Gewoon opnieuw openen in VLCquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:39 schreef naatje_1 het volgende:
Uw invoer kon niet geopend worden:
VLC kon de MRL 'http://94.23.19.48:8000/' niet openen. Controleer het logboek voor details.
Idd, maar beter dan nietsquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:39 schreef djkoelkast het volgende:
Met horten en stoten momenteel...
dit jaquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:39 schreef djkoelkast het volgende:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:39 schreef djkoelkast het volgende:
Skyradio... Luister dan iets leuks.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
maar goed dat is dus het nadeel/niet leuke aan trololo's automaatkan net zo goed skyradio gaan luisteren
Ik had begrepen dat hij presenteert tussendoor. Als hij dat niet doet dan heeft het niet veel zin.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
maar goed dat is dus het nadeel/niet leuke aan trololo's automaatkan net zo goed skyradio gaan luisteren
quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:36 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Teveel gitarenmuziek in de database wellicht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij is dan kranten doen, dus dat is onmogelijkquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat hij presenteert tussendoor. Als hij dat niet doet dan heeft het niet veel zin.
dat was onze klachtquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat hij presenteert tussendoor. Als hij dat niet doet dan heeft het niet veel zin.
Je bent wel van het slaan volgens mij?quote:
Krantenwijkquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:40 schreef sharr het volgende:
[..]
Hij is dan kranten doen, dus dat is onmogelijk
Achja, ik heb wel respect dat hij elke morgen om 5 uur opstaat voor de kranten.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:41 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Krantenwijk____
Op je 16/17e al helemaal__
dat wel.. maar daar hebben de luisteraars natuurlijk niks aanquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:42 schreef sharr het volgende:
[..]
Achja, ik heb wel respect dat hij elke morgen om 5 uur opstaat voor de kranten.
Sorry, had er net twee minuten geleden één gedaanquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:42 schreef djkoelkast het volgende:
Ik zet ze wel even uit. Tot alles is opgelost. Dank u.
Wie luister er nou weer om 5uur sochtendsquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat wel.. maar daar hebben de luisteraars natuurlijk niks aan
Ik slaap dan heerlijkquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:43 schreef mash_ het volgende:
[..]
Wie luister er nou weer om 5uur sochtends
ik zei de gekquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:43 schreef mash_ het volgende:
[..]
Wie luister er nou weer om 5uur sochtends
oh leukquote:
Hoe hier gekomen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh leuk
ik weet niet vanaf welk topic, vanaf afgelopen zondag avond. En toen zag ik in de OP dat ze vrouwelijk dj's zochten
Heb je al een plekje in het rooster of niet? Ik heb je nog nooit horen draaien.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh leuk
ik weet niet vanaf welk topic, vanaf afgelopen zondag avond. En toen zag ik in de OP dat ze vrouwelijk dj's zochten
demotiveerderquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:45 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik zet zelf even wat muziek aan
Simon Peggquote:
Neequote:Op donderdag 17 februari 2011 17:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe hier gekomen?Koelkast stille hints?
schat, mijn koptelefoon en mic is net vandaag binnen, vanavond ga ik even klooien met vdj en de instellingen enzoquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:45 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Heb je al een plekje in het rooster of niet? Ik heb je nog nooit horen draaien.!
Ik wist niet dat je boos zou wordenquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:47 schreef LovelyLady het volgende:
schat, mijn koptelefoon en mic is net vandaag binnen, vanavond ga ik even klooien met vdj en de instellingen enzorelax
Mits géén Clouseau welquote:
mijn vorige heb ik haast niet gehoordquote:
oke.. nu dus nog nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:49 schreef djkoelkast het volgende:
Volgens mij is hij goed nu. Ik wacht 2 nummers af, als dat zonder stotteren gaat gaan de verzoekjes weer aan.
Ik ben niet boosquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:48 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je boos zou worden
Haha nee okee, ik ben benieuwd!
Ik zie je wel op het rooster verschijnen!
Je mag het proberen, het kan niet.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oke.. nu dus nog nietsorry
LOLLERPWNEDquote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je mag het proberen, het kan niet.
gedaan en hij voerde gewoon inquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je mag het proberen, het kan niet.
Dan weet ik niet waar jij verzoekjes doet.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
gedaan en hij voerde gewoon in
Mensen die niet moeten kotsen onder het zingenquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:50 schreef djkoelkast het volgende:
Téring, dit is toch geen zingen meer![]()
Klinkt alsof 'ie moet kotsen.
de url die ik zelf ingesproken hebquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan weet ik niet waar jij verzoekjes doet.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:50 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Mocht het een keer voorkomen dat Justin niet op tijd de kerk al zingend verlaat, met alle gevolgen van dien, zou de Canadese zanger het kindje nooit weg laten halen. "Ik geloof echt niet in abortus. Het is alsof je een baby vermoordt. En als het gaat om een verkrachting? "Nou, ik vind dat heel zielig, maar alles gebeurt om een reden."
Naatje, vindt jij dit dan ook?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bij verkrachting mag je natuurlijk altijd abortus toepassenquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:50 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Mocht het een keer voorkomen dat Justin niet op tijd de kerk al zingend verlaat, met alle gevolgen van dien, zou de Canadese zanger het kindje nooit weg laten halen. "Ik geloof echt niet in abortus. Het is alsof je een baby vermoordt. En als het gaat om een verkrachting? "Nou, ik vind dat heel zielig, maar alles gebeurt om een reden."
Naatje, vindt jij dit dan ook?
* Ajacied422 ligt op de loer voor een rickrollquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:51 schreef djkoelkast het volgende:
Na de volgende track, mits alles goed blijft gaan, kun je weer requesten.
Altijd even checkenquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
bij verkrachting mag je natuurlijk altijd abortus toepassen
Ik zie jou regelmatig haten op slechte teksten, maar die versta je tenminstequote:Op donderdag 17 februari 2011 17:51 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Mensen die niet moeten kotsen onder het zingen
Dat kan alleen maar die van hierna zijn, want die daarna is van mij en verder staat er niets in.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Oh, dan is dat verzoekje waarschijnlijk ook niet goed doorgekomen! Gelukkig, dan mis ik nietsquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat kan alleen maar die van hierna zijn, want die daarna is van mij en verder staat er niets in.
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Ragboer
Bericht:
Voor LovelyLady
quote:
Jezus mens, doe ff rustig.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
waarom kan ik nog niet aanvragen?
Mag kilkenny ook ipv guiness?quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:59 schreef robdriessen het volgende:
Nog twee uur tot het robdriessen Tribute To Ireland uurtje!
koelkast ziet alles...quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:01 schreef djkoelkast het volgende:
Téring, jullie zaten gewoon de hele tijd te proberen he
Dag leukerdquote:
Echt? Tot hoe lang?quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik had het nog niet gezegd en FLOEP lijst vol
naatje op air maxquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:04 schreef naatje_1 het volgende:
HAKKUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH
quote:
Ouwe baasquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:06 schreef Zokunen het volgende:
Ik had toen meestal nike air ipv air max
En Cavello ipv Australian
Ja leuk liedjequote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Ragboer
Bericht:
Mooi h!
Ja hoor, ik ga aan de Jameson :pquote:
Jawel, mijner verzoekjen!quote:
Naatje kan lezenquote:
Uiteraard! De beste uitvoering :pquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:01 schreef Zokunen het volgende:
Oh en Rob the wild rover moet je wel draaien dan
Rare jongens, die Japanners....quote:
Jingles gaan nog random nu.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:15 schreef robdriessen het volgende:
Van die jingle moet niet alleen een goedemorgen zijn, maar ook middag, avond en nacht
Wat voor een pizzaquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:18 schreef Goudvis_ het volgende:
Mijn pizza is waarschijnlijk klaar tijdens mijn verzoekjen![]()
Salamiquote:
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Goudvis_
Bericht:
Fijn nummer
Haha ja gaaf tochquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:21 schreef robdriessen het volgende:
Dit lied. Dit nummer. Dit is waar het deggeren begonnen is. Check die tekst.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:23 schreef Zokunen het volgende:
Ik heb voor zo TLC - Waterfalls aangevraagd
Maar het kan best dat ik dan eten ben
Nou het duurde bij mij niet zo lang voordat ie kwam dus je hebt een kansquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:23 schreef Zokunen het volgende:
Ik heb voor zo TLC - Waterfalls aangevraagd
Maar het kan best dat ik dan eten ben
quote:
Hoiquote:
quote:
ik had die woonboot bagger voor je aangevraagdquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:25 schreef Ragboer het volgende:
Wel naar die Japanse crap luisteren en niet naar Nederlanstalige hits. Koelkast is een vieze cultuurbarbaar.
want?quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:25 schreef Ragboer het volgende:
Wel naar die Japanse crap luisteren en niet naar Nederlanstalige hits. Koelkast is een vieze cultuurbarbaar.
waar is mijn verzoekje heenquote:
Zijn Stef Ekkel request lijkt uit de lijst te zijn verdwenenquote:
Hoe moet ik dat weten?quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
waar is mijn verzoekje heen
Nou jij verwijdert ze toch?quote:
Ik heb er niets uit gehaald hoor, ik ben al de hele tijd aan het koken.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:26 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Zijn Stef Ekkel request lijkt uit de lijst te zijn verdwenen
jij weet alles van draakje.. mijn verzoekje stond net nog klaar... na deze.. nu is hij ineens weg... wtfquote:
quote:
What's cookin', DAWGquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb er niets uit gehaald hoor, ik ben al de hele tijd aan het koken.
Hij stond ook in de top 10 en nu issie weg. Wel verdacht...quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij weet alles van draakje.. mijn verzoekje stond net nog klaar... na deze.. nu is hij ineens weg... wtf![]()
HET WAS POPJE ZEG IK TOCHquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij weet alles van draakje.. mijn verzoekje stond net nog klaar... na deze.. nu is hij ineens weg... wtf![]()
quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik heb hier dus nu echt serieus de pest in![]()
quote:
En nu is hij ook uit de top 10.!quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik wil mijn verzoekje gewoon terug inclusief bericht.. zat er op te wachten
dat vind ik niet erg.. maar het feit dat het verzoek verwijdert wordt dat vind ik erg..quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:29 schreef Ragboer het volgende:
[..]
En nu is hij ook uit de top 10.!
eet smakelijk!quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:30 schreef robdriessen het volgende:
* robdriessen has changed his name to 'Macaronivreter'
IRCquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:30 schreef robdriessen het volgende:
* robdriessen has changed his name to 'Macaronivreter'
Vooral zo doorgaan, dan ga ik ook ècht uitzoeken wat er mis isquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:28 schreef Ragboer het volgende:
Kankerzooi, zo begint het hele Onzin Radio minder leuk te worden. Hij is helemaal uit de database verwijderd.
Hitlerpraktijken zijn het. Als ik Nederlandstalig wil aanvragen, mag ik dat gewoon aanvragen. Klaar. Klotemachine, kloteradio.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat vind ik niet erg.. maar het feit dat het verzoek verwijdert wordt dat vind ik erg..
daar gaat het idee van de luisteraar bepaald.
Ga je gang maar.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Vooral zo doorgaan, dan ga ik ook ècht uitzoeken wat er mis is
Rustigquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:31 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Hitlerpraktijken zijn het. Als ik Nederlandstalig wil aanvragen, mag ik dat gewoon aanvragen. Klaar. Klotemachine, kloteradio.
kom op doe normaal.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:31 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Hitlerpraktijken zijn het. Als ik Nederlandstalig wil aanvragen, mag ik dat gewoon aanvragen. Klaar. Klotemachine, kloteradio.
Er worden geen verzoekjes verwijderd, alles gaat automatisch. Als er wat mis gaat moet ik de logs doorspitten waarom het mis gaat. Overal is een reden voor.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat vind ik niet erg.. maar het feit dat het verzoek verwijdert wordt dat vind ik erg..
daar gaat het idee van de luisteraar bepaald.
maar het is wel kut.. mijn eerste verzoek loopt de server vast. dus hoor ik amper.. mijn tweede is wegquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:33 schreef sharr het volgende:
Niet bashen, vrede op aarde en luisteren naar dezen muziek zult gij
Het is soberso en hont!quote:
En toen was er muziek. En Sharr hoorde dat de muziek goed was. En zo eindigde de vierde dag.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:33 schreef sharr het volgende:
Niet bashen, vrede op aarde en luisteren naar dezen muziek zult gij
Dat lag toch niet aan jouw verzoek dat de server vastliep?quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar het is wel kut.. mijn eerste verzoek loopt de server vast. dus hoor ik amper.. mijn tweede is weg![]()
![]()
![]()
ik ga geen verzoekjes meer doen vandaag
quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:35 schreef naatje_1 het volgende:
ik ben eten tijdens mijn verzoekjen
Ja ik herken mezelf ook weer nuquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je oude UI is er weer, nu herken ik je weer
Verzoekjes verdwijnen niet zonder reden, die reden moet ik alleen uitzoeken.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar het is wel kut.. mijn eerste verzoek loopt de server vast. dus hoor ik amper.. mijn tweede is weg![]()
![]()
![]()
ik ga geen verzoekjes meer doen vandaag
Freestyler dahquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:35 schreef naatje_1 het volgende:
anyhow, mijn verzoekje heeft iets met vrije stijl te maken
dat snap ik.. ik neem het jou ook niet kwalijk.. maar nog vind ik het kutquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Verzoekjes verdwijnen niet zonder reden, die reden moet ik alleen uitzoeken.
Er is iets mis met de mp3 of de lokatie waar hij staat, anders gooit hij hem er niet uit. Ik moet uitzoeken wat, waar, waarom en wanneer, de mp3 recoden en dan kan hij er gewoon weer in
Ah, top, dankjewelquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nu heb je ook weer platte tieten
ik heb hem al een heule poos terug aangevraagd.. direct toen we aan konden vragenquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:37 schreef Ragboer het volgende:
Tja, ik vroeg hem net ook aan. Misschien op hetzelfde moment als Knetter ofzo. Dat ie daarom weg is?
quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:37 schreef sharr het volgende:
Ik hoop stiekem wel dat o-zone nu ook even verdwijnt van de server
MAAR DAT MOET MET EEN T! (garpje en dat is idd wel vaag)quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:35 schreef sharr het volgende:
[..]
Dat je over hond begint vind ik eng, gezien ik nét 'hond' typte in mijn msn naam. STALKER.
nee, dan zegt ie dat ie al in de lijst staat, ik vermoed dat hij de mp3 niet binnen x-seconden kon vinden/starten/spelen/queuen whatever en om te voorkomen dat hij crasht disabled hij hem helemaal. Ik moet alleen teruglezen waarom en dan kan ik die mp3 opnieuw coderen en er in zetten.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:37 schreef Ragboer het volgende:
Tja, ik vroeg hem net ook aan. Misschien op hetzelfde moment als Knetter ofzo. Dat ie daarom weg is?
Hey, het gaat niet opzettelijk he. Het ligt niet aan wat je aanvraagt, dat weet Draakje niet. Draakje is wel slim, maar Draakje kan niet denken.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:38 schreef Ragboer het volgende:
Heb er wel de pest in. In het begin vroeg ik hardcore aan, dat is weggehaald en daar kan ik nog inkomen. Maar dat dit nu ook weg is, tja... als niemand er wat aan kan doen dan houdt het op.
Ik ga wel TV Oranje luisteren.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ragboer.. nu zul je nooit weten wat voor un lief bericht ik erbij had gezet![]()
Ja, maar dan kan ik er nog wel de pest in hebben.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:39 schreef sharr het volgende:
[..]
Hey, het gaat niet opzettelijk he. Het ligt niet aan wat je aanvraagt, dat weet Draakje niet. Draakje is wel slim, maar Draakje kan niet denken.
Jawel hoor schat, dat kan jij.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:39 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ja, maar dan kan ik er nog wel de pest in hebben.
Is bijna af.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:40 schreef sharr het volgende:
Dit nummer duurt wel een beetje lang ja
afgelopen nacht was er een bram die een nummer van 13 minuten aanvroeg zonder muziekquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:40 schreef sharr het volgende:
Dit nummer duurt wel een beetje lang ja
Het is juist een superrellaxte plaatquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:40 schreef sharr het volgende:
[..]
Gelukkig, ik word er een beetje gespannen van
Zal niet minder worden als je O-Zone hoort vrees ikquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:40 schreef sharr het volgende:
[..]
Gelukkig, ik word er een beetje gespannen van
Ik later, maar hij gaf aan dat ie beschikbaar was...quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik heb hem al een heule poos terug aangevraagd.. direct toen we aan konden vragen
Lieverd, rustig, ik ga het uitzoeken, maar niet nuquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:41 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik later, maar hij gaf aan dat ie beschikbaar was...
En zelf is nu weg...quote:
jaja. Ga maar lekker eten, ik vermaak hier wel hoor.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Lieverd, rustig, ik ga het uitzoeken, maar niet nu![]()
Ik zorg dat hij er weer in komt.
Sssst, dan wordt piel boos ende jaloersquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Huidig verzoekje aangevraagd door:
Goudvis_
Bericht:
voor mijn vriendje Zokunen
Er staat ook een plaat van 23 minuten tussen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
afgelopen nacht was er een bram die een nummer van 13 minuten aanvroeg zonder muziekdat is pas lang
Daar is je straf.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:43 schreef Goudvis_ het volgende:
Mijn internet liep ook echt vast tijdens mijn verzoekjen!!!
Kraftwerk - Autobahnquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:43 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Er staat ook een plaat van 23 minuten tussen.
Die is toch even etenquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:43 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Sssst, dan wordt piel boos ende jaloers
Ik was verliefd op die rechterquote:
dat vind ik niet kunnenquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:43 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Er staat ook een plaat van 23 minuten tussen.
Wat was dat ook alweer? Leek net of je in een bos zat ofzo...quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat vind ik niet kunnen![]()
maar die van 13 minuten afgelopen nacht was echt vaag.. gewoon 13 minuten lang rare geluiden
Noteer artiest - titel en PM mij als dat gebeurt. Dan kan ik er naar kijken.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat vind ik niet kunnen![]()
maar die van 13 minuten afgelopen nacht was echt vaag.. gewoon 13 minuten lang rare geluiden
Wees blij dat die er niet in staatquote:The longest recorded piece of music used to be by a noise band called Bull of Heaven, "The Chosen Priest and Apostle of Infinite Space." It's more than 2 months long. They also have other works that are multiple weeks long. (see Link) They have however bested this with a song that is 50 000 hours in length, thats more than 6 years of continuos song! One must note, however, that Bull of Heaven does not write actual music but rather repeats sound effects at very slow speeds for days on end.
komt goedquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Noteer artiest - titel en PM mij als dat gebeurt. Dan kan ik er naar kijken.
Whutquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:46 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Wees blij dat die er niet in staat
ja en met van die kerklok geluiden enzo.. ik verwachte elk moment een moordenaar die onder mijn bed vandaan kwamquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:45 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Wat was dat ook alweer? Leek net of je in een bos zat ofzo...
Maar dat je pas na 3 platen achterkwam dat ik die ene anoniem wasquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja en met van die kerklok geluiden enzo.. ik verwachte elk moment een moordenaar die onder mijn bed vandaan kwam
Eetsmakelijk.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:47 schreef Zokunen het volgende:
Ik ga even wat voedsel naar binnen werken, BRB
haha, coolquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:46 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Wees blij dat die er niet in staat
Ik heb hem gerequest ja, wat is de mama appelsap daarin?quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:47 schreef robdriessen het volgende:
Als het Dreadlock Holiday is, hebben we weer een mama appelsapje
Die is het, dus zeg het maar.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:47 schreef robdriessen het volgende:
Als het Dreadlock Holiday is, hebben we weer een mama appelsapje
ik dacht meteen aan jou.. maar wou je niet valselijk beschuldigen.. ik ging er van uit dat je dan helemaal over de zeik zou gaan.. maar bij die woonboot.. ja toen wist ik het echt zekerquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:47 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Maar dat je pas na 3 platen achterkwam dat ik die ene anoniem was
Oh hoe laat? Misschien kan ik het in de logs zien.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja en met van die kerklok geluiden enzo.. ik verwachte elk moment een moordenaar die onder mijn bed vandaan kwam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |