Het lijkt me als echt stelletje wel heel moeilijk om net te doen alsof je elkaar net hebt ontmoetquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat er een echt stelletje in het huis zat en een tweeling leken mij wel toffe geheimen
Philip kreeg 500 euro omdat hij de eerste was die opnam.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:39 schreef Weka het volgende:
Ja, ik merkte dat de telefoon ging. Maar wat gebeurde er toen? Philip kreeg 500, en die andere twee?
Bommertquote:
"Hoe heette jij ook alweer?"quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het lijkt me als echt stelletje wel heel moeilijk om net te doen alsof je elkaar net hebt ontmoet
phillip nogmaagls 500 maar dan uit kluis cynthia en daarna guido die moest aan ser gevenquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:39 schreef Weka het volgende:
Ja, ik merkte dat de telefoon ging. Maar wat gebeurde er toen? Philip kreeg 500, en die andere twee?
Minder moeilijk dan andersomquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het lijkt me als echt stelletje wel heel moeilijk om net te doen alsof je elkaar net hebt ontmoet
Bommie!!!quote:
Dat kleedt afquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:41 schreef Dr_Greene het volgende:
Waarom zijn alle dames (behalve Laura) in het zwart?
er was uitverkoop bij de portugese c&aquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:41 schreef Dr_Greene het volgende:
Op tv lijk je dikker en zwart kleedt af.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:41 schreef Dr_Greene het volgende:
Flugel!quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:42 schreef flugeltje het volgende:
Waarom word er nou nooit eens iemand blij als ze mij zien?
Zeg Gert, zou je a.u.b. even ontopic willen blijven? Er is eventueel voor dissidenten zoals jij een SC!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |