Ik kom nu langzaam mijn bed uit geroldquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:36 schreef Irritatie100 het volgende:
Nog steeds geen spoedje, ik verveel me dood
Ik heb het wel een aantal keer gehad dat ik na 12en nog gebeld werd ja. Maar meestal is het al eerder. Maar aan de reacties hiervoor te zien zijn er nog een paar spoedjes weg aan het gaan dus ik heb de hoop nog niet opgegevenquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:04 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ik kom nu langzaam mijn bed uit geroldgisteren maar de stad in geweest
Hoop nog dat ik word gebeld, maar is dat nog vaak na 12en?
Bel je daar altijd zelf voor op? Want ik heb meestal ook wel één of twee dagen dat ik vroeg klaar ben met colleges, maar alleen 's middags beschikbaar zijn helpt volgens mij niet echt om dan een rit te krijgen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:49 schreef Mallet het volgende:
Het is dat ik alleen vanmiddag beschikbaar ben anders had ik dat spoedje in Doetinchem natuurlijk wel aangeboden gekregen. Maargoed ik heb een ritje uit school dus heb niet te klagen..
Ik heb er zelf wel voor gebeld inderdaad, vooral omdat ik het idee heb dat het niet zoveel zin heeft om het alleen bij je opmerkingen te vermelden. Volgens mij sta je dan nog gewoon in je originele regio en valt het niet echt op dat je vanuit een andere plaats beschikbaar bent. Ik moet dan ook een goede 1,5uur reizen van huis naar school.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:04 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Bel je daar altijd zelf voor op? Want ik heb meestal ook wel één of twee dagen dat ik vroeg klaar ben met colleges, maar alleen 's middags beschikbaar zijn helpt volgens mij niet echt om dan een rit te krijgen.
Oké. Ik ga gewoon kijken hoe het is. Moet echter wel de trein van 5:37 hebben.. Ernstig hè.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:11 schreef CvHof het volgende:
Vestigingswerk Nieuwegein kan leuk zijn. Als je met 20 man bent denk ik dat ze (zoals een tijdje terug) een hele vracht nieuwe auto's hebben die naar 1 bedrijf moeten worden gebracht.
Laatst waren er een stuk of 130 Polo's die van Nieuwegein naar Utrecht moesten, dus dat heeft men daar de hele dag door gedaan.
Ik heb een keer in een 116 gereden. Dat is inderdaad ondergemotoriseerd man.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:30 schreef Panthera. het volgende:
BMW 316i, heerlijk ondergemotoriseerd
Maandag ook twee ritten, Nijmegen - Almere en Amstelveen - Vianen, twee keer Toyota nog wat (iets groters dan een Aygo gelukkig).
Als het eerste bij je ritinformatie staat gewoon dat aanhouden. Als je hem meekrijgt gewoon inleveren bij de vestiging.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:47 schreef charlie511 het volgende:
Ah mooi, maandag 2 ritjes: Schiedam - Nijmegen met een Fiat 500, vervolgens VW Golf van Deventer naar Capelle aan den Ijsel. Bij dat eerste ritje staat er als er een tankpas aanwezig is deze niet door te knippen maar in te leveren, maar op het transport formulier staat juist deze te vernietigen en niet over te dragen, weten jullie hoe dat zit? Wie heeft er precies gelijk?
Ritjes waren geannuleerdquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:47 schreef charlie511 het volgende:
Ah mooi, maandag 2 ritjes: Schiedam - Nijmegen met een Fiat 500, vervolgens VW Golf van Deventer naar Capelle aan den Ijsel. Bij dat eerste ritje staat er als er een tankpas aanwezig is deze niet door te knippen maar in te leveren, maar op het transport formulier staat juist deze te vernietigen en niet over te dragen, weten jullie hoe dat zit? Wie heeft er precies gelijk?
Hopelijk met een betere auto voor je dan die Fiat 500quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:12 schreef charlie511 het volgende:
[..]
Ritjes waren geannuleerd. Wel gelukkig 2 andere ritjes!
Een nieuwe Renault Megane Combi en een Audi A3 uit 2006. Ook prima alleen wel wat kortere ritjes, per rit misschien 30 min ipv anderhalf uur. Ben dus denk vroeg klaar. Is het mogelijk dat je dan nog een vervolg rit kan krijgen op de dag zelf?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:13 schreef Mallet het volgende:
[..]
Hopelijk met een betere auto voor je dan die Fiat 500
Is mij in 1,5 jaar 1x overkomen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:22 schreef charlie511 het volgende:
[..]
Een nieuwe Renault Megane Combi en een Audi A3 uit 2006. Ook prima alleen wel wat kortere ritjes, per rit misschien 30 min ipv anderhalf uur. Ben dus denk vroeg klaar. Is het mogelijk dat je dan nog een vervolg rit kan krijgen op de dag zelf?
"ondergemotoriseerd " wat houdt dit in ?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:30 schreef Panthera. het volgende:
Maandag ook twee ritten, Nijmegen - Almere en Amstelveen - Vianen, twee keer Toyota nog wat (iets groters dan een Aygo gelukkig).
Te weinig vermogen voor het voertuig waar de motor in zit.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:22 schreef Obama het volgende:
[..]
"ondergemotoriseerd " wat houdt dit in ?
Mijn 2e rit komende maandag gaat ook naar Vianen met een Toyota, misschien kom ik je wel tegen bij de wasstraatquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:30 schreef Panthera. het volgende:
Helaas. Heb ik pas over gebeld.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:19 schreef Fleauris het volgende:
Mallet, ik ben maandag ook bij Athlon in Nieuwegein
Weet je hoe dat zit met 'je wordt betaald vanaf Utrecht CS' , zou mij 2,5 uur 'werktijd' schelen. Ik wil gewoon betaald worden net als bij gewone ritten, beginstation - eindstation...
quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:54 schreef CvHof het volgende:
Ik ga voortaan vestigingswerk weigeren denk ik.
Ik heb even gebeld en het blijkt dat ik maar 1 uur reistijd per dag krijg uitbetaald.
Probleem is: als ik om 8 uur moet beginnen in Nieuwegein moet ik (volgens 9292ov) al om 6 uur de deur uit. In praktijk kan het ook om 6.35, maar het komt er dus wel op neer dat ik per dag ongeveer 2.5 uur reistijd heb (uur 's morgens van opstapstation -> Nieuwegein en 1.5 uur 's middags) waarvan ik er maar 1 betaald krijg.
Er zijn gasten die in Utrecht wonen, een half uurtje reizen en toch net zoveel krijgen als ik die om 6 uur de deur uit moet (of half 7)
Dan heb ik liever 'gewone' ritjes, vind ik ook wel wat relaxter en je loopt niet de kans dat je de halve dag auto's aan het poetsen bent wanneer het rustig is![]()
Denk dat ik er vrij laat ben, hoef pas tussen 9 en 10 te beginnen. Schat rond uur of 2/3.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:35 schreef enpe het volgende:
[..]
Mijn 2e rit komende maandag gaat ook naar Vianen met een Toyota, misschien kom ik je wel tegen bij de wasstraat.
Ja gewoon zeggen dat je voor X komt en dan schrijven ze iets op en krijg je een kaartje voor de wasstraat. De laatste keer dat ik er was stonden er allemaal hikers te wachten bij de wasstraat. Ik denk dat ik wel 45 minuten in de rij heb gestaan haha, maar ondertussen wel gezellig met wat andere mensen van EWquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:57 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Denk dat ik er vrij laat ben, hoef pas tussen 9 en 10 te beginnen. Schat rond uur of 2/3.
Hoe zit dat eigenlijk met betalen, gewoon daar naar binnen lopen en vertellen van welk bedrijf je komt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |