quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:10 schreef sharr het volgende:
Het is toch wel robdriessen he? Ik was zijn username vergeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
beide, daten met vooruitzicht op hete avond?quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
daten?of gelijk sex?
u2 is iers jaquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:10 schreef Driepink het volgende:
sharr, u2 = dublin (dacht ik?) = ierland (dacht ik?
![]()
)
quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
WIN!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:10 schreef Driepink het volgende:
[..]
beide, daten met vooruitzicht op hete avond?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
Voor Goudvisje zal ik mezelf ombouwen en dan gaan we samen verliefd zijn en trouwen en verkering krijgen en kindjes nemen en voor altijd samen zijn!
Hierquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:11 schreef Driepink het volgende:
peukie tijd mensen![]()
ik check hier zo wel weer
Jaquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:10 schreef Driepink het volgende:
sharr, u2 = dublin (dacht ik?) = ierland (dacht ik?
![]()
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. iers he?-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
rokenquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:11 schreef Driepink het volgende:
peukie tijd mensen![]()
ik check hier zo wel weer
Mijn vader ging vandaag demonstrerenquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:12 schreef sharr het volgende:
Wat zijn er ongelooflijk veel demonstraties in de wereld op 't moment
Waarom?quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:12 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Mijn vader ging vandaag demonstreren
Jij was toch gestoptquote:
Stond hij ook met een schoen omhoogquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:12 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Mijn vader ging vandaag demonstreren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |