psssst in ZH rijdt ook nachtnet, vanaf Den Haag naar Amsterdam bijvoorbeeld.... dus dan hoef je echt niet heel vroeg weg. zij wil jullie toch vast wel op den haag hs afzetten?quote:Op maandag 5 juli 2010 20:03 schreef P.F het volgende:
[..]
Jawel, maar die woont in Z-H dus dan moet ik vanaf daar nog thuis zien te komen, dus dan komt meerijden of met het ov (tenzij in Utrecht op de nachttrein) redelijk op het zelfde neer qua vertrek.
Niemand die al zin heeft in een picknick deze zomer?quote:Op maandag 5 juli 2010 20:01 schreef motorbloempje het volgende:
misschien na alle vakanties weer 's meeten in Utrecht ofzo?
Overigens heb ik geen rijbewijs!quote:Eeeeen dicht, closed, cerrado, fermé, geschlossen!
Uniek, je hoofd moet erop! Maar je armen en benen zijn prachtig slank![]()
Zien?quote:
O joh dat wist ik helemaal niet! Er rijdt zelfs een trein van rdam naar adam zie ik nu! en volgens mij is mijn OV doordeweeks zelfs geldig als ik de site goed leesquote:Op maandag 5 juli 2010 20:09 schreef kwakz0r het volgende:
laatste post:
[..]
psssst in ZH rijdt ook nachtnet, vanaf Den Haag naar Amsterdam bijvoorbeeld.... dus dan hoef je echt niet heel vroeg weg. zij wil jullie toch vast wel op den haag hs afzetten?
ik voel me echt heel schuldig.... vooral omdat ik jullie thuis zou afzetten...
No wayquote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:09 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Niemand die al zin heeft in een picknick deze zomer?
ja, het nachtnet rijdt van rotterdam naar utrecht via den haag hs/leiden/schiphol/a'dam centraal. en er is een apart weekendnachtnet naar eindhoven enzo, maar die weet ik niet hoe hij werkt. die andere is gewoon normale dienstregeling, de hele week, elke nachtquote:Op maandag 5 juli 2010 20:14 schreef P.F het volgende:
[..]
O joh dat wist ik helemaal niet! Er rijdt zelfs een trein van rdam naar adam zie ik nu! en volgens mij is mijn OV doordeweeks zelfs geldig als ik de site goed lees!!!!
Maak je niet druk, ik vind het totaal niet erg.
Ik wil alleen voor woensdag weten hoe ik wel kan gaan zodat ik aan Mo kan laten komen of ik ja/nee kom.
Dan is het niet waarquote:
Is goedquote:Op maandag 5 juli 2010 20:16 schreef motorbloempje het volgende:
pics or it didn't happen!
[..]
volgende week zondag, de 18e, picknick in het Goffertpart / Vondelpark / Utrecht-heeft-vast-ook-wel-een-park
Dan ben je nog steeds hartstikke slank.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:19 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dan is het niet waar![]()
Gaat het een beetje Merel?
Thanks Maria..., deze is wat minder florisant
[spoiler[ afbeelding ]][/spoiler]
Tutjes alarm, sorry:quote:Op maandag 5 juli 2010 20:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aw kwak, ik wou hem dichtgooien net! Had deze post al klaar![]()
[..]
Overigens heb ik geen rijbewijs!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:26 schreef P.F het volgende:
[..]
Tutjes alarm, sorry:Niksnie tutje, als je je er niet prettig bij zou voelen moet je het gewoon niet doen, en zelf gewoon oefenen met kleine stukjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Und jetzt: naar Zumba!"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Ik ookquote:
Ja, maar ik ben wel een beetje een mietjequote:Op maandag 5 juli 2010 20:31 schreef motorbloempje het volgende:
ik zou 't écht leuk vinden![]()
[/overhalen]
Jo! Jij ging in je eentje naar zimbabwe, jij bent echt geen mietje!quote:Op maandag 5 juli 2010 20:45 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben wel een beetje een mietje
[/mietje]
[grote stoere meid]
Toen ik klein was wilde ik graag verschijnselen van de woonkamer naar mijn slaapkamertje, ik was niet zo avontuurlijk als jijquote:Op maandag 5 juli 2010 20:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik hoop overigens sinds ik klein ben al dat iemand instant-teleportatie uitvindt! Zo van, swoosh, en ineens ben je aan de andere kant van de wereld, of van Nederland! Handig voor werk, vakantie, bruiloften en partijtjes
</random>
Oh, DaD, ik word helemaal blij van die mooie taartjes! Zon afstudeertaart zou ik ook wel wijlenquote:Op maandag 5 juli 2010 20:34 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hey nu alweer een nieuwe!
Qua logeren zou ik dan opteren voor de goedkope
En ik wil oooook taartjes kijken
[..]
Tutjes alarm, sorry:niks tutjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat snap ik heel goed.
Kwak
dat is niet waar, daarmee doe je de paars+ partijen tekort. het is een mix van progressieve, liberale en sociale partijen. wat mij betreft 4 partijen die allemaal los van elkaar verschillende dingen zeggen die nederland goed zullen doen, dus ik heb niks liever dan een combinatie daarvan in de regering. kunnen ze elkaars extremen afzwakken ook nog.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:02 schreef uniekhoorn het volgende:
Taartjes van DaD, echt super mooi!
Ik kijk er liever naar dan dat ik het moet eten... brrrrrrrrrrrrr, zo zoet
Wow,moet van het nieuws horen dat mensen van paars+ moeten eten...goh
Sowieso Paars+, een mengelmoes van besturen met als doel: geen pvv...
Oja, ik ging slapen maar heb teveel buikpijn en bloed
Ik! Ik kan geloof ik heen met XM meerijden, (ik kom vanaf rotterdam, even kijken wat handig is) en wil het liefste gewoon terug 's avonds..quote:Op maandag 5 juli 2010 18:23 schreef Ewelina het volgende:
Ik ga gewoon terug naar Amsterdam, wie gaat er mee?
als het me lukt om weer terug te reizen, kan je bij mij logeren, ik woon in Utrechtquote:Op maandag 5 juli 2010 19:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ohaai!
Vraagje mbt bruiloft! Ik moet de dag erna gewoon werken in le Utrecht - is er toevallig iemand die erheen gaat en in de buurt van Utrecht logeerplek heeft?![]()
Ik heb het openbaar vervoer al bekeken maar dat is best rampzalig (zowel van Groenlo --> Alkmaar de avond zelf als van Groenlo naar Utrecht in de ochtend
)
Oh dat is ook een plan!quote:Op maandag 5 juli 2010 21:16 schreef _Calimero_ het volgende:
Moet nog bijlezen, maar:
[..]
Ik! Ik kan geloof ik heen met XM meerijden, (ik kom vanaf rotterdam, even kijken wat handig is) en wil het liefste gewoon terug 's avonds..
Ook niet mee eens!quote:Op maandag 5 juli 2010 21:14 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
dat is niet waar, daarmee doe je de paars+ partijen tekort. het is een mix van progressieve, liberale en sociale partijen. wat mij betreft 4 partijen die allemaal los van elkaar verschillende dingen zeggen die nederland goed zullen doen, dus ik heb niks liever dan een combinatie daarvan in de regering. kunnen ze elkaars extremen afzwakken ook nog.
vergeet niet dat onder paars 1 een heleboel van de dingen waar NL trots op is tot stand kwamen (de zalm-norm, homo huwelijk, euthanasiewet, etc.).
welke partij bedoel je in vredesnaam?quote:Op maandag 5 juli 2010 21:21 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ook niet mee eens!
Het is gewoon een 'gemakkelijke' partij... dus alle moeilijke en niet mogelijke standpunten worden nu: oja,nou ja, wil niet maar gaat toch wel door...
Kom nou... Rutte: Nee,niet mogelijk... Rutte: ja kan wel.
Daaaaaaaaaaaaaaag
Ach de SP mocht de vorige keer met 25(!) zetels ook niet meedoen.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:21 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ook niet mee eens!
Het is gewoon een 'gemakkelijke' partij... dus alle moeilijke en niet mogelijke standpunten worden nu: oja,nou ja, wil niet maar gaat toch wel door...
Kom nou... Rutte: Nee,niet mogelijk... Rutte: ja kan wel.
Daaaaaaaaaaaaaaag
[..]
Tutjes alarm, sorry:piefje, ik heb ook een rijbewijs, al heel wat langer dan jij, maar rij nooit en vind het altijd best spannend en vervelend. en net als jij vind ik ´s nachts rijden helemaal niks.. Ik blijf zelf dan nog liever slapen dan dat ik terug ga rijden..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar áls ik blijf slapen, hoop ik dat ik ook bij de ouders van XM kan crashen, anders wordt het een beetje een te duur grapje en ik ben blut en moet nog opvakantie en wil een nieuwe racefiets *prioriteiten moet stellen*
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
Maar de vraag is hóe gaan we dan terugreizen?quote:Op maandag 5 juli 2010 21:19 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Oh dat is ook een plan!
Naar utrecht of rotterdam dan...
Vanmiddag was op de radio een heel gesprek over fietsen en dan onderweg bijtanken enzo vanwege de tour natuurlijkquote:Op maandag 5 juli 2010 21:30 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Maar de vraag is hóe gaan we dan terugreizen?
*negeert politike discussie*
oh jongens, ik moet even kwijt hoe het fietsen net ging hoor. Ik heb voor het eerst sinds tijden met de training meegereden en er werd hárd gereden! 37km/uKon het allemaal niet ecth bijhouden. Daarna nog omgefietst om iets op te halen bij iemand, en toen was de tank leeg. Kon met moeite de 18 km/u nog halen
Dan weet je wel hoe laat het is: hongerklop
toen ik thuis afstapte stond ik helemaal te wankelen zo licht in mijn hoofd was ik, ben linea recta doorgelopen naar de pan met eten die nog op 't aanrecht stond
Tja, het OV naar de eindbestemming is vast niet zo, we moeten dan in elk geval op het nachtnet komen!quote:Op maandag 5 juli 2010 21:30 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Maar de vraag is hóe gaan we dan terugreizen?
*negeert politike discussie*
Je hebt toch niet tegen hem dat hij schattig was hequote:Op maandag 5 juli 2010 21:44 schreef shinydiscoball het volgende:
Had net het afscheid van groep 8 van mijn broertje, hij en zijn vriendjes allemaal van die stoere dudes en dan huilen, zo schattig! Hij doet altijd alsof ie van de straat is jeweetz en bij die musical zo verlegen dat hij bijna in het decor stond
Ik heb hem een dikke smakkerd gegeven waar z'n vriendjes bij stondenquote:Op maandag 5 juli 2010 21:50 schreef neen het volgende:
[..]
Je hebt toch niet tegen hem dat hij schattig was he
Morgen komt mijn favo zanger zingen in de pauze van het voetbal gok ikdaar moet ik natuurlijk naartoe!
Ik dacht even: wer hast it oer? Maar idd, ik heb er ook zin in!quote:Op maandag 5 juli 2010 21:44 schreef neen het volgende:
Hebben jullie ook zo'n zin in morgenik kijk er alweer helemaal naar uit
morgen ook de hele dag
Is dat imagotechnisch nou wel of niet goedquote:Op maandag 5 juli 2010 21:51 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ik heb hem een dikke smakkerd gegeven waar z'n vriendjes bij stonden
Ricky komt hier optredenquote:Op maandag 5 juli 2010 21:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik dacht even: wer hast it oer? Maar idd, ik heb er ook zin in!![]()
![]()
.
Denk het niet maar hij gaat nu toch naar een andere schoolquote:Op maandag 5 juli 2010 21:59 schreef neen het volgende:
[..]
Is dat imagotechnisch nou wel of niet goed
[..]
Ricky komt hier optredenhij is mijn idool
Is er in Groningen nog wat speciaals geregeld of niet?
Eeh sorry hoor, dat is de beste zanger aller tijden ooit. Het voorbeeld van John Mayer bijvoorbeeld, jazeker. Nu ga ik even wat dingen eten want m'n moeder heeft iets lekkers voor haar liefste zoon gemaakt.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:04 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Denk het niet maar hij gaat nu toch naar een andere school
Wie is Ricky![]()
Ik ben nu al nerveus!quote:Op maandag 5 juli 2010 21:44 schreef neen het volgende:
Hebben jullie ook zo'n zin in morgenik kijk er alweer helemaal naar uit
morgen ook de hele dag
lief!quote:Op maandag 5 juli 2010 21:44 schreef shinydiscoball het volgende:
Had net het afscheid van groep 8 van mijn broertje, hij en zijn vriendjes allemaal van die stoere dudes en dan huilen, zo schattig! Hij doet altijd alsof ie van de straat is jeweetz en bij die musical zo verlegen dat hij bijna in het decor stond
citroenbroccoli. Geroosterde broccoli uit de oven die ik in wat olijfolie met citroenschil en rasp had omgewenteld..Erg lekker! Aangezien het een vega maaltijd was bleef het daarbij. Denk dat het ook lekker is met een simpele groene salade en wat pancetta erbij!quote:Op maandag 5 juli 2010 22:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nynke, jij had toch onlangs citroenrisotto gemaakt? Waar heb je dat mee gecombineerd?
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:21 schreef Sarabi het volgende:
De lijstjes in dit topic zijn wel weer een beetje aan het veranderen.
Tijdje terug waren het grote lijstjes vol met groente etc nu zijn het vooral weer magere lijstjes.
quote:Op maandag 5 juli 2010 21:47 schreef AKnynke het volgende:
definitief lijstje:
O/L: yoghurt met muesli
T: stroopwafel
T: handje dropjes
T: chips met dipsaus
S: uur door het park crossen op het vriendje's mountainbike
D: gado gado met dus pindasaus en tofu, broccoli, prei en courgette en wat kroepoek
S: 2 kilo's sinaasappels persen
T: glaasje sinaasappelsap
T: 2 blokjes pure chocola.
mwoah...
Gaaf!quote:Op maandag 5 juli 2010 22:15 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik ben nu al nerveus!
Als Nederland de finale speelt gaan we hem zondag in New York kijken, daar heb ik nu al zin in. -edit- Oja, en woensdag komt mijn zusje met oranje attributen die anders ook niet echt meer nodig zijn. Dus ik hoop echt zo dat ze doorgaan!
Oh klinkt goed. Ik rooster nooit broccoli, hoe lang en op welke temperatuur doe je dat?quote:Op maandag 5 juli 2010 22:21 schreef AKnynke het volgende:
[..]
citroenbroccoli. Geroosterde broccoli uit de oven die ik in wat olijfolie met citroenschil en rasp had omgewenteld..Erg lekker! Aangezien het een vega maaltijd was bleef het daarbij. Denk dat het ook lekker is met een simpele groene salade en wat pancetta erbij!
Als het niet de echte finale is heb ik in New York wel betere dingen te doen.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:22 schreef neen het volgende:
[..]
Gaaf!
Zaterdag is anders nog de losersfinalr
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:21 schreef Sarabi het volgende:
De lijstjes in dit topic zijn wel weer een beetje aan het veranderen.
Tijdje terug waren het grote lijstjes vol met groente etc nu zijn het vooral weer magere lijstjes.
Aanvulling daarop: de rest van de rijst en groente en tofu. ik had eigenlijk voor 2 dagen gekookt, maar schijnbaar was dat echt niet genoeg, getuige de hongerklop én de aanhoudende trek na nog een half bord eten. Toen dus ook maar de andere helft nog opgegeten. (`400 gr groente en 140 gram rijstquote:Gauw een lijstje:
O1; 2 crackers met philadelphia
O2: brinta
t; 2x boterham met phil.
L: 2x boterham met avocado, 1x met chocopasta/pindakas
D: rijst met wokgroente tofu
s; wielrennen
20 minuten, op 200 ofzo? totdat de broccoli een beetje bruin is. Ik doe het altijd op gevoel, zeker omdat de oven van het vriendje geen temperatuur aangeeft...quote:Op maandag 5 juli 2010 22:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh klinkt goed. Ik rooster nooit broccoli, hoe lang en op welke temperatuur doe je dat?
1300 + halve appel = 1325, zet weinig zoden aan de dijk, mademoisellequote:Op maandag 5 juli 2010 22:43 schreef Perruche het volgende:
Hoi!
Hele tijd in de bieb gezeten. Hardlopen gaat hem niet meer worden, was pas om 10 uur thuis, morgen ochtend. Sushi is gigantisch misluktde rijst was aangebrand!!! Lijstje:
O: havermout+aardbeien
L: 1 witlof met 1/2 appel. dubbele volkoren boterham pindakaas
T: 4 mini eclairtjes (40 kcal per stuk) en 4 blokjes chocolade
D: misosoep met tofu, zeewier
Totaal 1300 calorieën. Misschien neem ik zo nog een halve appel die in de koelkast ligt.
Ik weet het! Maar omdat ik de hele dag in de bieb was enzo kon ik niet etenquote:Op maandag 5 juli 2010 22:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
1300 + halve appel = 1325, zet weinig zoden aan de dijk, mademoiselle![]()
En arme jij! Stomme sushirijst.
Vooruit dan!quote:Op maandag 5 juli 2010 22:56 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik weet het! Maar omdat ik de hele dag in de bieb was enzo kon ik niet etenen ik vind het a-relaxed om zo laat nog veel te eten
normaal eet ik nooit zo weinig, en 1 dagje kan wel lijen
![]()
Oh! Trouwens nog 5 () stukjes ravioli vergeten!
quote:
Ja ik voel mij dan altijd zo een meisje, vriendje wil graag dat ik naar zijn ouders rij om te oefenen, en ik zie die bochten in die onverlichten wegen daar gewoon niet. Doodengquote:Op maandag 5 juli 2010 21:29 schreef sigme het volgende:
PF, wat je beschrijft is normaal, en héél verstandig dat je er rekening mee houdt, en dapper dat je het durft te zeggen en knap dat je 't zo goed weet te beschrijven.
Het gaat over gewoonlijk, als je maar genoeg blijft rijden.
Wanneer is het grote MoBloWolveTrouwfestijn eigenlijk?
volgens mij Lianne... misshcien wil die wel wat mensen onderweg afzetten?quote:Op maandag 5 juli 2010 23:12 schreef Ewelina het volgende:
Is er iemand die uberhaupt richting het westen rijdt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |