ja vreemdquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:27 schreef MissJ.24 het volgende:
Joann heeft gehoord dat Guido een afbeelding heeft van een olympische ring.......
Omdat ze steeds perse dr zin wil hebben.quote:
Opzettelijk ook natuurlijk. Hij hoopt dat mensen zijn geheim proberen te raden en hij dan dus geld vangt.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:29 schreef beaverhausen het volgende:
Gaydo gedraagt zich wel heul verdacht opeens.
Tja, hij had die kaart ook kunnen verbergen als hij niet wilde dat iemand erin ging kijken/lezen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:30 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Omdat ze steeds perse dr zin wil hebben.
Nee hoor.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:32 schreef PinkDream het volgende:
Ik ben de enige die fan van Joanna is volgens mij haha
Nee hoorquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:32 schreef PinkDream het volgende:
Ik ook in het begin, maar sinds gisteravond vind ik haar irritant gewordenquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:32 schreef PinkDream het volgende:
Net zo gek als Gerard, dus die moeten er beide in blijvenquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:33 schreef Banjerkanjer het volgende:
Ik zit echt met volle verbazing naar de streams te kijken. Die Joanne spoort serieus niet
Geeft niet hoor, als je hulp nodig hebt om er van af te komen roep je mij maarquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:32 schreef PinkDream het volgende:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:34 schreef charmed_angel het volgende:
Kut vergeet de tijd helemaal....
Moet even weg, tot later allemaal
Dat weer welquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:34 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Net zo gek als Gerard, dus die moeten er beide in blijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |