Gewoon opnieuw openen in VLCquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:39 schreef naatje_1 het volgende:
Uw invoer kon niet geopend worden:
VLC kon de MRL 'http://94.23.19.48:8000/' niet openen. Controleer het logboek voor details.
Idd, maar beter dan nietsquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:39 schreef djkoelkast het volgende:
Met horten en stoten momenteel...
dit jaquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:39 schreef djkoelkast het volgende:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:39 schreef djkoelkast het volgende:
Skyradio... Luister dan iets leuks.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
maar goed dat is dus het nadeel/niet leuke aan trololo's automaatkan net zo goed skyradio gaan luisteren
Ik had begrepen dat hij presenteert tussendoor. Als hij dat niet doet dan heeft het niet veel zin.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
maar goed dat is dus het nadeel/niet leuke aan trololo's automaatkan net zo goed skyradio gaan luisteren
quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:36 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Teveel gitarenmuziek in de database wellicht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij is dan kranten doen, dus dat is onmogelijkquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat hij presenteert tussendoor. Als hij dat niet doet dan heeft het niet veel zin.
dat was onze klachtquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat hij presenteert tussendoor. Als hij dat niet doet dan heeft het niet veel zin.
Je bent wel van het slaan volgens mij?quote:
Krantenwijkquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:40 schreef sharr het volgende:
[..]
Hij is dan kranten doen, dus dat is onmogelijk
Achja, ik heb wel respect dat hij elke morgen om 5 uur opstaat voor de kranten.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:41 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Krantenwijk____
Op je 16/17e al helemaal__
dat wel.. maar daar hebben de luisteraars natuurlijk niks aanquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:42 schreef sharr het volgende:
[..]
Achja, ik heb wel respect dat hij elke morgen om 5 uur opstaat voor de kranten.
Sorry, had er net twee minuten geleden één gedaanquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:42 schreef djkoelkast het volgende:
Ik zet ze wel even uit. Tot alles is opgelost. Dank u.
Wie luister er nou weer om 5uur sochtendsquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat wel.. maar daar hebben de luisteraars natuurlijk niks aan
Ik slaap dan heerlijkquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:43 schreef mash_ het volgende:
[..]
Wie luister er nou weer om 5uur sochtends
ik zei de gekquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:43 schreef mash_ het volgende:
[..]
Wie luister er nou weer om 5uur sochtends
oh leukquote:
Hoe hier gekomen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh leuk
ik weet niet vanaf welk topic, vanaf afgelopen zondag avond. En toen zag ik in de OP dat ze vrouwelijk dj's zochten
Heb je al een plekje in het rooster of niet? Ik heb je nog nooit horen draaien.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh leuk
ik weet niet vanaf welk topic, vanaf afgelopen zondag avond. En toen zag ik in de OP dat ze vrouwelijk dj's zochten
demotiveerderquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:45 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik zet zelf even wat muziek aan
Simon Peggquote:
Neequote:Op donderdag 17 februari 2011 17:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe hier gekomen?Koelkast stille hints?
schat, mijn koptelefoon en mic is net vandaag binnen, vanavond ga ik even klooien met vdj en de instellingen enzoquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:45 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Heb je al een plekje in het rooster of niet? Ik heb je nog nooit horen draaien.!
Ik wist niet dat je boos zou wordenquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:47 schreef LovelyLady het volgende:
schat, mijn koptelefoon en mic is net vandaag binnen, vanavond ga ik even klooien met vdj en de instellingen enzorelax
Mits géén Clouseau welquote:
mijn vorige heb ik haast niet gehoordquote:
oke.. nu dus nog nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:49 schreef djkoelkast het volgende:
Volgens mij is hij goed nu. Ik wacht 2 nummers af, als dat zonder stotteren gaat gaan de verzoekjes weer aan.
Ik ben niet boosquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:48 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je boos zou worden
Haha nee okee, ik ben benieuwd!
Ik zie je wel op het rooster verschijnen!
Je mag het proberen, het kan niet.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oke.. nu dus nog nietsorry
LOLLERPWNEDquote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je mag het proberen, het kan niet.
gedaan en hij voerde gewoon inquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je mag het proberen, het kan niet.
Dan weet ik niet waar jij verzoekjes doet.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
gedaan en hij voerde gewoon in
Mensen die niet moeten kotsen onder het zingenquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:50 schreef djkoelkast het volgende:
Téring, dit is toch geen zingen meer![]()
Klinkt alsof 'ie moet kotsen.
de url die ik zelf ingesproken hebquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan weet ik niet waar jij verzoekjes doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |