Nou ik schijn geen tongweb te hebben, maar hij zit wel onder mn tongquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:54 schreef Swietje het volgende:
Een piercing in je tongweb of niet? Deed het pijn?
SPOILER: plaatje van piercing. Niet klikken als je daar niet tegen kanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat onderste stuk is bij mij nu zo dik dat het boven mn ondertanden uit komt.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Lol xD. Voorlopig hou ik het hier even bij als je het niet erg vindtquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:01 schreef Swietje het volgende:
En wat is je volgende? Een tepelpiercing?
Dat zei de piercer (ster?) ook alquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:04 schreef Swietje het volgende:
Ah jah, dat klinkt toch sexy![]()
Nou... mijn eerste tepelpiercing laten zetten heeft mij er wel van weerhouden om een tweede te nemen moet ik toch toegeven.
Omdat je het niet altijd ziet, maar wel voelt. Ik wil al heel lang een piercing, maar het gedoe met vooroordelen/problemen met je werk heeft me altijd tegengehouden. Dat probleem heb je niet als iets onder je tong zitquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:05 schreef Tinkepink het volgende:
Van de meeste piercings snap ik de lol wel op de een of andere manier: ze zitten op een zichtbare plaats, zorgen voor extra 'plezier' of richten de aandacht ergens op. Maar waarom laat je er een onder je tong zetten chico?
Wel dapper trouwens.
Het valt best mee. Mooi is anders (bij deze tong), maar ranzig is niet!quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:20 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga niet op het plaatje klikken hoor, zeker niet na dat verhaal van Chico.
Tongquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:20 schreef Viking84 het volgende:
Ik zag dat Razz er de bibbers van kreeg dus ik heb er voor de zekerheid een spoiler omheen gedaan. Het is gewoon een lelijke tong met twee metalen bolletjes er onder. Mijn tong ziet er op het moment enger uitquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:20 schreef Viking84 het volgende:
Je zou een tongpiercing ergens anders nemen? Hm, nu ben ik toch wel benieuwd naar hoe jij samengesteld bent.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:30 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hoi!
Je gaat even naar yoga en er gaat meteen gemeet worden en er is een piercing gezet!
Als ik eerlijk ben, een tongpiercing zou ik zelf toch ergens anders nemen. Maar dat idee is al jaren vervlogenKan me ook goed voorstellen dat het gruwelijk pijn doet om te laten zetten!
Nu keuringsdienst van waarde
Met het balletje bovenop enzo, dat je lekker ermee kan friemelen de hele tijd natuurlijkquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je zou een tongpiercing ergens anders nemen? Hm, nu ben ik toch wel benieuwd naar hoe jij samengesteld bent.
* Viking84 denkt aan het beeld met een oor op de plek van de neus.
Oh zoquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:36 schreef MevrouwPuff het volgende:
Vanavond hebben we dit gedaan met yoga
[..]
Met het balletje bovenop enzo, dat je lekker ermee kan friemelen de hele tijd natuurlijk
klopt. helaas.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:41 schreef Viking84 het volgende:
Is deze afl van KVW niet een oude? Hij komt me zo bekend voor (met merkenbureaus die brainstormen over een naam).
Ja, voel me zowat beledigd. Dus omdat ik kleine boobs heb, moet ik dat gaan compenseren. Rot toch opquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:42 schreef Razztwizzle het volgende:
Nouja zegwat een vergelijking.
Ik compenseer het spleetje tussen m'n tanden met mijn goede kookkunsten.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, voel me zowat beledigd. Dus omdat ik kleine boobs heb, moet ik dat gaan compenseren. Rot toch op.
2 voor 12 zo
Nee wij zijn Twee voor Twaalf-nerds die samen kijken via MSNquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:15 schreef Razztwizzle het volgende:
Zeg, zijn jullie telepathisch ofzo!
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:21 schreef Razztwizzle het volgende:
Er is geloof ik een reden dat ik eigenlijk zelden samen met mijn lief TV kijk.
heb jij tattoos op je armen dan? Echt? Foto!quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh zo.
Ik wilde vroeger ook wel één, maar nu niet meer. Niet representatief enzo. Niet dat ik dat nu wel ben met korte mouwen, maar armen kun je iig nog bedekken en een tongpiercing niet, tenzij je een burqa draagt
.r
Zo interessant zijn ze niet, hoorquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:23 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
heb jij tattoos op je armen dan? Echt? Foto!
Zou je ze laten weghalen dan?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zo interessant zijn ze niet, hoor. Eentje op m'n onderarm (aan de binnenkant) en eentje op m'n schouder. Als ik nu nog blanco was, had ik het niet gedaan, maar ja 18 jaar en rebels
.
Nee, daarvoor stoor ik me er niet genoeg aan. Ik ben eraan gewend en ze horen bij mijn lijfquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:29 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Zou je ze laten weghalen dan?
Armen vind ik toch best een zichtbare plek.
Wat houd je tegen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:43 schreef Ml-etje het volgende:
*plof, RPM was leuk maar wil nu wel slapen
Nee, die is van SHEquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:41 schreef Goodbye het volgende:
Was één van jouw tattoos niet deze, Vik? Staat me iets van bij!
[ afbeelding ]
Oh, toch nog een oud Slankie poster die hem heeft dus!quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, die is van SHEHeeft ze in d'r nek. Wel een mooie
.
Wil nog eff lekker zitten ookquote:
Heeft hij een speciale betekenis?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, toch nog een oud Slankie poster die hem heeft dus!![]()
Iemand die ik ken heeft die tattoo namelijk ook
Haaaaai!quote:
Oef dan kan je herkauwenquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:47 schreef motorbloempje het volgende:
ik wil m'n situps nog doen, maar zit nog vol van 't eten
Dat laatste nummer van de huidige release!quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:43 schreef Ml-etje het volgende:
*plof, RPM was leuk maar wil nu wel slapen
WoWquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Maar alles goed hiero
En daaro?
Heb geen ideequote:Op donderdag 17 februari 2011 21:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat laatste nummer van de huidige release!![]()
.
Oeh jum! Lekker lijstjequote:Op donderdag 17 februari 2011 21:54 schreef Tinkepink het volgende:
Daglijstje
o. 3 crackers avocado
t. halve groentepizza
l. klein bakje AH sushi + 500 ml gemengde bessensap
t. zak worteltjes + 100 gram m&m's
d. paella met heel veel doperwten + klein bakjes slagroomvla
t. stukje chocolade
Nouja, bij ons is het dezequote:Op donderdag 17 februari 2011 21:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb geen ideeviel zowat van mijn fiets het laatste nummer omdat ik maar op 1 arm kon leunen. Volgende les ga ik achteraan zitten dan kan ik zonder iemand te storen ook blijven zitten.
Oh dan gaan we gezellig samen doodquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nouja, bij ons is het deze
Ik ga elke les een klein beetje dood.
Truste!quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:03 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga Mr.Mo zo maar 's mee naar bed slepen en lekker slapenval half in slaap hier!
![]()
truste!![]()
Nee, veel staan jaquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh dan gaan we gezellig samen doodik herken het ritme (dat dan nog wel). Veel staan ook of bij jou iets anders?
Ik vind staan echt heerlijk en kon het prima volhoudenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee, veel staan ja. En dan vertragen, bijdraaien en weer doorfietsen. Aaargh
.
Wil je het even voor me vertalenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:07 schreef motorbloempje het volgende:
oh my
zit je op facebook te klieken met anderen die een4
hadden, komt er een tussendoor posen met d'r 10, echt, flikker op
Aww! Als ik een 10 had gehaald moest de hele wereld het ook weten!quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:07 schreef motorbloempje het volgende:
oh my
zit je op facebook te klieken met anderen die een4
hadden, komt er een tussendoor posen met d'r 10, echt, flikker op
Okee, fris mijn brakkige geheugen even op, wat is er ook alweer met je arm?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:08 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik vind staan echt heerlijk en kon het prima volhoudenalleen die arm, heb geen steun dus de mannen zaten echt naar links te kijken van ze komt onze kant uit
Ze vonden me ieg wel een bikkel
ja, dat had ze al gedaan, gewoon, op d'r eigen wallquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Aww! Als ik een 10 had gehaald moest de hele wereld het ook weten!Like, OMG, een 10!
Al zou ik wel mijn medeleven betuigen, dat wel
Tijdgebrek?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:10 schreef motorbloempje het volgende:
ik had een vier voor een tentamen, nog best redelijk, want dat houdt in dat ik alles wat ik ingevuld had zo ongeveer goed moest hebben
er waren nog meer studiegenoten die een vier hadden, dus we vormden bijna een clubje van vier, met vieren
komt er iemand tussendoor (in een comment) even melden dat z'n 10 heeftja, nou, good for you
nee, gebrek aan kennisquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Tijdgebrek?
Zou dat niet doen nee met m'n 10
Dat ligt niet aan je geheugenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Okee, fris mijn brakkige geheugen even op, wat is er ook alweer met je arm?
quote:
Hehe, hier ook ja.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Aww! Als ik een 10 had gehaald moest de hele wereld het ook weten!Like, OMG, een 10!
Al zou ik wel mijn medeleven betuigen, dat wel
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bij nader inzien zou ik het niet heel hard melden misschien![]()
Oh nouja, gun het meiske d'r minutes of awesomery
*zwijgtquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
op de uni een 10 halen, geloof dat ik dat alleen had voor de Nl toets
Ok, dat klinkt wel vervelend jaquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan je geheugen
In het kort;verbrijzeld en opgelapte ellebgoog die soms toch een pietsje stuk gaat, er ligt niet ws een splinter af dus heb een strak verband (dat er wel af kan) en kan er wel veel mee maar lang belasten vindt hij niet fijn.
Your silence only adds to your awesomeness!quote:
WoWquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:52 schreef Swietje het volgende:
[..]
WoW![]()
Maarre fijn dat alles goed is.Hier ook!
Op het HBO had ik ze wel hoorrquote:
Taalbomen tekenenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Your silence only adds to your awesomeness!![]()
Ik heb wel een 9 komma nogwat gehaald op de uni geloof ik! Voor taalbomen tekenen bij Linguistics IIOhja en een 10 voor een tussentijdse toets die maar 10% meetelde
Zal toch welquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ok, dat klinkt wel vervelend ja. /understatement. Wordt 't nog wel beter de komende tijd? Of blijft het zo?
Dat is helemaal waar. Als je even een middagje hard stampt kun je een goed cijfer halen, maar beheers je de stof dan ook echt? Mwaah, daar heb ik een hard hoofd in.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Op het HBO had ik ze wel hoorr![]()
Joh heb nog nooit meegemaakt dat er een cijferlijst gevraagd werd en een goed cijfer wil nog niet zeggen dat het in de praktijk ook goed gaat.
Ik heb 1x een 10 gehaald op de uni. Voor het allerlaatste onderdeelquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Op het HBO had ik ze wel hoorr![]()
Joh heb nog nooit meegemaakt dat er een cijferlijst gevraagd werd en een goed cijfer wil nog niet zeggen dat het in de praktijk ook goed gaat.
sterf.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:22 schreef Viking84 het volgende:
Ik weet al een gespreksonderwerp voor de meet: optimality theory.
De meet voor Vik is in Drachten, de rest gaat naar <insert willekeurige andere plaats>.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:22 schreef Viking84 het volgende:
Dat dusquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is helemaal waar. Als je even een middagje hard stampt kun je een goed cijfer halen, maar beheers je de stof dan ook echt? Mwaah, daar heb ik een hard hoofd in.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb 1x een 10 gehaald op de uni. Voor het allerlaatste onderdeel.
Maar ik kon absoluut geen taalbomen tekenen. En ik haat syntaxis en zinsanalyse.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:22 schreef Viking84 het volgende:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Moet je jezelf nu bannen?
neuh, dat kan ik nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Welneequote:Op donderdag 17 februari 2011 22:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nieuwe, jij hebt er al een? Pics ^^quote:
hé, ik heb dus wel ooit een 10 gehaaldquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ml, redder in de nood!
Geen 10en, maar wel mad mod powahz!
Inleiding taalwetenschap was het laagste cijfer van mijn hele BA, ik hou er ook niet zo vanquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hé, ik heb dus wel ooit een 10 gehaald![]()
én modpowers..
maar phonology-fail
Ik heb er ééntje ja..... foto @ FBquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:25 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nieuwe, jij hebt er al een? Pics ^^
Ok ik ben nu even minder blij, ik heb honger maar kan niet zo goed eten en ik heb een mega onderkin door de zwelling. Niet overdreven, een vriendin zag het ook meteen en heeft me laten zien hoe ik een sjaal om mn nek kan draaien op zo'n manier dat alles vanaf mn kin verborgen is![]()
.
We bannen gewoon al die 10-tonners.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hé, ik heb dus wel ooit een 10 gehaald![]()
én modpowers..
maar phonology-fail
Heb je de OP niet gelezen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:27 schreef Swietje het volgende:
[..]
Ik heb er ééntje ja..... foto @ FB
Niet kunnen eten is wel Slankie verantwoord....
Ga dan maar slapenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Je wat?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ook
Morgen gaat m'n hekwerk eruit. Vind het best eng.
Boeiendquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:37 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Heb je de OP niet gelezen?Die komen me morgen lynchen joh.
Truste Vik!quote:
Mirenaquote:
Succes bij de dokter! Verwijderen schijnt geen pijn te doen toch?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ook
Morgen gaat m'n hekwerk eruit. Vind het best eng.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |