Jij bent zeker een van liefste postivo's op dit forum. Kunnen ze, in het kader van een betere wereld, jou niet klonen.quote:
Dank je Aardbeiquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:19 schreef -Strawberry- het volgende:
Rich, ik ben blij voor je. Goed dat je eindelijk risico's neemt, met zelfvertrouwen, en dat het lukt. Denk niet dat het een slecht plan is om dit nog wat te oefenen op andere vrouwen, maar koester die Zweedse meid! En niet te hard van stapel lopen lijkt me helemaal geen slecht plan.
[..]
Told you so.Maar belangrijkste is dat jij dit nu zelf ook begint in te zien.
[..]
Hmm...wij hebben jou nog nooit zien lachen.![]()
Maar top, blij dat je toch gegaan bent ookal durfde je eerst niet?
Leuk leuk, dat heb je dan heel goed gedaan.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:58 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dank je Aardbei![]()
Nee ik durfde weer eens niet inderdaad. Ook toen ik daar aankwam stond ze met een vriendin daar te wachten (omdat ze bang is ofzo om alleen ergens heen te gaan, ze is echt extreem bang om verkracht te worden ofzoiets
) en dat vond ik extra klote eerlijk gezegd, want dan zijn het er twee die je beoordelen en als je dan al slecht overkomt bij de eerste indruk dan weet je gewoon dat je 100% zeker bent afgeschreven want dan gaan ze een beetje met elkaar roddelen en word je gewoon keihard afgeschreven. Dus ik liep er dan ook erg spontaan op af door alle moed te verzamelen en NIET onzeker over te komen. Maar ja als ik eenmaal aan het praten ben dan verdwijnen alle zenuwen ook vrijwel meteen.
Met jou gaat het ook goed komen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:16 schreef benzin het volgende:
[..]
En dankje![]()
Je hebt wel gelijk denk ikHet komt nooit meer goed met me. Zoals het er nu uitziet moet ik eerder een kunstgebit dan dat ik mijn leven op orde krijg.
Dankjequote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:17 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Met jou gaat het ook goed komen.
Dankje, ik ga straks weer naar haar toe ipv. dat ik uitga om wat (cliché) dvd's te kijken. Hopelijk weet ik opnieuw een goede indruk achter te laten. Gelukkig woont ze slechts 30km hier vandaan.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Leuk leuk, dat heb je dan heel goed gedaan.
Als jullie zelfs gezoend hebben dan zit het wel goed hoor met die eerste indruk.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:55 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dankje, ik ga straks weer naar haar toe ipv. dat ik uitga om wat (cliché) dvd's te kijken. Hopelijk weet ik opnieuw een goede indruk achter te laten. Gelukkig woont ze slechts 30km hier vandaan.
Ik denk het ook wel ja, maar ik weet nou niet of ik mezelf ben gebleven of dat ik haar gemanipuleerd heb (met mooie praatjes). Als ik die lieve aardige jongen ben dan maak ik geen kans bij de dames maar als ik me een beetje gedraag als een klootzak dan lijkt het veel makkelijker te gaan.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als jullie zelfs gezoend hebben dan zit het wel goed hoor met die eerste indruk.
Dat is hoe versieren in z'n werk gaat I guess. Als ze al eenmaal verliefd op je wordt kan je meer jezelf zijn. Vrijwel niemand is in het begin 100% zichzelf. Je doet je altijd beter voor dan je bent om indruk te maken, of in jouw geval doe jij je anders voor. Kan allemaal...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:28 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik denk het ook wel ja, maar ik weet nou niet of ik mezelf ben gebleven of dat ik haar gemanipuleerd heb (met mooie praatjes). Als ik die lieve aardige jongen ben dan maak ik geen kans bij de dames maar als ik me een beetje gedraag als een klootzak dan lijkt het veel makkelijker te gaan.
Veel plezier.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:15 schreef richard_prf het volgende:
Plannen zijn gewijzigd.
Mijn beste vriend wilt dat ik naar Breda kom en naar http://www.discotheekbash.nl/ ga.
Dus die grote player die elke chick krijgt die hij wilt.
Ik neem de Zweedse dus mee. en we gaan dus met 6 man ofzo.
De bekende 'klootzak' mythe.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:28 schreef richard_prf het volgende:
Als ik die lieve aardige afhankelijke onzekere jongen ben dan maak ik geen kans bij de dames maar als ik me een beetje gedraag als een klootzak sterke persoonlijkheid dan lijkt het veel makkelijker te gaan.
Pppsssh! Je bent nergens te oud voor.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:03 schreef nopes het volgende:
Hoe reageert jullie omgeving op jullie "achterstand". En voelen jullie je niet te oud voor het "kroeg/discotheken"leven?
Nja, de laatste vraag telt voor mij nog niet.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:03 schreef nopes het volgende:
Hoe reageert jullie omgeving op jullie "achterstand". En voelen jullie je niet te oud voor het "kroeg/discotheken"leven?
Je moet een klootzak zijn om een sterke persoonlijkheid te zijn? En ik toon niet genoeg karakter?quote:Op zondag 20 februari 2011 10:29 schreef Chuen het volgende:
[..]
De bekende 'klootzak' mythe.
Je hebt niet gemanipuleerd, je toont eindelijk eens karakter.
Nee, juist niet.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:31 schreef benzin het volgende:
Je moet een klootzak zijn om een sterke persoonlijkheid te zijn?
Precies.quote:En ik toon niet genoeg karakter?
Ik weet niet echt hoe ik dat moet doenquote:Op zondag 20 februari 2011 17:30 schreef Chuen het volgende:
Het is allemaal zo slap. Het overkomt je allemaal maar.
Durf eens te kiezen en sta eens ergens voor. Ook al ga je zo nu en dan eens op je bek.
Je kunt je koers later altijd nog wijzigen als het de verkeerde blijkt te zijn.
Hoe denk je zelf je situatie te kunnen verbeteren?quote:Op zondag 20 februari 2011 18:15 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik weet niet echt hoe ik dat moet doenWeet niet goed wat ik wil en ben meestal bang om andere mensen tegen hun schenen te trappen met wat ik doe/zeg.
Ben inderdaad niet echt een sterk persoon. Is er geen andere manier?
Als ik dat wist dan had ik deze problemen niet gehad denk ik. Ik sta niet echt sterk in mijn schoenen, weet totaal niet wat ik wil met mijn leven en ik weet het echt nietquote:Op zondag 20 februari 2011 23:32 schreef Chuen het volgende:
[..]
Hoe denk je zelf je situatie te kunnen verbeteren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |