Hoop het niet. Van mij mag Laura vandaag al vertrekken, verschrikkelijk irritant mens.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:00 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
denk dat zij de eerste is die vertrekt.
Ook goed. dan mag zij als 2e.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:05 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
Hoop het niet. Van mij mag Laura vandaag al vertrekken, verschrikkelijk irritant mens.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:09 schreef DownToEarth het volgende:
Als ik die nep-smile zie, moet ik al overgeven.
Doet Aafke zelf ook, zij is een en al nepheid. Volgensmij wil je Aafke ook niet tegen je hebben, die reageerde laatst al zo gepikeerd. Oke het is een beetje schijnheilig, maar ik snap het wel.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:39 schreef DownToEarth het volgende:
Wat een achterbaks wijf. Tegen Aafke zegt ze in der gezicht: ik hoop niet dat jij eruit moet schatje en achter der rug om zegt ze dat ze Aafke niet mag. Wat een achterbakse trut zeg. Ze heeft geen ruggegraat, wel een piemel.
Twitter buddy? Wat houdt dat in? Kan me niet voorstellen dat iemand met zo'n karakter buddies heeft.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:04 schreef Maanvis het volgende:
zonde dat Laura geen twitter buddy heeft. Dat hadden mandy of dat andere nichtje toch wel kunnen doen denk ik?
Alle bewoners hebben iemand die een twitteraccount voor ze bijhoudt. Twitter is wat je ziet als je bij mij over de "t" heen gaat hangenquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:09 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
Twitter buddy? Wat houdt dat in? Kan me niet voorstellen dat iemand met zo'n karakter buddies heeft.
Ik snap wat je bedoelt, maar ik snap ook dat Laura geen buddies heeft.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Alle bewoners hebben iemand die een twitteraccount voor ze bijhoudt. Twitter is wat je ziet als je bij mij over de "t" heen gaat hangen.
Alleen wanneer ze aids heeftquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:11 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt, maar ik snap ook dat Laura geen buddies heeft.
Je bent er wel door geobsedeerd he?quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:39 schreef DownToEarth het volgende:
Wat een achterbaks wijf. Tegen Aafke zegt ze in der gezicht: ik hoop niet dat jij eruit moet schatje en achter der rug om zegt ze dat ze Aafke niet mag. Wat een achterbakse trut zeg. Ze heeft geen ruggegraat, wel een piemel.
Ik kan der bloed wel drinken hahahaquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:19 schreef Olga het volgende:
[..]
Je bent er wel door geobsedeerd he?
Mja hetzelfde riedeltje telkens zeggen begint een beetje vermoeiend te worden.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:20 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
Ik kan der bloed wel drinken hahaha
Ik moet gewoon m'n frustratie kwijt over dat karakterloze mormel.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:22 schreef Olga het volgende:
[..]
Mja hetzelfde riedeltje telkens zeggen begint een beetje vermoeiend te worden.
Of ben je zelf een vrouw die liever een piemel wil hebben dat je er zo over praat?
En behalve dat het een man is of zoals in je laatste post een vrouw die bijna man wordt weet je niets te zeggen?quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:23 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
Ik moet gewoon m'n frustratie kwijt over dat karakterloze mormel.
Wat wil je weten? Of ik een vrouw ben die liever man wil zijn?quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:24 schreef Olga het volgende:
[..]
En behalve dat het een man is of zoals in je laatste post een vrouw die bijna man wordt weet je niets te zeggen?
Nee ik bedoel telkens hetzelfde riedeltje van jou dat ze een piemel heeft. Je kan je beter druk maken om dingen die er wel toe doen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:26 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
Wat wil je weten? Of ik een vrouw ben die liever man wil zijn?
Dat kan toch een geheim van haar zijn? Die proberen we te raden.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:30 schreef Olga het volgende:
[..]
Nee ik bedoel telkens hetzelfde riedeltje van jou dat ze een piemel heeft. Je kan je beter druk maken om dingen die er wel toe doen.
Oh en daarnaast beter iemand dan Laura dan iemand in het huis die liegt over haar familie op tv.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |