde islam!
wat is een mosje? bedoel je de Hebreeuwse naam Moshe?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 08:34 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
En jij als een niet al te slimme mosje.
nu ben ik een mo?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:29 schreef Dr.Nikita het volgende:
Nee, voor een mo ben je niet echt slim.
Ik ben het eens met de Canadees!quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:57 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
http://www.spitsnieuws.nl(...)aar_dat_klotela.html
[ afbeelding ]
Goede tactiek van deze moslims. Als ze lief zouden doen tegen de extremisten dan zouden ze het nieuws niet halen. Maar nu halen ze zelf het internationale nieuws.
Die man zegt niet dat Moslims geen hoofddoekje mogen dragen, een verwerpelijke ideologie aanhangen, het land uit moeten wanneer ze ook maar iets verkeerd doen oid. Hij heeft het over Moslims die stellen dat er geen gym en muziekles zou moeten worden gegeven.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:44 schreef Maatregel het volgende:
Als je zoiets in Nederland zegt ben je rechts.
Dat hij zegt "anders rot je maar op" laat je handig weg.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:50 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Die man zegt niet dat Moslims geen hoofddoekje mogen dragen, een verwerpelijke ideologie aanhangen, het land uit moeten wanneer ze ook maar iets verkeerd doen oid. Hij heeft het over Moslims die stellen dat er geen gym en muziekles zou moeten worden gegeven.
Goede reactie, zouden we in Nederland ook moeten doen.
Het eerste zal vast ook te maken hebben met het laatste. Hoe doorzichtig.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:49 schreef Boldface het volgende:
Misschien kunnen we snel een legertje geestverwanten van deze moslim naar Nederland halen? Ik zou echt willen dat er meer moslims waren die tot die categorie behoorden; en ik deel trouwens ook de mening die de Canadese moslim verkondigt.
Bovendien zegt hij niet dat er sprake is van een islamisering, maakt hij geen compilatie-powerpointpresentaties met een politiek doel en zegt hij tevens niet dat er een verbod moet komen op het bouwen van nieuwe moskeeén.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:50 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Die man zegt niet dat Moslims geen hoofddoekje mogen dragen, een verwerpelijke ideologie aanhangen, het land uit moeten wanneer ze ook maar iets verkeerd doen oid. Hij heeft het over Moslims die stellen dat er geen gym en muziekles zou moeten worden gegeven.
Goede reactie, zouden we in Nederland ook moeten doen.
Maar zegt hij wel:"... anders rot je maar op".quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Bovendien zegt hij niet dat er sprake is van een islamisering, maakt hij geen compilatie-powerpointpresentaties met een politiek doel en zegt hij tevens niet dat er een verbod moet komen op het bouwen van nieuwe moskeeén.
Wat is er anti-Wilders aan mijn relaas. Ik heb er geen waardeoordeel aan gegeven. Heel feitelijk heb ik aangegeven waar het verschil ligt tussen dhr Wilders en deze meneer.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:46 schreef Maatregel het volgende:
[..]
Maar zegt hij wel:"... anders rot je maar op".
En als je dat hier zegt ben je rechts.
De rest van jullie relaas is weer het standaard anti Wilders geluid. Leuk, maar way off.
Gokje.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:44 schreef Hathor het volgende:
Goed om te zien dat er ook nog moslims zijn die ze wel allemaal op een rijtje hebben, hij heeft natuurlijk ook gewoon hardstikke gelijk. Als je ervoor kiest om je in een ander land te vestigen, probeer dan op zijn minst om mee te doen in je nieuwe omgeving. Vraag me alleen af hoe dit bericht zou zijn ontvangen als het door bv een blanke Canadese minister zou zijn uitgesproken.
Zoals ik zei: way offquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat is er anti-Wilders aan mijn relaas. Ik heb er geen waardeoordeel aan gegeven. Heel feitelijk heb ik aangegeven waar het verschil ligt tussen dhr Wilders en deze meneer.
Je doelt op: Ik wil hier niet over verder discussieren want eigenlijk heb ik niks meer te zeggen en hetgeen ik zeg slaat nergens op.quote:
Argumenten ontbreken dus gooien we het maar weer over die boeg.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:46 schreef Maatregel het volgende:
[..]
Maar zegt hij wel:"... anders rot je maar op".
En als je dat hier zegt ben je rechts.
De rest van jullie relaas is weer het standaard anti Wilders geluid. Leuk, maar way off.
Je hebt het niet gevolg maar wil je wel doen gelden zoals gewoon. Obvious trolls... ach, je kent hem wel.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:56 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Argumenten ontbreken dus gooien we het maar weer over die boeg.
Je slaat de plank mis.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je doelt op: Ik wil hier niet over verder discussieren want eigenlijk heb ik niks meer te zeggen en hetgeen ik zeg slaat nergens op.
Natuurlijk, het eeuwige calimerocomplex. "Deze man mag het wel roepen en Wilders niet, boo-hoo."quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:00 schreef Maatregel het volgende:
[..]
Je hebt het niet gevolg maar wil je wel doen gelden zoals gewoon. Obvious trolls... ach, je kent hem wel.
Wellicht dat jij het nog niet snapt, of gewoonweg de eerste pagina niet hebt gelezen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:02 schreef Maatregel het volgende:
[..]
Je slaat de plank mis.
Mijn post was helder. Als je dit hier roept ben je rechts. Compatibel ageert hiertegen door andere zaken erbij te halen en datgene wat ik bedoelde weg te laten.
Daar ga jij hem in ondersteunen met nog meer zaken die way off zijn.
Snap je het nog niet? Of speel je spelletjes?
Veranderd niets aan mijn stelling dat je hier met "oprotten" in de rechtse hoek gedrukt wordt.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wellicht dat jij het nog niet snapt, of gewoonweg de eerste pagina niet hebt gelezen.
Je stelling is nergens op gefundeerd. Daar ligt meteen al het euvel. Dus naast het niet lezen van de eerste pagina, zit je hier ook nog eens holle stellingen te deponeren.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:32 schreef Maatregel het volgende:
Veranderd niets aan mijn stelling dat je hier met "oprotten" in de rechtse hoek gedrukt wordt.
Er bekruipt me nu het gevoel dat je wat blindelings compatibel bijgestaan hebt en er nu een draai aan probeert te geven. Maar misschien dat je het kunt onderbouwen.
Alleen het Fok forum is al een dijk van een fundering. Me dunkt.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je stelling is nergens op gefundeerd.
Ja, want het Fok Forum staat bekend als het epicentrum van redelijkheid en billijkheid. Je fundering lekt aan alle kanten.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:37 schreef Maatregel het volgende:
[..]
Alleen het Fok forum is al een dijk van een fundering. Me dunkt.
Maar kennelijk heeft Fok ook ergens een zandbak. Je hebt je hoofd er namelijk diep in zitten.
Nee hoor. Je draait leuk mijn woorden.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, want het Fok Forum staat bekend als het epicentrum van redelijkheid en billijkheid. Je fundering lekt aan alle kanten.
Je hebt gelijk. Beetje onzinnig dit.quote:
Dat het een moslim is die het zegt...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:48 schreef Lavenderr het volgende:
Deze man heeft toch gewoon gelijk? Aanpassen en als het je niet bevalt en je wilt de sharia ga je naar een land waar sharia-wetgeving is. Wat is er zo bijzonder aan dit bericht?
Jij hebt gewoon ongelijk. Zijn eerste bewering klopte. Wilders is niet de maatstaaf voor wat rechts is hoor.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, want het Fok Forum staat bekend als het epicentrum van redelijkheid en billijkheid. Je fundering lekt aan alle kanten.
Omdat het anders is komende van een moslim.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:43 schreef Oud_student het volgende:
De andere 4 die er wonen hadden geen mening.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat er één moslim is die dit zegt?
Mooi.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:57 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goede tactiek van deze moslims. Als ze lief zouden doen tegen de extremisten dan zouden ze het nieuws niet halen. Maar nu halen ze zelf het internationale nieuws.
Even ter voorlichting:quote:Op zondag 20 februari 2011 00:54 schreef Kees22 het volgende:
Maar joods? Even weinig als Indisch of Arabisch of Afrikaans. Verwaarloosbaar dus!
Deze hoogleraar is niet bang de zaken ronduit te vertellen zoals ze zijn. In tegenstelling tot de gemiddelde Nederlander.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:57 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom jij niet?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:42 schreef deedeetee het volgende:
Canada is idd een land waar je je gewoon moet aanpassen en anders mag je gaan. Mijn zus woont daar al zo'n 40 jaar en heeft 't daar prima naar haar zin.
Dat verhaal ken ik wel, maar daar zijn hele goede argumenten tegenin te brengen.quote:Op zondag 20 februari 2011 12:44 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Even ter voorlichting:
De bijbel is een boek dat uit 2 delen bestaat, eigenlijk zijn het 2 boeken voor de prijs van 1 !
Het Oude Testament bevat de geschiedenis, gebruiiken, wetten, spreuken etc. van de Joden
Het Nieuwe Testament bevat de leer (of wat de aanhangers ervan hebben gemaakt) van Jezus Christus.
In het christelijke geloof wordt het NT geduid en als vervolg gezien van het OT.
Na de statenvertaling van 1619 werd de bijbel voor iedereen toegankelijk, waardoor ons taalgebruik, wetten en gewoonten mede door het OT zijn beinvloedt.
De Joodse invloed, via het OT, is dus niet te onderschatten.
quote:Ik heb het WNT erop nageslagen, eerst bij Joods-Christelijk:
quote:
Joodsch-christelijk, uit joden-christenen bestaande.
En Joden-Christen is:
quote:
Joden-christen (verg. hd. judenchrist), Christen uit de Joden; een Christen geworden Jood
Beide artikelen zijn in 1914 geschreven. Nog geen spoor van Joods-Christelijk in de betekenis van door Christendom en Jodendom gedeelte traditie.
Wel bevat het artikel Jood nog enkele ongunstige ingangen als:
quote:
De Israëlieten hebben JEZUS verworpen en gekruisigd; hun naam gold daarom synoniem met verachter, versmader, vijand van de Christenen, van het Christendom; zij stonden, en staan in sommige landen nog, daarom, aan velerlei verdrukking en vervolging bloot.
Wat niet een omschrijving is waarmee je graag een traditie deelt (denk ik).
Er zijn maar 2 mensen de M, en jij bent er geen van.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:33 schreef Klaudias het volgende:
[..]
nu ben ik een mo?
er vallen steeds meer letters af. ben ik straks slechts een m?
Tegen niet moslims? Wat? Ik begrijp je eerste zin niet.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:38 schreef FoolWithMokey het volgende:
Zei die dat in voorspelling van de huidige moslims in canada? Of heeft hij achteraf na de daden van sharia aanhangers als protest zijn mening geuit tegen niet moslims (wilders figuren?)?.
Want mijn mening is hetzelfde als TS, maar in Nederland zou dit ook best kunnen, Als geertje wilders nou expliciet alleen tegen criminele moslims optrad, dan zou ik hem een baas vinden. Maarja zijn daden raken ook mij!!
Laat maar.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:01 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Tegen niet moslims? Wat? Ik begrijp je eerste zin niet.
Heb je sowieso de OP gelezen? Het gaat over een hoogleraar die zijn geloofsgenoten (medeMoslims dus) afkraakt vanwege hun eis op halal-eten e.d.
Hij zegt dat een vrije staat belangrijker is dan enig enkele geloof (scheiding van staat en kerk) zoiets.
En die laatste zin, wat bedoel je met, 'raken ook mij'? Ben je een criminele Moslim?
Dat gebeurt mij als ik bezopen ben.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:06 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Laat maar.
Ik weet zelf niet eens meer wat ik bedoelde met mijn post
Halalmuziek he, laten we wel bij de feiten blijven.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:01 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Tegen niet moslims? Wat? Ik begrijp je eerste zin niet.
Heb je sowieso de OP gelezen? Het gaat over een hoogleraar die zijn geloofsgenoten (medeMoslims dus) afkraakt vanwege hun eis op halal-eten e.d.
Hij zegt dat een vrije staat belangrijker is dan enig enkele geloof (scheiding van staat en kerk) zoiets.
En die laatste zin, wat bedoel je met, 'raken ook mij'? Ben je een criminele Moslim?
Echt groot verschilquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:00 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Halalmuziek he, laten we wel bij de feiten blijven.
Behoorlijk ja. Ik betwijfel dat de moslim in de OP hetzelfde zou hebben gezegd als het over halal eten ging.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:23 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Echt groot verschil
[ afbeelding ]
Muziek of eten, halal is halal toch?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:29 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Behoorlijk ja. Ik betwijfel dat de moslim in de OP hetzelfde zou hebben gezegd als het over halal eten ging.
Muziek of eten, vegetarisch is vegetarisch toch?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:31 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Muziek of eten, halal is halal toch?
Overigens ik spreek niet Arabisch
Vegetarische muziekquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:35 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Muziek of eten, vegetarisch is vegetarisch toch?
Misschien dat je nu ziet waar je de fout in gaat.
Ik spreek trouwens helaas ook geen Arabisch.
Dat is dus het punt. Halal muziek is niks, net als vegetarische muziek. Die moslims die dus zeiken dat de muziek niet halal is zouden hetzelfde zijn als vegetariers die zeiken dat de muziek niet vegetarisch is. Dat maakt het dus een stuk makkelijker voor een moslim om deze mensen als idioten te beschouwen, maar als het om halal eten ging was het weer een ander verhaal.quote:
Vanwaar die woede?quote:Gast je bent echt dom. En ik ga nergens de fout in, ik disussieer met jou gewoon. Voorzover dat mogelijk isMaar nu ga ik kappen, want dat is indd fout blijkbaar.
Volgens mij begrjip je niet dat halal een term in het Arabisch is wat refereert naar een wettelijk toegestane zaak in de Islam. Het slaat niet alleen op eten, alleen denk je dat omdat je dat het vaakst in het nieuws hoort. Over halalvlees en dergelijke.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:43 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Dat is dus het punt. Halal muziek is niks, net als vegetarische muziek. Die moslims die dus zeiken dat de muziek niet halal is zouden hetzelfde zijn als vegetariers die zeiken dat de muziek niet vegetarisch is. Dat maakt het dus een stuk makkelijker voor een moslim om deze mensen als idioten te beschouwen, maar als het om halal eten ging was het weer een ander verhaal.
[..]
Vanwaar die woede?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |