Ach lieffie toch. Zo naar als er iets is met je beestje!!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:44 schreef Viking84 het volgende:
Oh my, wat voel ik me rot om Taco. Ik zit hier echt tranen met tuiten te huilen om het idee dat hij er over een tijdje miss wel niet meer is. Stomme rotkanker.
Nou van de vorige bult zeiden ze dat 'ie zeer waarschijnlijk kwaadaardig was. En als dat niet zo is, dan is het wel heel toevallig dat 'ie nu alweer een bultje heeft. Dat móet wel een nieuw gezwel zijn.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar Vik, weten ze zeker dat het kanker is dan?![]()
Het is toch wel fijn om zekerheid te hebben? Misschien valt het juist wel mee.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:50 schreef Viking84 het volgende:
En nee, ik ben nog niet weer naar de dierenarts geweest. Wat kan die mij meer vertellen dan ik al weet? Dat de kans groot is dat het foute boel is en dat ze weer kunnen opereren etc en ik heb me al voorgenomen dat ik niet bezig blijf. Als ik nou de garantie had dat het daarna klaar was, maar die heb ik ook niet. Misschien laat ik Mark er nog wel even mee naartoe gaan, maar dan ga ik niet mee.
Dat kunnen ze moeilijk zeggen zonder te opereren. En gezien de geschiedenis ligt opereren het meest voor de hand... Pfft.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het is toch wel fijn om zekerheid te hebben? Misschien valt het juist wel mee.
Dat gaat mij lukkenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:55 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Doe eens niet zo snel qouten
Veel plezier vanavond Neentje
Oei, vervelend ja.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat kunnen ze moeilijk zeggen zonder te opereren. En gezien de geschiedenis ligt opereren het meest voor de hand... Pfft.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:23 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik zat laatst ook te denken om een konijntje te nemen, of een vogeltje ofzo. Konijnen kunnen prima binnen toch? En anders zou die ook buiten kunnen rondspringen eventueel...
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:49 schreef Ensaf het volgende:
Foto bij de Doelensteeg, gemaakt door Doutzen Kroes:
Onderweg ook al of wat? Pas wanneer ik thuis ben begint het echt... of ik begin het dan pas goed door te hebbenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:55 schreef AKnynke het volgende:
he bah vikkie, wat lastig. Sterkte!
Ik heb net 35 minuten hardgelopen, en zit nu uit te zweten. Ik zweet altijd zo belachelijk veel!
! Zweetbandjesquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:58 schreef AKnynke het volgende:
onderweg ook al. Ik zweet altijd heel veel, met volleyballen altijd ook heel erg...
dat is écht belachelijk weinig...quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:20 schreef SacreCoeur het volgende:
Lijst(je):
L: 4 boterhammen
A: Aardappeltjes/spinazie/2 visstickjes & een gekookt eitje.. & daarna ongeveer 200 gr aardbeien.
Ik ga morgen zelf ijs maken denk ik.. wat een beetje calorie arm is.
Met cruesli.
Je BMR verandert niet als je slaapt.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:31 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik was ook heel laat wakker vandaag..
Vanaf morgen ga ik over op de 2342434 wekkers
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:32 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Je BMR verandert niet als je slaapt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |