ligt die nou nog niet in d'r hutquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:57 schreef charmed_angel het volgende:
Ow Cynthia is er ook bij komen zitten
quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Aafke is dan ook vroeger man geweest!
Guido behoort ook tot veilige personen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:57 schreef Coos het volgende:
[..]
En ws de enige waar ze niets te vrezen van hoeft te hebben. Daarom dus.
Arme gast waaraan hij gaat vragen om doktertje te spelen!quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:57 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Guido kennende denkt ie waarschijnlijk dat het plastic handschoenen zijn.
Ik ook niet. We zijn waarschijnlijk de enigen.quote:
ze is al weer wegquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:58 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ligt die nou nog niet in d'r hut
Ze zijn qua kleur allemaal het zelfdequote:
Ik had ook kunnen zeggen 'sta op je kop en neem dan de 2de van links', maar hoe je het ook went of keert.. het komt op hetzelfde uitquote:
en ze gaat weer wegquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:59 schreef Ceetje.. het volgende:
komt ze weer hoor, met d'r hoge haargrens
Ja want jij bent vast perfectquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:59 schreef Ceetje.. het volgende:
komt ze weer hoor, met d'r hoge haargrens
Volgens mij is het flink aangevuld met extensions/weave, ze gebruikte vd week een hondenborstel om het te borstelen.... zo zag het er tenminte uit.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:51 schreef charmed_angel het volgende:
Dat haar he.... van Joanna... Is dat echt?
Hebben die twee rechtse nu pruiken op of gewoon een slechte kapper.?quote:
tuurlijkquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:59 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ja want jij bent vast perfect
hoe dat ineens?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die is de blinde darm van het huis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |