Ach lieffie toch. Zo naar als er iets is met je beestje!!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:44 schreef Viking84 het volgende:
Oh my, wat voel ik me rot om Taco. Ik zit hier echt tranen met tuiten te huilen om het idee dat hij er over een tijdje miss wel niet meer is. Stomme rotkanker.
Nou van de vorige bult zeiden ze dat 'ie zeer waarschijnlijk kwaadaardig was. En als dat niet zo is, dan is het wel heel toevallig dat 'ie nu alweer een bultje heeft. Dat móet wel een nieuw gezwel zijn.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar Vik, weten ze zeker dat het kanker is dan?![]()
Het is toch wel fijn om zekerheid te hebben? Misschien valt het juist wel mee.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:50 schreef Viking84 het volgende:
En nee, ik ben nog niet weer naar de dierenarts geweest. Wat kan die mij meer vertellen dan ik al weet? Dat de kans groot is dat het foute boel is en dat ze weer kunnen opereren etc en ik heb me al voorgenomen dat ik niet bezig blijf. Als ik nou de garantie had dat het daarna klaar was, maar die heb ik ook niet. Misschien laat ik Mark er nog wel even mee naartoe gaan, maar dan ga ik niet mee.
Dat kunnen ze moeilijk zeggen zonder te opereren. En gezien de geschiedenis ligt opereren het meest voor de hand... Pfft.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het is toch wel fijn om zekerheid te hebben? Misschien valt het juist wel mee.
Dat gaat mij lukkenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:55 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Doe eens niet zo snel qouten
Veel plezier vanavond Neentje
Oei, vervelend ja.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat kunnen ze moeilijk zeggen zonder te opereren. En gezien de geschiedenis ligt opereren het meest voor de hand... Pfft.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:23 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik zat laatst ook te denken om een konijntje te nemen, of een vogeltje ofzo. Konijnen kunnen prima binnen toch? En anders zou die ook buiten kunnen rondspringen eventueel...
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:49 schreef Ensaf het volgende:
Foto bij de Doelensteeg, gemaakt door Doutzen Kroes:
Onderweg ook al of wat? Pas wanneer ik thuis ben begint het echt... of ik begin het dan pas goed door te hebbenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:55 schreef AKnynke het volgende:
he bah vikkie, wat lastig. Sterkte!
Ik heb net 35 minuten hardgelopen, en zit nu uit te zweten. Ik zweet altijd zo belachelijk veel!
! Zweetbandjesquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:58 schreef AKnynke het volgende:
onderweg ook al. Ik zweet altijd heel veel, met volleyballen altijd ook heel erg...
dat is écht belachelijk weinig...quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:20 schreef SacreCoeur het volgende:
Lijst(je):
L: 4 boterhammen
A: Aardappeltjes/spinazie/2 visstickjes & een gekookt eitje.. & daarna ongeveer 200 gr aardbeien.
Ik ga morgen zelf ijs maken denk ik.. wat een beetje calorie arm is.
Met cruesli.
Je BMR verandert niet als je slaapt.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:31 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik was ook heel laat wakker vandaag..
Vanaf morgen ga ik over op de 2342434 wekkers
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:32 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Je BMR verandert niet als je slaapt.
Wat nou?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:56 schreef neen het volgende:
[..]
Dat gaat mij lukken
[..]
Oei, vervelend ja.
[..]
[..]
[..]
Onderweg ook al of wat? Pas wanneer ik thuis ben begint het echt... of ik begin het dan pas goed door te hebben
Ik moest aan die foto eronder denkenquote:
Ben je te lui om een foto te maken? Al best wat mensen op het museumplein! Was net op het journaal.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:35 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik zie er trouwens geweldig uit in het oranje al zeg ik 't zelf
Dat beessie in m'n haar maakt de look echt af.
Nee hoor, post hem morgen welquote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:39 schreef neen het volgende:
Als ik tot 12 uur uitslaap eet ik dus ook gewoon een stuk minder dan wanneer ik vroeg op moet.vandaag ook maarja, ik haal dat wel in dan.
[..]
Ik moest aan die foto eronder denken![]()
[..]
Ben je te lui om een foto te maken? Al best wat mensen op het museumplein! Was net op het journaal.
Ik ga ook shizzle aandoen
Ik ook! Eindelijk een keer niet om 10 uur 's ochtends.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:40 schreef _Calimero_ het volgende:
ohja en ik ga natuurlijk bier drinken bij het voetbal kijken![]()
Handig ook.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik wil een jurk bij asos bestellen, maar volgens hun geschifte maattabel val ik in 3 maten. Now what
.
gemiddelde nemen?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik wil een jurk bij asos bestellen, maar volgens hun geschifte maattabel val ik in 3 maten. Now what
.
Ik doe dat in elk geval niet, dat van dat tussendoor eten. Ik eet bij honger en anders niet, daarbij krijg ik genoeg binnen (zowel in energie als in voedingswaarde).quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
Even een vraagje he... Moet je persé tussendoor eten? Ik doe dat meestal niet en heb er ook geen behoefte aan, soms heb ik zin in iets en dan pak ik het, maar 9 van de 10 keer dus niet (Gisteren een handje nootjes)
Neeeee.. ik wil juist NIET als verpleegkundige gezien wordenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:58 schreef Perruche het volgende:
@ Puff: Birkenstocks![]()
Lijstje:
O: omeletje, yoghurt met aardbeien
L: 2 boterhammen met pindakaas, appel
T: mochi cakeje, beetje cornflakes met melk (halve portie ofzo)
D: 3 lepels rijst met 100 gram sperziebonen, halve stronk broccoli en halve rode paprika
T: wat wijn en snacks
quote:
Ben jij nou de Eter van Kinderen en Puppies???!!!!!!!!!!?????quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja maar hij pauzeert zelf ook niet, dus hebben wij dat ook niet nodig. Ofzo. En hij is niet echt het type om assertief tegen te gaan doen. Lang verhaal.
Die kan ik makkelijk aan hequote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:22 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ben jij nou de Eter van Kinderen en Puppies???!!!!!!!!!!?????
Ja maar ja maar ja maar.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja maar hij pauzeert zelf ook niet, dus hebben wij dat ook niet nodig. Ofzo. En hij is niet echt het type om assertief tegen te gaan doen. Lang verhaal.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
sigme, ik heb je nog nooit zo boos gezien!.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoiler voor uniekhoorn:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Vroeg dood gaan en wat eerder stoppen met werken.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Hmm, nu ben ik benieuwd! Wat doe je dan precies?
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:49 schreef sigme het volgende:
Spoiler voor uniekhoorn:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
O en dank jullie wel voor de lieve woorden. Ik voel me alweer wat beter, zeker na die hoopgevende post van VMW.
En ik ga zo voetbal kijken.
Niet meer actief op Fok!
Of je neemt de jurk/rok gewoon mee.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:53 schreef Syrena het volgende:
Ik ga zo eens informeren of de concierge naar huis wildan kan ik nl. ook.
Ik had het slimme plan om een kleurenwaaier aan te schaffen, zodat ik in de winkel weet welke kleur truitje/vestje ik moet hebben zodat het past bij een jurk/rok die ik al heb. Kosten die dingen 80 euro ofzo![]()
Weet nog niet, was echt heel plotselingquote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:32 schreef sigme het volgende:
Lekker uniekhoorn! Ik ben jaloers.
Welk eiland en ga je huisje/hotel/kamperen/heen-en-weer op een dag?
Alvast oranje?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:27 schreef Tinkepink het volgende:
DubbelMijn haarkleur is gelukt en nederland in de finale
Jeetje, woon ik in een behoorlijke Polen-wijk, weet ik nog niet wat ik me daarbij moet voorstellenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:31 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
![]()
Nee, van oostblokhoerenblond naar vanilleblond
waar ik was ook. ohhh wat was t spannend! en er was een grote fles champagne toen ze gewonnen hadden (zat met wat musici en een stel had de publieksprijs van een festival meegenomenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:48 schreef motorbloempje het volgende:
jemig wat spannend!
Mr.Mo en ik stonden op de Molenstraat met heel veel mensen, en 't was echt super gezellig!
Maar ook zó spannend! En toen op 93.00 de scheids floot ging iedereen uit z'n dak, tot duidelijk werd dat er nog een vrije trap was gegeven![]()
maar toen 94.15 ofzo eindelijk het echte gejuich! Jemig... nagelbijtend spannend. En al heb ik geen hoop dat we de finale winnen, de finale halen was al tofnu slapen
Goed voornemen!quote:Op woensdag 7 juli 2010 07:30 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben mezelf ook spuugzat, dus ik ga volgende week ook eens kijken wat ik kan veranderen aan mijn eetpatroon. Zaterdag eerst nog een bbq en dan gaan we beginnen.
Nee, gewone landelijke stilte, geslapen als een roos.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:56 schreef Laureline het volgende:
O, slaap lekker sigme. Geen getoeter bij jou zeker!
Komt wel goed met dat vrijgezellenfeestje.quote:Op woensdag 7 juli 2010 07:47 schreef motorbloempje het volgende:
zaterdag vrijgezellenfeestjeMr.Mo moet om 10.00uur klaar staan, ik later blijkbaar
nu begin ik wel zenuwachtig te worden..
had gehoopt op ergens in de middag, samen, omdat ik altijd wat nerveus wordt van verrassingen
ik houd van controle en weten wat er gebeurt
maar dat wordt dus anders, en nu kan ik het al niet hebben dat ik niet weet wat er gaat gebeuren
![]()
maar vind 't wel leuk, dat wel
quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:21 schreef _Calimero_ het volgende:
Zo. Douchen en dan mag ik een sleutel ophalen om een woning te bezichtigen![]()
2 kamers, ligging oke, maar niet heel leuk, vlakbij een druk kruispunt, dus ik weet het nog niet,...
Ow, dat wordt vast ontzettend leukquote:Op woensdag 7 juli 2010 07:47 schreef motorbloempje het volgende:
jaja...
zaterdag vrijgezellenfeestjeMr.Mo moet om 10.00uur klaar staan, ik later blijkbaar
had gehoopt op ergens in de middag, samen, omdat ik altijd wat nerveus wordt van verrassingen
maar dat wordt dus anders, en nu kan ik het al niet hebben dat ik niet weet wat er gaat gebeuren
![]()
Spannend!! het wordt vast heel leuk!quote:Op woensdag 7 juli 2010 07:47 schreef motorbloempje het volgende:
jaja...
![]()
Same here, maar mijn lijstjes zijn dan ook baggerquote:Op woensdag 7 juli 2010 07:30 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben mezelf ook spuugzat, dus ik ga volgende week ook eens kijken wat ik kan veranderen aan mijn eetpatroon. Zaterdag eerst nog een bbq en dan gaan we beginnen.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:33 schreef loveli het volgende:
Vrijgezellenfeestjes, leuk! Pottenbakken, sierraden maken, thee proeven, lekker crea-bea-en
Die quoten we even voor als het zover isquote:Op woensdag 7 juli 2010 08:35 schreef _Calimero_ het volgende:
ik wil op mijn vrijgezellenfeestje -mocht ik ooit een vent hebben die me langer dan 3 weken kan boeien- iets wilds doen: met z'n allen naar Berlijn liften, daar een wilde nacht in een nachtclub, en ontbijt in bed, geserveerd door een gespierde kerel met weinig kleding
quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:36 schreef loveli het volgende:
[..]
Die quoten we even voor als het zover is
hihi ^^quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:36 schreef loveli het volgende:
[..]
Die quoten we even voor als het zover is
nou ik heb toch al zeker 3 weken geleden ontmoet,maar sindsdien wel maar 1x gezienquote:
Leukquote:Op woensdag 7 juli 2010 08:37 schreef _Calimero_ het volgende:
O en over kerels gesproken, ik heb mijn date met de park-dude verzet naar volgende week omdat ik een borrel zou hebben,maar de borrel is afgezegd en nu gaan we wel iets drinken morgenavond en komt hij alsnog volgende week etenen gister kreeg ik een heel leuk enthousiast smsje toen ik vroeg of hij nog wat wilde en kon gaan drinken morgenavond
quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:37 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Heb je iets van afspraken gemaakt met je vriendinnen? Ik had vorig jaar vrijgezellenfeestje, maar wel afgesproken dat ik niet volledig voor lul door de stad hoefde te lopen (ook vanwege mijn werk als docent, zag het niet zitten om zo studenten tegen te komen ^^). Dus had uiteindelijk alleen kroontje op en sjerp om
Ben zelf ook best van de controle, maar heb me er toen gewoon aan overgegeven, en het was heel leuk
Hihi ^^ wel foto's plaatsen he? :pquote:Op woensdag 7 juli 2010 08:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
tegen de organisator (getuige van mijn vriend) gezegd dat 't niet te dol moest worden.. da's 't enige.
Zag laatst een verslag van iemand in het trouwtopic en kreeg echt bijna een paniekaanval.. ik wil echt niet heel raar verkleed stomme opdrachten in 't centrum doen
Ja, ik ben er ook heel blij mee. Ik moet nog 1 vak, maar dat was een propedeusevak en je mag er niet aan beginnen als je je P niet hebt. Er staat ook echt in de toestemming dat ze zich er over verwonderen dat ik dat tentamen nog niet gedaan hebquote:
Als een konijntje een volle bak voer heeft en een volle fles drinken, kan je hem dan 1a2 nachtjes alleen laten?quote:
Januari. Zo'n beetje alle sites erover doorzocht om een goedkope lichtgewicht te vinden. Die nu wat kuren heeft. Wat zijn de eisen aan gewicht/schermformaat/budget?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:21 schreef Tinkepink het volgende:
iemand recentlijk nog een nieuwe laptop gekocht? Ik zoek veel voor weinig en bij voorkeur geen netbook. <die maken me horendol (type ik nu dus op)
Jeeeejquote:Op woensdag 7 juli 2010 08:51 schreef Ewelina het volgende:
Jaaa, ik heb toestemming van de examencommissie om komend semester met de scriptie beginnen!
quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:51 schreef Ewelina het volgende:
Jaaa, ik heb toestemming van de examencommissie om komend semester met de scriptie beginnen!
Ja, da's het effect.quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:58 schreef motorbloempje het volgende:
nope!
Oh, overigens, heb nu nog steeds geen honger, maar ga m'n ontbijt maar 's eten, want ja..moet toch ontbijten. Maar als dat 't effect is van carbs minderen (Dat ik dus minder honger heb 's ochtends) dan vind ik dat wel fijn!
![]()
quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:15 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, da's het effect.Maar niet de hele dag naar luisteren hè, dat geen hongergevoel, wel blijven eten!!
Herkenbaar. Dan weet je ook ineens hoe het is voor mensen die nooit problemen met hun gewicht hebben; die hebben gewoon minder vaak trek.quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee, ik eet wel gewoon doormaar het is zo fijn om niet al om half 6 wakker te worden met een rommelende maag, terwijl ik bij 't slapen gaan echt tot de nok toe vol zat, zeg maar
Jouw lijstje van gister lijkt ook niet echt heel royaal.. of vergis ik me?quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:13 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Goedemorgen.
Gefeli Ewelina!![]()
Wat ga je nou eten vandaag XM?
Planning voor vandaag resultaat van gisteren:
O: witlofsalade met ei
T: bruine boterham met houmous
L: tomatensalade met zwarte olijven en mozzarella
T: yoghurt
T: bruine boterham met houmous
D: onbekend twee bolletjes groenteburger
Planning voor vandaag:
O: witlofsalade met ei
L: tomatensalade met zwarte olijven en mozzarella
T: kersen
D: onbekend
(Brood vergeten, voor nood ligt er nog wel een Snelle Jelle.)
quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Jouw lijstje van gister lijkt ook niet echt heel royaal.. of vergis ik me?
En ik weet het nog niet. Heb niet zoveel trek.
Hmmmmmm, nou alcohol werkt echt anders als je lowcarbt. Je kan er sneller misselijk van worden dan gewoonlijk en ik heb als ik een dag heel erg 'zondig', dat ik er dan ongeveer een halve week over doe om dat gewicht er weer af te krijgen. Dat is op zich geen ramp, maar ik zou dat niet al te vaak doen dus.quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:21 schreef motorbloempje het volgende:
is het heel 'schadelijk' voor het in dit systeem inkomen als ik zaterdag ineens veel bier drink?denk dat ik daar op 't feestje namelijk niet echt aan ontkom
Klopt, is minder dan anders.quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:29 schreef conleche het volgende:
[..]
Hmmmmmm, nou alcohol werkt echt anders als je lowcarbt. Je kan er sneller misselijk van worden dan gewoonlijk en ik heb als ik een dag heel erg 'zondig', dat ik er dan ongeveer een halve week over doe om dat gewicht er weer af te krijgen. Dat is op zich geen ramp, maar ik zou dat niet al te vaak doen dus.Het is een prima dieet, waar je ook best gezond kan eten, maar voor zondigen met echt troep, krijg je de rekening wel gepresenteerd.
Zeg tegen je vrijgezellencommissie dat je 1 of 2 glaasjes wodka wil.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, als ik niets wil drinken denken ze vast dat ik zwanger ben
Vik, ik vind het zo sneu voor je, die zorgen om je katquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:50 schreef Viking84 het volgende:
En nee, ik ben nog niet weer naar de dierenarts geweest. Wat kan die mij meer vertellen dan ik al weet? Dat de kans groot is dat het foute boel is en dat ze weer kunnen opereren etc en ik heb me al voorgenomen dat ik niet bezig blijf. Als ik nou de garantie had dat het daarna klaar was, maar die heb ik ook niet. Misschien laat ik Mark er nog wel even mee naartoe gaan, maar dan ga ik niet mee.
I'm in!! Heb er nu wel zin in.quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:35 schreef _Calimero_ het volgende:
ik wil op mijn vrijgezellenfeestje -mocht ik ooit een vent hebben die me langer dan 3 weken kan boeien- iets wilds doen: met z'n allen naar Berlijn liften, daar een wilde nacht in een nachtclub, en ontbijt in bed, geserveerd door een gespierde kerel met weinig kleding
Nou HenkPietKlaasWillem, Mo is zwanger en ze mag niet drinkenquote:Op woensdag 7 juli 2010 09:37 schreef motorbloempje het volgende:
ja..HenkPietKlaasWillemJanHendrik komt ook en leest mee
dus dat gaat niet meer op
![]()
Eerder teveel ideeën.quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
da's puik! Heb je al een idee van welke richting je op wilt met je scriptie?
OOIO gefeliciteerd mo en wolf!quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:54 schreef loveli het volgende:
[..]
Nou HenkPietKlaasWillem, Mo is zwanger en ze mag niet drinken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt niet wat het is
Was dat de ene leerling die zo raar deed een paar dagen terug met die opdracht? vreemd wel inderdaad, maar ja, misschien blijft ie dan komend jaar zittenquote:Op woensdag 7 juli 2010 09:53 schreef Viking84 het volgende:
Hoi vanaf school.
Ik dacht dat ik vanmiddag in de bieb op zoek zou moeten naar teksten voor m'n laatste opdracht, maar toen ik m'n coach vertelde over die opdracht gaf hij mij een hele map met bruikbare teksten!. Dus ik heb nu al van alles gekopieerd en hoef dus niet meer op zoek. Vanmiddag ga ik even shoppen, denk ik, daarna terug naar school voor de diploma-uitreiking en dan heb ik morgen nog de hele dag om m'n opdrachten af te maken (maar ws ben ik daar 's ochtends wel klaar mee).
Verder is het vooral gezellig hier, met leerlingen kletsen enzo. Alleen een beetje raar: het hele docententeam was tegen het overgaan van een bepaalde leerling, alleen de gedragskundige was voor. En nu is die leerling toch over
. Voel je je ook niet echt serieus genomen, toch?
als wie?quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:19 schreef neen het volgende:
Kun je natuurlijk beter naar de mooiste stad van het Noordendaar is tenminste een groot scherm
En verder bij mij eenzelfde verhaal als perryche over voetbal kijken met wat lekkers.
Grunn heeft geen groot scherm?quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:19 schreef neen het volgende:
Kun je natuurlijk beter naar de mooiste stad van het Noordendaar is tenminste een groot scherm
En verder bij mij eenzelfde verhaal als perryche over voetbal kijken met wat lekkers.
Doe mij die weegschaal. De mijne vindt dat ik rond de 30% zit.quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:36 schreef P.F het volgende:
Over vetpercentages, ik had gister 62 kilo, 20,5% vet en 58% vocht.
Tussen de 15 en 25 als vrouw is goed toch?
quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:12 schreef neen het volgende:
[..]
OOIO gefeliciteerd mo en wolf!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Ja doei.
met een elektrische puls oid van je ene naar je andere voet. water geleidt beter dan vet, hoe meer vet je hebt hoe slechter de geleiding. vetpercentage wordt dan voor het hele lichaam omgerekend, maar eigenlijk voornamelijk gemeten in de benen (stroompje zoekt de kortste weg). aangexzien vrouwen meestal meer vet op kont en benen hebben komt t op zo'n weegschaal weleens hoger uit dan de werkelijkheid, terwijl het met zo'n ding dat je in je handen houdt, dat het bovenlichaam gebruikt, vaak wat te laag uitkomt....quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:39 schreef LadyBlack het volgende:
Hoe meet zo'n weegschaal nou vetpercentage? Dat heb ik nooit begrepen
O, dan zou ik daar ook kijken jaquote:Op woensdag 7 juli 2010 10:30 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Grunn heeft geen groot scherm?
Maar m'n kleine zusje woont daar, dus dat is wel leuk...in ljouwert ken ik geen mens meer...
en dat is dus geen reden. als je maar weinig genoeg eet heb je op den duur geen trek meer. daarom lukt het anorectische meisjes zich volledig uit te hongeren. die hebben echt geen trek meer hoor.quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En ik weet het nog niet. Heb niet zoveel trek.
Edit: ik ga mezelf ook niet verdedigen, weet zelf dat ik het gewoon echt mn brood ben vergeten.quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:50 schreef -marz- het volgende:
Wat een crap smoezen heb jij altijd XMwaarom ben je niet gewoon eerlijk (tegen jezelf)?
Ah, dat verklaart waarom je je lunch en ontbijt bent 'vergeten'quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hier in de ambassadewijk zit niets aan supermarkten in de buurt. Echt helemaal nada. Heb 2 biscuitjes op. Kijk voor de lunch wel ff bij de overpriced lunchroom hier in de straat.
En heb gisteravond nog 2 koeken op a 190 kcals per stuken wat pringles. En veel rosé. Ok, dat is alleen geen fatsoenlijk eten
.
Maar het is elke dag iets waarom je een goede reden hebt om niet te eten volgens jouquote:Op woensdag 7 juli 2010 10:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Edit: ik ga mezelf ook niet verdedigen, weet zelf dat ik het gewoon echt mn brood ben vergeten.
Hm, beetje aparte manier wel ja... ik zou niet weten hoe dat bij mij uitkomt. Ik blijf maar gewoon in ignorant bliss denk ikquote:Op woensdag 7 juli 2010 10:47 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
met een elektrische puls oid van je ene naar je andere voet. water geleidt beter dan vet, hoe meer vet je hebt hoe slechter de geleiding. vetpercentage wordt dan voor het hele lichaam omgerekend, maar eigenlijk voornamelijk gemeten in de benen (stroompje zoekt de kortste weg). aangexzien vrouwen meestal meer vet op kont en benen hebben komt t op zo'n weegschaal weleens hoger uit dan de werkelijkheid, terwijl het met zo'n ding dat je in je handen houdt, dat het bovenlichaam gebruikt, vaak wat te laag uitkomt....
Laatste keer gemeten was 3 weken terug op 16% b/f maar ik ben nu weer zichtbaar droger, dus als ik moet schatten zo'n 14,5/15% (bovenste 2 blokjes zijn weer zichtbaar, net zoals de zijkant v/d ribben boven de obeliques, op naar de 12/10% (full 6pack) dan vind ik het prima en kunnen we nog meer gaan eten en nog harder trainen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:29 schreef loveli het volgende:
@CorwinofAmber: ziet er goed uit. Hoe is het met je vetpercentage?
Ik ook!quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lijstje gister:
O: Brinta
T: banaan
L: gekookt eitje, 2 volkorenboterhammen met appelstroop
T: halve bak kwark
D: citroenrisotto en broccoli uit de oven (was lekker, Nynke!)
T: chocolademousse (zelfgemaakt)
T: stuk galiameloen
T: 1 glas witte wijn
Ik vind 'm mooi.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:07 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik ook!
Heel veel mensen zijn ineens hun plaatje kwijt!Verwarrend!
mooi zo, en inderdaad: lekker lijstje!quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lijstje gister:
O: Brinta
T: banaan
L: gekookt eitje, 2 volkorenboterhammen met appelstroop
T: halve bak kwark
D: citroenrisotto en broccoli uit de oven (was lekker, Nynke!)
T: chocolademousse (zelfgemaakt)
T: stuk galiameloen
T: 1 glas witte wijn
Ik vind 'm mooi.
De enige correcte methode voor vetmeting is met een huidplooimeter; al geeft die natuurlijk alleen het oppervlakte vet weer (niet datgene wat tussen de organen voor de menselijke veiligheid zit).quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:55 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hm, beetje aparte manier wel ja... ik zou niet weten hoe dat bij mij uitkomt. Ik blijf maar gewoon in ignorant bliss denk ik
de enige correcte maar onpraktische en dure methode is een meting in water, meende ik te weten.quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:11 schreef CorwinofAmber het volgende:
[..]
De enige correcte methode voor vetmeting is met een huidplooimeter; al geeft die natuurlijk alleen het oppervlakte vet weer (niet datgene wat tussen de organen voor de menselijke veiligheid zit).
Moet ik hem meenemenquote:Op woensdag 7 juli 2010 10:37 schreef loveli het volgende:
[..]
Doe mij die weegschaal. De mijne vindt dat ik rond de 30% zit.
Welke nieuwe layout, is er iets anders nieuwers dan bagger?quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:31 schreef motorbloempje het volgende:
zie ik eindelijk weer al jullie icoontjes, die heb ik wel gemist zo in de nieuwe layout
quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:40 schreef conleche het volgende:
[..]
Welke nieuwe layout, is er iets anders dan bagger?
Wtf, dus dan ben ik straks zowaar 5% effectiever op mijn werk.quote:
Leerling die raar deed met een opdracht?quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:15 schreef Perruche het volgende:
[..]
Was dat de ene leerling die zo raar deed een paar dagen terug met die opdracht? vreemd wel inderdaad, maar ja, misschien blijft ie dan komend jaar zitten
Budget: liefst < 450 euroquote:Op woensdag 7 juli 2010 09:12 schreef Chicolate het volgende:
Januari. Zo'n beetje alle sites erover doorzocht om een goedkope lichtgewicht te vinden. Die nu wat kuren heeft. Wat zijn de eisen aan gewicht/schermformaat/budget?
Die eerste heb ikquote:Op woensdag 7 juli 2010 11:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vik, heb jij toevallig één van deze boeken en wil je ze kwijt?
- Effectief leren, basisboek, S. Ebbens en S. Ettekhoven, Wolters Noordhoff, 2e druk, ISBN 9789001307523
- Puberbrein binnestebuiten, H. Nelis, Kosmos, 1e druk, ISBN 9789021541952
M'n moeder heeft zo'n goedkope Dell, die heeft ook een mat scherm en bij Dell kun je verder zelf wel configureren.quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:58 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Budget: liefst < 450 euro
Formaat: groter dan een netbook
Gewicht: egal
Verder: goede akku, liefst mat scherm, goede videokaart, microfoon, redelijke speakers, wireless, windows, verder zo min mogelijk te verwijderen adware
Oh, briljant! Het was een wilde gok, ik ging er eigenlijk vanuit dat als je ze had je ze toch niet kwijt wilde, maar perfect! Zal ik 'm binnenkort eens bij je ophalen?quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die eerste heb ik.
Mag je van me overnemen. 15 euro? (Nieuw kost 'ie 36,50!
). Normaal gesproken zou ruilen voor een taart ook mogen, maar ik moet om de lijn gaan denken
.
Is goed.quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, briljant! Het was een wilde gok, ik ging er eigenlijk vanuit dat als je ze had je ze toch niet kwijt wilde, maar perfect! Zal ik 'm binnenkort eens bij je ophalen?
Daar heb je vast voor moeten praten als Brugmanquote:Op woensdag 7 juli 2010 12:03 schreef sigme het volgende:
Ach, sowieso hoog tijd voor een stel recente billen. Liefste heeft zich bereid verklaard de billen op de gevoelige plaat te knallen, zometeen.
Nee hoor. Mij -nu dode- laptop van 1.5 jaar oud heeft geen microfoon en had geen windows. Heb ik er zelf op moeten zetten en dat was achteraf duurder dan een voorgeinstalleerde versie.quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:01 schreef neen het volgende:
[..]
M'n moeder heeft zo'n goedkope Dell, die heeft ook een mat scherm en bij Dell kun je verder zelf wel configureren.
Draadloos internet/microfoon/windows zullen verder toch overal wel opzitten?
Die hebben waarschijnlijk een webicoon. Die mogen niet meer.quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:06 schreef Viking84 het volgende:
Ik zie Co's icon en sigme's billen niet meer.
Hij kan kiezen, een houthok bouwen of mijn achterwerk vereeuwigen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Daar heb je vast voor moeten praten als Brugman
quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vik, heb jij toevallig één van deze boeken en wil je ze kwijt?
- Effectief leren, basisboek, S. Ebbens en S. Ettekhoven, Wolters Noordhoff, 2e druk, ISBN 9789001307523
- Puberbrein binnestebuiten, H. Nelis, Kosmos, 1e druk, ISBN 9789021541952
Ik moet 'm meteen op de allereerste introductiedag al meenemen, dus ik heb 'm wel nodig.quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Is goed.
Ik verkoop al m'n boeken gewoon, hoor. Kan het geld wel gebruiken. Die boeken zijn handig als je net begint, maar als je het lesgeven eenmaal een beetje in de vingers hebt, kijk je er nooit meer in
.
Mooiquote:Op woensdag 7 juli 2010 12:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik moet 'm meteen op de allereerste introductiedag al meenemen, dus ik heb 'm wel nodig.. Ik voel me weer helemaal zo'n brugklassertje.
. Maar man wat heb ik er een zin in!
Ik heb ook een abo, maar als ik hem wil instellen pakt hij het niet.quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja!
Crew heeft 'm nu verplicht (testen) en de Abo houders hebben 'm ook al tot hun beschikking. Om nog meer bugs eruit te halen. Binnenkort komt hij voor iedereen uit!
Hij is super! Hij ververst automatisch![]()
Ik kreeg ook echt pas nèt een mailtje hoor. Ik vraag me af of er nog een uitgebreidere boekenlijst komt, meer dan deze twee boeken stond er niet op namelijk.quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:08 schreef kwakz0r het volgende:
[..]die eerste moet ik ook, de rest van de boekenlijst hebben ze gewoon nog niet doorgegeven. stelletje slecht georganiseerde eik0ls...
bij mij staat er in de brief over de introductieweek alleen een schema, en dat dit boek in die week gebruikt wordt. informatie over overige aan te schaffen literatuur wordt tijdens de opleiding verstrekt.quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik kreeg ook echt pas nèt een mailtje hoor. Ik vraag me af of er nog een uitgebreidere boekenlijst komt, meer dan deze twee boeken stond er niet op namelijk.
En de bieb slaan ze helemaal over met die lijsten, dus daar staan hordes studenten aan de balie te vragen waar dat boek staatquote:Op woensdag 7 juli 2010 12:17 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
bij mij staat er in de brief over de introductieweek alleen een schema, en dat dit boek in die week gebruikt wordt. informatie over overige aan te schaffen literatuur wordt tijdens de opleiding verstrekt.
ik voel me tegelijk een brugklasser én meer competent dan de organisatie want gottegot wat communiceren ze slecht...
ik weet nu al dat ze dan te kort van te voren ineens een boek opgeven, en dat wil iedereen dan hebben en dan is t niet leverbaar. om dat te voorkomen koop ik graag ruim van te voren al mijn literatuur. maar goed.
ja, heel zeker. kan voor t iclon juist niet via studielink, en leiden heeft bovendien een eigen studielink site. ik snap er ook echt geen klote meer van... maar ben bij de studentenbalie geweest (waar ik volgens de toelatingsbrief heen moest) en daar hebben ze een foirmuliertje ingevuld dat mij een inschrijvingspakketje moet worden toegestuuurd.quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Weet je zeker dat je wel een inschrijvingsformulier gaat krijgen? Wij niet meer namelijk. Gaat allemaal via Studielink.
enquote:Nadat de toelatingsprocedure is afgerond en je een Verklaring van Toelating hebt ontvangen, schrijf je je in bij het Studenteninformatiecentrum van de Universiteit Leiden, telefoon: 071 - 527 8011. Een inschrijfformulier kan daar worden aangevraagd.
Geldt volgens mij alleen voor Leiden hoor. Ze zouden het daar ook eens een keertje GEWOON doen....quote:Als je een masteropleiding of lerarenopleiding wilt gaan doen, meld je je niet aan via Studielink maar rechtstreeks bij de Universiteit Leiden. Studielink is alleen om je aan te melden voor een bacheloropleiding.
Als aanstaande masterstudent kun je wel in Studielink alle velden invullen die nodig zijn voor je aanmelding, maar als je alles doorlopen hebt, krijg je de melding dat je je direct bij de universiteit moet aanmelden. Ondanks het feit dat je van Studielink een ontvangstbevestiging krijgt, ben je niet aangemeld!
Meld je dus niet aan via Studielink, maar ga rechtstreeks naar de informatie over toelating en aanmelden op de mastersite van de Universiteit Leiden.
Ik moet me afmelden, dat is ook lastig. M'n diploma wordt opgestuurd naar Nederland, en ik weet dus niet precies welke datum daarop staat en of ie er al is, want m'n ouders zijn op vakantie. Daarna moet ik binnen 3 weken ondertekende kopien (door de uni ondertekend) opsturen. Onmogelijk, want A is de persoon die die spullen ondertekend in de zomer niet op de uni, en B ben ik niet in Zweden...quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:18 schreef kwakz0r het volgende:
ik wacht overigens ook nog steeds op het inschrijvingsformulier van de Universiteit ... en ik moet uitzoeken hoe ik me bij DUO weer aan kan meldendat ging 9 jaar geleden allemaal heel anders...
M'n moeder heeft dus Dell, Dezequote:Op woensdag 7 juli 2010 12:29 schreef Tinkepink het volgende:
Ik overweeg deze te kopen:
Samsung R530-Nehro 39,6 cm (15,6 Zoll) Notebook (Intel Celeron T3100 1.9GHz, 2GB RAM, 250GB HDD, Intel GMA X4500MHD, DVD, Win 7 HP) voor ¤ 429
ze moeten een kopie van m'n zweedse diploma hebben, ondertekend door de Zweedse universiteit. Aangezien ikm 'n diploma nog niet binnen heb kan het niet anders..quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:38 schreef -marz- het volgende:
Die kopieën kun je van tevoren aanvragen volgens mij Nynke, dan sturen ze die gelijk mee.
Of mis ik iets? Want ik snap niet wat Zweden ermee te maken heeft; daar moet het uiteindelijk naartoe?
Oh wat leuk!!quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:46 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ze moeten een kopie van m'n zweedse diploma hebben, ondertekend door de Zweedse universiteit. Aangezien ikm 'n diploma nog niet binnen heb kan het niet anders..
Oh, en dames! Ik kom naar de bruiloft!
Nachtje over slapen en op je gevoel af gaan, dan maak je de juiste keuze.quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:47 schreef _Calimero_ het volgende:
huisje gekeken en nu weet ik niet of ik het wel of niet moet doen
nemen...behalve die kleine keuken, dat zou me heel erg irriteren. Maar voor de rest klinkt het hartstikke goed!quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:47 schreef _Calimero_ het volgende:
locatie: Qua ligging prima,maar wel op vlakbij een rotonde/redelijk drukke weg
Ruimte: huiskamer prima, slaapkamer = groot, keuken = klein, aparte douhe en toilet = prima
Positief: er is een ruime, goed onderhouden tuin![]()
Negatief: 2 kamers en geen drie, en niet een leuke buurt (neutraal zegmaar), kleine keuken waar je nauwelijks je kont kunt keren.
Wat nu: nemen, want weinig geld écht wel leuk over het algemeen, of wachten tot iets leukers -en waarschijnlijk duurders- voorbij komt?
Kook je veel? Kan je hem niet nemen en daar wachten op iets nieuws? Klinkt echter goed, ik zou het zo doen maar weet niet waar je nu woont.quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:47 schreef _Calimero_ het volgende:
Ruimte: huiskamer prima, slaapkamer = groot, keuken = klein, aparte douhe en toilet = prima
Negatief: 2 kamers en geen drie, en niet een leuke buurt (neutraal zegmaar), kleine keuken waar je nauwelijks je kont kunt keren.
Wat nu: nemen, want weinig geld écht wel leuk over het algemeen, of wachten tot iets leukers -en waarschijnlijk duurders- voorbij komt?
Ik zou het doen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:47 schreef _Calimero_ het volgende:
huh, maar jij zit toch goed waar je nu woont, daar woon je toch nog maar net?quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:52 schreef P.F het volgende:
[..]
Kook je veel? Kan je hem niet nemen en daar wachten op iets nieuws? Klinkt echter goed, ik zou het zo doen maar weet niet waar je nu woont.
Ik ben ook semi opzoek maar zonder kansen..
helaasch, t is geen herinschrijving maar een eerste master inschrijving, dus moet ook een toelatingsbewijs meesturen enzo. maar t komt wel goed. heb alle formulieren voor de IB groep ook gevonden inmiddels.quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:33 schreef motorbloempje het volgende:
als het goed is hoef je alleen nog je betaalgegevens op te sturen, zo gaat het bij ons iig
De buurt is niet leuk (er is geen buurt, alleen bouwstof) en ik slaap er niet omdat het echt een oventje is nu. En begin mij nu echt te ergeren aan de rare smalle vormquote:Op woensdag 7 juli 2010 13:03 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
huh, maar jij zit toch goed waar je nu woont, daar woon je toch nog maar net?
ik kan wel even pmmen met een googlemaps adresquote:Op woensdag 7 juli 2010 13:10 schreef -marz- het volgende:
Oh in Utrecht, als het Lunetten is zou ik het doen, heerlijk wonen daar.![]()
Maar nogmaals, laat het bezinken en dan kom je vanzelf tot een gevoel van wel of niet doen.
Ah,oke, begrijpelijkquote:Op woensdag 7 juli 2010 13:12 schreef P.F het volgende:
[..]
De buurt is niet leuk (er is geen buurt, alleen bouwstof) en ik slaap er niet omdat het echt een oventje is nu. En begin mij nu echt te ergeren aan de rare smalle vorm
En ik heb geen ramen die open kunnen, irritant.
Het hoeft niet per se groter, maar wat minder stalen trappen en vlonders die mijn schoenen stuk maken, muren van steen, breder dan 2,40 en een raam dat open kan en ik ben tevreden!
Ik heb 1 kamer gehad op een andere plek hier, daar heb ik 6 mdn gewoond,toen kon ik in mijn huidige woning (en nu woon ik hier 5 of 6 jaar alweer!)quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:16 schreef kwakz0r het volgende:
PF heeft de verhuizeritis.... ik ben echt zo min mogelijk verhuisd, ik heb er zo'n hekel aan... maar ik ken ook studenten die elke 8 maanden een nieuwe kamer hebben. brrrr....
-edit-quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:47 schreef _Calimero_ het volgende:
Nooitquote:Op woensdag 7 juli 2010 13:25 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Het schijnt dat vrouwen ook vloeren kunnen leggen.
Heb je het weleens geprobeerd dan? Ik "kan" trouwens niets in huisquote:Op woensdag 7 juli 2010 13:27 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik nietkan wel schilderen, lampen ophangen en misschien wel behangen en OMG ik wil het hebben en ik ga verhuizen over 2 weken!!!!!
Ik ben liever bij mijn ouders, de hele dag lekker in bikini in de tuin rondhobbelen. Tuin is 450m2 met 3 zitjes dus dat verveeld nooit. Lekkere koffie drinken, binnen staat een tafel waar ik wel aan kan werken, een bank waar ik wel op kan liggen, een kamer waar ik wel in kan staan en mij uitstrekken, ramen die ik wel open kan doen, een badkamer die niet van caravan is gemaakt, een douche waar ik wel langer dan 5 minuten kan douchen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:16 schreef kwakz0r het volgende:
PF heeft de verhuizeritis.... ik ben echt zo min mogelijk verhuisd, ik heb er zo'n hekel aan... maar ik ken ook studenten die elke 8 maanden een nieuwe kamer hebben. brrrr....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |