abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 juli 2010 @ 20:08:43 #1
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_83694702
Het vorige deel: <invullen aub >

Voor wie is "Slank de zomer in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'. Aanmelden is niet verplicht. Deze reeks heeft een slowchat karakter, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondergesneeuwd worden, stel hem dan gerust nog een keer!

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met een deel van de deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe!
De OP is hier te vinden.
Kwak
  maandag 5 juli 2010 @ 20:09:00 #2
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_83694727
laatste post:
quote:
Op maandag 5 juli 2010 20:03 schreef P.F het volgende:

[..]

Jawel, maar die woont in Z-H dus dan moet ik vanaf daar nog thuis zien te komen, dus dan komt meerijden of met het ov (tenzij in Utrecht op de nachttrein) redelijk op het zelfde neer qua vertrek.
psssst in ZH rijdt ook nachtnet, vanaf Den Haag naar Amsterdam bijvoorbeeld.... dus dan hoef je echt niet heel vroeg weg. zij wil jullie toch vast wel op den haag hs afzetten?

ik voel me echt heel schuldig.... vooral omdat ik jullie thuis zou afzetten...
Kwak
  maandag 5 juli 2010 @ 20:09:28 #3
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_83694757
Nee, er is inderdaad geen TT in Assen,dat was vorige week
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_83694793
quote:
Op maandag 5 juli 2010 20:01 schreef motorbloempje het volgende:
misschien na alle vakanties weer 's meeten in Utrecht ofzo?
Niemand die al zin heeft in een picknick deze zomer?
  maandag 5 juli 2010 @ 20:11:21 #5
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_83694847
Aw kwak, ik wou hem dichtgooien net! Had deze post al klaar
quote:
Eeeeen dicht, closed, cerrado, fermé, geschlossen!

Uniek, je hoofd moet erop! Maar je armen en benen zijn prachtig slank
Overigens heb ik geen rijbewijs!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 5 juli 2010 @ 20:11:22 #6
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_83694849
ik ben echt plotsklaps bloedchagerijnig.

ben even een frisse neus halen. wie weet helpt het.
Kwak
  maandag 5 juli 2010 @ 20:12:10 #7
331 Merel
Be here now.
pi_83694892
Ik ben dik
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  maandag 5 juli 2010 @ 20:13:18 #8
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_83694962
quote:
Op maandag 5 juli 2010 20:12 schreef Merel het volgende:
Ik ben dik
Zien?
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 5 juli 2010 @ 20:13:23 #9
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_83694965
nogmaals: ik zou een auto huren bij multirent, 33 euro per dag. als je m de volgende ochtend met openingstijd terugbrengt kost t je maar 1 dag huur (de opel astra actie) met vestigingen in heel nederland...

dus dat kan iemand anders met een rijbewijs nu ook evt. doen en dan carpoolen

en nu ben ik een even fietsen, en ga ik proberen even niet meer aan iets te denken waar ik steeds aan moet denken... beuh....
Kwak
pi_83695008
Ja, maar, Ewelina moest nog een OP maken voor het vorige topic!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_83695044
quote:
Op maandag 5 juli 2010 20:09 schreef kwakz0r het volgende:
laatste post:
[..]

psssst in ZH rijdt ook nachtnet, vanaf Den Haag naar Amsterdam bijvoorbeeld.... dus dan hoef je echt niet heel vroeg weg. zij wil jullie toch vast wel op den haag hs afzetten?

ik voel me echt heel schuldig.... vooral omdat ik jullie thuis zou afzetten...
O joh dat wist ik helemaal niet! Er rijdt zelfs een trein van rdam naar adam zie ik nu! en volgens mij is mijn OV doordeweeks zelfs geldig als ik de site goed lees !!!!

Maak je niet druk, ik vind het totaal niet erg.

Ik wil alleen voor woensdag weten hoe ik wel kan gaan zodat ik aan Mo kan laten komen of ik ja/nee kom.
  maandag 5 juli 2010 @ 20:15:11 #12
331 Merel
Be here now.
pi_83695065
quote:
Op maandag 5 juli 2010 20:13 schreef uniekhoorn het volgende:

Zien?
No way
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_83695123
pics or it didn't happen!
quote:
Op maandag 5 juli 2010 20:09 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Niemand die al zin heeft in een picknick deze zomer?

volgende week zondag, de 18e, picknick in het Goffertpart / Vondelpark / Utrecht-heeft-vast-ook-wel-een-park
Ja doei.
  maandag 5 juli 2010 @ 20:18:20 #14
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_83695209
quote:
Op maandag 5 juli 2010 20:14 schreef P.F het volgende:

[..]

O joh dat wist ik helemaal niet! Er rijdt zelfs een trein van rdam naar adam zie ik nu! en volgens mij is mijn OV doordeweeks zelfs geldig als ik de site goed lees !!!!

Maak je niet druk, ik vind het totaal niet erg.

Ik wil alleen voor woensdag weten hoe ik wel kan gaan zodat ik aan Mo kan laten komen of ik ja/nee kom.
ja, het nachtnet rijdt van rotterdam naar utrecht via den haag hs/leiden/schiphol/a'dam centraal. en er is een apart weekendnachtnet naar eindhoven enzo, maar die weet ik niet hoe hij werkt. die andere is gewoon normale dienstregeling, de hele week, elke nacht lang leve de randstad

en NU ga ik ECHT weg.
Kwak
  maandag 5 juli 2010 @ 20:19:03 #15
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_83695247
quote:
Op maandag 5 juli 2010 20:15 schreef Merel het volgende:

[..]

No way
Dan is het niet waar

Gaat het een beetje Merel?

Thanks Maria..., deze is wat minder florisant
[spoiler][/spoiler]
pi_83695279
quote:
Op maandag 5 juli 2010 20:16 schreef motorbloempje het volgende:
pics or it didn't happen!
[..]

volgende week zondag, de 18e, picknick in het Goffertpart / Vondelpark / Utrecht-heeft-vast-ook-wel-een-park
Is goed
pi_83695290
oh, en uniek! je bent gewoon van harte welkom hoor! En ik hoop dat er genoeg auto's zijn en zulks, want OV is gewoon echt niet te doen nee
Ja doei.
  maandag 5 juli 2010 @ 20:20:59 #18
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_83695343
quote:
Op maandag 5 juli 2010 20:19 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Dan is het niet waar

Gaat het een beetje Merel?

Thanks Maria..., deze is wat minder florisant
[spoiler[ afbeelding ]][/spoiler]
Dan ben je nog steeds hartstikke slank.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  maandag 5 juli 2010 @ 20:22:06 #19
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_83695392
PF: 16 juli t/m 16 augustus is alleen met korting he! Niet gratiesj OV.

Waarom is die minder florissant, Uniek? Ik vind deze eigenlijk leuker dan die andere, hierop zie je de shapes van je torso beter En welgevormd been
pi_83695413
Net mijn buikspieroefeningen gedaan en alvast de salade voor de lunch morgen gemaakt.
Lijstje voor morgen:
o: brinta, thee
t: appel, peer, water
l: salade van sla, tomaatjes, tonijn en sladressing + 2 sneden volkorenbrood, halvarine, casselerib, melk
t: 2 sneden volkorenbrood, halvarine, ham, water
d: zuurkoolschotel met gyros
t: yoghurt met muesli
  maandag 5 juli 2010 @ 20:23:58 #21
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_83695483
Ik hoop overigens sinds ik klein ben al dat iemand instant-teleportatie uitvindt! Zo van, swoosh, en ineens ben je aan de andere kant van de wereld, of van Nederland! Handig voor werk, vakantie, bruiloften en partijtjes

</random>
pi_83695603
quote:
Op maandag 5 juli 2010 20:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aw kwak, ik wou hem dichtgooien net! Had deze post al klaar
[..]

Overigens heb ik geen rijbewijs!
Tutjes alarm, sorry:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 5 juli 2010 @ 20:26:23 #23
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_83695606
Thanks nogmaals Maria

Lieve Moblo, wil je graag eens ontmoeten maar jullie bruiloft daar moeten jullie van genieten!

Han, je gaat lekker zeg! Mooi lijstje weer
  maandag 5 juli 2010 @ 20:28:46 #24
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_83695734
quote:
Op maandag 5 juli 2010 20:26 schreef P.F het volgende:

[..]

Tutjes alarm, sorry:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niksnie tutje, als je je er niet prettig bij zou voelen moet je het gewoon niet doen, en zelf gewoon oefenen met kleine stukjes

Und jetzt: naar Zumba!
  maandag 5 juli 2010 @ 20:29:04 #25
236335 neen
schone schijn
pi_83695755
quote:
Op maandag 5 juli 2010 20:12 schreef Merel het volgende:
Ik ben dik
Ik ook boeiend! het is mooi weer

Het mooiste park is natuurlijk in Arnhem
het lijkt niet wat het is