ik snap je niet?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
Maar wat ik dus al zei, ik trek geen nieuwe mensen
Alleen olbie's?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
Maar wat ik dus al zei, ik trek geen nieuwe mensen
ik snap je niet.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik trek en pijp me omhoog, snap dat dan
ik snap het nog steeds nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik trek en pijp olbie's om hoger te komen, snap dat nou
Wat snap je niet?quote:
Ik ben wel een beetje een olbie ja.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Vraag maar aan kanovinnie
Waar zal ik beginnen met uitleggen?quote:
bij het begin, heb ik ook nog wat te lezenquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waar zal ik beginnen met uitleggen?
het begin.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waar zal ik beginnen met uitleggen?
Naar rechts hoop ik?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:18 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Oke ik neem het mee naar links
Okay!quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ga het ook niet uitleggen hoor
Ik laat het links liggen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Naar rechts hoop ik?
[..]
Okay!
het smaakt wel goed hoorquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Naar rechts hoop ik?
[..]
Okay!
Je hebt er iig over nagedacht. Dat is belangrijk!quote:
kan je je nu nog wel op de film concentreren?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je hebt er iig over nagedacht. Dat is belangrijk!
Aight.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je hebt er iig over nagedacht. Dat is belangrijk!
Ja hoor!quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
kan je je nu nog wel op de film concentreren?
Als ik te hard ga moet je het even zeggen, dan doe ik wat rustiger zodat jij kan genieten en lekker kan kijken.quote:
quote:
Zal ik doen!quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Als ik te hard ga moet je het even zeggen, dan doe ik wat rustiger zodat jij kan genieten en lekker kan kijken. [ afbeelding ]
Dat hoor ik niet zo vaak! bedankt!quote:
Dat verdien je wel hoor, je hebt speciaal die film op pauze gezet voor mijquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat hoor ik niet zo vaak! bedankt!
Inderdaad. Hoe lang duurt het nog voordat je er bent?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dat verdien je wel hoor, je hebt speciaal die film op pauze gezet voor mij
Maar ik ben er al, voel je me niet dan?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Inderdaad. Hoe lang duurt het nog voordat je er bent?
Nee?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Maar ik ben er al, voel je me niet dan?
Waar ben je dan? Ik zie je nog steeds niet.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik zal het wel wat harder doen dan
ik heb net je broek opengemaaktquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waar ben je dan? Ik zie je nog steeds niet.
2 straatbende's die elkaar afmakenquote:
Dat is wel tof om te zienquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
2 straatbende's die elkaar afmaken
Had je hier maar heen moeten komen!quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dat is wel tof om te zien
Wil je hem een andere keer kijken met mij? in een vakantie ofzo?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Had je hier maar heen moeten komen!
Prima.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Wil je hem een andere keer kijken met mij? in een vakantie ofzo?
Ja!quote:
tof! ik ben echt gek op filmsquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:59 schreef kanovinnie het volgende:
Ik kan nu een 5 daagse filmmarathon houden. Non stop
OKEEEquote:
Dat jij een sex tekort krijgtquote:
neuk nou maar meequote:Op donderdag 17 februari 2011 22:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat jij een sex tekort krijgt
Okayquote:
Is niet zo moeilijk hoor.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat jij een sex tekort krijgt
sorryquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
Als DW in dit topic verschijnt krijg ik altijd zin in seks
Niet? Nog meer geleerd vandaag!quote:
Wie niet?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
Als DW in dit topic verschijnt krijg ik altijd zin in seks
Als jij zin hebt in seks waarom seksen we dan nog niet?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Niet? Nog meer geleerd vandaag!
[..]
Wie niet?
Film is wel spannend
Ga anders wat experimenteren er achter te komen wat je lekker vind!quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
sorry
Ik ben seksueel gefrustreerd.
Omdat ik 50k bij je vandaan woon?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Als jij zin hebt in seks waarom seksen we dan nog niet?
Daar heb je een puntquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Omdat ik 50k bij je vandaan woon?
Ik ben vrij snel seksueel gefrustreerd.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Niet? Nog meer geleerd vandaag!
[..]
Wie niet?
Film is wel spannend
Ik weet wat ik lekker vind. Vriendje heeft alleen bijna nooit zin.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ga anders wat experimenteren er achter te komen wat je lekker vind!
je woont nog verder bij mij vandaan.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Omdat ik 50k bij je vandaan woon?
schatje in mijn sig?quote:
Stom vriendje!quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben vrij snel seksueel gefrustreerd.
[..]
Ik weet wat ik lekker vind. Vriendje heeft alleen bijna nooit zin.
Weet ik.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
je woont nog verder bij mij vandaan.
Doe er dan wat aan!quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Stom vriendje!
[..]
Weet ik.
Hoiquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:22 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Hoi
GSK is beetje chagrijnig![]()
Heb overigens niet meer gehardloopt maar 2 uur gefietst.
Hoiquote:
Oei, waarom?quote:GSK is beetje chagrijnig
Niet op mij kotsen he!quote:![]()
2 uurquote:Heb overigens niet meer gehardloopt maar 2 uur gefietst.
geeft niet, is prima hoorquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:24 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Ja ik weet even niet meer hoe ik het allemaal moet typen.
Boosheid, ik DM je wel even
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
kano ik heb dorst, doe mij eens wat liefdesmelk
Alles flex mang jeweettoch!quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:31 schreef madmuppet het volgende:
Pimps n bitches sup?!!!
Overnieuw
Hoiallemaal alles goed? Ik heb heerlijk getraind (not) en drink nu een heerlijk biertje ... Ik ga zometeen ook weer hoor ... Dikke kus allemaal!!! En hopelijk tot morgen !!!!
Melk is ook lekker, maar ik heb geen zin om daar nu helemaal 50 km voor te gaan rijdenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Alles flex mang jeweettoch!
Biertje is inderdaad wel lekker, maar heb geen zin om naar beneden te lopen. Wat was er met je training?
Hoi.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoi
[..]
Oei, waarom?
[..]
Niet op mij kotsen he!
[..]
2 uurJe bent er wel serieus mee bezig dus!
aawh das wel tof een rondje door Apeldoornquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:35 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Hoi.
Lang verhaal. Mensen met een rare denkwijze.
Nee heb je een emmer voor me?
Haha we hebben niet hard gefietst gewoon normaal rustig rondje apeldoorn gefietst
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Alles flex mang jeweettoch!
Biertje is inderdaad wel lekker, maar heb geen zin om naar beneden te lopen. Wat was er met je training?
Truste boefjequote:Op donderdag 17 februari 2011 22:36 schreef madmuppet het volgende:
[..]hahahah!!
Het was stervens koud op het veld.! Een koud biertje is niet erg maar koude tenen en een zak die er af vriest is waardeloos ... En de training zelf...pfff ik hb meer stil gestaan dan iets gedaan ... Naja... Ik ga pitten !
Omdat school, nu liefde.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waarom woon jij zo ver weg?
Lief vriendje, stomme baas van hem!quote:
Gemeen!quote:[..]
Weet ik.
Ach, bewegen is bewegen? Je moet rustig opbouwen en het steeds een beetje opbouwen!quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:35 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Hoi.
Haha we hebben niet hard gefietst gewoon normaal rustig rondje apeldoorn gefietst
Moet je vriendje ook met zijn baas neuken dat hij 's avonds geen zin heeft?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Omdat school, nu liefde.
[..]
Lief vriendje, stomme baas van hem!
[..]
Gemeen!
ik was jullie net een beetje vergeten
Apeldoornquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:35 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Hoi.
maar ik heb met fietsen al een conditie, behalve de berg opquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ach, bewegen is bewegen? Je moet rustig opbouwen en het steeds een beetje opbouwen!
Jawel hoor. Maar je komt hier toch niet heen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
DW!Kano wilt mij geen liefdesmelk geven
haha ik kan lekker wel heuvels opfietsenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:39 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
maar ik heb met fietsen al een conditie, behalve de berg op
Nee, zijn baas zorgt ervoor dat hij veel te veel werkt, ik verwacht hem nooit voor 7 uur 's avonds thuis (hij begint om half 7 's ochtends). Dus als hij thuis is, wil hij alleen maar slapen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Moet je vriendje ook met zijn baas neuken dat hij 's avonds geen zin heeft?
Ik wil wel hoor, maar dan een keer in een vakantiequote:Op donderdag 17 februari 2011 22:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jawel hoor. Maar je komt hier toch niet heen.
quote:
Dat is wel vroeg ja. Dan zou ik inderdaad ook wel graag slapen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, zijn baas zorgt ervoor dat hij veel te veel werkt, ik verwacht hem nooit voor 7 uur 's avonds thuis (hij begint om half 7 's ochtends). Dus als hij thuis is, wil hij alleen maar slapen.
Okay.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik wil wel hoor, maar dan een keer in een vakantie
Ik ken het niet goedquote:
ik wil wel spuitend klarkomen voor jequote:Op donderdag 17 februari 2011 22:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
DW!Kano wilt mij geen liefdesmelk geven
Ik heb geen fiets hierquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:39 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
maar ik heb met fietsen al een conditie, behalve de berg op
Ik ben jaloers..quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:40 schreef Oceanview het volgende:
[..]
haha ik kan lekker wel heuvels opfietsen
Rly?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is wel vroeg ja. Dan zou ik inderdaad ook wel graag slapen.
[..]
Okay.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is wel vroeg ja. Dan zou ik inderdaad ook wel graag slapen.
[..]
Okay.
Ik kom wel een keer langs hoor.quote:
Waarom fiets je er dn?quote:
Waarom niet danquote:
echt?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik kom wel een keer langs hoor.
We wilde sportief gaan doen, hardlopen viel toch maar af en dus gingen we maar fietsen.quote:
Ik woon bij mijn vriend, maar heb mijn kamer nog, 10 km verderop. En daar staat mijn fiets.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:44 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Waarom niet dan?
Kapot ?
Zodra ik vakantie heb.quote:
Amsterdam scheen te zon lekkerquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:43 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Ik ben jaloers..
Pff ook nog zo iets vanmiddag in breda kon ik zonder jas in het zonnetje heerlijk zitten
Lekker warm.
maar hier in apeldoorn was het koud, brrr. Hier is het echt frisser.
Oke.. Vrienden van mn vriend wonen in Apeldoorn.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:44 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
We wilde sportief gaan doen, hardlopen viel toch maar af en dus gingen we maar fietsen.
Ik zit tijdelijk in apeldoorn bij mijn vriend tot ik een huisje heb
Zomerquote:
Oh okequote:Op donderdag 17 februari 2011 22:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik woon bij mijn vriend, maar heb mijn kamer nog, 10 km verderop. En daar staat mijn fiets.
Gelukkigquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:44 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Amsterdam scheen te zon lekker
Oke, ik erger me er erg aanquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oke.. Vrienden van mn vriend wonen in Apeldoorn.
Hier vandaag ookquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
Hier scheen de zon, dit dat
haha vandaag was iets met zonnestorm ofzoietsquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:48 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
GelukkigIk was in breda en daar ook dus
[..]
Oke, ik erger me er erg aanHet is er veelste koud
dan dat ik gewend ben..
Utrechtquote:
ja ik weetquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:50 schreef Oceanview het volgende:
[..]
haha vandaag was iets met zonnestorm ofzoiets
Amstelveen is leukquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
oke ik was in Amstelveen
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
tevens ga ik mobiel verder maar eerst even pissen dus ben zo terug.
Einde bericht.
nee, daar issie net ietsje te duur voorquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:53 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Laat je je phone niet in de wc vallen chocolaatje ?
Hallo!quote:
hoi hoiquote:
Dat snap ik .quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee, daar issie net ietsje te duur voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |