quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:28 schreef summer2bird het volgende:
Jemig, mijn vader las het nieuws net en hij is het er mee eens.
"Als die rot Marokkanen opgeflikkerd zijn met hun Islam, zitten wij nog met die beesten van ze."
Triest
En die rassen zijn geschikt om het hele jaar door in een natuurgebied te laten grazen of moeten ze ook nog op stalquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:16 schreef gtotep het volgende:
ik kan me er wel in vinden
ik zou zeggen eruit met dat langharige schotse dier en vervangen door oude in verdrukking geraakte inheemse koerassen
bv '
witrug
zwart blaarkop
rood blaarkop
lakenvelders
brandrode rund
enz
mes snijd aan 2 kanten
de vreemde uitheemse diersoorten verwijderen
de zeldzame bedreigde inheemse diersoorten beschermd
dus terug naar oude NEDERLANDSE natuur
De FP is niks maar heeft het weer van de Telegraaf en die van de Gelderlander en die van Omroep Gelderland. Dat is het probleem dus niet volgens mijquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:35 schreef Pietverdriet het volgende:
De bron is Fok Frontpage, de National Enquirer van het Nederlandse Internet, jeez, Joop en Geen Stijl hebben meer hoernalistieke waarden.
Dat is inderdaad het probleem. Die rassen zijn sterk gedominiceerdquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:43 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
En die rassen zijn geschikt om het hele jaar door in een natuurgebied te laten grazen of moeten ze ook nog op stal
Klopt, hopelijk stapt Frans Bauer snel uit dat Wilderspak. Bananesplit-grappen moet je namelijk niet te ver doorvoeren.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:54 schreef Sapstengel het volgende:
PVV heeft sowieso van die kamervragen en voorstellen dat ik denk "is dit nou serieus?". Begin steeds meer het idee te krijgen dat die hele PVV een uit de hand gelopen grap van Geert Wilders is.
Gelukkig deel jij die mening niet dan, wow.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:28 schreef summer2bird het volgende:
Jemig, mijn vader las het nieuws net en hij is het er mee eens.
"Als die rot Marokkanen opgeflikkerd zijn met hun Islam, zitten wij nog met die beesten van ze."
Triest
misschien kan je jezelf nog snel op de riek storten? dan zijn we af van labbekakken.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:24 schreef rubbereend het volgende:
En daar gaan dan mensen uit mijn dorp straks op stemmen
pvv heeft niets tegen surinamers. wel tegen klaplopende kutnegers die hier niets te zoeken hebben. net als de rest, die wat lichter gekleurd is.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:20 schreef Psy-freak het volgende:
Negerzoenen was een publiciteitsstunt.
En weg met de McDonalds, KFC, Burger King, chineze meuk en, en, ALLES!
Geen KFC scheelt sowieso negers, PVV.
EDIT: ik heb net 5 flessen allesreiniger in mn tropisch aquarium gegooid! WEG met die vuile buitenlandse vissen!
Ik maak me meer zorgen om de tropische vissen uit midden- en zuid-amerika. Ik heb ze maar doodgemaakt en weg ermee.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:26 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
pvv heeft niets tegen surinamers. wel tegen klaplopende kutnegers die hier niets te zoeken hebben. net als de rest, die wat lichter gekleurd is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
Die zijn een stuk lastiger om uit Nederland te weren, al schiet je ze af dan vliegen ze van over de grens weer binnen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:45 schreef Doler12 het volgende:
[ afbeelding ]
EEN TSUNAMI VAN HALSBANDPARKIETEN DIE DE NEDERLANDSE NATUUR VERVUILEN!
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:22 schreef ouderejongere het volgende:
What's next? Duitse auto's verbieden?Maar wat mogen we dan nog rijden? Nederlandse auto's zijn er niet meer...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |