Ik heb liever een EHS dan de JSFquote:
Verbinding van natuurgebieden is essentieel, omdat je anders te veel kleine niet levensvatbare (op lange termijn) populaties krijgt. Versplintering is echt één van de omvangrijkste milieu problemen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik wil ook niet zeggen dat alle milieu regelingen onzin zijn, maar ik vind wel dat er aardig op gekort kan worden. De exacte afwegingen zijn moeilijk in een post samen te vatten, aangezien het een situationeel vraagstuk is voor mij.
Er zit daar best een flink kiezerspotentieel inderdaad.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:35 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat is best schokkend en veelzeggend. Wanneer de linkervleugel zich afsplits denk ik dat ze flink wat zetels gaan halen. Wijffels zou een prima aanvoerder zijn inderdaad. progressief, sociaal en met boerenverstand.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:38 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb liever een EHS dan de JSF
Dat is best schokkend en veelzeggend. Wanneer de linkervleugel zich afsplits denk ik dat ze flink wat zetels gaan halen. Wijffels zou een prima aanvoerder zijn inderdaad. progressief, sociaal en met boerenverstand.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Klopt. Hillen verwoordde dat recentelijk erg treffend. Hij noemde de sociaal-christelijke broeders binnen het CDA nep-christenen (of iets in die geest)
Geef mij maar Wijffels.
Ik las laatst volgens mij nog een onderzoek dat die gebieden op dit moment juist weer een bedreiging vormen omdat beesten migreren waar ze dat niet zouden moeten, met habitat gevolgen, overpopulatie en overlast voor de boeren als gevolg.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:38 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Verbinding van natuurgebieden is essentieel, omdat je anders te veel kleine niet levensvatbare (op lange termijn) populaties krijgt. Versplintering is echt één van de omvangrijkste milieu problemen.
Jij hebt mijn stem nog nooit gehoord.quote:
Snap eerlijk gezegd ook niet wat Wijffels bij het CDA doet met zn duurzaamheid-dromen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:40 schreef Tem het volgende:
lapo
[..]
Dat is best schokkend en veelzeggend. Wanneer de linkervleugel zich afsplits denk ik dat ze flink wat zetels gaan halen. Wijffels zou een prima aanvoerder zijn inderdaad. progressief, sociaal en met boerenverstand.
Ik stem sinds 2006 VVD, en ook nu ga ik VVD stemmen. Maar van harte? Nee, niet meerquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:13 schreef Voorschrift het volgende:
Al dat gespeculeer, stem gewoon VVD, zeker nu!
Jij komt op mij over als een grote beer met een zware stem.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:40 schreef betyar het volgende:
Maar ja morgen kijken we een film die IK wil zien.
[..]
Jij hebt mijn stem nog nooit gehoord.Die bevat wat meer bas.
Nou een grote beer ben ik niet, mijn stem heeft wel het volume van een beer.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij komt op mij over als een grote beer met een zware stem.
Door klimaat verandering zijn veel soorten gedwongen naar het noorden te trekken om toch in een gematigd klimaat te blijven. Ook onze soorten trekken naar het Noorden. Klimaat verandering brengt gewoon problemen met zich mee ook ecologische problemen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik las laatst volgens mij nog een onderzoek dat die gebieden op dit moment juist weer een bedreiging vormen omdat beesten migreren waar ze dat niet zouden moeten, met habitat gevolgen, overpopulatie en overlast voor de boeren als gevolg.
Nou, het ging ook gewoon over herten en dassen e.d. en die zitten hier al sinds jaar en dag.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:44 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Door klimaat verandering zijn veel soorten gedwongen naar het noorden te trekken om toch in een gematigd klimaat te blijven. Ook onze soorten trekken naar het Noorden. Klimaat verandering brengt gewoon problemen met zich mee ook ecologische problemen.
Als de soorten helemaal naar het noorden kunnen verplaatsen sterven ze uit, dus een alternatief is er niet.
Ik vind ze nog wel sterk, en Rutte ook een goede premier, maar ieder z'n mening uiteraard.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:41 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik stem sinds 2006 VVD, en ook nu ga ik VVD stemmen. Maar van harte? Nee, niet meer.
Ik hou van mensen die kritisch durven zijnquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:41 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik stem sinds 2006 VVD, en ook nu ga ik VVD stemmen. Maar van harte? Nee, niet meer.
Gelieve een voorbeeld?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:46 schreef mlg het volgende:
Zijn hier ook mensen die van progressive trance/house houden?
Hij hoopt denk ik het CDA een beetje te kunnen bijsturen. Achter het gordijntje stem het stiekem iets anders vermoed ik.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Snap eerlijk gezegd ook niet wat Wijffels bij het CDA doet met zn duurzaamheid-dromen.
House.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:46 schreef mlg het volgende:
Vind ik wel een sympathieke ventquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Snap eerlijk gezegd ook niet wat Wijffels bij het CDA doet met zn duurzaamheid-dromen.
Daat is best plaats voor denk ik. Heel veel van mijn generatiegenoten stemden op het CDA. Dit zijn jonge ouders die zekerheid en gezin voorop zetten maar ook oog hebben voor de toekomst en open staan voor dit soort initiatieven. Bij de laatste verkiezingen hebben ze geloof ik allemaal op een andere partij gestemd.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hier in huis in ieder geval niet.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:46 schreef mlg het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |