lapohunterquote:
ik hoop het welquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:20 schreef sharr het volgende:
8108erwin, draai jij alleen zulken muziek?
Nee, ook wat rustiger...quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:20 schreef sharr het volgende:
8108erwin, draai jij alleen zulken muziek?
bullshit. ik ken ook veel nummers van voor me geboortequote:Op donderdag 17 februari 2011 16:21 schreef sharr het volgende:
Als ik ouder was geweest, had ik deze nummers tenminste gekend
ik verveel mequote:Op donderdag 17 februari 2011 16:22 schreef Ragboer het volgende:
Knetter die fucking serieus op alles ingaat.
Ik sowieso ook wel, maar ik ken best veel nummers niet. En dat is ikquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:22 schreef dragems het volgende:
[..]
bullshit. ik ken ook veel nummers van voor me geboorte
ze is van nature ook een linkse hequote:Op donderdag 17 februari 2011 16:25 schreef Ragboer het volgende:
Huppelmuts zou snel hierheen komen en jullie verlaten daar in de provincie.
Zo weer wat vrolijks.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Romantische meuk?
* Huppelmuts zet weer uit
quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:25 schreef Ragboer het volgende:
Huppelmuts zou snel hierheen komen en jullie verlaten daar in de provincie.
Que?quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ze is van nature ook een linkse he
Welke zou je kiezen? Emmen, Papendrecht, Amsterdam?quote:
Geen van 3quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:33 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Welke zou je kiezen? Emmen, Papendrecht, Amsterdam?
Interessantquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat overleeft links of rechts?
Amsterdam, in a heartbeatquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:33 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Welke zou je kiezen? Emmen, Papendrecht, Amsterdam?
Hij vroeg het aan mijquote:
djkoelkast woont ook in West-Nederland. Wij sluiten Onzin Radio af voor Oost-Nederland.quote:
Ik ben ook weer weg.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij vroeg het aan mij
Ik ben weer weg, luister niet ook. Ben gewoon even FOK! moe
Noord-Westquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:35 schreef Ragboer het volgende:
[..]
djkoelkast woont ook in West-Nederland. Wij sluiten Onzin Radio af voor Oost-Nederland.
Zie je, verlaat Emmen nu! Je wordt anders een Duitse, of je dat wilt???quote:
Dat is geen mening, trut, dat is waar ik woon.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik sluit mij aan bij jouw mening
quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is geen mening, trut, dat is waar ik woon.
Is het qua uitspraak: paaaaaprika of pap-prika (dus paaaaprika als in aap, of paprika als in appel)quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
is wel een leuke discussie
quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is geen mening, trut, dat is waar ik woon.
paaaaaaaaaaaprikaquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Is het qua uitspraak: paaaaaprika of pap-prika (dus paaaaprika als in aap, of paprika als in appel)
aaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Is het qua uitspraak: paaaaaprika of pap-prika (dus paaaaprika als in aap, of paprika als in appel)
voor mij ook heel makkelijkquote:
Dragems wilt in het Westen wonenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:39 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Dragems wilt in het Westen wonenals ik tussen die 3 moet kiezen welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm back!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
stuntvliegtuigen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
kolere. schrok me de pleuris.. ze zijn hier weer aan het oefenen in de lucht
straaljagers en zulks.. is een oefengebied hier.. alleen vliegen ze dus standaard te laag.. ook al wordt er veul over geklaagd.. ach ja.. vind t wel wat hebben. zomers kun je zwaaien naar de pilootquote:
Hij bedoelt dat 'ie niet kan slapen, maar eigenlijk spreekt 'ie zichzelf tegen (idd 'kan niet geen slaap krijgen, dubbele ontkenning).quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:40 schreef sharr het volgende:
I can't get no sleep.
Ik kan niet geen slaap krijgen.
Ik kan niet wakker blijven?
Of niet?
Zo'n dubbele ontkenning zie je wel meer in het Engels.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:43 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat 'ie niet kan slapen, maar eigenlijk spreekt 'ie zichzelf tegen (idd 'kan niet geen slaap krijgen, dubbele ontkenning).
Ik snap dat nooit, net zoals dat nummer "I can't get no satisfaction", wat er nou bedoeld wordt. Rare zinsopbouw.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:43 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat 'ie niet kan slapen, maar eigenlijk spreekt 'ie zichzelf tegen (idd 'kan niet geen slaap krijgen, dubbele ontkenning).
ground limit licht volgens mij ergens op 300 voetquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
straaljagers en zulks.. is een oefengebied hier.. alleen vliegen ze dus standaard te laag.. ook al wordt er veul over geklaagd.. ach ja.. vind t wel wat hebben. zomers kun je zwaaien naar de piloot
In een andere taal is een dubbele ontkenning een stijlfiguur, en hier zou je eigenlijk één ontkenning weg moeten laten om tot de juiste zin te komen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:44 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Zo'n dubbele ontkenning zie je wel meer in het Engels.
die lui zijn we wel nodig om rotterdam plat te gooienquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
straaljagers en zulks.. is een oefengebied hier.. alleen vliegen ze dus standaard te laag.. ook al wordt er veul over geklaagd.. ach ja.. vind t wel wat hebben. zomers kun je zwaaien naar de piloot
het is wel leuk.. alleen onverwachts altijd.. ik check nooit op de pagina wanneer ze weer gaan oefenenquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:44 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
ground limit licht volgens mij ergens op 300 voet
das zon 100 meter :
dat is wel laag idd
Oude PV'V'er! Hoe staat het ermee?quote:
Ckersquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:45 schreef dragems het volgende:
[..]
die lui zijn we wel nodig om rotterdam plat te gooien
Goed man!quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:45 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Oude PV'V'er! Hoe staat het ermee?
Onderontwikkeld...quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:45 schreef dragems het volgende:
[..]
Dat is in de oorlog al gebeurd, zo fake om het nog een keer te doen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:45 schreef dragems het volgende:
[..]
maar toch de straaljagers hebbenquote:
mensen houden nu eenmaal van herhalingquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:46 schreef sharr het volgende:
[..]
Dat is in de oorlog al gebeurd, zo fake om het nog een keer te doen.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:46 schreef dragems het volgende:
[..]
maar toch de straaljagers hebben
Wij hoeven niks plat te gooien.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:47 schreef dragems het volgende:
[..]
mensen houden nu eenmaal van herhaling
Amsterdamquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:46 schreef Ragboer het volgende:
Oceanview woont ook in Westen dus bekkie dicht stelletje boeren. Nu gaan we zeker winnen.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:46 schreef mc-Piel het volgende:
Haha alle respect voor de DJ, maar het huidige nummer heeft voor een soort spastische reactie in mijn rechterhand gezorgd waardoor mijn wijsvinger bovenop de MUTE knop is belandt.
Dat is alle mensen over één kam scheren.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:47 schreef dragems het volgende:
[..]
mensen houden nu eenmaal van herhaling
quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:46 schreef mc-Piel het volgende:
Haha alle respect voor de DJ, maar het huidige nummer heeft voor een soort spastische reactie in mijn rechterhand gezorgd waardoor mijn wijsvinger bovenop de MUTE knop is belandt.
nee idd. in wiskunde =quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:46 schreef Zokunen het volgende:
"While a double negative often amounts to a positive, never does a double positive amount to a negative".
Wij hebben Amsterdam, Rotterdam, Den Haag en Utrecht in het Westen. In het Oosten heb je Groningen, Arnhem, Nijmegen en Enschede... daar ga je de oorlog toch echt niet mee winnen.quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:47 schreef sharr het volgende:
[..]
Dat is alle mensen over één kam scheren.
Ik heb stiekem even wat harde kern voor mezelf opgezetquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ken het niet, en daarom wil ik het wel luisteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Miyawi, een heule coole japanner.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ken het niet, en daarom wil ik het wel luisteren
quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:49 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Wij hebben Amsterdam, Rotterdam, Den Haag en Utrecht in het Westen. In het Oosten heb je Groningen, Arnhem, Nijmegen en Enschede... daar ga je de oorlog toch echt niet mee winnen.
Wij hebben allochtonen die toch alles slopenquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:49 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Wij hebben Amsterdam, Rotterdam, Den Haag en Utrecht in het Westen. In het Oosten heb je Groningen, Arnhem, Nijmegen en Enschede... daar ga je de oorlog toch echt niet mee winnen.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:49 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Miyawi, een heule coole japanner.
ja allangquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:49 schreef sharr het volgende:
[..]
Over scheren gesproken. Al afscheid genomen van je baard?
zijn uitspraak ook; "Are you ready to lock?"quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik vond em tof..
maar goed ik ben een uitzondering op de regel denk ik, ik vind een hoop tof
Ben je nog steeds neit helemaal lekker?quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:53 schreef sharr het volgende:
Ik ga heel even slapen, ben duizelig. Tot zo, over maximaal 20 minuten, hoop ik
quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:53 schreef sharr het volgende:
Ik ga heel even slapen, ben duizelig. Tot zo, over maximaal 20 minuten, hoop ik
Nee helaas nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:54 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ben je nog steeds neit helemaal lekker?
Maar Oosterlingen zijn primitief en willen ons kapotmaken. Discussie klaar.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:53 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Het oosten heeft eht westen nodig, het westen heeft het oosten nodig..
Beetje hetzelfde verhaal als met China en Amerika//
Que?quote:
een mens die nog in staat is dit te denken, is zelf ook niet heel ver in de evolutie//quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:55 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Maar Oosterlingen zijn primitief en willen ons kapotmaken. Discussie klaar.
Dansen?quote:
Massage?quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee ik heb last van mijn rug
Gast, ik wacht nog steeds op de thaise hoer die je me zou sturen mangquote:
Hij heeft wel een punt daarquote:
En wat vind goudvis daarvan?quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:05 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Gast, ik wacht nog steeds op de thaise hoer die je me zou sturen mang..
Ik heb een partij last van m'n schouders!
Die thaise komt enkel en alleen voor massages. De rest is voor goudvisquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En wat vind goudvis daarvan?!
Enkeltje Pattaya vriend. Ga met mijn vader mee. Kan je ook kinderen misbruiken en zulks...quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:05 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Gast, ik wacht nog steeds op de thaise hoer die je me zou sturen mang..
Ik heb een partij last van m'n schouders!
Pattaya?!!quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:07 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Enkeltje Pattaya vriend. Ga met mijn vader mee. Kan je ook kinderen misbruiken en zulks...
* Ragboer masseert Lovelylady...quote:
En wat moet Sir Lovely hier dan wel niet van vinden Naatquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:07 schreef Ragboer het volgende:
[..]
* Ragboer masseert Lovelylady...
liefquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:07 schreef Ragboer het volgende:
[..]
* Ragboer masseert Lovelylady...
waarom vraag je dat aan mij?quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:08 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
En wat moet Sir Lovely hier dan wel niet van vinden Naat?!
Daar voelt hij niks vanquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:08 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
En wat moet Sir Lovely hier dan wel niet van vinden Naat?!
Voor Piel, Thaise hoeren...:quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:07 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Pattaya?!!
De roots van mijn lidl ijsthee!
Neem een pallet voor me mee ja?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:09 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Voor Piel, Thaise hoeren...:It's a trap!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Voor Piel, Thaise hoeren...:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zachtjes en beheerstquote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:11 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Zachtjes en beheerst
Druppel ik olie op je rug
Niet al te langzaam
Maar zeker niet te vlug
Met mijn vingers knedend
Masseer ik de olie in
En dit is voor vanavond
Een heel goed begin
Mijn vingers zoeken
Ondeugend een andere plek
Ik dwaal langzaam naar boven
Tot in je heerlijke nek
De aromas van de olie
Snuif ik genoeglijk op
Ik kan zo intens genieten
Van jouw ontspannende kop
quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:11 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Zachtjes en beheerst
Druppel ik olie op je rug
Niet al te langzaam
Maar zeker niet te vlug
Met mijn vingers knedend
Masseer ik de olie in
En dit is voor vanavond
Een heel goed begin
Mijn vingers zoeken
Ondeugend een andere plek
Ik dwaal langzaam naar boven
Tot in je heerlijke nek
De aromas van de olie
Snuif ik genoeglijk op
Ik kan zo intens genieten
Van jouw ontspannende kop
[..]
Voor Piel, Thaise hoeren...:Als het achteraf een ladyboy blijkt te zijn maak ik je kapot hè?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat begrijp je!Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Tja, dat kan ik niet met zekerheid zeggen...quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:13 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Als het achteraf een ladyboy blijkt te zijn maak ik je kapot hè?
Dat begrijp je!
Me boy Ragboer is een hele emotionele en gevoelige jongen.quote:
Check 't ff voor me vantevoren!quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:13 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Tja, dat kan ik niet met zekerheid zeggen...
Dan ben ik er al niet meer, Draakje neemt het zo over.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:13 schreef naatje_1 het volgende:
cijferusert, kan je er even wat hards ingooien over ca 7m
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 45% gewijzigd door #ANONIEM op 17-02-2011 17:19:04 ]
Nu gelooft ze me niet... Ik dacht altijd dat meiden op gevoelige jongens vielen...quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:14 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Me boy Ragboer is een hele emotionele en gevoelige jongen.
Hij kropt al zijn emoties op en op dit soort momenten barsten die emoties
eruit in de vorm van een rijm. Dit is zo uit de losse pols geschreven. Hij doet
niet aan internet!
Is ook zo, kijk naar Goudvis. Je wil niet weten hoeveel rijmpjes ik voor haar heb moeten maken voordat ik d'r Blackberry pin kreegquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:15 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Nu gelooft ze me niet... Ik dacht altijd dat meiden op gevoelige jongens vielen...
Lastig zeg, vrouwen...quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:15 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Is ook zo, kijk naar Goudvis. Je wil niet weten hoeveel rijmpjes ik voor haar heb moeten maken voordat ik d'r Blackberry pin kreeg![]()
Inderdaad..quote:
Nogmaals pff.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:18 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Inderdaad..
Vrouwen! Je kan beter meisjes van onder de 14 douwen..
Ok, onder de 18quote:
Daarom Pattaya zeg ik...quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:18 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Inderdaad..
En zelfs dat lukt je niet.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:18 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Inderdaad..
Ik had een mooi gedicht gemaakt en dat is niet goed genoeg voor haar...quote:
Doei schatje...quote:
ze heeft niet eens een bbquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:15 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Is ook zo, kijk naar Goudvis. Je wil niet weten hoeveel rijmpjes ik voor haar heb moeten maken voordat ik d'r Blackberry pin kreeg![]()
Ik ook niet naatquote:
Omdat je moet vretenquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:21 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hij heeft me toch geschapen? Ik ben toch de übermensch? WAAROM HEB IK DAN HONGER
Moeilijk hé, voer in je bakkes stoppen...quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:21 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hij heeft me toch geschapen? Ik ben toch de übermensch? WAAROM HEB IK DAN HONGER
Dat niet, maar het wachten erop welquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:22 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Moeilijk hé, voer in je bakkes stoppen...
En daarna Lucky Strikequote:Op donderdag 17 februari 2011 17:22 schreef sharr het volgende:
[..]
Volgende wordt Marlboro met het nieuws
Op acdc zoeken, zonder /quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:24 schreef naatje_1 het volgende:
WAT IS DEZEN? GEEN AC/DC IN DE MACHINE
quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:24 schreef naatje_1 het volgende:
WAT IS DEZEN? GEEN AC/DC IN DE MACHINE
DANK! Ik zocht op ac/dc en op ac...quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:25 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Op acdc zoeken, zonder /
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Maar alsnog zijn het te weinig nummersquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
DANK! Ik zocht op ac/dc en op ac...
quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:26 schreef mc-Piel het volgende:
Gitaren!
Wat is dezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
true, IK WIL NOG STEEDS EEN VERLANGLIJSTJE OP DIE SITE HEBBEN, WANT UPLOADFUNCTIE KOMT PAS OVER 2 MILJOEN JAARquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:26 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Maar alsnog zijn het te weinig nummers
Zit die niet bij de software die draakje gaat kopen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
true, IK WIL NOG STEEDS EEN VERLANGLIJSTJE OP DIE SITE HEBBEN, WANT UPLOADFUNCTIE KOMT PAS OVER 2 MILJOEN JAAR
Ik houd van beidequote:Op donderdag 17 februari 2011 17:27 schreef mc-Piel het volgende:
Het valt me op dat we een soort rassenscheiding hebben hier in de ONZ Radio reeks.
- Gitaarliefhebbers
- Gitaar niet-liefhebbers
Maar weinig mensen die er tussenin zitten.
( alsin, die af en toe van een gitaartje houden)
27.000 te weinigquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:26 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Maar alsnog zijn het te weinig nummers
Het opvallende is ook dat mensen die gitaar waarderen, vaak ook platen met geen gitaren kunnen waarderen...quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:27 schreef mc-Piel het volgende:
Het valt me op dat we een soort rassenscheiding hebben hier in de ONZ Radio reeks.
- Gitaarliefhebbers
- Gitaar niet-liefhebbers
Maar weinig mensen die er tussenin zitten.
( alsin, die af en toe van een gitaartje houden)
Met '' te weinig'' bedoelen ze '' te weinig gitarenmeuk''quote:
Klopt! Apart is dat!quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het opvallende is ook dat mensen die gitaar waarderen, vaak ook platen met geen gitaren kunnen waarderen...
Software staat er al op sinds gisteren. Er staat voorlopig genoeg muziek in. Eerst perfectioneren.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:28 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Zit die niet bij de software die draakje gaat kopen?
dit dusquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:28 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Met '' te weinig'' bedoelen ze '' te weinig gitarenmeuk''
De hele Arrow 500 staat er in + alle top 40 gitaren.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:28 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Met '' te weinig'' bedoelen ze '' te weinig gitarenmeuk''
5 platenquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:29 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Van AC/DC, gekke koelkast
Harige piemel.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:29 schreef mc-Piel het volgende:
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH
THE SEX IS ON FIRE!
Dus op 27,000 nummers zo'n 1000 gitaarnummers.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
De hele Arrow 500 staat er in + alle top 40 gitaren.
Ik wil een grap maken, maar ik hou hem wel voor mequote:Op donderdag 17 februari 2011 17:30 schreef sharr het volgende:
Hier had ik met Guitarhero met zingen 98% op gehaald
quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:30 schreef sharr het volgende:
Ik versta hier met dank aan fok ook altijd harige piemel in
Vertel maar.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:30 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik wil een grap maken, maar ik hou hem wel voor me
quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:30 schreef sharr het volgende:
Ik versta hier met dank aan fok ook altijd harige piemel in
Ik denk zeker 8000 gitaarplatenquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:30 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dus op 27,000 nummers zo'n 1000 gitaarnummers.
Wauw wat goed verdeelt
zal eens oplettenquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:31 schreef sharr het volgende:
[..]
Harige piemel en dan twee zinnen later "I could just taste it"
in een pm/dm of in het topic?quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:33 schreef djkoelkast het volgende:
@nachtmensen: ik hoorde klachten over Trololo's automaat, kunnen jullie wat specifieker zijn?
Mag ook gewoon hier.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
in een pm/dm of in het topic?
okquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:34 schreef djkoelkast het volgende:
Server lijkt er uit geklapt te zijn, ik ga het onderzoeken
Dat heb je snel gedaanquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:34 schreef djkoelkast het volgende:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:34 schreef djkoelkast het volgende:
Gaarne het woord onderzoeken niet meer gebruiken..quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:34 schreef djkoelkast het volgende:
Het nadeel aan trololo's machine...quote:
Ik dacht dat hij ook presenteerde.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Het nadeel aan trololo's machine...
Je hebt zelf geen controle meer waardoor je eigenlijk net zo goed naar skyradio kan luisteren.
Er is geen dj, je kunt zelf niks aanvragen.. wat is de toegevoegde waarde?
In den beginne was hij leuk toen we draakje nog niet hadden.. Nu is zijn automaat na draakje gewoon best kut
niet als hij kranten aan het doen isquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij ook presenteerde.
Niet in die automaat, jammer genoegquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
nope.. om 6 uur wordt er random shit gedraaid.. ik heb hem in de ochtend nog nooit horen pratenquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Buma stemra heeft ons ontdekt en eraf geklaptquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:36 schreef djkoelkast het volgende:
Ik ga even shoutcast restarten zodra het kan, hele server lijkt het even moeilijk te hebben.
Teveel gitarenmuziek in de database wellicht?quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:36 schreef djkoelkast het volgende:
Ik ga even shoutcast restarten zodra het kan, hele server lijkt het even moeilijk te hebben.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:36 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Teveel gitarenmuziek in de database wellicht?Ik zal alles er uit halen, dat helpt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:36 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Teveel gitarenmuziek in de database wellicht?Ik zal je slechts tegen je scheentjes schoppenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zal alles er uit halen, dat helpt.
ah, ok, weird?quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:37 schreef djkoelkast het volgende:
Dit is geen Draakjeprobleem, het is de streamserver.
Blijf eens positief!quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:36 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Buma stemra heeft ons ontdekt en eraf geklapt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |