ik snap je niet?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
Maar wat ik dus al zei, ik trek geen nieuwe mensen
Alleen olbie's?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
Maar wat ik dus al zei, ik trek geen nieuwe mensen
ik snap je niet.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik trek en pijp me omhoog, snap dat dan
ik snap het nog steeds nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik trek en pijp olbie's om hoger te komen, snap dat nou
Wat snap je niet?quote:
Ik ben wel een beetje een olbie ja.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Vraag maar aan kanovinnie
Waar zal ik beginnen met uitleggen?quote:
bij het begin, heb ik ook nog wat te lezenquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waar zal ik beginnen met uitleggen?
het begin.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waar zal ik beginnen met uitleggen?
Naar rechts hoop ik?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:18 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Oke ik neem het mee naar links
Okay!quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ga het ook niet uitleggen hoor
Ik laat het links liggen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Naar rechts hoop ik?
[..]
Okay!
het smaakt wel goed hoorquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Naar rechts hoop ik?
[..]
Okay!
Je hebt er iig over nagedacht. Dat is belangrijk!quote:
kan je je nu nog wel op de film concentreren?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je hebt er iig over nagedacht. Dat is belangrijk!
Aight.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je hebt er iig over nagedacht. Dat is belangrijk!
Ja hoor!quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
kan je je nu nog wel op de film concentreren?
Als ik te hard ga moet je het even zeggen, dan doe ik wat rustiger zodat jij kan genieten en lekker kan kijken.quote:
quote:
Zal ik doen!quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Als ik te hard ga moet je het even zeggen, dan doe ik wat rustiger zodat jij kan genieten en lekker kan kijken. [ afbeelding ]
Dat hoor ik niet zo vaak! bedankt!quote:
Dat verdien je wel hoor, je hebt speciaal die film op pauze gezet voor mijquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat hoor ik niet zo vaak! bedankt!
Inderdaad. Hoe lang duurt het nog voordat je er bent?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dat verdien je wel hoor, je hebt speciaal die film op pauze gezet voor mij
Maar ik ben er al, voel je me niet dan?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Inderdaad. Hoe lang duurt het nog voordat je er bent?
Nee?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Maar ik ben er al, voel je me niet dan?
Waar ben je dan? Ik zie je nog steeds niet.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik zal het wel wat harder doen dan
ik heb net je broek opengemaaktquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waar ben je dan? Ik zie je nog steeds niet.
2 straatbende's die elkaar afmakenquote:
Dat is wel tof om te zienquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
2 straatbende's die elkaar afmaken
Had je hier maar heen moeten komen!quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dat is wel tof om te zien
Wil je hem een andere keer kijken met mij? in een vakantie ofzo?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Had je hier maar heen moeten komen!
Prima.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Wil je hem een andere keer kijken met mij? in een vakantie ofzo?
Ja!quote:
tof! ik ben echt gek op filmsquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:59 schreef kanovinnie het volgende:
Ik kan nu een 5 daagse filmmarathon houden. Non stop
OKEEEquote:
Dat jij een sex tekort krijgtquote:
neuk nou maar meequote:Op donderdag 17 februari 2011 22:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat jij een sex tekort krijgt
Okayquote:
Is niet zo moeilijk hoor.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat jij een sex tekort krijgt
sorryquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
Als DW in dit topic verschijnt krijg ik altijd zin in seks
Niet? Nog meer geleerd vandaag!quote:
Wie niet?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
Als DW in dit topic verschijnt krijg ik altijd zin in seks
Als jij zin hebt in seks waarom seksen we dan nog niet?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Niet? Nog meer geleerd vandaag!
[..]
Wie niet?
Film is wel spannend
Ga anders wat experimenteren er achter te komen wat je lekker vind!quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
sorry
Ik ben seksueel gefrustreerd.
Omdat ik 50k bij je vandaan woon?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Als jij zin hebt in seks waarom seksen we dan nog niet?
Daar heb je een puntquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Omdat ik 50k bij je vandaan woon?
Ik ben vrij snel seksueel gefrustreerd.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Niet? Nog meer geleerd vandaag!
[..]
Wie niet?
Film is wel spannend
Ik weet wat ik lekker vind. Vriendje heeft alleen bijna nooit zin.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ga anders wat experimenteren er achter te komen wat je lekker vind!
je woont nog verder bij mij vandaan.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Omdat ik 50k bij je vandaan woon?
schatje in mijn sig?quote:
Stom vriendje!quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben vrij snel seksueel gefrustreerd.
[..]
Ik weet wat ik lekker vind. Vriendje heeft alleen bijna nooit zin.
Weet ik.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
je woont nog verder bij mij vandaan.
Doe er dan wat aan!quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Stom vriendje!
[..]
Weet ik.
Hoiquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:22 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Hoi
GSK is beetje chagrijnig![]()
Heb overigens niet meer gehardloopt maar 2 uur gefietst.
Hoiquote:
Oei, waarom?quote:GSK is beetje chagrijnig
Niet op mij kotsen he!quote:![]()
2 uurquote:Heb overigens niet meer gehardloopt maar 2 uur gefietst.
geeft niet, is prima hoorquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:24 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Ja ik weet even niet meer hoe ik het allemaal moet typen.
Boosheid, ik DM je wel even
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
kano ik heb dorst, doe mij eens wat liefdesmelk
Alles flex mang jeweettoch!quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:31 schreef madmuppet het volgende:
Pimps n bitches sup?!!!
Overnieuw
Hoiallemaal alles goed? Ik heb heerlijk getraind (not) en drink nu een heerlijk biertje ... Ik ga zometeen ook weer hoor ... Dikke kus allemaal!!! En hopelijk tot morgen !!!!
Melk is ook lekker, maar ik heb geen zin om daar nu helemaal 50 km voor te gaan rijdenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Alles flex mang jeweettoch!
Biertje is inderdaad wel lekker, maar heb geen zin om naar beneden te lopen. Wat was er met je training?
Hoi.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoi
[..]
Oei, waarom?
[..]
Niet op mij kotsen he!
[..]
2 uurJe bent er wel serieus mee bezig dus!
aawh das wel tof een rondje door Apeldoornquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:35 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Hoi.
Lang verhaal. Mensen met een rare denkwijze.
Nee heb je een emmer voor me?
Haha we hebben niet hard gefietst gewoon normaal rustig rondje apeldoorn gefietst
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Alles flex mang jeweettoch!
Biertje is inderdaad wel lekker, maar heb geen zin om naar beneden te lopen. Wat was er met je training?
Truste boefjequote:Op donderdag 17 februari 2011 22:36 schreef madmuppet het volgende:
[..]hahahah!!
Het was stervens koud op het veld.! Een koud biertje is niet erg maar koude tenen en een zak die er af vriest is waardeloos ... En de training zelf...pfff ik hb meer stil gestaan dan iets gedaan ... Naja... Ik ga pitten !
Omdat school, nu liefde.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waarom woon jij zo ver weg?
Lief vriendje, stomme baas van hem!quote:
Gemeen!quote:[..]
Weet ik.
Ach, bewegen is bewegen? Je moet rustig opbouwen en het steeds een beetje opbouwen!quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:35 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Hoi.
Haha we hebben niet hard gefietst gewoon normaal rustig rondje apeldoorn gefietst
Moet je vriendje ook met zijn baas neuken dat hij 's avonds geen zin heeft?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Omdat school, nu liefde.
[..]
Lief vriendje, stomme baas van hem!
[..]
Gemeen!
ik was jullie net een beetje vergeten
Apeldoornquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:35 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Hoi.
maar ik heb met fietsen al een conditie, behalve de berg opquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ach, bewegen is bewegen? Je moet rustig opbouwen en het steeds een beetje opbouwen!
Jawel hoor. Maar je komt hier toch niet heen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
DW!Kano wilt mij geen liefdesmelk geven
haha ik kan lekker wel heuvels opfietsenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:39 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
maar ik heb met fietsen al een conditie, behalve de berg op
Nee, zijn baas zorgt ervoor dat hij veel te veel werkt, ik verwacht hem nooit voor 7 uur 's avonds thuis (hij begint om half 7 's ochtends). Dus als hij thuis is, wil hij alleen maar slapen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Moet je vriendje ook met zijn baas neuken dat hij 's avonds geen zin heeft?
Ik wil wel hoor, maar dan een keer in een vakantiequote:Op donderdag 17 februari 2011 22:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jawel hoor. Maar je komt hier toch niet heen.
quote:
Dat is wel vroeg ja. Dan zou ik inderdaad ook wel graag slapen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, zijn baas zorgt ervoor dat hij veel te veel werkt, ik verwacht hem nooit voor 7 uur 's avonds thuis (hij begint om half 7 's ochtends). Dus als hij thuis is, wil hij alleen maar slapen.
Okay.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik wil wel hoor, maar dan een keer in een vakantie
Ik ken het niet goedquote:
ik wil wel spuitend klarkomen voor jequote:Op donderdag 17 februari 2011 22:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
DW!Kano wilt mij geen liefdesmelk geven
Ik heb geen fiets hierquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:39 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
maar ik heb met fietsen al een conditie, behalve de berg op
Ik ben jaloers..quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:40 schreef Oceanview het volgende:
[..]
haha ik kan lekker wel heuvels opfietsen
Rly?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is wel vroeg ja. Dan zou ik inderdaad ook wel graag slapen.
[..]
Okay.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is wel vroeg ja. Dan zou ik inderdaad ook wel graag slapen.
[..]
Okay.
Ik kom wel een keer langs hoor.quote:
Waarom fiets je er dn?quote:
Waarom niet danquote:
echt?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik kom wel een keer langs hoor.
We wilde sportief gaan doen, hardlopen viel toch maar af en dus gingen we maar fietsen.quote:
Ik woon bij mijn vriend, maar heb mijn kamer nog, 10 km verderop. En daar staat mijn fiets.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:44 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Waarom niet dan?
Kapot ?
Zodra ik vakantie heb.quote:
Amsterdam scheen te zon lekkerquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:43 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Ik ben jaloers..
Pff ook nog zo iets vanmiddag in breda kon ik zonder jas in het zonnetje heerlijk zitten
Lekker warm.
maar hier in apeldoorn was het koud, brrr. Hier is het echt frisser.
Oke.. Vrienden van mn vriend wonen in Apeldoorn.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:44 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
We wilde sportief gaan doen, hardlopen viel toch maar af en dus gingen we maar fietsen.
Ik zit tijdelijk in apeldoorn bij mijn vriend tot ik een huisje heb
Zomerquote:
Oh okequote:Op donderdag 17 februari 2011 22:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik woon bij mijn vriend, maar heb mijn kamer nog, 10 km verderop. En daar staat mijn fiets.
Gelukkigquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:44 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Amsterdam scheen te zon lekker
Oke, ik erger me er erg aanquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oke.. Vrienden van mn vriend wonen in Apeldoorn.
Hier vandaag ookquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
Hier scheen de zon, dit dat
haha vandaag was iets met zonnestorm ofzoietsquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:48 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
GelukkigIk was in breda en daar ook dus
[..]
Oke, ik erger me er erg aanHet is er veelste koud
dan dat ik gewend ben..
Utrechtquote:
ja ik weetquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:50 schreef Oceanview het volgende:
[..]
haha vandaag was iets met zonnestorm ofzoiets
Amstelveen is leukquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
oke ik was in Amstelveen
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
tevens ga ik mobiel verder maar eerst even pissen dus ben zo terug.
Einde bericht.
nee, daar issie net ietsje te duur voorquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:53 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Laat je je phone niet in de wc vallen chocolaatje ?
Hallo!quote:
hoi hoiquote:
Dat snap ik .quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee, daar issie net ietsje te duur voor
Het is ook altijd hetzelfde.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:55 schreef kitao het volgende:
[..]
hallo.
ik kwam vandaag op de noordpool terecht in het vliegtuig.
stomme techniek.
deed mn vriendinnetje ook, wou ze gelijk een nieuwe van me...quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:56 schreef kanovinnie het volgende:
Laatst zag ik ook een meisje met een blackberry. Laat 'm tot 3 keer op de grond vallen. Hoezo zonde
ik heb m nog niet laten pleuren, er bijzonder voor mijn doenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:56 schreef kanovinnie het volgende:
Laatst zag ik ook een meisje met een blackberry. Laat 'm tot 3 keer op de grond vallen. Hoezo zonde
laat me raden; ze zag jou? Waarom viel ik dan niet flauw?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:56 schreef kanovinnie het volgende:
Er viel trouwens een meisje flauw in de trein vandaag.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:57 schreef kitao het volgende:
[..]
deed mn vriendinnetje ook, wou ze gelijk een nieuwe van me...
Ach, mijn telefoons worden altijd lelijk. Ik ben er ook helemaal niet voorzichtig mee.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik heb m nog niet laten pleuren, er bijzonder voor mijn doenaangezien ik 2 linkerhanden heb soms
Kweenie. Maar het zag er wel maf uit.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
laat me raden; ze zag jou? Waarom viel ik dan niet flauw?
uhu dat zal bestquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kweenie. Maar het zag er wel maf uit.
hhmmm, was geen bb gelukkig...quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]Dat heb je toch niet gedaan neem ik aan.
Gefeliciteerd! Eindelijk uit de luiers!quote:
Oei, wanneer?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:56 schreef kanovinnie het volgende:
Er viel trouwens een meisje flauw in de trein vandaag.
Vanmorgen. Ze stond vlak bij me en zakte opeens in elkaar.quote:
Ik had de dag na mijn 16e verjaardag een intro dag bij de supermarkt. Giga kater natuurlijkquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ben al 16 geweestniet zo speciaal helaasch
weird, je weet zeker dat je je gedoucht had?quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vanmorgen. Ze stond vlak bij me en zakte opeens in elkaar.
ik weet niet eens meer wat ik deed toen ik 16 was... Te lang geleden voor mijn geheugenquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik had de dag na mijn 16e verjaardag een intro dag bij de supermarkt. Giga kater natuurlijk
Ja nee ik wacht nog evenquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Eindelijk uit de luiers!
Nergens gezegd dat het speciaal was...quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ben al 16 geweestniet zo speciaal helaasch
nee, wat heb ik nu misdaan?quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:03 schreef kitao het volgende:
[..]
dank zij jou ben ik nu hier weet je dat ?
ahh! Jij was zo lief en hielp haarquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Yep.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
weird, je weet zeker dat je je gedoucht had?
En je bent 17?quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik weet niet eens meer wat ik deed toen ik 16 was... Te lang geleden voor mijn geheugen
Gelijk heb je. Deed ik ook.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:03 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja nee ik wacht nog even
[..]
Nergens gezegd dat het speciaal was...
en toen, cpr ?!quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
je 16e hoort wel speciaal te zijn, maar misschien verwachtte ik er teveel vanquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:03 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja nee ik wacht nog even
[..]
Nergens gezegd dat het speciaal was...
Half. Ik had 't allemaal niet zo door. Was wel echt raar om te zien.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:04 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
ahh! Jij was zo lief en hielp haar?
jouw telefoon is geil joh.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]Dat heb je toch niet gedaan neem ik aan.
[..]
Ach, mijn telefoons worden altijd lelijk. Ik ben er ook helemaal niet voorzichtig mee.
Ik vind niet echt zo.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je 16e hoort wel speciaal te zijn, maar misschien verwachtte ik er teveel van
17 en 10 maanden jaquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Yep.
[..]
En je bent 17?
[..]
Gelijk heb je. Deed ik ook.
Formaatje dildoquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
jouw telefoon is geil joh.
Ga je 't wel vieren?quote:
Sorry!quote:
ik zat bij actieve topics te kijken en toen dacht ik van hé, die nick ken ik nog.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee, wat heb ik nu misdaan?
alles aan hem is geilquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
jouw telefoon is geil joh.
kut ik trek de verkeerde mensenquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:06 schreef kitao het volgende:
[..]
ik zat bij actieve topics te kijken en toen dacht ik van hé, die nick ken ik nog.
en ik ben gek op chocola natuurlijk.
Ik heof je telefoon niet in mijn doos, sorry.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Formaatje dildo![]()
[..]
Ga je 't wel vieren?
[..]
Sorry!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Ja ik begrijp hetquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Half. Ik had 't allemaal niet zo door. Was wel echt raar om te zien.
Dat is waar. Vooral dat MMA.quote:
Nee ik vier het helaas niet.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Formaatje dildo![]()
[..]
Ga je 't wel vieren?
[..]
Sorry!
Jij ook poepie.quote:
Ze was nagenoeg meteen weer bij, een man ving haar op, en toen kwam ze eigenlijk alweer bij.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:08 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Ja ik begrijp het
hoe verliep het was ze weer snel bij?
Stel jonge blagen hier zeg!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik ben ook in mei jarig.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jij bent in Mei jarig? Tof
nou, de mazzel dan stuk chagerijn.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
kut ik trek de verkeerde mensen
ik ga mee.quote:
Ik warm mezelf wel vast opquote:
was een grapje hoor, ik vergat alleen de lollige PIquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:11 schreef kitao het volgende:
[..]
nou, de mazzel dan stuk chagerijn.
quote:
hhmm, ok.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
was een grapje hoor, ik vergat alleen de lollige PI
vergeef mij dat ik zo tegen je deedquote:
ja, nu kan ik wel iets heel dubbelzinnigs gaan verzinnen over tepeltjes enzo maar ik wou nog even de poes uit de boom kijken.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
vergeef mij dat ik zo tegen je deedhoe kan ik het ooit goedmaken?
ehm oke gezelligquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:17 schreef kitao het volgende:
[..]
ja, nu kan ik wel iets heel dubbelzinnigs gaan verzinnen over tepeltjes enzo maar ik wou nog even de poes uit de boom kijken.
dus laten we gewoon opnieuw beginnen, ik hou me rustig ok ?
Ik zal het onthoudenquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
tof! Ik 10 apriltoffe datum maar weet niet waarom
ow, sorry ik heb geen humorquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:23 schreef kitao het volgende:
[..]
ja, was grapje natuurlijk.
jij zei ik mag je en ik vroeg wanneer gaan we daten.
wat liefquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:23 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden
En je een verjaardagskaart maken
dat viel mij eerlijk gezegd ook al een beetje op.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ow, sorry ik heb geen humor
Hihi dat is goedquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat liefdan maak ik er ook een voor jou
mijn tanden worden niet puntig, ik word alleen overal gigantisch behaardquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:26 schreef kitao het volgende:
[..]
dat viel mij eerlijk gezegd ook al een beetje op.
is dat alleen vandaag of altijd of heeft het met de volle maan te maken ?
je tanden worden toch niet ineens puntig ofzo hè ?
Merel?quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
Wasmachines leven langer met calgon *ping*
Dankjewel.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja je krijgt de groeten van dr
nee maar ik denk zeg het ffquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:35 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook nergens dat je het niet meent?
niks speciaals hoor gewoon wat korterquote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:33 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Wat voor werk?
Wat voor kapsel word het ?
heb je nu al geen zin in stagequote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
Stagevanavond pics van je geknipte haartjes tiedroon!
Babbie, klein kindje ?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:43 schreef madmuppet het volgende:
ooowww.... Werk .... en dan uit het werk een bezoekje brengen aan mijn zus en haar kleine meid ...
goedemorgen kuikenquote:
Goodmorning 3Pquote:
heb je ook zo'n zin in het weekend..quote:
yup baby, meisje is van 29 januari ...quote:
ik ook man... ik wil naar huisquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:27 schreef madmuppet het volgende:
TRI!!!!! kerel ... kun je het nog volhouden ??? ik niet ... ben er nu al klaar mee ...
Ik wil ook naar huis !!! mijn bed in !!!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:29 schreef tripack het volgende:
[..]
ik ook man... ik wil naar huis
oew gisteravond is er een achternichtje geboren![]()
het 1e achterkleinkind voor mijn oma
en ik +hebben het 1e trouwerij
lol
ja ik had al weekend jaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:26 schreef tripack het volgende:
[..]
heb je ook zo'n zin in het weekend..
ow w8 jij had al weekend
OMG. Wat een schatjequote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:27 schreef madmuppet het volgende:
[..]
yup baby, meisje is van 29 januari ...
awwwwwwwquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:29 schreef tripack het volgende:
[..]
ik ook man... ik wil naar huis
oew gisteravond is er een achternichtje geboren![]()
het 1e achterkleinkind voor mijn oma
en ik +hebben het 1e trouwerij
lol
haha lekker tochquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:36 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Dan zal ik jullie vooral niet plagen dat ik nog heerlijk in mijn bedje lig
Ja inderdaad!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:44 schreef tripack het volgende:
[..]
haha lekker toch![]()
van het weekend zo weinig mogelijk doen
en heb je al een idee wat je dan gaat aantrekken?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:46 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Ja inderdaad!
Moet ook nog op zoek naar carnavalskleding..
volgens mij niet... ben er maar 1x geweest, vond er weinig aan, net zoals het centrum van lelystadquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:51 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
nee ik heb echt nog geen idee
ze hebben bij batavia vast geen carnavalskleding..
Hoezo is het daar niet leuk danquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:53 schreef tripack het volgende:
[..]
volgens mij niet... ben er maar 1x geweest, vond er weinig aan, net zoals het centrum van lelystad![]()
daar zou ik echt niet willen wonenen ik heb in den haag gewoond en woon nu in een dorp
nja ik vond het niet heel bijzonder (centrum van lelystad), qua winkels enzo.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:56 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Hoezo is het daar niet leuk dan?
Naja wonen wil ik ook niet
Welk dorp woon je?
vlakbij dordrecht vlakbij waar mijn officiele woonplaats isquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:59 schreef tripack het volgende:
[..]
nja ik vond het niet heel bijzonder (centrum van lelystad), qua winkels enzo.
ik woon in 's gravendeel vlakbij dordrecht
de dichter bij dordt des te rotter het wordtquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:59 schreef tripack het volgende:
[..]
nja ik vond het niet heel bijzonder (centrum van lelystad), qua winkels enzo.
ik woon in 's gravendeel vlakbij dordrecht
WL!!! ouwe pikquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
de dichter bij dordt des te rotter het wordtmogguh, alles goed ?
que waar dan?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:02 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
vlakbij dordrecht vlakbij waar mijn officiele woonplaats is
maar jonguuh die aardappels moet je niet in 1 keer doorslikkenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:11 schreef WhiteLightning het volgende:
ja goed man, kan alleen wat beter op dit moment, mn strot voelt aan of ik net een paar aardappelen naar binnen heb geslikt zonder te kauwen ^^
ik dacht kom weer eens kijken, ik heb weer grtdopmw
hahahahquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:21 schreef WhiteLightning het volgende:
whehe, zit iedereen nog op !Fok dan ? ik moet bekennen kom hier vrijwel nooit meer, ook temeer omdat de frontpage hier geblocked is. en ben erachter gekomen als ik 10 x F5 druk dat een willekeurige site die openstaat ook geblocked wordt dan haha![]()
[ afbeelding ]
ik wilde het er net neerzettenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:43 schreef tripack het volgende:
wat een rust opeens
en dat op een vrijdag
leukquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:44 schreef madmuppet het volgende:
volgens mij Tri zijn alleen jij en ik hier ...
oow trouwens , volgende week donderdag ff trouwpak passen/uitzoeken
zal mij benieuwen man ... ik hoop ook snel klaar te zijn ... maar ik ben bang van niet ... kieskeurig ..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:45 schreef tripack het volgende:
[..]
leukman succes
voor mij gevoel ging het erg snel
het 2e jasje wat ik aantrok is uiteindelijk MIJN pak geworden
ah twitter, kan je dat eten ?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:25 schreef tripack het volgende:
[..]
hahahah![]()
uhmz nee droxz en lynda zijn meer op twitter te vinden volgens mij... daar kan je ook sgele en beller terug vinden
Hoe is het ? ... drukquote:
hahahaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:46 schreef madmuppet het volgende:
[..]
zal mij benieuwen man ... ik hoop ook snel klaar te zijn ... maar ik ben bang van niet ... kieskeurig ..
ja is combi van twix en snickerquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah twitter, kan je dat eten ?
nope... wel gekeken ... maar nog weinig kunnen vinden ... helaas ... och en je moet het toch zien en aan hebben , dan pas voel je hetquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:47 schreef tripack het volgende:
[..]
hahahadat kan he
heb je al een idee?
Cool man !!!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
joah, net op een quad gereden
wel al een kleur(en)? dat had ik welquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:48 schreef madmuppet het volgende:
[..]
nope... wel gekeken ... maar nog weinig kunnen vinden ... helaas ... och en je moet het toch zien en aan hebben , dan pas voel je het
Het wel bekende envelopje is ook in "mijn"bezit ... ik neem mijn ma en schoonma mee.. die weten precies welke kleur ze heeft ... en zij krijgen het envelopje ook mee... Ja ik wil denk ik donkerblauw , met een dun streepje...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:51 schreef tripack het volgende:
[..]
wel al een kleur(en)? dat had ik welen een briefje waar de kleur van de trouwjurk op stond. die in een envelop zat en niemand wist. alleen de verkoopster
owkeequote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:53 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Het wel bekende envelopje is ook in "mijn"bezit ... ik neem mijn ma en schoonma mee.. die weten precies welke kleur ze heeft ... en zij krijgen het envelopje ook mee... Ja ik wil denk ik donkerblauw , met een dun streepje...
ja maar ik zeg niet dat dat het gaat wordenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:58 schreef tripack het volgende:
[..]
owkeedas al best specifiek
wij hebben als thema kleur al een licht blauwe kleur, dus een blauw pak werd het voor mij al niet en zwart is zo zwart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |