FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Tuurlijk is Philip leuker dan Alexquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:34 schreef beaverhausen het volgende:
Ok. Philip is leuk. Maar niet zo leuk als Alex.
Objection!quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:35 schreef anniccck het volgende:
[..]
Tuurlijk is Philip leuker dan Alex
me too, etenstijd. Tot vanavond half achtquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:35 schreef Datweetjeniethé het volgende:
mensen, fijne middag verder, ik ga mijn kindertjes voeren
Dus ff saai huisvrouw spelen, vanavond weer aanwezig, spannend !! de live show
dus op wie moet ik stemmen zodat jurien weggaat? en hoe zie jij die tussenstand?quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:37 schreef PinkDream het volgende:
Gerard staat nog steeds aan kop, gevolgd door Jurien en Philip. Wie zal er het huis verlaten vanavond?
Psst, liveshow is half negen!quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:36 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
me too, etenstijd. Tot vanavond half acht
Op Philip.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:38 schreef gniffie het volgende:
[..]
dus op wie moet ik stemmen zodat jurien weggaat? en hoe zie jij die tussenstand?
Dit is van de sst site op Hyvesquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:38 schreef gniffie het volgende:
[..]
dus op wie moet ik stemmen zodat jurien weggaat? en hoe zie jij die tussenstand?
op philip stemmen dusquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:38 schreef gniffie het volgende:
[..]
hoeveel kost sms-en eigelijk, zie het nergens staan? gewoon 60 centquote:
Ik heb geen idee, doe er niet aan mee.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:39 schreef gniffie het volgende:
[..]
hoeveel kost sms-en eigelijk, zie het nergens staan? gewoon 60 cent
nee dat is op net5 geloof ikquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:40 schreef BrabantsWorstenbroodje het volgende:
Hoort de rode knop om te stemmen bij UPC te werken? Bij mij werkt hij namelijk niet!
Hoort te werken.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:40 schreef BrabantsWorstenbroodje het volgende:
Hoort de rode knop om te stemmen bij UPC te werken? Bij mij werkt hij namelijk niet!
Hey ga jij eens heel snel op philip stemmenquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:40 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, doe er niet aan mee.
Robbie spaart zijn smsjes voor Lauraquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hey ga jij eens heel snel op philip stemmen
Voor als ze uit het huis is ja.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Robbie spaart zijn smsjes voor Laura.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:41 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Voor als ze uit het huis is ja.
Bij net5 ga ik naar on demand en bij kanaal 14 gebeurt er niets als ik op de rode knop druk.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee dat is op net5 geloof ik
helemaal para bradaaaquote:
Kinderen? word beheerd door Hyves zelf en door Secret Story zelfquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:42 schreef gniffie het volgende:
wtf die 4 kinderen die beheerders zijn van de secret story NL hyves,
quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:47 schreef Weka het volgende:
Brian is dan ook wel echt een gigantische mafkees.
http://nlsecretstory.hyves.nl/quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:47 schreef PinkDream het volgende:
[..]
Kinderen? word beheerd door Hyves zelf en door Secret Story zelf
Oh ja maar ik kijk op dezequote:Op donderdag 17 februari 2011 16:48 schreef gniffie het volgende:
[..]
[..]
http://nlsecretstory.hyves.nl/
ik gebruik hyves neit maar die 4 beheerders zijn 13-jarige
Maar dat is niet de echte hyves van Secret Story he, gewoon een fanhyvesquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:48 schreef gniffie het volgende:
[..]
[..]
http://nlsecretstory.hyves.nl/
ik gebruik hyves neit maar die 4 beheerders zijn 13-jarige
Die fanhyves heeft er gewoon meerquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:50 schreef PinkDream het volgende:
[..]
Oh ja maar ik kijk op deze
http://secretstorynl.hyves.nl/#show_reactions_1=6&__state__=5
thx ff in me favorieten dumpenquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:50 schreef PinkDream het volgende:
[..]
Oh ja maar ik kijk op deze
http://secretstorynl.hyves.nl/#show_reactions_1=6&__state__=5
quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:52 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik vind Laura echt lelijk lachen,.
Hier doet ie het wel.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:52 schreef Donkey09 het volgende:
http://streams.selfip.com/secret/ weet iemand waarom die het nier doet?
quote:
Da's nog niet eens een glimlachquote:
Da's alleen maar omdat ze op tv komenquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:55 schreef charmed_angel het volgende:
Maar ze zullen dan wel op tijd gaan eten vandaag? Want ik hoorde dat ze straks nog wilde gaan douchen, dus dan zijn ze ook nog 2 uur bezig met opmaken en omkleden
Nou dan moeten ze gaan opschieten anders redden ze dat echt niet meer hoorquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:55 schreef charmed_angel het volgende:
Maar ze zullen dan wel op tijd gaan eten vandaag? Want ik hoorde dat ze straks nog wilde gaan douchen, dus dan zijn ze ook nog 2 uur bezig met opmaken en omkleden
Byebye!quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:56 schreef Robbiedd het volgende:
Anyway .. Ik ga wat eten en dan vanavond werken.
![]()
eetse en werksequote:Op donderdag 17 februari 2011 16:56 schreef Robbiedd het volgende:
Anyway .. Ik ga wat eten en dan vanavond werken.
![]()
hij komt hier iets luier over dan in zijn filmpje hequote:Op donderdag 17 februari 2011 17:00 schreef anniccck het volgende:
Alex gaat sporten, dan wordt het al wat interessanter om te kijken. Als Philip nou eens zou gaan sporten...
die heeft het toch niet nodigquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:03 schreef BONG4002 het volgende:
Heb voor de lol toch maar een stem uitgebracht vanmiddag op Gerard.
En, had je lol?quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:03 schreef BONG4002 het volgende:
Heb voor de lol toch maar een stem uitgebracht vanmiddag op Gerard.
Je weet het nooit zeker, kan zomaar omslaanquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die heeft het toch niet nodigDie staat boven aan
Ik schaterde het uitquote:
Laura die Alex heeft genomineerd? Dat lijkt me stugquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:04 schreef charmed_angel het volgende:
Laura zegt wel eerlijk tegen Alex en Jurien, dat ze hun genomineerd heeft
Wie's datquote:
ik bedoelde gerardquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:07 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Laura die Alex heeft genomineerd? Dat lijkt me stug
quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kan iemand hier een mes bij painten? En dat ze dan insteekt op Maik ofzo
Die is leukquote:
Ah ok. Ik heb het vandaag niet kunnen volgen, hoe is de stemming in het huis? Zijn ze gespannen voor de exit?quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik bedoelde gerard
Ik haal die 2 steeds door erlkaar
Ik ben eerstquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:10 schreef MissJ.24 het volgende:
Zooo, ik kom binnen en Laura zingt Hit me baby............
Mag ik mag ik?
Goedemiddag.
Volgens mij is de sfeer vrij rustigquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:09 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ah ok. Ik heb het vandaag niet kunnen volgen, hoe is de stemming in het huis? Zijn ze gespannen voor de exit?
Ok.....zucht.quote:
Zou ik denk ik ook wel hebbenquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:11 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ok.....zucht.
Maar wat dan wel grappig is dat ze zegt dat haar moeder 24/7 zit mee te kijken en ze bijna haar moeder hoort praten; Niet aan je haar zitten....
quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die is leuk
[SST] Crea Met Caps Enzeaux #1
Ik ook nog niet zo, denk vooral door het gemis aan weekopdrachten etc. er is nog te weinig actie, behalve dan het raden van de geheimen en een paar (saaie) missiesquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:11 schreef Weka het volgende:
Ik heb dat Big Brother-gevoel totaal niet, of moet dat nog komen?
Hmmm dat is weer een beetje jammerquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Volgens mij is de sfeer vrij rustig.
Die werd vanaf www.twitter.com/sst_gerard getwitterd!!!quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:13 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Whaaaaaaaaat, hoe heb je dat nu weer uitgevonden?
www.korrelatie.nlquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:18 schreef Pizzalucht het volgende:
Het is trouwens verdacht stil op de twitter van guido na het uitkomen van zijn tweede leven
Moet altijd lachen als je dit zegtquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:18 schreef Toverheks het volgende:
@RenateRRVerbaan Gerard in ieder geval niet, want we willen nog wel wat spraakmakende types houden in het huis. Plezier vanavond #sstnl about 7 hours ago via web in reply to RenateRRVerbaan
wat zei ik, Gerard moet blijven een beetje herrie in de tent en bloed aan de muur heb je meer kans op met Gerard.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:19 schreef MissJ.24 het volgende:
zit ik een beetje suf naar Laura-ik-word-nooit-versierd-in-de-kroeg te luisteren ...(ja duuuh)
terwijl op de andere stream de mannen zich uit de naat sporten.....(duuuh 2)
quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:20 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Moet altijd lachen als je dit zegt
Maar idd Gerard houd de boel wel draaiende, daarom is mijn stem ook naar hem gegaan, Philip komt op een 2e plek en Jurien mag wmb het pand verlaten.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:24 schreef Green1 het volgende:
Joanna heeft bijna een botox lekkage
quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:24 schreef Green1 het volgende:
Joanna heeft bijna een botox lekkage
net of ze de druppels van der kin afveegt, echt he kan zo met sofietje in de filmquote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
net of ze de druppels van der kin afveegt, echt he kan zo met sofietje in de film
quote:
Hoezo?quote:
Daar is ook niks naturels aan hoorquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:29 schreef Toverheks het volgende:
vind Joanna echt een domme kip, zo overdreven enzo helemaal niks natuurels, nee geef mij Sofietje me favorietje maar
ja vreemdquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:27 schreef MissJ.24 het volgende:
Joann heeft gehoord dat Guido een afbeelding heeft van een olympische ring.......
Omdat ze steeds perse dr zin wil hebben.quote:
Opzettelijk ook natuurlijk. Hij hoopt dat mensen zijn geheim proberen te raden en hij dan dus geld vangt.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:29 schreef beaverhausen het volgende:
Gaydo gedraagt zich wel heul verdacht opeens.
Tja, hij had die kaart ook kunnen verbergen als hij niet wilde dat iemand erin ging kijken/lezen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:30 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Omdat ze steeds perse dr zin wil hebben.
Nee hoor.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:32 schreef PinkDream het volgende:
Ik ben de enige die fan van Joanna is volgens mij haha
Nee hoorquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:32 schreef PinkDream het volgende:
Ik ook in het begin, maar sinds gisteravond vind ik haar irritant gewordenquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:32 schreef PinkDream het volgende:
Net zo gek als Gerard, dus die moeten er beide in blijvenquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:33 schreef Banjerkanjer het volgende:
Ik zit echt met volle verbazing naar de streams te kijken. Die Joanne spoort serieus niet
Geeft niet hoor, als je hulp nodig hebt om er van af te komen roep je mij maarquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:32 schreef PinkDream het volgende:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:34 schreef charmed_angel het volgende:
Kut vergeet de tijd helemaal....
Moet even weg, tot later allemaal
Dat weer welquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:34 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Net zo gek als Gerard, dus die moeten er beide in blijven
Mee eens! Joanna is irritant dus heerlijk om naar te kijken!quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:34 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Net zo gek als Gerard, dus die moeten er beide in blijven
Gerard zou ik nog wel trekken, maar Joanna zou ik binnen 2 minuten ruzie mee hebben!quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:35 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Dat weer welMaar ik zou er zelf niet mee opgescheept willen zitten
Dat heb ik net zo. Van Joanne zou ik beslist agressieve neigingen krijgen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:38 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Gerard zou ik nog wel trekken, maar Joanna zou ik binnen 2 minuten ruzie mee hebben!
Nee, we verwijzen dat soort vragen graag door naar het forum van de Libelle...www.libelle.nlquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:42 schreef ABundy het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom zoveel mensen walgen van dit programma, dit haten en blablablabla, terwijl er genoeg keuze op tv/internet is?! Waar maken mensen zich druk om? Gunnen ze het anderen niet die dit concept wel leuk vinden? Of zijn die mensen ingehuurd door SBS want negatief reclame is ook reclame?!!
is ik weer. Jaaaa,maar er komt toch ook nog de "gewone" dagelijkse show? Of zit ik nou verkeerd?quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:38 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Psst, liveshow is half negen!
Dan krijgt degene die het geraden heeft de inhoud van de kluis van diegene waarvan het geheim geraden isquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:45 schreef 08gnoT. het volgende:
Stomste vraag van het topic hoormaar: wat gebeurt er als er een geheim geraden wordt?
Die raakt zijn geld kwijt aan degene die het geheim geraden heeft.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:45 schreef 08gnoT. het volgende:
Stomste vraag van het topic hoormaar: wat gebeurt er als er een geheim geraden wordt? Met de persoon waarvan dus
Oh die mag wel gewoon mee blijven spelen dan?quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:46 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Die raakt zijn geld kwijt aan degene die het geheim geraden heeft.
en kan die gene dus niet meer verder deelnemenquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:46 schreef ABundy het volgende:
[..]
Dan krijgt degene die het geraden heeft de inhoud van de kluis van diegene waarvan het geheim geraden is
*ff wacht en meeleestquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:49 schreef Studiotje het volgende:
Ik heb zo geen zin om al die Cosje's door te lezenDus, heb ik wat gemist vannacht/vandaag
Ja, maar hij is daarmee niet meer zo'n interessante tegenspeler, en loopt daarmee meer kans om genomineerd en weggestemd te worden.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:47 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Oh die mag wel gewoon mee blijven spelen dan?
Lees dit ff door:quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:49 schreef Studiotje het volgende:
Ik heb zo geen zin om al die Cosje's door te lezenDus, heb ik wat gemist vannacht/vandaag
Zodra er weer geld is kan er toch weer gegokt worden?quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:47 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
en kan die gene dus niet meer verder deelnemen
geld weg,kan je niet gokken op andere ,en dus ook geen geld verdienen ,alleen met missies maar dat zijn lage bedragen
hij moet de andere doen geloven dat hij verliefd aan het worden is op laura,je kan toch best verlefd worden terwijl je een vriendin hebtquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:52 schreef robmmad16 het volgende:
Ik snap Guido niet. Zo mislukt zijn missie toch helemaal!?! Zit ie net met Laura af te spreken dat ze hun missie serieus aan moet pakken, heeft ie t nu over hoe die van zijn vriendin houdt!?! Of mis ik iets???
quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:53 schreef Caland het volgende:
Ik schrik elke keer weer als Sofia in beeld is
ja maar je kan alleen geld verdienen als iemand jou geheim denkt te weten,en het fout gokt,als je geheim bekend is al er niemand meer op jou gokken toch? dus zal je niets meer verdienenquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:53 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Zodra er weer geld is kan er toch weer gegokt worden?
Daar zijn de missies voorquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:56 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ja maar je kan alleen geld verdienen als iemand jou geheim denkt te weten,en het fout gokt,als je geheim bekend is al er niemand meer op jou gokken toch? dus zal je niets meer verdienen
je krijgt niet iedere week standaard een bedrag van het progamma zelf
ja maar dat zijn maar bedagen vn 250,500 euro duurt dus even eer je weer 2500 bij elkaar gespaard hebt met missiesquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:57 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Daar zijn de missies voor![]()
Maar ik heb het ook nog niet 100% door
Moet je minimaal 2500 hebben?quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:58 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ja maar dat zijn maar bedagen vn 250,500 euro duurt dus even eer je weer 2500 bij elkaar gespaard hebt met missies
[quote]quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:58 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Moet je minimaal 2500 hebben?
Maar misschien is er een speciale regeling voor mensen waarvan het geheim geraden is
Als het geheim van persoon X wordt geraden door persoon Y, dan weet de rest van de groep het geheim van persoon X toch nog niet. Die kunnen dus nog gewoon op persoon X gokken en als ze het niet juist hebben zo weer zijn kas spekkenquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:58 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Moet je minimaal 2500 hebben?
Maar misschien is er een speciale regeling voor mensen waarvan het geheim geraden is
Wat een logische verklaringquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:03 schreef Krambo het volgende:
[..]
Als het geheim van persoon X wordt geraden door persoon Y, dan weet de rest van de groep het geheim van persoon X toch nog niet. Die kunnen dus nog gewoon op persoon X gokken en als ze het niet juist hebben zo weer zijn kas spekken
dat lekt toch uitquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:03 schreef Krambo het volgende:
[..]
Als het geheim van persoon X wordt geraden door persoon Y, dan weet de rest van de groep het geheim van persoon X toch nog niet. Die kunnen dus nog gewoon op persoon X gokken en als ze het niet juist hebben zo weer zijn kas spekken
Beetje verwarrend vind ik dat. Ik meende dat dat geld dan naar een goed doel ging. En dat je meer geld kan verdienen met missies.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:56 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ja maar je kan alleen geld verdienen als iemand jou geheim denkt te weten,en het fout gokt,als je geheim bekend is al er niemand meer op jou gokken toch? dus zal je niets meer verdienen
je krijgt niet iedere week standaard een bedrag van het progamma zelf
quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:04 schreef Pizzalucht het volgende:
Dat gesprek tussen Guido en Gerard
"Ik denk dat je ouders trots op je zijn"
Waarom zou dat uitlekken, daar heeft diegene die lekt toch geen belang bijquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:04 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
dat lekt toch uit
het is een groot wandelende nieuwsbrief daar
Denk dat je het niet mag vertellen ofzoquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:04 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
dat lekt toch uit
het is een groot wandelende nieuwsbrief daar
Je gaat niet gokken op een lege kluis.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:03 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ik raak steeds meer verwardquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:05 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Je gaat niet gokken op een lege kluis.
Daar heb je ook weer een punt, ff niet aan gedachtquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:05 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
preciesquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:05 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:05 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
DE STEM zegt toch of het juist of onjuist is ...quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:05 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Denk dat je het niet mag vertellen ofzo
Als je gokt op een lege kluis en je hebt het goed, heb je niets gewonnen immers. Gok je fout, ben je 2500 euri armer. Dus niemand gaat op een lege kluis gokken.quote:
Precies. Alle bewoners weten dus dat je geheim is geraden. Ookal weten ze op dat moment niet wat het geheim is.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:07 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
DE STEM zegt toch of het juist of onjuist is ...
maar wel dat die kluis leeg isquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:08 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Precies. Alle bewoners weten dus dat je geheim is geraden. Ookal weten ze op dat moment niet wat het geheim is.
Ja daarom, ik dacht dat ik eindelijk een verklaring had, maar dat spreekt het weer tegen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:07 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Als je gokt op een lege kluis en je hebt het goed, heb je niets gewonnen immers. Gok je fout, ben je 2500 euri armer. Dus niemand gaat op een lege kluis gokken.
wachten tot hij /zij missies krijgt?quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:09 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ja daarom, ik dacht dat ik eindelijk een verklaring had, maar dat spreekt het weer tegen.
Wat doet een speler nog in het huis als zijn geheim geraden is
Die zal iig genomineerd worden, want voor de anderen is die speler oninteressant geworden.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:09 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ja daarom, ik dacht dat ik eindelijk een verklaring had, maar dat spreekt het weer tegen.
Wat doet een speler nog in het huis als zijn geheim geraden is
Stel dat er net een nominatieronde is geweest, er kan veel gebeuren in 2 wekenquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:10 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Die zal iig genomineerd worden, want voor de anderen is die speler oninteressant geworden.
ik gok ook dat als iemand geen geld meer heeft ,dat diegen missies krijgt om te verdienenquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:12 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Stel dat er net een nominatieronde is geweest, er kan veel gebeuren in 2 weken
Iedereen.. goh, ik vind het wel tofquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:13 schreef Nieuwschierig het volgende:
Het programma zit gewoon kut in elkaar. daar is iedereen het over eens op alle forums
het zit ingewikkeld in elkaarquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:13 schreef Nieuwschierig het volgende:
Het programma zit gewoon kut in elkaar. daar is iedereen het over eens op alle forums
Het is wel tof, maar het is zit kut in elkaarquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:13 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Iedereen.. goh, ik vind het wel tof
eens, het is allemaal wel erg vaag. Daarbij: de kijker had toch invloed op missies etc.?quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:13 schreef Nieuwschierig het volgende:
Missie: uitbreken, maar niet via de bekende wegenquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:14 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
eens, het is allemaal wel erg vaag. Daarbij: de kijker had toch invloed op missies etc.?
Waar kunnen we onze missies, suggesties enzo doorgeven dan?
denk dat dat vanavond gaat komenquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:14 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
eens, het is allemaal wel erg vaag. Daarbij: de kijker had toch invloed op missies etc.?
dat 'vaag houden' doen ze bewust zodat ze in de loop van het programma aanpassingen kunnen doenquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:14 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Adel en ridder is wel iets anders.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:16 schreef Nieuwschierig het volgende:
Dat geheim van Alex, ook zo iets. Philip heeft het gewoon geraden. Maar hij heeft het woord Ridder niet genoemd. Nu is het afgekeurd terwijl het 99% goed was.
Jepquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:16 schreef Nieuwschierig het volgende:
Dat geheim van Alex, ook zo iets. Philip heeft het gewoon geraden. Maar hij heeft het woord Ridder niet genoemd. Nu is het afgekeurd terwijl het 99% goed was.
dat zei ik ook al eerder vandaagquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:16 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Adel en ridder is wel iets anders.
Je wordt een ridder.
Je bent van adel.
Ik las ergens dat in sommige adellijke families de mannen daar automatisch ook ridder zijn.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:16 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Adel en ridder is wel iets anders.
Je wordt een ridder.
Je bent van adel.
-Of denk ik aan de verkeerde adel?-
er zijn ook lui die zich ridder noemen omdat ze riddertje spelen de hele dag. Daarvoor hoef je niet van adel te zijn. Je kunt ook een Ridder in de Orde van Oranje Nassau oid zijn, ben je ook niet van adel. Dus joost mag weten wat voor soort Ridder hij is, voor hetzelfde geld is hij een heel andere ridderrrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:16 schreef Nieuwschierig het volgende:
Dat kan, ik vind het in ieder geval tof dat ze zeggen dat hij in de buurt zat.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik las ergens dat in sommige adellijke families de mannen daar automatisch ook ridder zijn.
Even zoeken, moment
Zijn ouders wonen in Hongarije, het heeft niks met de ridderstatus in Nederland te maken.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:19 schreef Nieuwschierig het volgende:
Een ridder wordt je alleen door benoeming door de koningin. Riddr in de orde van oranje nassau. Is dat dan alles?
hij woont in nederland heeft een nl paspoort dus kan door iets/voor iets geridderd zijn (hij of wie het dan ook mag zijn Ridder in de order van ... kan ook een vrouw zijn)quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:19 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Zijn ouders wonen in Hongarije, het heeft niks met de ridderstatus in Nederland te maken.
Nopequote:Op donderdag 17 februari 2011 18:19 schreef Nieuwschierig het volgende:
Een ridder wordt je alleen door benoeming door de koningin. Riddr in de orde van oranje nassau. Is dat dan alles?
quote:Op donderdag 17 februari 2011 03:41 schreef pointer2 het volgende:
[..]
Ridder is een adellijke titel. De ridders hebben de laagste titel in de adel; onder hun staat de ongetitelde adel en baronnen zijn hoger in rang. In de middeleeuwen was een ridder een bewapende ruiter, de stand der bewapende ruiters werd al snel een gesloten klassen Nederland en België bestaat er geen vrouwelijke equivalent.
De titel ridder komt in Nederland en Vlaanderen op twee manieren voor: "op alle" en "met het recht op eerstgeboorte".
In het eerste geval heeft ieder lid van de betreffende adellijke familie (dat wil zeggen iedere mannelijke afstammeling, in mannelijke lijn) recht op de titel.
In het tweede geval wordt de titel vererfd in Salische lijn. Dat wil zeggen dat de oudste mannelijke afstammeling van de eerste drager van de titel zich ridder mag noemen. De rest is dan dus titelloos.
Bron: Wikipedia
Neequote:Op donderdag 17 februari 2011 18:24 schreef Nieuwschierig het volgende:
Dus iemand van adel is al bijna automatisch ridder
Net zoals die nep prins van SBS.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:25 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Nee
Je kan toch ook voor de fun in het weekend een ridder zijn?
Indien aan een geslacht een adellijke titel is toegekend mogen de leden van dit geslacht, al naargelang de wijze waarop deze titel is toegekend (dat wil zeggen bij eerstgeboorte of op allen) één van de volgende titels voeren: ridder, baron, burggraaf, graaf, markies, hertog of prins, en natuurlijk de vrouwelijke equivalenten hiervan, uitgezonderd de riddertitel, want daar is geen vrouwelijke variant van in Nederland. In Nederland mag de adel slechts één adellijke titel voeren, het Koninklijk Huis uitgezonderd.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:24 schreef Nieuwschierig het volgende:
Dus iemand van adel is al bijna automatisch ridder
kortom vele mogelijkheden om *ridder* te zijnquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:27 schreef Mylene het volgende:
[..]
Net zoals die nep prins van SBS.
Maar Philip "zat op het goede spoor"quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:25 schreef Ceetje.. het volgende:
Ridder(s) kan verwijzen naar:
* Equites, het Latijnse woord voor en oudste betekenis van ridders (ruiters)
* Ridder (titel), een adellijke titel
* Ridder (ruiter), een type krijgsman uit de Middeleeuwen
* Ridder (ridderorde) een graad in een ridderorde
* Ridder als onderscheiding in de Ridderorde (onderscheiding)
* Ridders (toneelstuk), een toneelstuk van Aristophanes
dat zou betekenen dat hij in nederland geen ridder is ,alleen in het land van afkomst ...tochquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:27 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Indien aan een geslacht een adellijke titel is toegekend mogen de leden van dit geslacht, al naargelang de wijze waarop deze titel is toegekend (dat wil zeggen bij eerstgeboorte of op allen) één van de volgende titels voeren: ridder, baron, burggraaf, graaf, markies, hertog of prins, en natuurlijk de vrouwelijke equivalenten hiervan, uitgezonderd de riddertitel, want daar is geen vrouwelijke variant van in Nederland. In Nederland mag de adel slechts één adellijke titel voeren, het Koninklijk Huis uitgezonderd.
http://nl.wikipedia.org/w(...)e_adellijke_families
En dus is het een beroerd geheim, want niemand gaat raden dat hij specifiek een ridder zou zijnquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:28 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Maar Philip "zat op het goede spoor"
Dus moet het met Adel te maken hebben. Hij is Hongaarse adel
Dus moet Philip nu blijkbaar nog z'n titel raden
Ze (SBS/Net5) gaven vandaag weer aan ons aan dat ze écht heel blij zijn met het 'tips aan de redactie' topic en er ook echt waar mogelijk iets mee doen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:24 schreef BONG4002 het volgende:
Valt mee met de streamlocks vandaag trouwens!
Dat kan, ze zeggen niet waar hij ridder isquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:29 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
dat zou betekenen dat hij in nederland geen ridder is ,alleen in het land van afkomst ...toch
Nee hoor, onze prinsen en prinsessen zijn dat net zo goed ook in het buitenlandquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:29 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
dat zou betekenen dat hij in nederland geen ridder is ,alleen in het land van afkomst ...toch
quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:29 schreef Greys het volgende:
[..]
En fluisterden dat Laura/Guido snel duidelijk zal worden, hoe dat verder moet met die missie. Ze moeten zich op korte termijn melden in de KvdW.
Dus als jullie feedback/vragen/opmerkingen hebben: Tips voor de regie en de productie.
die zijn prinsen en proinsessen ,krijg je dan nog meer adelijke titels?quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:29 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Nee hoor, onze prinsen en prinsessen zijn dat net zo goed ook in het buitenland
Alleen het Koninklijk Huis mag meerdere titels voeren. Alle andere adel mag slechts één titel voeren.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:30 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
die zijn prinsen en proinsessen ,krijg je dan nog meer adelijke titels?
je kans prins en ridder en .. zijn dat word een mond vol
"Broodjes smeren" antwoord die dan.. de gedachten, hij die dat zegt.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:31 schreef robmmad16 het volgende:
LOL, Gerard vraagt zich af hoe Guido in godsnaam diamanten voor zijn vriendin kan betalen
nou ben blij dat ik niet van adel ben ... ik zou helemaal gestoord worden van die titels (geluk) dat ik vrouwelijk ben en in de adelijke vorm gelukkig geen ridder kan zijnquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:32 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Alleen het Koninklijk Huis mag meerdere titels voeren. Alle andere adel mag slechts één titel voeren.
Oude mannen pijpenquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:32 schreef Studiotje het volgende:
[..]
"Broodjes smeren" antwoord die dan.. de gedachten, hij die dat zegt.
Je kunt er wel 100 hebben: hier alle titels van Koningin Beatrix:quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:30 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
die zijn prinsen en proinsessen ,krijg je dan nog meer adelijke titels?
je kans prins en ridder en .. zijn dat word een mond vol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |