klaplopende blanken biedt hij daarentegen graag een kamerzetel aanquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:26 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
pvv heeft niets tegen surinamers. wel tegen klaplopende kutnegers die hier niets te zoeken hebben. net als de rest, die wat lichter gekleurd is.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:36 schreef Klaudias het volgende:
[..]
klaplopende blanken biedt hij daarentegen graag een kamerzetel aan
Hee wat is er mis met hardwerkende integere ondernemers zoals James Sharpe?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:36 schreef Klaudias het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:36 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Heb jij wel een toegangskaart voor Kijfhoek?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:15 schreef pinine het volgende:
pas liep ik ze nog tegen het lijf in de wassenaarse duinen, was toch wel even schrikken toen ik die grote horens zag, het zou kunnen dat ze schade aan de inheemse vegetatie aanbrengen wat dus een reden kan zijn om ze daar niet te laten lopen net als de noorse pony's
[ afbeelding ]
Ze zijn juist binnengehaald om het landschap te begrazen en zo in conditie te houdenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:15 schreef pinine het volgende:
pas liep ik ze nog tegen het lijf in de wassenaarse duinen, was toch wel even schrikken toen ik die grote horens zag, het zou kunnen dat ze schade aan de inheemse vegetatie aanbrengen wat dus een reden kan zijn om ze daar niet te laten lopen net als de noorse pony's
[ afbeelding ]
het was Berkheide aan de andere kant en daar heb je geen kaart nodig, de Kijfhoek is trouwens ook heel erg mooiquote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:05 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Heb jij wel een toegangskaart voor Kijfhoek?
dit jaar heb ik veel struiken gezien met aangevreten bast wat mogelijk door de hooglanders en pony's gedaan isquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ze zijn juist binnengehaald om het landschap te begrazen en zo in conditie te houden
En dat is goed anders groeit het allemaal dicht en krijg je een veel eenzijdiger landschap.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:05 schreef pinine het volgende:
dit jaar heb ik veel struiken gezien met aangevreten bast wat mogelijk door de hooglanders en pony's gedaan is
het betreft vooral inheemse kardinaalsmutsen die niet woekeren maar op deze manier misschien wel verdwijnen daar, dat zou onderzocht moeten worden want reeën kunnen ook nog de boosdoeners zijnquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
En dat is goed anders groeit het allemaal dicht en krijg je een veel eenzijdiger landschap.
Maar goed een eenzijdig landschap is weer net wat de PVV wil
Volgens wikipedia kan die wel tegen een stootjequote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:10 schreef pinine het volgende:
[..]
het betreft vooral inheemse kardinaalsmutsen die niet woekeren maar op deze manier misschien wel verdwijnen daar, dat zou onderzocht moeten worden want reeën kunnen ook nog de boosdoeners zijn
En het is een giftige plant en dat wil Wilders dus beschermenquote:De plant herstelt zich goed na vraat door bijvoorbeeld konijnen.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:05 schreef pinine het volgende:
[..]
het was Berkheide aan de andere kant en daar heb je geen kaart nodig, de Kijfhoek is trouwens ook heel erg mooi, je verbaast je dat er zo'n mooi natuurgebied in de randstad is
[..]
dit jaar heb ik veel struiken gezien met aangevreten bast wat mogelijk door de hooglanders en pony's gedaan is
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:22 schreef pinine het volgende:
[..]
het betreft trouwens niet alleen kardinaalmutsen en volgens mij gaat het Wilders niet om de vraat van die beesten, hij vindt dat ze er niet thuis horen
quote:Olof Wullink, nummer vier op de lijst, zei tegen Omroep Gelderland dat de Schotse koeien beter in Schotland kunnen blijven. Ook de Poolse konikspaarden zouden terug moeten naar Polen. "Hier hoort onze eigen natuur", volgens Wullink.
De reportage ook even gekeken en het lijkt daar inderdaad echt opquote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:14 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Het erge is dat ze het nog serieus menen ook.
Per vogel bekijken ivm 2 paspoorten.quote:Op zondag 20 februari 2011 10:27 schreef Lord_Vetinari het volgende:
En wat gaan we dan doen met hier overwinterende vogels? Die gaan vast ook niet allemaal weer weg...
Alleen bij vogels uit islamitische landen, natuurlijk. Vogels uit Zweden mogen best 2 paspoorten hebben.quote:Op zondag 20 februari 2011 10:28 schreef Maatregel het volgende:
[..]
Per vogel bekijken ivm 2 paspoorten.
Ja, daag, gaat hij maar naar Iran hoorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:15 schreef Montov het volgende:
Zometeen moeten buitenlandse gerechten het ontgelden in kookprogramma's.
Racist. Je sluit mensen uit.quote:Op zondag 20 februari 2011 10:44 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Alleen bij vogels uit islamitische landen, natuurlijk. Vogels uit Zweden mogen best 2 paspoorten hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |