Ik kom nu langzaam mijn bed uit geroldquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:36 schreef Irritatie100 het volgende:
Nog steeds geen spoedje, ik verveel me dood
Ik heb het wel een aantal keer gehad dat ik na 12en nog gebeld werd ja. Maar meestal is het al eerder. Maar aan de reacties hiervoor te zien zijn er nog een paar spoedjes weg aan het gaan dus ik heb de hoop nog niet opgegevenquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:04 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ik kom nu langzaam mijn bed uit geroldgisteren maar de stad in geweest
Hoop nog dat ik word gebeld, maar is dat nog vaak na 12en?
Bel je daar altijd zelf voor op? Want ik heb meestal ook wel één of twee dagen dat ik vroeg klaar ben met colleges, maar alleen 's middags beschikbaar zijn helpt volgens mij niet echt om dan een rit te krijgen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:49 schreef Mallet het volgende:
Het is dat ik alleen vanmiddag beschikbaar ben anders had ik dat spoedje in Doetinchem natuurlijk wel aangeboden gekregen. Maargoed ik heb een ritje uit school dus heb niet te klagen..
Ik heb er zelf wel voor gebeld inderdaad, vooral omdat ik het idee heb dat het niet zoveel zin heeft om het alleen bij je opmerkingen te vermelden. Volgens mij sta je dan nog gewoon in je originele regio en valt het niet echt op dat je vanuit een andere plaats beschikbaar bent. Ik moet dan ook een goede 1,5uur reizen van huis naar school.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:04 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Bel je daar altijd zelf voor op? Want ik heb meestal ook wel één of twee dagen dat ik vroeg klaar ben met colleges, maar alleen 's middags beschikbaar zijn helpt volgens mij niet echt om dan een rit te krijgen.
Oké. Ik ga gewoon kijken hoe het is. Moet echter wel de trein van 5:37 hebben.. Ernstig hè.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:11 schreef CvHof het volgende:
Vestigingswerk Nieuwegein kan leuk zijn. Als je met 20 man bent denk ik dat ze (zoals een tijdje terug) een hele vracht nieuwe auto's hebben die naar 1 bedrijf moeten worden gebracht.
Laatst waren er een stuk of 130 Polo's die van Nieuwegein naar Utrecht moesten, dus dat heeft men daar de hele dag door gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |