psssst in ZH rijdt ook nachtnet, vanaf Den Haag naar Amsterdam bijvoorbeeld.... dus dan hoef je echt niet heel vroeg weg. zij wil jullie toch vast wel op den haag hs afzetten?quote:Op maandag 5 juli 2010 20:03 schreef P.F het volgende:
[..]
Jawel, maar die woont in Z-H dus dan moet ik vanaf daar nog thuis zien te komen, dus dan komt meerijden of met het ov (tenzij in Utrecht op de nachttrein) redelijk op het zelfde neer qua vertrek.
Niemand die al zin heeft in een picknick deze zomer?quote:Op maandag 5 juli 2010 20:01 schreef motorbloempje het volgende:
misschien na alle vakanties weer 's meeten in Utrecht ofzo?
Overigens heb ik geen rijbewijs!quote:Eeeeen dicht, closed, cerrado, fermé, geschlossen!
Uniek, je hoofd moet erop! Maar je armen en benen zijn prachtig slank![]()
Zien?quote:
O joh dat wist ik helemaal niet! Er rijdt zelfs een trein van rdam naar adam zie ik nu! en volgens mij is mijn OV doordeweeks zelfs geldig als ik de site goed leesquote:Op maandag 5 juli 2010 20:09 schreef kwakz0r het volgende:
laatste post:
[..]
psssst in ZH rijdt ook nachtnet, vanaf Den Haag naar Amsterdam bijvoorbeeld.... dus dan hoef je echt niet heel vroeg weg. zij wil jullie toch vast wel op den haag hs afzetten?
ik voel me echt heel schuldig.... vooral omdat ik jullie thuis zou afzetten...
No wayquote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:09 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Niemand die al zin heeft in een picknick deze zomer?
ja, het nachtnet rijdt van rotterdam naar utrecht via den haag hs/leiden/schiphol/a'dam centraal. en er is een apart weekendnachtnet naar eindhoven enzo, maar die weet ik niet hoe hij werkt. die andere is gewoon normale dienstregeling, de hele week, elke nachtquote:Op maandag 5 juli 2010 20:14 schreef P.F het volgende:
[..]
O joh dat wist ik helemaal niet! Er rijdt zelfs een trein van rdam naar adam zie ik nu! en volgens mij is mijn OV doordeweeks zelfs geldig als ik de site goed lees!!!!
Maak je niet druk, ik vind het totaal niet erg.
Ik wil alleen voor woensdag weten hoe ik wel kan gaan zodat ik aan Mo kan laten komen of ik ja/nee kom.
Dan is het niet waarquote:
Is goedquote:Op maandag 5 juli 2010 20:16 schreef motorbloempje het volgende:
pics or it didn't happen!
[..]
volgende week zondag, de 18e, picknick in het Goffertpart / Vondelpark / Utrecht-heeft-vast-ook-wel-een-park
Dan ben je nog steeds hartstikke slank.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:19 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dan is het niet waar![]()
Gaat het een beetje Merel?
Thanks Maria..., deze is wat minder florisant
[spoiler[ afbeelding ]][/spoiler]
Tutjes alarm, sorry:quote:Op maandag 5 juli 2010 20:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aw kwak, ik wou hem dichtgooien net! Had deze post al klaar![]()
[..]
Overigens heb ik geen rijbewijs!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:26 schreef P.F het volgende:
[..]
Tutjes alarm, sorry:Niksnie tutje, als je je er niet prettig bij zou voelen moet je het gewoon niet doen, en zelf gewoon oefenen met kleine stukjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Und jetzt: naar Zumba!"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Ik ookquote:
Ja, maar ik ben wel een beetje een mietjequote:Op maandag 5 juli 2010 20:31 schreef motorbloempje het volgende:
ik zou 't écht leuk vinden![]()
[/overhalen]
Jo! Jij ging in je eentje naar zimbabwe, jij bent echt geen mietje!quote:Op maandag 5 juli 2010 20:45 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben wel een beetje een mietje
[/mietje]
[grote stoere meid]
Toen ik klein was wilde ik graag verschijnselen van de woonkamer naar mijn slaapkamertje, ik was niet zo avontuurlijk als jijquote:Op maandag 5 juli 2010 20:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik hoop overigens sinds ik klein ben al dat iemand instant-teleportatie uitvindt! Zo van, swoosh, en ineens ben je aan de andere kant van de wereld, of van Nederland! Handig voor werk, vakantie, bruiloften en partijtjes
</random>
Oh, DaD, ik word helemaal blij van die mooie taartjes! Zon afstudeertaart zou ik ook wel wijlenquote:Op maandag 5 juli 2010 20:34 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hey nu alweer een nieuwe!
Qua logeren zou ik dan opteren voor de goedkope
En ik wil oooook taartjes kijken
[..]
Tutjes alarm, sorry:niks tutjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat snap ik heel goed.
Kwak
dat is niet waar, daarmee doe je de paars+ partijen tekort. het is een mix van progressieve, liberale en sociale partijen. wat mij betreft 4 partijen die allemaal los van elkaar verschillende dingen zeggen die nederland goed zullen doen, dus ik heb niks liever dan een combinatie daarvan in de regering. kunnen ze elkaars extremen afzwakken ook nog.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:02 schreef uniekhoorn het volgende:
Taartjes van DaD, echt super mooi!
Ik kijk er liever naar dan dat ik het moet eten... brrrrrrrrrrrrr, zo zoet
Wow,moet van het nieuws horen dat mensen van paars+ moeten eten...goh
Sowieso Paars+, een mengelmoes van besturen met als doel: geen pvv...
Oja, ik ging slapen maar heb teveel buikpijn en bloed
Ik! Ik kan geloof ik heen met XM meerijden, (ik kom vanaf rotterdam, even kijken wat handig is) en wil het liefste gewoon terug 's avonds..quote:Op maandag 5 juli 2010 18:23 schreef Ewelina het volgende:
Ik ga gewoon terug naar Amsterdam, wie gaat er mee?
als het me lukt om weer terug te reizen, kan je bij mij logeren, ik woon in Utrechtquote:Op maandag 5 juli 2010 19:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ohaai!
Vraagje mbt bruiloft! Ik moet de dag erna gewoon werken in le Utrecht - is er toevallig iemand die erheen gaat en in de buurt van Utrecht logeerplek heeft?![]()
Ik heb het openbaar vervoer al bekeken maar dat is best rampzalig (zowel van Groenlo --> Alkmaar de avond zelf als van Groenlo naar Utrecht in de ochtend
)
Oh dat is ook een plan!quote:Op maandag 5 juli 2010 21:16 schreef _Calimero_ het volgende:
Moet nog bijlezen, maar:
[..]
Ik! Ik kan geloof ik heen met XM meerijden, (ik kom vanaf rotterdam, even kijken wat handig is) en wil het liefste gewoon terug 's avonds..
Ook niet mee eens!quote:Op maandag 5 juli 2010 21:14 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
dat is niet waar, daarmee doe je de paars+ partijen tekort. het is een mix van progressieve, liberale en sociale partijen. wat mij betreft 4 partijen die allemaal los van elkaar verschillende dingen zeggen die nederland goed zullen doen, dus ik heb niks liever dan een combinatie daarvan in de regering. kunnen ze elkaars extremen afzwakken ook nog.
vergeet niet dat onder paars 1 een heleboel van de dingen waar NL trots op is tot stand kwamen (de zalm-norm, homo huwelijk, euthanasiewet, etc.).
welke partij bedoel je in vredesnaam?quote:Op maandag 5 juli 2010 21:21 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ook niet mee eens!
Het is gewoon een 'gemakkelijke' partij... dus alle moeilijke en niet mogelijke standpunten worden nu: oja,nou ja, wil niet maar gaat toch wel door...
Kom nou... Rutte: Nee,niet mogelijk... Rutte: ja kan wel.
Daaaaaaaaaaaaaaag
Ach de SP mocht de vorige keer met 25(!) zetels ook niet meedoen.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:21 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ook niet mee eens!
Het is gewoon een 'gemakkelijke' partij... dus alle moeilijke en niet mogelijke standpunten worden nu: oja,nou ja, wil niet maar gaat toch wel door...
Kom nou... Rutte: Nee,niet mogelijk... Rutte: ja kan wel.
Daaaaaaaaaaaaaaag
[..]
Tutjes alarm, sorry:piefje, ik heb ook een rijbewijs, al heel wat langer dan jij, maar rij nooit en vind het altijd best spannend en vervelend. en net als jij vind ik ´s nachts rijden helemaal niks.. Ik blijf zelf dan nog liever slapen dan dat ik terug ga rijden..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar áls ik blijf slapen, hoop ik dat ik ook bij de ouders van XM kan crashen, anders wordt het een beetje een te duur grapje en ik ben blut en moet nog opvakantie en wil een nieuwe racefiets *prioriteiten moet stellen*
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
Maar de vraag is hóe gaan we dan terugreizen?quote:Op maandag 5 juli 2010 21:19 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Oh dat is ook een plan!
Naar utrecht of rotterdam dan...
Vanmiddag was op de radio een heel gesprek over fietsen en dan onderweg bijtanken enzo vanwege de tour natuurlijkquote:Op maandag 5 juli 2010 21:30 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Maar de vraag is hóe gaan we dan terugreizen?
*negeert politike discussie*
oh jongens, ik moet even kwijt hoe het fietsen net ging hoor. Ik heb voor het eerst sinds tijden met de training meegereden en er werd hárd gereden! 37km/uKon het allemaal niet ecth bijhouden. Daarna nog omgefietst om iets op te halen bij iemand, en toen was de tank leeg. Kon met moeite de 18 km/u nog halen
Dan weet je wel hoe laat het is: hongerklop
toen ik thuis afstapte stond ik helemaal te wankelen zo licht in mijn hoofd was ik, ben linea recta doorgelopen naar de pan met eten die nog op 't aanrecht stond
Tja, het OV naar de eindbestemming is vast niet zo, we moeten dan in elk geval op het nachtnet komen!quote:Op maandag 5 juli 2010 21:30 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Maar de vraag is hóe gaan we dan terugreizen?
*negeert politike discussie*
Je hebt toch niet tegen hem dat hij schattig was hequote:Op maandag 5 juli 2010 21:44 schreef shinydiscoball het volgende:
Had net het afscheid van groep 8 van mijn broertje, hij en zijn vriendjes allemaal van die stoere dudes en dan huilen, zo schattig! Hij doet altijd alsof ie van de straat is jeweetz en bij die musical zo verlegen dat hij bijna in het decor stond
Ik heb hem een dikke smakkerd gegeven waar z'n vriendjes bij stondenquote:Op maandag 5 juli 2010 21:50 schreef neen het volgende:
[..]
Je hebt toch niet tegen hem dat hij schattig was he
Morgen komt mijn favo zanger zingen in de pauze van het voetbal gok ikdaar moet ik natuurlijk naartoe!
Ik dacht even: wer hast it oer? Maar idd, ik heb er ook zin in!quote:Op maandag 5 juli 2010 21:44 schreef neen het volgende:
Hebben jullie ook zo'n zin in morgenik kijk er alweer helemaal naar uit
morgen ook de hele dag
Is dat imagotechnisch nou wel of niet goedquote:Op maandag 5 juli 2010 21:51 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ik heb hem een dikke smakkerd gegeven waar z'n vriendjes bij stonden
Ricky komt hier optredenquote:Op maandag 5 juli 2010 21:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik dacht even: wer hast it oer? Maar idd, ik heb er ook zin in!![]()
![]()
.
Denk het niet maar hij gaat nu toch naar een andere schoolquote:Op maandag 5 juli 2010 21:59 schreef neen het volgende:
[..]
Is dat imagotechnisch nou wel of niet goed
[..]
Ricky komt hier optredenhij is mijn idool
Is er in Groningen nog wat speciaals geregeld of niet?
Eeh sorry hoor, dat is de beste zanger aller tijden ooit. Het voorbeeld van John Mayer bijvoorbeeld, jazeker. Nu ga ik even wat dingen eten want m'n moeder heeft iets lekkers voor haar liefste zoon gemaakt.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:04 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Denk het niet maar hij gaat nu toch naar een andere school
Wie is Ricky![]()
Ik ben nu al nerveus!quote:Op maandag 5 juli 2010 21:44 schreef neen het volgende:
Hebben jullie ook zo'n zin in morgenik kijk er alweer helemaal naar uit
morgen ook de hele dag
lief!quote:Op maandag 5 juli 2010 21:44 schreef shinydiscoball het volgende:
Had net het afscheid van groep 8 van mijn broertje, hij en zijn vriendjes allemaal van die stoere dudes en dan huilen, zo schattig! Hij doet altijd alsof ie van de straat is jeweetz en bij die musical zo verlegen dat hij bijna in het decor stond
citroenbroccoli. Geroosterde broccoli uit de oven die ik in wat olijfolie met citroenschil en rasp had omgewenteld..Erg lekker! Aangezien het een vega maaltijd was bleef het daarbij. Denk dat het ook lekker is met een simpele groene salade en wat pancetta erbij!quote:Op maandag 5 juli 2010 22:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nynke, jij had toch onlangs citroenrisotto gemaakt? Waar heb je dat mee gecombineerd?
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:21 schreef Sarabi het volgende:
De lijstjes in dit topic zijn wel weer een beetje aan het veranderen.
Tijdje terug waren het grote lijstjes vol met groente etc nu zijn het vooral weer magere lijstjes.
quote:Op maandag 5 juli 2010 21:47 schreef AKnynke het volgende:
definitief lijstje:
O/L: yoghurt met muesli
T: stroopwafel
T: handje dropjes
T: chips met dipsaus
S: uur door het park crossen op het vriendje's mountainbike
D: gado gado met dus pindasaus en tofu, broccoli, prei en courgette en wat kroepoek
S: 2 kilo's sinaasappels persen
T: glaasje sinaasappelsap
T: 2 blokjes pure chocola.
mwoah...
Gaaf!quote:Op maandag 5 juli 2010 22:15 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik ben nu al nerveus!
Als Nederland de finale speelt gaan we hem zondag in New York kijken, daar heb ik nu al zin in. -edit- Oja, en woensdag komt mijn zusje met oranje attributen die anders ook niet echt meer nodig zijn. Dus ik hoop echt zo dat ze doorgaan!
Oh klinkt goed. Ik rooster nooit broccoli, hoe lang en op welke temperatuur doe je dat?quote:Op maandag 5 juli 2010 22:21 schreef AKnynke het volgende:
[..]
citroenbroccoli. Geroosterde broccoli uit de oven die ik in wat olijfolie met citroenschil en rasp had omgewenteld..Erg lekker! Aangezien het een vega maaltijd was bleef het daarbij. Denk dat het ook lekker is met een simpele groene salade en wat pancetta erbij!
Als het niet de echte finale is heb ik in New York wel betere dingen te doen.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:22 schreef neen het volgende:
[..]
Gaaf!
Zaterdag is anders nog de losersfinalr
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:21 schreef Sarabi het volgende:
De lijstjes in dit topic zijn wel weer een beetje aan het veranderen.
Tijdje terug waren het grote lijstjes vol met groente etc nu zijn het vooral weer magere lijstjes.
Aanvulling daarop: de rest van de rijst en groente en tofu. ik had eigenlijk voor 2 dagen gekookt, maar schijnbaar was dat echt niet genoeg, getuige de hongerklop én de aanhoudende trek na nog een half bord eten. Toen dus ook maar de andere helft nog opgegeten. (`400 gr groente en 140 gram rijstquote:Gauw een lijstje:
O1; 2 crackers met philadelphia
O2: brinta
t; 2x boterham met phil.
L: 2x boterham met avocado, 1x met chocopasta/pindakas
D: rijst met wokgroente tofu
s; wielrennen
20 minuten, op 200 ofzo? totdat de broccoli een beetje bruin is. Ik doe het altijd op gevoel, zeker omdat de oven van het vriendje geen temperatuur aangeeft...quote:Op maandag 5 juli 2010 22:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh klinkt goed. Ik rooster nooit broccoli, hoe lang en op welke temperatuur doe je dat?
1300 + halve appel = 1325, zet weinig zoden aan de dijk, mademoisellequote:Op maandag 5 juli 2010 22:43 schreef Perruche het volgende:
Hoi!
Hele tijd in de bieb gezeten. Hardlopen gaat hem niet meer worden, was pas om 10 uur thuis, morgen ochtend. Sushi is gigantisch misluktde rijst was aangebrand!!! Lijstje:
O: havermout+aardbeien
L: 1 witlof met 1/2 appel. dubbele volkoren boterham pindakaas
T: 4 mini eclairtjes (40 kcal per stuk) en 4 blokjes chocolade
D: misosoep met tofu, zeewier
Totaal 1300 calorieën. Misschien neem ik zo nog een halve appel die in de koelkast ligt.
Ik weet het! Maar omdat ik de hele dag in de bieb was enzo kon ik niet etenquote:Op maandag 5 juli 2010 22:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
1300 + halve appel = 1325, zet weinig zoden aan de dijk, mademoiselle![]()
En arme jij! Stomme sushirijst.
Vooruit dan!quote:Op maandag 5 juli 2010 22:56 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik weet het! Maar omdat ik de hele dag in de bieb was enzo kon ik niet etenen ik vind het a-relaxed om zo laat nog veel te eten
normaal eet ik nooit zo weinig, en 1 dagje kan wel lijen
![]()
Oh! Trouwens nog 5 () stukjes ravioli vergeten!
quote:
Ja ik voel mij dan altijd zo een meisje, vriendje wil graag dat ik naar zijn ouders rij om te oefenen, en ik zie die bochten in die onverlichten wegen daar gewoon niet. Doodengquote:Op maandag 5 juli 2010 21:29 schreef sigme het volgende:
PF, wat je beschrijft is normaal, en héél verstandig dat je er rekening mee houdt, en dapper dat je het durft te zeggen en knap dat je 't zo goed weet te beschrijven.
Het gaat over gewoonlijk, als je maar genoeg blijft rijden.
Wanneer is het grote MoBloWolveTrouwfestijn eigenlijk?
volgens mij Lianne... misshcien wil die wel wat mensen onderweg afzetten?quote:Op maandag 5 juli 2010 23:12 schreef Ewelina het volgende:
Is er iemand die uberhaupt richting het westen rijdt?
toen ik je twee weken geleden zag vond ik er anders niks vadsigs aan.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:03 schreef Merel het volgende:
Ik vind citroenrisotto altijd zo lekker dat ik er niks bij eet. Ik stouw dan zo die hele pan vol carbs naar binnenWat dan meteen verklaart waarom ik nu zo vadsig ben.
que pasa? doe je ook de ongi-boks?quote:Op maandag 5 juli 2010 23:29 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
volgens mij Lianne... misshcien wil die wel wat mensen onderweg afzetten?
ik ben nog steeds poepchagerijnig. ik weet gelukkig hoe het komt, maar niet zo goed wat ik er aan kan doen...
Misschien ben je gewoon echt nachtblind Pief. Ik heb er soms ook een beetje last van als ik heel moe ben en dan op een onverlichte snelweg, met veel tegenliggers, dat vind ik mega-irritant rijden.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:04 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja ik voel mij dan altijd zo een meisje, vriendje wil graag dat ik naar zijn ouders rij om te oefenen, en ik zie die bochten in die onverlichten wegen daar gewoon niet. Doodeng!
Is dat stuk vanaf Rotterdam naar het zuiden, sommige stukken daar zelfs op de snelweg *maag keert om*
En ik ben ook nog eens bang voor vrachtwagens, als klein meisje al
meh... ongesteld idd, plusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door kwakz0r op 06-07-2010 10:07:52 ]Kwak
quote:Op maandag 5 juli 2010 23:53 schreef conleche het volgende:
[..]
Misschien ben je gewoon echt nachtblind Pief. Ik heb er soms ook een beetje last van als ik heel moe ben en dan op een onverlichte snelweg, met veel tegenliggers, dat vind ik mega-irritant rijden.
Is de BF nu naar SF? (Sorry, ben niet helemaal bijgelezen de laatste tijd.)
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:09 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
meh... ongesteld idd, plusOh, wat lastig toch. Mannen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop dat er gewoon eens een keer een kerel komt die zo leuk is dat je Mcziethetniet gewoon vergeet.Are you pondering what I'm pondering?
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:09 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
meh... ongesteld idd, plusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kom de dag ervoor terug van vakantie, dus naar een bruiloft gaan is dan niet zo'n strak plan (moe enzo, eigenlijk is dit een slecht excuus, ik vind groepen mensen gewoon doodeng). Maar je mag alsnog wel komen slapen hoorquote:Op maandag 5 juli 2010 19:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oi ga jij naar de bruiloft dan? En zo ja, met OV? Lief aanbod!![]()
En veel plezier bij je vriendje![]()
Nein, morgen!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:27 schreef Viking84 het volgende:
En ik dacht dat Duitsland - Spanje vanmiddag was.
Witlof, ei, klein beetje mayo, grove mosterd en kerrie.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:32 schreef motorbloempje het volgende:
vwm! Wat doe jij allemaal door de witlofsalade?
Ik heb witlof, en ei en moet morgen nog een lunch meenemen
vergeetwelmetje?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:32 schreef motorbloempje het volgende:
vwm! Wat doe jij allemaal door de witlofsalade?
Ik heb witlof, en ei en moet morgen nog een lunch meenemen
Vormpjes melkschuim?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:51 schreef P.F het volgende:
Ik ga latte art leren maken, zo leuk! Nou ja mijn vader en hij leert het mij weer!
Daar kan ik me niets bij voorstellen. Hoe voelt dat dan? Lijkt me eng!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:35 schreef Tinkepink het volgende:
Ik ben zo raar in mijn hoofd vandaag. Beetje gezichts- en bewustzijnsvernauwing. Naar.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:36 schreef josja het volgende:
Dag dames, en heer, kan er nog een nieuwe bij? Ik hoef niet perse af te vallen, maar moet wel een beetje structuur in mijn eten aanbrengen. Ik eet of te weinig, of te veel, en de groentjes schieten er ook nog wel eens bij in. En omdat ik 5 a 6 dagen per week sport moet ik echt beter gaan eten! Lijstje van vandaag volgt vanavond, tot nu toe alleen nog maar mijn ontbijt shakie op.
Beetje kokerzicht, maar dan andersquote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:36 schreef conleche het volgende:
[..]
Daar kan ik me niets bij voorstellen. Hoe voelt dat dan? Lijkt me eng!
Gaat niet. Ik moet zo 3 uur autorijden en een acquisitiegesprek voeren.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:45 schreef kwakz0r het volgende:
klinkt naar Tink, ik herken het een beetje, ik heb dat als ik koorts heb (vaak herken ik de koorts daardoor). bij mij is het vooral met geluid dat "niet klopt", een hoofd dat sneller beweegt dan "ik" en lichamelijke sensaties vandingen die er niet zijn....
helpt het bij jou misshcien ook om een zacht onopvallend achtergrondgeluid te hebben? ik luisterde op zo'n dag/middag vaak de hele dag zachtjes naar muziek...
balen... misshcien helpt t in de auto wel? autoradio? ik hoop dat t snel over gaat...quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:47 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Gaat niet. Ik moet zo 3 uur autorijden en een acquisitiegesprek voeren.
Ik herken het niet maar kan me nu er wel iets bij voorstellen. Heeft dat met migraine te maken? Ik zou ook naar de dokter gaan. Lijkt me beangstigend, als je hersenen het minder doen dan gewoonlijk.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:39 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Beetje kokerzicht, maar dan andersDe buitenkant van mijn gezichtsveld zie ik wel, maar het lijkt wel een beetje weggegumd ofzo.
En nadenken gaat gewoon moeizaam. Een beetje alsof je een stijve nek hebt en je je hele lichaam moet draaien om iets aan de zijkant te kunnen zien. Maar dan met gedachten (snap je het nog)
Minder carbs dan bier toch?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:06 schreef motorbloempje het volgende:
vanavond de grote test: voebbal kijken in de kroeg geloof ik![]()
vodka, kan dat?
Ja dat kan!!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:06 schreef motorbloempje het volgende:
vanavond de grote test: voebbal kijken in de kroeg geloof ik![]()
vodka, kan dat?
Ik mik dat soort dingen over een berg knapperige sla, of sperzieboontjes/snijboontjes. Of ik maak ook weleens bloemkoolpuree of wortelpuree.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:34 schreef motorbloempje het volgende:
ben net 2 dagen bezig, dus weet niet echt of ik al wat verschil merkvraag het me vrijdag nog 's
vond 't wel lastig om mn curry zonder rijst te eten..ik hou van rijst
![]()
Dankjewelquote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
Welkom, VSZ! Mooie lijstjes!*sticker*
Ik had gisteren zo'n gore kant en klare he, gaaaaaaaaaaatver. Maar ja, gekregen van mams, dus moest op. Nooit meer! Ga donderdag zelf tortilla's kopen en ze weer zelf makenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:00 schreef motorbloempje het volgende:
tip van flip (voor iedereen) probeer je wraps eens zelf te makenzoveel lekkerder en meer smaak
en ja, ik vond de kant en klare ook altijd lekker
Fijn!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:45 schreef motorbloempje het volgende:
haha, dat bedoelde ik ja
ja hoor. Wij maken er altijd 4 (2 de man) maar halveren en je hebt er 2zal 't recept even opzoeken straks
Ooooh leukquote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:39 schreef Blurred86 het volgende:
Goedemorgen!
Ik vertrek vanmiddag naar Sevilla, vind het best wel spannend![]()
(en het leek allemaal zooooo ver weg nog toen ik het boekte en nu is het ineens al vandaag, wat gaat de tijd snel!)
Ik hou echt van dat woordquote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:18 schreef AKnynke het volgende:
Goeiemorgen..Net als Perruche was het vriendje vandaag ook voor de wekker wakker, en ook nog vol energie terwijl hij normaal als een zombie door het huis loopt 's morgens. Ik ben helemaal flabbergasted!
Sneu Vik, van het bobbeltje. Ik hoop dat het snel wegtrekt!
Blurred, fijne vakantie!
k voel me zo schuldig: het vriendje hard aan het werk en ik niets doen...Maar goed, ik deo de boodschappen, ruim op enzo en kook...quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:15 schreef motorbloempje het volgende:
vakantie is juist goed voor me, maar vooral omdat de wekker nog steeds om 7 uur gaat.. die van Mr.Moen dan ontbijt ik en chill ik de rest van de ochtend tot de lunch
maar eet wel netjes alles... en om 15.15 ga ik hardlopen
want daar heb ik alle tijd voor
probeer nu zoveel mogelijk te drinken en dan vanaf 14.30 niet meer, want anders krijg ik steken in mn zij
series kijken
cluster valt toch wel mee qua moeilijkheid? Als het moderner is, doen. Ik weet niet zo goed wat factor analyse doet, maar als cluster alles omvat wat je moet doen, doen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:16 schreef Perruche het volgende:
Hoi!
Vriendje is naar werk, hij was weer peopiesjagrijnig vanmorgen. Ik in de bieb, en ik weet gewoon NIET welke analyse ik moe doen. Factor/cluster. Beide moeilijk, maar cluster is moderner. Die maar doen dan?
Lijstje:
O: omelet van 1 ei, bakje yoghrt met 10 aardbeien
L: dubbele boterham pindakaas, appel
D: witte rijst met groente prut (broccoli, sperziebonen en paprika in pittige sojasaus, met lente uitjes en cashew!)
T: chipjes en wat fris tijdens het voetbal
euhm www.rekenvoorbeeld.nl ken ik, maar daar wordt t niet echt uitgelegd...quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nou zeg Chico, van je vriendje moet je het hebben!Of bedoelde hij het positief? (kan soms!)
Verbaasde paarse flubberwormen![]()
Had iemand hier een goeie link over BMR? In Dieettopic zit iemand die zegt dat je eronder moet zitten om af te vallen, en heb al geprobeerd het uit te leggen, maar ik ben er niet zo goed in
Ik word echt niet wakker van de wekker die om half 7 gaat.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:15 schreef motorbloempje het volgende:
vakantie is juist goed voor me, maar vooral omdat de wekker nog steeds om 7 uur gaat.. die van Mr.Moen dan ontbijt ik en chill ik de rest van de ochtend tot de lunch
maar eet wel netjes alles... en om 15.15 ga ik hardlopen
want daar heb ik alle tijd voor
probeer nu zoveel mogelijk te drinken en dan vanaf 14.30 niet meer, want anders krijg ik steken in mn zij
series kijken
Ooooh okee! Ik dacht al, zo verkeerd klonk het nietquote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:22 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb even gerageerd. die persoon rekent nl al de PAL erbij, en dus niet de BMR maar het onderhoudsniveau. Ze noemt het alleen verkeerd
tsja, niet wakker worden van de wekker is natuurlijk aangeleerd gedrag. je hebt gewoon geen zin om op te staan en niets dwingt je dus doe je eht niet. als ke actiever wilt zijn moet je gewoon je nest uitkomen. zet dan maar 3 wekkers, waarvoor je je bed uit moet om ze uit te zetten.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:19 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik word echt niet wakker van de wekker die om half 7 gaat.
Dochtertje is ook een slaapkop dus dan lig je zo tot 12 uur in je nest.![]()
'k Fiets standaard iedere dag met SL aan boodschappen & kind.
Of gewoon ook soms zomaar, omdat fietsen leuk is.
Gaat hier eigenlijk ook nog iemand naar de sportschool?
Misschien kan iemand me weer even motiveren.![]()
En eigenlijk ben ik wel gemotiveerd maar het is zo lomp om in m'n eentje te gaan, beetje saai ook.
Voor mij is het puur om het eten dat ik eerder zou opstaan.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:24 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
tsja, niet wakker worden van de wekker is natuurlijk aangeleerd gedrag. je hebt gewoon geen zin om op te staan en niets dwingt je dus doe je eht niet. als ke actiever wilt zijn moet je gewoon je nest uitkomen. zet dan maar 3 wekkers, waarvoor je je bed uit moet om ze uit te zetten.
en motiveren moet je toch echt zelf doenin je eentje gaan is niet lomp, wel saai, maar goed, je sport voor je gezondheid niet voor de gezelligheid.
![]()
/strenge modus
Nee klopt, lijstje is niet zo veel! Maar ik denk dat er veel snacks zijn straks, en er komt altijd nog wat bij hequote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:18 schreef AKnynke het volgende:
[..]
cluster valt toch wel mee qua moeilijkheid? Als het moderner is, doen. Ik weet niet zo goed wat factor analyse doet, maar als cluster alles omvat wat je moet doen, doen.
Ik vind je lijstje niet zo heel erg veel, trouwens...
Als ik eet voor het slapen kom ik er met moeite uit, eet ik niet dan is het veel makkelijker. Voeding, nachtrust, spirit, er hangt veel met elkaar samen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:24 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
tsja, niet wakker worden van de wekker is natuurlijk aangeleerd gedrag. je hebt gewoon geen zin om op te staan en niets dwingt je dus doe je eht niet. als ke actiever wilt zijn moet je gewoon je nest uitkomen. zet dan maar 3 wekkers, waarvoor je je bed uit moet om ze uit te zetten.
Hij gaat in ieder geval nog meequote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:27 schreef motorbloempje het volgende:
oeh, wat stoer Maria!
ik ga meestal alleen of met Mr.Mo, lekker samen op de crosstrainer.
Soms denk ik wel eens: ik moet 'n hobby zoeken voor mezelf, maar ik vind 't zo leuk om dingen met hem te doen....
Tegenwoordig gaat het vriendje ook 1 of 2 keer per week mee, maar meestal is hij dan in de fitness en ik bij Zumbaquote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:27 schreef motorbloempje het volgende:
oeh, wat stoer Maria!
ik ga meestal alleen of met Mr.Mo, lekker samen op de crosstrainer.
Soms denk ik wel eens: ik moet 'n hobby zoeken voor mezelf, maar ik vind 't zo leuk om dingen met hem te doen....
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:36 schreef SacreCoeur het volgende:
Klinkt best gezellig hoor
Hoe oud zijn jullie?
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik mag binnenkort een héleboel zelf gaan doen, in Leeds!En daar heb ik wel-en-geen-zin in!
Ik ookquote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat vind ik ook zo dapper![]()
![]()
die van mij zou met me mee gaan.. al zitten we nu langzaam te kijken naar een koophuis waardoor buitenland er niet echt in zit voorlopig...
Ik ken mijn vriend van het koor waar we allebei zingen, en wij doen dus ook vrij veel samen (gedeelde vriendengroep dus ook), maar daarnaast hebben we allebei nog onze 'eigen' vrienden waar we meesta; zonder elkaar heengaan (ik was bv met 2 vriendinnen naar Barcelona), en heeft vriendje een heel leuke groep collega's.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:35 schreef motorbloempje het volgende:
ik kook nagenoeg altijd voor hem![]()
en hij ruimt achter me aan op
we zijn een goed team!
En ik heb mn studie, en hij z'n werk en stage.. maar verder doen we gewoon nagenoeg alles samen: sporten, motorrijden, geocachen, naar de kroeg.
Soms ga ik nog wel 's met wat mensen van de vereniging of studie, maar meestal gewoon met mijn 'verloofde' (hihi!) en straks is hij echt mijn man, en ik ben echt niet iemand die afhankelijk is, ik kan mezelf prima vermaken zonder hem, maar ik vind 't gewoon te leuk om dingen met hem te doen
maar soms vind ik dat ik wat meer voor mezelf moet doen, terwijl ik dat helemaal niet wil
Preach!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:42 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik ken mijn vriend van het koor waar we allebei zingen, en wij doen dus ook vrij veel samen (gedeelde vriendengroep dus ook), maar daarnaast hebben we allebei nog onze 'eigen' vrienden waar we meesta; zonder elkaar heengaan (ik was bv met 2 vriendinnen naar Barcelona), en heeft vriendje een heel leuke groep collega's.
Ik vind het vooral belangrijk dat je elkaar niet beperkt. Als je samen dingen doet en dat is gewoon leuk, dan moet je daar niks aan willen veranderen
Nu tijdens mijn tentamenweken niet maar anders ga ik minstens 2x in de week naar de sportschool en ook nog 1x in de week naar de dansschoolquote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:19 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
En eigenlijk ben ik wel gemotiveerd maar het is zo lomp om in m'n eentje te gaan, beetje saai ook.
Dat klinkt wel bekendquote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ging ook in mn eentje, en vond dat doodeng(gym-trauma's!
) Maar nu heb ik allemaal leuke sportmaatjes!
Hangt dus ook erg af van je eigen instelling denk ik
Ja oeh, dat met die beste vriend is echt een naar verhaal hequote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:44 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb weinig eigen vrienden... 2 meisjes en een gozer van mn studie zijn wel tofdie zijn wel vrienden denk ik, komen ook naar de bruiloft
maar verder heb ik nog steeds niet echt wat mensen / iemand sinds ik uit Den Haag vandaan ben. Ik had m'n beste vriend, maargoed, dat is nu ook een en al haat en nijd... dus ach..
komt vast wel dit jaar, als ik wat meer voor de vereniging van Engels kan gaan doen en wat meer studeer in plaats van heen en weer ren
![]()
maargoed, ben ik daar vanaf, kan ik nog steeds niet met veel plezier in 't nijmegen topic posten, want daar heb ik 'm zelf heen gesleept
Ja doei.
Ja, meestal 5 dagen per week! Altijd alleen maar train soms wel eens samen met de jongens. Doe krachttraining, dus zodra ze zien dat ik voor zo'n klein meissie knap sterk ben vallen de monden meestal openquote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:19 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Vind het ook altijd zo zonde om weg te gooien...quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:41 schreef conleche het volgende:
Wat grappig, ik las net op een site dat je het loof van radijsjes ook kan eten. Wist ik heul niet! Als soep en de jonge blaadjes door de sla. Ga ik maar eens proberen dan.
Waar gaat hij over?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:52 schreef kwakz0r het volgende:
ik ben een heule moeilijke email aan t schrijven. beuhhhh
Poes? Pics?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oei, Tamina vond de dierendokter NIET leuk!Zodra ze uit dr reismandje kwam probeerde ze alle kanten uit te stuiven, WEG van de dierenartsmevrouw
![]()
Maarrrrr:
- Het is écht een meisjehad ook niet echt twijfels, maar toch he!
- Ze is blakend gezond![]()
- Ze heeft nu dr prikjes gehad voor dit jaar!
Konijntje!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Poes? Pics?
Wij gaan volgende week kijken bij twee kittens![]()
(op twee plaatsen dus ook) Voor eentje, dus weet nog niet goed hoe ik het aan ga pakken
Ow lief. Wij krijgen ook een keer konijnen ws, maar duurt nog even, nu hebben we ratten en ratten en katten is even genoeg. En vissen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Konijntje!![]()
KittensBij allebei bedenktijd vragen?
Hoe oud is ie?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:58 schreef Viking84 het volgende:
Ik was in eerste instantie ook van plan om twee kittens te nemen, maar dat had mijn moeder me uit het hoofd gepraat. Er waren echter twee kittens voor me 'achteruit gezet': Taco en z'n broertje dus en ik koos degene die het langst op schoot bleef zitten (relatief dan). Nu denk ik soms: Had ik toch maar het broertje genomen. Die had miss minder kwalen gehad
. Maar hij heeft dus wel echt een knobbel. Bah.
bestuurszaken. een beslissing die genomen is onder druk van mij, en waar de dirigent denk ik niet zo blij mee is, en nu moet ik m verdedigen... of misschien hoeft dat wel niet eens, maar ik kan t niet inschatten... ben er nogal onzeker over. maar t ding is nu vertuurd. dus ik wacht het begrip dan wel de toorn van de dirigent nu af...quote:
5,5.quote:
Had ik ook gedaan toenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
Janies: er komt later idd een gecastreerd vriendje bij!Ze is nu nog wat jong (11 weken), maar over een tijdje gaan we eens langs bij de dierenopvang in Heiloo!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Kan me voorstellen dat dat een lastige mail is, al heb ik er verder geen verstand vanquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:04 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
bestuurszaken. een beslissing die genomen is onder druk van mij, en waar de dirigent denk ik niet zo blij mee is, en nu moet ik m verdedigen... of misschien hoeft dat wel niet eens, maar ik kan t niet inschatten... ben er nogal onzeker over. maar t ding is nu vertuurd. dus ik wacht het begrip dan wel de toorn van de dirigent nu af...
Nee, dat klinkt dan idd niet goed... Zal voor hem duimen (en voor jou)quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
5,5.
En wat jij niet weet (want toen postte je hier no niet) is dat hij in mei geopereerd is aan een knobbel tussen zijn schouderbladen. Het litteken is nog zichtbaar. Vandaar dat ik denk dat het geen goed nieuws is als hij nu weer een knobbeltje heeft...
Hahaquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Had ik ook gedaan toenZe hadden het prima samen
![]()
Hij was de helft van haar en zoooo duidelijk de baas
Ze waren ook echt heel lief samen. De hele tijd wassen en bij elkaar liggen. Toen t mannetje ziek was, was zij wel de baas en moesten ze t even uitvechten toen ie weer beter was, was wel grappig.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Haha![]()
LeuuukTamina vermaakt zich nu gelukkig nog wel in d'r eentje (vooral als ze uit het hok is! Allemaal blije konijnensprongetjes en wassen en languit loungen
) maar twee bij mekaar lijkt me wel erg gezellig
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Arme Taco![]()
Wat een rotdag vandaag, bah!![]()
Lijstje:als je zo doorgaat zit je straks dagelijks aan de <800 kcal . je eet weer net zo ziekelijk weinig als toen je hier begon. als je vanavond toch snaait, logischer natuurlijk, omdat je je hebt uitgehongerd de hele dag, dan heb je mooi weer een reden om morgen nog minder te eten, om te balansen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zou zo graag willen dat je hulp zoekt... echt...
Kwak
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Arme Taco![]()
Wat een rotdag vandaag, bah!![]()
Lijstje:Kon gisteren nog op mijn tong bijten maar je past weer in je broek waarom begin je dan niet weer met eten zoals beloofd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent echt ziek en ik hoop dat je het zelf ook (weer) door krijgt en hulp gaat zoeken.
Vind Duvel het niet erg om te zien wat je jezelf aan doet?
De dag is niet voorbij, je kan nog genoeg gaan etenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb werkelijk waar de hele middag bij de directeur opgesloten gezeten in de kamer, geen pauze gehad. Geen gelegenheid om wat te eten te pakken niets. Dus het was totaal geen opzet vandaag. En ik ben er ook allerminst blij mee.
ook bij de directeur op kantoor kun je wel eten. had je wel meer eten bij je?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb werkelijk waar de hele middag bij de directeur opgesloten gezeten in de kamer, geen pauze gehad. Geen gelegenheid om wat te eten te pakken niets. Dus het was totaal geen opzet vandaag. En ik ben er ook allerminst blij mee.
Volgens mij is het wel handig om je stofwisseling op gang te houden. Plus, veel mensen komen niet makkelijk aan hun kcal/voedingsstof-behoefte als ze alleen O-L-D eten.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
Even een vraagje he... Moet je persé tussendoor eten? Ik doe dat meestal niet en heb er ook geen behoefte aan, soms heb ik zin in iets en dan pak ik het, maar 9 van de 10 keer dus niet (Gisteren een handje nootjes)
Dat is dichtbijquote:Op maandag 5 juli 2010 22:25 schreef Blurred86 het volgende:
oh en ik heb een nieuw hardloopdoel: http://www.hogeveluwe.nl/page.asp?id=149
10 km op 10 oktober, wie doet er mee
Zo herkenbaar!!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Eten vergeten? Dat gaat bij mij niet gebeuren, na het eten kijk ik alweer uit naar het volgende eten!
Mijn lijst is ook niet wat trouwens
O: vla/aardbeien
T's : perzik, appel, boterham huzarensalade
S: 2 uur wandelen
L: boterham huzarensalade, beschuit jam, gekookt ei, beker melk
T's: 4 flesjes bier, hand nootjes, hand paprikachips, blokje choco
D: 2 gevulde paprika's, 3 grote champignons gevuld, gevulde ui (gehakt, kruiden, rijst, ei en kaas)
En vanavond ook nog bierquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Eten vergeten? Dat gaat bij mij niet gebeuren, na het eten kijk ik alweer uit naar het volgende eten!
Mijn lijst is ook niet wat trouwens
O: vla/aardbeien
T's : perzik, appel, boterham huzarensalade
S: 2 uur wandelen
L: boterham huzarensalade, beschuit jam, gekookt ei, beker melk
T's: 4 flesjes bier, hand nootjes, hand paprikachips, blokje choco
D: 2 gevulde paprika's, 3 grote champignons gevuld, gevulde ui (gehakt, kruiden, rijst, ei en kaas)
Neuh, CB'tje'squote:
Doe eens niet zo snel qoutenquote:
Same here, de kilo's vliegen er dan af, ook omdat ik juist extra veel ga sporten in tijden van stress.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:59 schreef conleche het volgende:
Hmmmmm er zijn een paar situaties dat ik kan 'vergeten' te eten. Dat is als ik acute stress heb. (net verbroken relatie oid) óf als ik heel erg druk ben.
Ik vind het onwerkelijk, er is gisteren nog een column van hem verschenen.quote:
Ik was kneiterdruk én gestressed. Geen goede combi.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:59 schreef conleche het volgende:
Hmmmmm er zijn een paar situaties dat ik kan 'vergeten' te eten. Dat is als ik acute stress heb. (net verbroken relatie oid) óf als ik heel erg druk ben.
Heb je al een planning gemaakt voor morgen, wat je gaat eten?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik was kneiterdruk én gestressed. Geen goede combi.
ja, maar dan juist moet je eten niet gebruiken als controlemiddel, wat het voor jou volgens mij wel is. je kunt best aan jezelf toegeven dat je geen zin hebt om te eten, maar het vervolgens wel doen, omdat het goed voor je is. dus hop. boterham dr in!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Tenzij je zeker weet dat het er weer uit komt, kun je best gewoon eten. Stress is zwaar voor je lichaam, dan heeft het juist voeding nodig.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee, voor jou geldt het niet.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |