Je kunt nu al trots zijn op wat je hebt bereikt al heb je je doel nog niet gehaald.quote:Op zondag 18 maart 2012 17:00 schreef MarMar het volgende:
Thx! Al is het dan "maar" virtueel, dit soort reacties zijn wel een steun in de rug waardoor ik het dan net weer even wat beter vol kan houden.
Inmiddels heeft Linda Voortman (tweede kamer, groen links) gereageerd en me aangeboden om te helpen. Dat is dan de tweede na Renkse Leijten, ik hoop dat ze de aandacht groter maken dan alleen voor mijn specifieke geval en ik ben stiekem wel erg blij dat mijn verhaal hen ook bereikt.
Lang leve twitter!
en nu hopen dat er daadwerkelijk wat gebeurt
Maandag pas, niet morgen..quote:Op donderdag 12 april 2012 10:29 schreef Rewimo het volgende:
Nee, morgen preopsVandaag over een week de operatie.
Dat klinkt behoorlijk vervelend, wat je hebt. Zou het niet een virus kunnen zijn, omdat je ook koorts hebt (een ander virus dan rosacea bedoel ik)? Gelukkig dat je morgen al terecht kunt! Sterkte en beterschap!
Goed nieuws dus! Idd, maar even een lijstje maken, hebben ze wel wifi in het ziekenhuis?quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:01 schreef Rewimo het volgende:
Fijn dat het beter gaat met die zalf![]()
Zo, dat waren de pre-ops vandaag
Ik ben goedgekeurd en de operatie is dus komende donderdag. Ze gaan eerst kijken in het gewricht, dan het ontstoken gewrichtsvlies weghalen en waarschijnlijk ook de vergroeiing (impingement) en uiteraard eventuele losse deeltjes als ze die aantreffen. De operatie kan tussen de 3 kwartier en ca. 2 uur duren en gebeurt onder volledige narcose.
De nabehandeling (bijvoorbeeld wel of niet meteen belasten) hangt ook af van wat ze aantreffen, en ik moet in elk geval rekenen op een dag of 5 ziekenhuisopname.
Dus ik ga maar eens een lijstje maken van wat ik mee moet nemen
De behandeling zelf is natuurlijkquote:Op maandag 16 april 2012 11:57 schreef MarMar het volgende:
De kennismaking met de nieuwe pijnarts viel me alles mee, lijkt me een fijne. 2 mei voor de zenuwblokkade, afhankelijk van wat hij met de rontgen ziet 6 of 8 naalden en dan nog 2 injecties erachteraan yay![]()
Ik weet goed wat me te wachten staat, dat zou moeten schelen, maar ik merk dat ik er elke keer meer tegenop zie, klotebehandelingen zijn het, maar goed, morfinevrije periodes zijn wel prettig op zich..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
quote:Op maandag 23 april 2012 15:46 schreef Rewimo het volgende:
Oja, fysio uitgehoord. Ik moet na de eerste 8 weken gaan opbouwen dus het is niet zo dat ik na die 8 weken wegwandel. Of kan autorijden.Je chef heeft keihard pech dus! Rustig aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |