Zie dit topic nu pas voor het eerst en herken veel dingen.
Kastje/muur......wachttijden, incompetentie.
Voor mezelf weet ik 1 ding zeker, als je er zelf niet achteraan zit gebeurt er gewoon helemaal niks.
Niks acceptabels in ieder geval, je krijgt de grootste onzin te horen en als je je daar bij neerlegt ben je de sjaak.
Terwijl het zo veel beter kan.
Mijn gevecht begon in 1998 en ben nog lang niet klaar hoewel ik door eigen inzet een heel stuk verder gekomen ben.
Lichamelijke klachten zijn wellicht niet vergelijkbaar maar de bureaucratie wel, alleen daar zou je al ziek van worden.
Ik heb respect voor zoveel doorzettingsvermogen en de ervaring heeft me geleerd dat je dat echt wel nodig hebt in het huidige stelsel.
Aangezien ik nu zomaar binnen kom vallen en me niet onuitgenodigd wil mengen in dit gesprek vraag ik bij deze of jullie het op prijs zouden stellen als ik mijn verhaal hier ook typ zodat jullie weten hoe ik hier in sta en daarnaast ook weten dat ik hier erg serieus over ben.
En daarna meepraten natuurlijk.
Laat maar weten.

Alvast waarschuwing: Ik moet vanaf 1998 vertellen. Dus lang verhaal maar kan het zo beknopt mogelijk houden.

Hoe dan ook, vechtlust en hoe jullie met dingen omgaan kan ik me goed in vinden.
Strijdbaar met af en toe een baaldag.