Nou ik schijn geen tongweb te hebben, maar hij zit wel onder mn tongquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:54 schreef Swietje het volgende:
Een piercing in je tongweb of niet? Deed het pijn?
SPOILER: plaatje van piercing. Niet klikken als je daar niet tegen kanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat onderste stuk is bij mij nu zo dik dat het boven mn ondertanden uit komt.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Lol xD. Voorlopig hou ik het hier even bij als je het niet erg vindtquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:01 schreef Swietje het volgende:
En wat is je volgende? Een tepelpiercing?
Dat zei de piercer (ster?) ook alquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:04 schreef Swietje het volgende:
Ah jah, dat klinkt toch sexy![]()
Nou... mijn eerste tepelpiercing laten zetten heeft mij er wel van weerhouden om een tweede te nemen moet ik toch toegeven.
Omdat je het niet altijd ziet, maar wel voelt. Ik wil al heel lang een piercing, maar het gedoe met vooroordelen/problemen met je werk heeft me altijd tegengehouden. Dat probleem heb je niet als iets onder je tong zitquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:05 schreef Tinkepink het volgende:
Van de meeste piercings snap ik de lol wel op de een of andere manier: ze zitten op een zichtbare plaats, zorgen voor extra 'plezier' of richten de aandacht ergens op. Maar waarom laat je er een onder je tong zetten chico?
Wel dapper trouwens.
Het valt best mee. Mooi is anders (bij deze tong), maar ranzig is niet!quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:20 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga niet op het plaatje klikken hoor, zeker niet na dat verhaal van Chico.
Tongquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:20 schreef Viking84 het volgende:
Ik zag dat Razz er de bibbers van kreeg dus ik heb er voor de zekerheid een spoiler omheen gedaan. Het is gewoon een lelijke tong met twee metalen bolletjes er onder. Mijn tong ziet er op het moment enger uitquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:20 schreef Viking84 het volgende:
Je zou een tongpiercing ergens anders nemen? Hm, nu ben ik toch wel benieuwd naar hoe jij samengesteld bent.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:30 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hoi!
Je gaat even naar yoga en er gaat meteen gemeet worden en er is een piercing gezet!
Als ik eerlijk ben, een tongpiercing zou ik zelf toch ergens anders nemen. Maar dat idee is al jaren vervlogenKan me ook goed voorstellen dat het gruwelijk pijn doet om te laten zetten!
Nu keuringsdienst van waarde
Met het balletje bovenop enzo, dat je lekker ermee kan friemelen de hele tijd natuurlijkquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je zou een tongpiercing ergens anders nemen? Hm, nu ben ik toch wel benieuwd naar hoe jij samengesteld bent.
* Viking84 denkt aan het beeld met een oor op de plek van de neus.
Oh zoquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:36 schreef MevrouwPuff het volgende:
Vanavond hebben we dit gedaan met yoga
[..]
Met het balletje bovenop enzo, dat je lekker ermee kan friemelen de hele tijd natuurlijk
klopt. helaas.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:41 schreef Viking84 het volgende:
Is deze afl van KVW niet een oude? Hij komt me zo bekend voor (met merkenbureaus die brainstormen over een naam).
Ja, voel me zowat beledigd. Dus omdat ik kleine boobs heb, moet ik dat gaan compenseren. Rot toch opquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:42 schreef Razztwizzle het volgende:
Nouja zegwat een vergelijking.
Ik compenseer het spleetje tussen m'n tanden met mijn goede kookkunsten.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, voel me zowat beledigd. Dus omdat ik kleine boobs heb, moet ik dat gaan compenseren. Rot toch op.
2 voor 12 zo
Nee wij zijn Twee voor Twaalf-nerds die samen kijken via MSNquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:15 schreef Razztwizzle het volgende:
Zeg, zijn jullie telepathisch ofzo!
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:21 schreef Razztwizzle het volgende:
Er is geloof ik een reden dat ik eigenlijk zelden samen met mijn lief TV kijk.
heb jij tattoos op je armen dan? Echt? Foto!quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh zo.
Ik wilde vroeger ook wel één, maar nu niet meer. Niet representatief enzo. Niet dat ik dat nu wel ben met korte mouwen, maar armen kun je iig nog bedekken en een tongpiercing niet, tenzij je een burqa draagt
.r
Zo interessant zijn ze niet, hoorquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:23 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
heb jij tattoos op je armen dan? Echt? Foto!
Zou je ze laten weghalen dan?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zo interessant zijn ze niet, hoor. Eentje op m'n onderarm (aan de binnenkant) en eentje op m'n schouder. Als ik nu nog blanco was, had ik het niet gedaan, maar ja 18 jaar en rebels
.
Nee, daarvoor stoor ik me er niet genoeg aan. Ik ben eraan gewend en ze horen bij mijn lijfquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:29 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Zou je ze laten weghalen dan?
Armen vind ik toch best een zichtbare plek.
Wat houd je tegen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:43 schreef Ml-etje het volgende:
*plof, RPM was leuk maar wil nu wel slapen
Nee, die is van SHEquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:41 schreef Goodbye het volgende:
Was één van jouw tattoos niet deze, Vik? Staat me iets van bij!
[ afbeelding ]
Oh, toch nog een oud Slankie poster die hem heeft dus!quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, die is van SHEHeeft ze in d'r nek. Wel een mooie
.
Wil nog eff lekker zitten ookquote:
Heeft hij een speciale betekenis?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, toch nog een oud Slankie poster die hem heeft dus!![]()
Iemand die ik ken heeft die tattoo namelijk ook
Haaaaai!quote:
Oef dan kan je herkauwenquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:47 schreef motorbloempje het volgende:
ik wil m'n situps nog doen, maar zit nog vol van 't eten
Dat laatste nummer van de huidige release!quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:43 schreef Ml-etje het volgende:
*plof, RPM was leuk maar wil nu wel slapen
WoWquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Maar alles goed hiero
En daaro?
Heb geen ideequote:Op donderdag 17 februari 2011 21:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat laatste nummer van de huidige release!![]()
.
Oeh jum! Lekker lijstjequote:Op donderdag 17 februari 2011 21:54 schreef Tinkepink het volgende:
Daglijstje
o. 3 crackers avocado
t. halve groentepizza
l. klein bakje AH sushi + 500 ml gemengde bessensap
t. zak worteltjes + 100 gram m&m's
d. paella met heel veel doperwten + klein bakjes slagroomvla
t. stukje chocolade
Nouja, bij ons is het dezequote:Op donderdag 17 februari 2011 21:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb geen ideeviel zowat van mijn fiets het laatste nummer omdat ik maar op 1 arm kon leunen. Volgende les ga ik achteraan zitten dan kan ik zonder iemand te storen ook blijven zitten.
Oh dan gaan we gezellig samen doodquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nouja, bij ons is het deze
Ik ga elke les een klein beetje dood.
Truste!quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:03 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga Mr.Mo zo maar 's mee naar bed slepen en lekker slapenval half in slaap hier!
![]()
truste!![]()
Nee, veel staan jaquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh dan gaan we gezellig samen doodik herken het ritme (dat dan nog wel). Veel staan ook of bij jou iets anders?
Ik vind staan echt heerlijk en kon het prima volhoudenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee, veel staan ja. En dan vertragen, bijdraaien en weer doorfietsen. Aaargh
.
Wil je het even voor me vertalenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:07 schreef motorbloempje het volgende:
oh my
zit je op facebook te klieken met anderen die een4
hadden, komt er een tussendoor posen met d'r 10, echt, flikker op
Aww! Als ik een 10 had gehaald moest de hele wereld het ook weten!quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:07 schreef motorbloempje het volgende:
oh my
zit je op facebook te klieken met anderen die een4
hadden, komt er een tussendoor posen met d'r 10, echt, flikker op
Okee, fris mijn brakkige geheugen even op, wat is er ook alweer met je arm?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:08 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik vind staan echt heerlijk en kon het prima volhoudenalleen die arm, heb geen steun dus de mannen zaten echt naar links te kijken van ze komt onze kant uit
Ze vonden me ieg wel een bikkel
ja, dat had ze al gedaan, gewoon, op d'r eigen wallquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Aww! Als ik een 10 had gehaald moest de hele wereld het ook weten!Like, OMG, een 10!
Al zou ik wel mijn medeleven betuigen, dat wel
Tijdgebrek?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:10 schreef motorbloempje het volgende:
ik had een vier voor een tentamen, nog best redelijk, want dat houdt in dat ik alles wat ik ingevuld had zo ongeveer goed moest hebben
er waren nog meer studiegenoten die een vier hadden, dus we vormden bijna een clubje van vier, met vieren
komt er iemand tussendoor (in een comment) even melden dat z'n 10 heeftja, nou, good for you
nee, gebrek aan kennisquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Tijdgebrek?
Zou dat niet doen nee met m'n 10
Dat ligt niet aan je geheugenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Okee, fris mijn brakkige geheugen even op, wat is er ook alweer met je arm?
quote:
Hehe, hier ook ja.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Aww! Als ik een 10 had gehaald moest de hele wereld het ook weten!Like, OMG, een 10!
Al zou ik wel mijn medeleven betuigen, dat wel
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bij nader inzien zou ik het niet heel hard melden misschien![]()
Oh nouja, gun het meiske d'r minutes of awesomery
*zwijgtquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
op de uni een 10 halen, geloof dat ik dat alleen had voor de Nl toets
Ok, dat klinkt wel vervelend jaquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan je geheugen
In het kort;verbrijzeld en opgelapte ellebgoog die soms toch een pietsje stuk gaat, er ligt niet ws een splinter af dus heb een strak verband (dat er wel af kan) en kan er wel veel mee maar lang belasten vindt hij niet fijn.
Your silence only adds to your awesomeness!quote:
WoWquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:52 schreef Swietje het volgende:
[..]
WoW![]()
Maarre fijn dat alles goed is.Hier ook!
Op het HBO had ik ze wel hoorrquote:
Taalbomen tekenenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Your silence only adds to your awesomeness!![]()
Ik heb wel een 9 komma nogwat gehaald op de uni geloof ik! Voor taalbomen tekenen bij Linguistics IIOhja en een 10 voor een tussentijdse toets die maar 10% meetelde
Zal toch welquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ok, dat klinkt wel vervelend ja. /understatement. Wordt 't nog wel beter de komende tijd? Of blijft het zo?
Dat is helemaal waar. Als je even een middagje hard stampt kun je een goed cijfer halen, maar beheers je de stof dan ook echt? Mwaah, daar heb ik een hard hoofd in.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Op het HBO had ik ze wel hoorr![]()
Joh heb nog nooit meegemaakt dat er een cijferlijst gevraagd werd en een goed cijfer wil nog niet zeggen dat het in de praktijk ook goed gaat.
Ik heb 1x een 10 gehaald op de uni. Voor het allerlaatste onderdeelquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Op het HBO had ik ze wel hoorr![]()
Joh heb nog nooit meegemaakt dat er een cijferlijst gevraagd werd en een goed cijfer wil nog niet zeggen dat het in de praktijk ook goed gaat.
sterf.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:22 schreef Viking84 het volgende:
Ik weet al een gespreksonderwerp voor de meet: optimality theory.
De meet voor Vik is in Drachten, de rest gaat naar <insert willekeurige andere plaats>.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:22 schreef Viking84 het volgende:
Dat dusquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is helemaal waar. Als je even een middagje hard stampt kun je een goed cijfer halen, maar beheers je de stof dan ook echt? Mwaah, daar heb ik een hard hoofd in.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb 1x een 10 gehaald op de uni. Voor het allerlaatste onderdeel.
Maar ik kon absoluut geen taalbomen tekenen. En ik haat syntaxis en zinsanalyse.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:22 schreef Viking84 het volgende:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Moet je jezelf nu bannen?
neuh, dat kan ik nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Welneequote:Op donderdag 17 februari 2011 22:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nieuwe, jij hebt er al een? Pics ^^quote:
hé, ik heb dus wel ooit een 10 gehaaldquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ml, redder in de nood!
Geen 10en, maar wel mad mod powahz!
Inleiding taalwetenschap was het laagste cijfer van mijn hele BA, ik hou er ook niet zo vanquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hé, ik heb dus wel ooit een 10 gehaald![]()
én modpowers..
maar phonology-fail
Ik heb er ééntje ja..... foto @ FBquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:25 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nieuwe, jij hebt er al een? Pics ^^
Ok ik ben nu even minder blij, ik heb honger maar kan niet zo goed eten en ik heb een mega onderkin door de zwelling. Niet overdreven, een vriendin zag het ook meteen en heeft me laten zien hoe ik een sjaal om mn nek kan draaien op zo'n manier dat alles vanaf mn kin verborgen is![]()
.
We bannen gewoon al die 10-tonners.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hé, ik heb dus wel ooit een 10 gehaald![]()
én modpowers..
maar phonology-fail
Heb je de OP niet gelezen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:27 schreef Swietje het volgende:
[..]
Ik heb er ééntje ja..... foto @ FB
Niet kunnen eten is wel Slankie verantwoord....
Ga dan maar slapenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Je wat?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ook
Morgen gaat m'n hekwerk eruit. Vind het best eng.
Boeiendquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:37 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Heb je de OP niet gelezen?Die komen me morgen lynchen joh.
Truste Vik!quote:
Mirenaquote:
Succes bij de dokter! Verwijderen schijnt geen pijn te doen toch?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ook
Morgen gaat m'n hekwerk eruit. Vind het best eng.
Oooh hmm nog max 2 jr hier.quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Lijst
kwark, vla, sinaasappel, peer, appel, kerriesoep met ballen, 4 x boterham, een halve stokbrood met eieresalde, 1 hele kip, zak wokkels, 200 gr witte chocolade, 1 liter melk, 4 stroopwafels, 2 moorkoppen
Uhmmmm een hele kip? heerlijk, dat is zo makkelijk weg te krijgen...quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:59 schreef conleche het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Nou ja, je kan het hebben. Maar was dat nu lekker? En HTF krijg je een hele kip weg?
Succes XMquote:Op vrijdag 18 februari 2011 07:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Meh, ik ben toch een beetje nerveus merk ik. Over 20 minuutjes ben ik aan de beurt.
Maar wat moet ik dan kopen? Ik heb al de grootste moeite met het doorslikken van een slok waterquote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:13 schreef Ml-etje het volgende:
Succes Xm en Chico kun je niet even langs een super ofzo lopen?
Merel is de coll. al terug?
Oh jeetje, keelpijnpiercingpijn? (heb iets gemistquote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:24 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Maar wat moet ik dan kopen? Ik heb al de grootste moeite met het doorslikken van een slok water. Maar ik heb net een glas melk op
. En nu hoofdpijn van de moeite die dat kostte
.
Ik heb het ze tevoren gezegd, mn moeder vond het een beetje eng ('wat nou als het gaat ontsteken dan kan je niet meer eten') maar ze zeiden allebei "jouw keuze, het is niet alsof we het je kunnen verbieden". Ze snapten alleen niet helemaal waarom ik het wildequote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:26 schreef Viking84 het volgende:
Chico hebben je ouders geen probleem met die piercing? Ik zou niet meer thuis hoeven komen.
Ik snap het nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:09 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Succes XM.
Mijn tong doet eindelijk zo goed als geen pijn meer, ik wil nu helemaal niet eten. Klein probleem, college tot 3 uur en ik heb sowieso geen eten dat ik mee kan nemen, dus hopelijk houdt mijn buik zich stil.
ben ik ook wel benieuwd naar. Je moet nu zelf wat gaan doen, XM!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:54 schreef MevrouwPuff het volgende:
Fijn dat het best goed ging vandaag bij de doc, XM![]()
Heb je nagedacht wat je zelf kan doen verder om minder stress te krijgen?
ja, ik ookquote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind het trouwens verrekte koud buiten.
even een kort weekendje naar dat huisje waar wij toen zaten? goedkoop, knus, etc.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zou heel graag er even tussenuit willen. Weekje / midweekje / lang weekend ff eruit. Maar helaas kan dat echt niet. In ieder geval tot eind april zit de agenda bomvol, zowel op het werk als privé. Dus ik denk, tanden op elkaar en dan in mei even weg
.
sorry maarquote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zou heel graag er even tussenuit willen. Weekje / midweekje / lang weekend ff eruit. Maar helaas kan dat echt niet. In ieder geval tot eind april zit de agenda bomvol, zowel op het werk als privé. Dus ik denk, tanden op elkaar en dan in mei even weg
.
de wat? Geen stijl?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, ik ooken moet straks de GS uit Nunspeet ophalen
![]()
*ril*
Waar was dat ook alweer? Klinkt goed namelijk!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
even een kort weekendje naar dat huisje waar wij toen zaten? goedkoop, knus, etc.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
http://video.msn.com/?mkt(...)l:shareBar:permalink
The Guild
![]()
kekke Bollywood-esque dansjes
![]()
Disclaimer: waarschijnlijk voornamelijk enjoyable voor geeky folks, ik noem een Coco, Mootje en V1z0R![]()
En nu slapen!
Ooh dat ziet er mooi uit!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Waar was dat ook alweer? Klinkt goed namelijk!
We hebben ook nog dit adresje, ook écht 'getting away from it all'. Middenin de natuur, niks in de buurt. Heerlijk
.
http://www.lavalleeverte.eu/nl_home.html
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hij is eruitVoel me soort van opgelucht, heel gek.
Ze zei dat het bloedprikken van vorig jaar op de hormonen waarschijnlijk wel een goed beeld had gegeven, aangezien de Mirena geen oestrogenen bevat en het daar juist om draait. Maar om me gerust te stellen en allerlei enge dingen als kankers, schildklierproblemen of overgang uit te sluiten, moet ik over een maandje bloedprikken. Dan zijn alle kunstmatige hormonen m'n lijf uit.
Bovenaan de ladder van oorzaken van nachtzweten staat stress. Halverwege overgang en onderaan lymfeklierkankers en dat soort fijne dingen.
Dus ja, maandje wachten en dan prikken. Maar ze denkt echt dat stress de boosdoener is.
THe Guild is tofquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:03 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!
Wat hebben jullie weer zitten postten zeg, kan niet rustig een avondje voetbal kijken...
[..]Is als een foute mix tussen Benny Lava en Highschool Musical!
Vik, wat zou je denken van haar motor
het gaat idd om de lichaamsdelen die je stretcht voor het hardlopen. Ik deed het al niet echt en nu al helemaal niet meer.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:06 schreef MevrouwPuff het volgende:
http://www.nu.nl/gezondhe(...)-blijkt-zinloos.html
Net nu ik besloten had dagelijks te stretchenGelukkig is mijn doel met name de onderrug, en laat juist die niet onderzocht zijn!
Ja, het is echt heerlijk daarquote:
Daarom ga ik er dus ook lekker mee doorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
het gaat idd om de lichaamsdelen die je stretcht voor het hardlopen. Ik deed het al niet echt en nu al helemaal niet meer.
Voetnoot: 1 onderzoek maakt het nog niet tot de waarheid hè?
Ik heb niet echt een keuze Vikquote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
sorry maar. En tot die tijd wil je zo doorgaan als nu? Je mag hopen dat je in mei niet volledig opgebrand bent.
en ik dus nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:11 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Daarom ga ik er dus ook lekker mee door
www.baritondurbuy.com geloof ikquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Waar was dat ook alweer? Klinkt goed namelijk!
We hebben ook nog dit adresje, ook écht 'getting away from it all'. Middenin de natuur, niks in de buurt. Heerlijk
.
http://www.lavalleeverte.eu/nl_home.html
je hebt altijd een keuze. Maar goed, zelf weten. Ik hoop dat je het volhoudt en dat de situatie snel verandert. In de tussentijd zou ik wel verder.solliciteren als ik Jou was want het is het niet waard om een baan je geestelijke gezondheid om zeep te laten helpen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb niet echt een keuze Vik. Maar houd 't wel vol denk ik hoor
.
Volgens mij is al heel lang bekend, dat stretchen niet helpt bij preventie van blessures. Dagelijks stretchen helpt echter wel om je spieren langer te maken.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
het gaat idd om de lichaamsdelen die je stretcht voor het hardlopen. Ik deed het al niet echt en nu al helemaal niet meer.
Voetnoot: 1 onderzoek maakt het nog niet tot de waarheid hè?
Ik ben nog niet helemaal bijgelezen, maar hier ben ik het HEEL erg mee eensquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
je hebt altijd een keuze. Maar goed, zelf weten. Ik hoop dat je het volhoudt en dat de situatie snel verandert. In de tussentijd zou ik wel verder.solliciteren als ik Jou was want het is het niet waard om een baan je geestelijke gezondheid om zeep te laten helpen.
voor mn wat?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Bovendien is het goed voor je prana
dat relaas van xm klinkt als een typisch relaas van mensen die op een burnout kunnen wachten en zich pas realiseren hoe slecht ze bezig waren als ze overspannen thuiszitten. Eigen grenzen niet kennen of niet kunnen aangeven.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:15 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik ben nog niet helemaal bijgelezen, maar hier ben ik het HEEL erg mee eens
juist. Een bomvolle privéagenda, daar kun je toch prima in snoeien? Dan kom je maar een keertje niet op de verjaardag van piet en klaas en als zij dat niet snappen, weet je meteen wie je vrienden zijn. Win win dus!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:21 schreef motorbloempje het volgende:
afspraken in weekends kunnen ook afgezegd worden, en als ze de reden niet begrijpen, dan is 't maar goed dat je ze afzegt
Halverwege volgende week pas. En vandaag arriveert het gezelschap.quote:
Ai en hoe lang blijft het gezelschap?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:26 schreef Merel het volgende:
[..]
Halverwege volgende week pas. En vandaag arriveert het gezelschap.
XM zorg nou verdorie eens goed voor jezelf!![]()
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja maar ja maar ja maar.
SMOESJES.
Je hebt één lijf, één leven, en dat MOET pauze en dat MOET eten EN ANDERS GA JE TE VROEG DOOD.
Dat is die directeur niet waard en zo wel moet je dat verhaal dan maar uit de doeken doen.
Ik kan me best voorstellen dat het in XM's situatie moeilijk is om thuis te ontspannen. Zeker als je ook een druk prive leven hebt. Dan kan het echt heerlijk zijn om even fysiek weg te gaan...!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
Toch moeten er ook andere manieren zijn om te ontspannen dan een weekendje weg... Je moet je toch goed kunnen voelen in je eigen omgeving? Lekker niets moeten zou waarschijnlijk al heerlijk zijn![]()
Nu Evy 15, de hardloopschoenen zijn alweer vastgeknoopt.
Dat dus. XM, zorg een beetje goed voor jezelf.quote:
Die hekel hadden we al aan XM.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:34 schreef MarMar het volgende:
Jullie gaan vanaf nu een beetje een hekel aan me hebben
Superfruit
quote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 12:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als jullie voortaan 'superfruit' als T op mn lijstje zien staan, dan weten jullie hoe laat het is.
Andersom... Dat artikel ontkracht het onderzoekquote:
Jaloers! Ik wil ook!quote:
Jaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:10 schreef loveli het volgende:
Jou kennende zou je je eigen verjaardag als eerste skippen van dat lijstje.
^^.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:12 schreef conleche het volgende:
Je bent heus niet onmisbaar. Op geen van die verjaardagen. En die van jezelf hoef je al helemaal niet te vieren als je daar geen zin in hebt. Het is jouw leven. Het zijn jouw keuzes.
Gelukkig dan maar dat je al jaren op jezelf woontquote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:26 schreef Viking84 het volgende:
Chico hebben je ouders geen probleem met die piercing? Ik zou niet meer thuis hoeven komen.
zo simpel is het.. en ik denk niet dat ik er nog meer over moet gaan zeggen, want 't is praten tegen een eikenhouten deur van 2 meter dikquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:12 schreef conleche het volgende:
Je bent heus niet onmisbaar. Op geen van die verjaardagen. En die van jezelf hoef je al helemaal niet te vieren als je daar geen zin in hebt. Het is jouw leven. Het zijn jouw keuzes.
Jaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:14 schreef Probability het volgende:
[..]
Gelukkig dan maar dat je al jaren op jezelf woont!!
Ik krijg de neiging om er een plaatje bij te googlenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zo simpel is het.. en ik denk niet dat ik er nog meer over moet gaan zeggen, want 't is praten tegen een eikenhouten deur van 2 meter dik
Ik heb hem al gesproken en hij zei: wat vind jij een goede oplossing? Maar die is er niet echt aangezien alle groepjes verder al vol zijn en ik die mensen niet ken..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja.
En jee voor de groepsgenootjes. Ik zou mooi een mail naar de docent sturen met die informatie!
Met plaatstaal midden in.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zo simpel is het.. en ik denk niet dat ik er nog meer over moet gaan zeggen, want 't is praten tegen een eikenhouten deur van 2 meter dik
Ik hoop het voor je.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik krijg de neiging om er een plaatje bij te googlen.
Komt heus wel goed ladies, echt.
Goede oplossing is: opdracht lekker in je eentje maken en inleveren en de rest het maar laten uitzoekenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:22 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik heb hem al gesproken en hij zei: wat vind jij een goede oplossing? Maar die is er niet echt aangezien alle groepjes verder al vol zijn en ik die mensen niet ken..
Zorg dan dat je goed voor de rest zorgtquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik waardeer jullie bezorgdheid hoor, maar het zijn niet de verjaardagen van zomaar een Henk, Piet, Klaas of Wim ().
Dit weekend: Zutphen, m'n moeder is vandaag jarig.
Volgend weekend: Drenthe, oma jarig, duvel jarig
Weekend daarna: ikzelf jarig, verjaardag vieren voor de familie
Weekend daarna: werken
Weekend daarna: verjaardag oma Duvel, die voor de gelegenheid een half bungalowpark heeft afgehuurd voor een lang weekend.
En dan volgt dé beruchte beurs.
Dus ja.. ik kan geen dingen annuleren eigenlijk. Mijn ouders heb ik sinds kerst niet meer gezien of gesprokendus... ja. Even doorbijten.
Merk tijdens m'n trainingen dat ik niet helemaal zo diep kan gaan als ik wil. Afgaande op loveli's advies dat iedereen wel baat heeft bij multivitamines, ga ik kijken of ik met nog wat meer wel zo kan trainen als ik wil.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck, ik las afmaken ipv afmatten. Ik schrok ervan.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:26 schreef sigme het volgende:
Zo, en nu ga ik eerst de hond afmatten naast de fiets en daarna een eindje gezellig met 'm wandelen en dan hem laten terugrennen naast de fiets en ik denk dat hij daarna wel even genoeg beweging gehad heeft.
Jij gedraagt je zooo herkenbaarquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik krijg de neiging om er een plaatje bij te googlen.
Komt heus wel goed ladies, echt.
GTalk heb ik nooit problemen mee en doet precies hetzelfde (en je kunt chatten met je gmail-contacten)...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:30 schreef Viking84 het volgende:
Top, die Gmailnotifier. 90 % van de tijd foutmeldingen, zodat ik alsnog handmatig moet controleren
.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:30 schreef Viking84 het volgende:
Top, die Gmailnotifier. 90 % van de tijd foutmeldingen, zodat ik alsnog handmatig moet controleren
.
Da's nog eens een uitdaging om dáár een plaatje bij te googelen!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jij gedraagt je zooo herkenbaar
Je herroept je afspraken vanzelf wanneer je jezelf huilend/tegen de muur aanvliegend tegen komt![]()
Dat heb ik op de basisschool weleens gedaanquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:35 schreef Syrena het volgende:
Ik heb al de hele dag zin om mijn nagels te lakken met tipp-exMisschien moet ik het flesje even uit mijn blikveld zetten.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:36 schreef conleche het volgende:
[..]
Da's nog eens een uitdaging om dáár een plaatje bij te googelen!
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:43 schreef Perruche het volgende:
Vizor, ben benieuwd of die supplementen werken!
Xm, ik wens je veel sterkte en verder zal ik mn mond houden. Ondanks dat ik het met iedereen eens ben, als jij het niet wilt dan gebeurt het niet![]()
Ik ga vandaag mijn appartement verhuizen want het was zo lawaaierig van de club beneden...
en nu ga ik even 2 uur opletten
Trainingsmaatjes zijn leuk zolang ze dezelfde instelling hebben!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:32 schreef Ml-etje het volgende:
Volgens mij heb ik ruzie met degene die met mij mee zou gaan sporten![]()
![]()
Smoesjes was toch geen goede uitdrukking ofzo
ben in engeland voor werk en de housing company heeft me in een appartement gezet boven een clubquote:
Kleding? Maattabellen zijn voor standaard vrouwen. Ik ken er geen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Stomme maattabellen die de boel alleen maar ingewikkelder maken....
Met m'n taille val ik in een kleine maat 34, met m'n borsten in een grote 36. Ga maar voor 36, denk ik.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:48 schreef loveli het volgende:
[..]
Kleding? Maattabellen zijn voor standaard vrouwen. Ik ken er geen.
Figuurnaden in (laten) nemen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Met m'n taille val ik in een kleine maat 34, met m'n borsten in een grote 36. Ga maar voor 36, denk ik.
Ja, het is echt niet handig inderdaad. Als er gewoon geen maten bij hadden gestaan had ik waarschijnlijk niet eens getwijfeld, maar nu...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zit naar die rok te kijken... de taillemaat he...
12 - M 77 cm
14 - L 83 cm
Ik zit op 80. Handig!
M'n taille is 66 en m'n borst 86. Euh.quote:Maat passend voor EU Top Taille
8 34 66 - 74 cm 66 - 72 cm
10 36 81 - 89 cm 72 - 78 cm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |