quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:10 schreef sharr het volgende:
Het is toch wel robdriessen he? Ik was zijn username vergeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
beide, daten met vooruitzicht op hete avond?quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
daten?of gelijk sex?
u2 is iers jaquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:10 schreef Driepink het volgende:
sharr, u2 = dublin (dacht ik?) = ierland (dacht ik?
![]()
)
quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
WIN!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:10 schreef Driepink het volgende:
[..]
beide, daten met vooruitzicht op hete avond?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
Voor Goudvisje zal ik mezelf ombouwen en dan gaan we samen verliefd zijn en trouwen en verkering krijgen en kindjes nemen en voor altijd samen zijn!
Hierquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:11 schreef Driepink het volgende:
peukie tijd mensen![]()
ik check hier zo wel weer
Jaquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:10 schreef Driepink het volgende:
sharr, u2 = dublin (dacht ik?) = ierland (dacht ik?
![]()
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. iers he?-insert koosnaampje-
rokenquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:11 schreef Driepink het volgende:
peukie tijd mensen![]()
ik check hier zo wel weer
Mijn vader ging vandaag demonstrerenquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:12 schreef sharr het volgende:
Wat zijn er ongelooflijk veel demonstraties in de wereld op 't moment
Waarom?quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:12 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Mijn vader ging vandaag demonstreren
Jij was toch gestoptquote:
Stond hij ook met een schoen omhoogquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:12 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Mijn vader ging vandaag demonstreren
Ambtenaren krijgen minder betaald, vinden ze niet leuk.quote:
St. Patrick's day is zeg maar wat carnaval hier isquote:
Al 3 weken clean!quote:
Dat lijkt me dan weer wel leukquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
St. Patrick's day is zeg maar wat carnaval hier is![]()
Maar dan in 1 dag
quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
St. Patrick's day is zeg maar wat carnaval hier is![]()
Maar dan in 1 dag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
volgende radio onz meet in ierland met st patricks dayquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:14 schreef Zokunen het volgende:
St. Patricksday wil ik nog wel een keer meemaken.
Da's wel iets verderquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:15 schreef robdriessen het volgende:
Met St. Patricks Day moet je eigenlijk in Boston zijn, daar vieren ze het volgens mij nog harder dan in Dublin
Het is een iers feest dus lijkt me sterk dat ze het in Boston harder vierenquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:15 schreef robdriessen het volgende:
Met St. Patricks Day moet je eigenlijk in Boston zijn, daar vieren ze het volgens mij nog harder dan in Dublin
Net op tijd wakker enzquote:
SPOILER: voetbalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
is wel zo hoor.. amerikanen vieren het veul groterquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is een iers feest dus lijkt me sterk dat ze het in Boston harder vieren
Je wil niet weten hoe we hier in het westen in Stompwijk Carnaval vierenquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
nu pas?quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:16 schreef mc-Piel het volgende:
Charizard heeft zojuist ''slash'' geleerd
Leert ie pas bij 44 kennelijkquote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:16 schreef SperzieboonToon het volgende:
ik klikteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
toen hij het nog niet deed
-insert koosnaampje-
In boston wonen ook VEEL Ierenquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:16 schreef SperzieboonToon het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor Goudvisje zal ik mezelf ombouwen en dan gaan we samen verliefd zijn en trouwen en verkering krijgen en kindjes nemen en voor altijd samen zijn!
Mjah dat is ook weer zoquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:17 schreef Zokunen het volgende:
[..]
In boston wonen ook VEEL Ieren
Weet je mijn "favo" nummer nog?quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:17 schreef robdriessen het volgende:
* robdriessen heeft het druk op de DM!
die heb ik ook aangevraagdquote:
Uiteraard. Heb zelfs de live versie voor jequote:Op donderdag 17 februari 2011 20:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weet je mijn "favo" nummer nog?
Tijdens welk concert?quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:19 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Uiteraard. Heb zelfs de live versie voor je
Joh, daarom kijk ik ook as the world turns.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:20 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Joh, daarom kijk ik ook as the world turns.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ik kijk het nooit maar ik zit op de laptop en het staat aan op de achtergrond.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kom je dr nu pas achter
Ik werd wakker van de begin tune, meteen gezaptquote:
dan zou ik naar een andere kamer verhuizenquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:20 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Nou ik kijk het nooit maar ik zit op de laptop en het staat aan op de achtergrond.
Durf ik niet te zeggen. Het is de live CD die bij de remaster van R&H zat.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tijdens welk concert?
Kut ik had een nummer van het concert @ Slane Castle moeten aanvragen
Oh okquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:21 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Durf ik niet te zeggen. Het is de live CD die bij de remaster van R&H zat.
Soort van alarm ja, ik ken hetquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik werd wakker van de begin tune, meteen gezapt
quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:22 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Stiekem liggen ze onder je bed
Ghehequote:Op donderdag 17 februari 2011 20:22 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Soort van alarm ja, ik ken het
Kan je de stand wel geven als je wil.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Slechte ajacied ben ik zeg, wist niet eens dat ze moesten spelen
Geniaalquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:22 schreef Zokunen het volgende:
Maar ik had echt ierse pub muziek verwacht en dat is dit (imho) niet.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:23 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Kan je de stand wel geven als je wil.
Al gevonden zoals je zietquote:
De muziekquote:
die heb ik aangevraagdquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:23 schreef Goudvis_ het volgende:
Damien Rice voor half 9 alsjeblieeeeft?
Doei Toontjequote:Op donderdag 17 februari 2011 20:24 schreef SperzieboonToon het volgende:
Goede show robje, maar ik ga
Lators iedereen
quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:24 schreef SperzieboonToon het volgende:
Goede show robje, maar ik ga
Lators iedereen
mowah, ze zijn live echt slecht moet ik zeggen. Heb ze gezien in een kleine venue in Rotterdam (ROTOWN NIGGERS) en ze waren bagger.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:24 schreef Patje1987 het volgende:
Niet het vetste nummer van Two Door Cinema Club maar sowieso zijn al hun nummers vet.
Mij de groenten doenquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:25 schreef mc-Piel het volgende:
Broeders en Zusters.. ik ga beneden seizoen 3 van big bang theory afkijken
De groenten!
quote:
Ik weet hetquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:26 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
waar heb je 't over man, waar zie je me zeiken.. doe 'ns niet zo opgefokt.
ik ben ook andere dingen aan het doen hoor maar kijk en luister welquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga denk ik weer even wat anders doen.. maar blijf luisteren![]()
WIE IS DE MOL! natuurlijkquote:
ik kijk dan niet mee. ik luister dan wel.. toevallig al eens bezig voor mij?quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:27 schreef dragems het volgende:
[..]
ik ben ook andere dingen aan het doen hoor maar kijk en luister wel
quote:
De mol heeft een korte zwartfluwelen vacht.[2] Hiermee kan hij, dankzij een willekeurige plaatsing van de haren in de huid, even gemakkelijk voor- als achterwaarts door de gangen bewegen. Bij de meeste zoogdieren zijn de haren in een bepaalde richting geplaatst, meestal naar achteren, maar bij de mol kunnen de haren in de huidaanhechting kantelen, zodat ze niet blijven steken in de gangwanden als de mol achteruit krabbelt.quote:
He nee johquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:27 schreef Driepink het volgende:
[..]
kutprogramma.. ik dacht film ofzo
behalve dat ik niet weet wat ik moet zeggenquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik kijk dan niet mee. ik luister dan wel.. toevallig al eens bezig voor mij?
ok okquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:28 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
De mol heeft een korte zwartfluwelen vacht.[2] Hiermee kan hij, dankzij een willekeurige plaatsing van de haren in de huid, even gemakkelijk voor- als achterwaarts door de gangen bewegen. Bij de meeste zoogdieren zijn de haren in een bepaalde richting geplaatst, meestal naar achteren, maar bij de mol kunnen de haren in de huidaanhechting kantelen, zodat ze niet blijven steken in de gangwanden als de mol achteruit krabbelt.
De kleur van de vacht is over het algemeen zwart. Kleurvariëteiten vormen minder dan 1% van de totale populatie.[3] Albino's zijn zeldzaam, dieren met een gevlekte vacht (meestal aan de buikzijde) komen vaker voor. Door ijzeroxiden in de bodem kleuren lichtere dieren vaak oranje of geel.
Kenmerkend voor de mol zijn de tot grote graafhanden omgevormde voorpoten, met elk vijf vingers met puntige nagels en een duimpje, waarmee het dier de ondergrondse gangen graaft. De mol heeft kleine, slecht ontwikkelde ogen met een diameter van slechts één millimeter; hij is echter niet blind. Zijn belangrijkste zintuig is zijn spitse roze snuit die gevoelige snorharen en tastzenuwen bevat. Zijn kleine staartje wijst altijd omhoog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |