lapohunterquote:
ik hoop het welquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:20 schreef sharr het volgende:
8108erwin, draai jij alleen zulken muziek?
Nee, ook wat rustiger...quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:20 schreef sharr het volgende:
8108erwin, draai jij alleen zulken muziek?
bullshit. ik ken ook veel nummers van voor me geboortequote:Op donderdag 17 februari 2011 16:21 schreef sharr het volgende:
Als ik ouder was geweest, had ik deze nummers tenminste gekend
ik verveel mequote:Op donderdag 17 februari 2011 16:22 schreef Ragboer het volgende:
Knetter die fucking serieus op alles ingaat.
Ik sowieso ook wel, maar ik ken best veel nummers niet. En dat is ikquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:22 schreef dragems het volgende:
[..]
bullshit. ik ken ook veel nummers van voor me geboorte
ze is van nature ook een linkse hequote:Op donderdag 17 februari 2011 16:25 schreef Ragboer het volgende:
Huppelmuts zou snel hierheen komen en jullie verlaten daar in de provincie.
Zo weer wat vrolijks.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Romantische meuk?
* Huppelmuts zet weer uit
quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:25 schreef Ragboer het volgende:
Huppelmuts zou snel hierheen komen en jullie verlaten daar in de provincie.
Que?quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ze is van nature ook een linkse he
Welke zou je kiezen? Emmen, Papendrecht, Amsterdam?quote:
Geen van 3quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:33 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Welke zou je kiezen? Emmen, Papendrecht, Amsterdam?
Interessantquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat overleeft links of rechts?
Amsterdam, in a heartbeatquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:33 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Welke zou je kiezen? Emmen, Papendrecht, Amsterdam?
Hij vroeg het aan mijquote:
djkoelkast woont ook in West-Nederland. Wij sluiten Onzin Radio af voor Oost-Nederland.quote:
Ik ben ook weer weg.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij vroeg het aan mij
Ik ben weer weg, luister niet ook. Ben gewoon even FOK! moe
Noord-Westquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:35 schreef Ragboer het volgende:
[..]
djkoelkast woont ook in West-Nederland. Wij sluiten Onzin Radio af voor Oost-Nederland.
Zie je, verlaat Emmen nu! Je wordt anders een Duitse, of je dat wilt???quote:
Dat is geen mening, trut, dat is waar ik woon.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik sluit mij aan bij jouw mening
quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is geen mening, trut, dat is waar ik woon.
Is het qua uitspraak: paaaaaprika of pap-prika (dus paaaaprika als in aap, of paprika als in appel)quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
is wel een leuke discussie
quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is geen mening, trut, dat is waar ik woon.
paaaaaaaaaaaprikaquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Is het qua uitspraak: paaaaaprika of pap-prika (dus paaaaprika als in aap, of paprika als in appel)
aaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Is het qua uitspraak: paaaaaprika of pap-prika (dus paaaaprika als in aap, of paprika als in appel)
voor mij ook heel makkelijkquote:
Dragems wilt in het Westen wonenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:39 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Dragems wilt in het Westen wonenals ik tussen die 3 moet kiezen welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm back!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
stuntvliegtuigen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
kolere. schrok me de pleuris.. ze zijn hier weer aan het oefenen in de lucht
straaljagers en zulks.. is een oefengebied hier.. alleen vliegen ze dus standaard te laag.. ook al wordt er veul over geklaagd.. ach ja.. vind t wel wat hebben. zomers kun je zwaaien naar de pilootquote:
Hij bedoelt dat 'ie niet kan slapen, maar eigenlijk spreekt 'ie zichzelf tegen (idd 'kan niet geen slaap krijgen, dubbele ontkenning).quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:40 schreef sharr het volgende:
I can't get no sleep.
Ik kan niet geen slaap krijgen.
Ik kan niet wakker blijven?
Of niet?
Zo'n dubbele ontkenning zie je wel meer in het Engels.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:43 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat 'ie niet kan slapen, maar eigenlijk spreekt 'ie zichzelf tegen (idd 'kan niet geen slaap krijgen, dubbele ontkenning).
Ik snap dat nooit, net zoals dat nummer "I can't get no satisfaction", wat er nou bedoeld wordt. Rare zinsopbouw.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:43 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat 'ie niet kan slapen, maar eigenlijk spreekt 'ie zichzelf tegen (idd 'kan niet geen slaap krijgen, dubbele ontkenning).
ground limit licht volgens mij ergens op 300 voetquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
straaljagers en zulks.. is een oefengebied hier.. alleen vliegen ze dus standaard te laag.. ook al wordt er veul over geklaagd.. ach ja.. vind t wel wat hebben. zomers kun je zwaaien naar de piloot
In een andere taal is een dubbele ontkenning een stijlfiguur, en hier zou je eigenlijk één ontkenning weg moeten laten om tot de juiste zin te komen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:44 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Zo'n dubbele ontkenning zie je wel meer in het Engels.
die lui zijn we wel nodig om rotterdam plat te gooienquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
straaljagers en zulks.. is een oefengebied hier.. alleen vliegen ze dus standaard te laag.. ook al wordt er veul over geklaagd.. ach ja.. vind t wel wat hebben. zomers kun je zwaaien naar de piloot
het is wel leuk.. alleen onverwachts altijd.. ik check nooit op de pagina wanneer ze weer gaan oefenenquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:44 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
ground limit licht volgens mij ergens op 300 voet
das zon 100 meter :
dat is wel laag idd
Oude PV'V'er! Hoe staat het ermee?quote:
Ckersquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:45 schreef dragems het volgende:
[..]
die lui zijn we wel nodig om rotterdam plat te gooien
Goed man!quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:45 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Oude PV'V'er! Hoe staat het ermee?
Onderontwikkeld...quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:45 schreef dragems het volgende:
[..]
Dat is in de oorlog al gebeurd, zo fake om het nog een keer te doen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:45 schreef dragems het volgende:
[..]
maar toch de straaljagers hebbenquote:
mensen houden nu eenmaal van herhalingquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:46 schreef sharr het volgende:
[..]
Dat is in de oorlog al gebeurd, zo fake om het nog een keer te doen.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:46 schreef dragems het volgende:
[..]
maar toch de straaljagers hebben
Wij hoeven niks plat te gooien.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:47 schreef dragems het volgende:
[..]
mensen houden nu eenmaal van herhaling
Amsterdamquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:46 schreef Ragboer het volgende:
Oceanview woont ook in Westen dus bekkie dicht stelletje boeren. Nu gaan we zeker winnen.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:46 schreef mc-Piel het volgende:
Haha alle respect voor de DJ, maar het huidige nummer heeft voor een soort spastische reactie in mijn rechterhand gezorgd waardoor mijn wijsvinger bovenop de MUTE knop is belandt.
Dat is alle mensen over één kam scheren.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:47 schreef dragems het volgende:
[..]
mensen houden nu eenmaal van herhaling
quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:46 schreef mc-Piel het volgende:
Haha alle respect voor de DJ, maar het huidige nummer heeft voor een soort spastische reactie in mijn rechterhand gezorgd waardoor mijn wijsvinger bovenop de MUTE knop is belandt.
nee idd. in wiskunde =quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:46 schreef Zokunen het volgende:
"While a double negative often amounts to a positive, never does a double positive amount to a negative".
Wij hebben Amsterdam, Rotterdam, Den Haag en Utrecht in het Westen. In het Oosten heb je Groningen, Arnhem, Nijmegen en Enschede... daar ga je de oorlog toch echt niet mee winnen.quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:47 schreef sharr het volgende:
[..]
Dat is alle mensen over één kam scheren.
Ik heb stiekem even wat harde kern voor mezelf opgezetquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ken het niet, en daarom wil ik het wel luisteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Miyawi, een heule coole japanner.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ken het niet, en daarom wil ik het wel luisteren
quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:49 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Wij hebben Amsterdam, Rotterdam, Den Haag en Utrecht in het Westen. In het Oosten heb je Groningen, Arnhem, Nijmegen en Enschede... daar ga je de oorlog toch echt niet mee winnen.
Wij hebben allochtonen die toch alles slopenquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:49 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Wij hebben Amsterdam, Rotterdam, Den Haag en Utrecht in het Westen. In het Oosten heb je Groningen, Arnhem, Nijmegen en Enschede... daar ga je de oorlog toch echt niet mee winnen.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:49 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Miyawi, een heule coole japanner.
ja allangquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:49 schreef sharr het volgende:
[..]
Over scheren gesproken. Al afscheid genomen van je baard?
zijn uitspraak ook; "Are you ready to lock?"quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik vond em tof..
maar goed ik ben een uitzondering op de regel denk ik, ik vind een hoop tof
Ben je nog steeds neit helemaal lekker?quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:53 schreef sharr het volgende:
Ik ga heel even slapen, ben duizelig. Tot zo, over maximaal 20 minuten, hoop ik
quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:53 schreef sharr het volgende:
Ik ga heel even slapen, ben duizelig. Tot zo, over maximaal 20 minuten, hoop ik
Nee helaas nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:54 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ben je nog steeds neit helemaal lekker?
Maar Oosterlingen zijn primitief en willen ons kapotmaken. Discussie klaar.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:53 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Het oosten heeft eht westen nodig, het westen heeft het oosten nodig..
Beetje hetzelfde verhaal als met China en Amerika//
Que?quote:
een mens die nog in staat is dit te denken, is zelf ook niet heel ver in de evolutie//quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:55 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Maar Oosterlingen zijn primitief en willen ons kapotmaken. Discussie klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |