Niet mee eens. Joanna is op heel slinkse wijze met het spel bezig en dat mag ik wel.*O*quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:44 schreef Olga het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat dat niet kan. Overigens hadden er wel wat meer andere types in dat huis gemogen vind ik. Joanna, monique en aafke kun je zo voor elkaar inwisselen
Volgens mij las ik dat ze een straf heeft gekregen omdat ze de missie niet goed heeft uitgevoerd, dus hoeft ze zich er ook niet meer aan te houden, lijkt me. En kan ze zich dus op Alex richten.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:48 schreef Olga het volgende:
Ze hebben toch nog hun geheim, laura en guido?
Want?quote:
Nee dat was alleen die missie. (dat ze bij hem in bed wakker moest worden en dat hij een ontbijtje voor haar moest maken) Het geheim hebben ze nog tot vrijdagquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:51 schreef Arcee het volgende:
[..]
Volgens mij las ik dat ze een straf heeft gekregen omdat ze de missie niet goed heeft uitgevoerd, dus hoeft ze zich er ook niet meer aan te houden, lijkt me. En kan ze zich dus op Alex richten.
Een flop denk ik zoquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:52 schreef iwannabehigh het volgende:
Nou ja mensen, het zal allemaal welIk volg het verder niet echt, heb alleen de 1e liveshow gekeken en verder blijf ik een beetje op de hoogte via Fok, maar, wordt/is dit nou een flop of is het een succes?
Dat ging alleen om een extra missie die ze had gekregen. Namelijk om vannacht bij Guido in bed te kruipen en 's ochtends samen wakker te worden + ontbijtje op bed.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:51 schreef Arcee het volgende:
[..]
Volgens mij las ik dat ze een straf heeft gekregen omdat ze de missie niet goed heeft uitgevoerd, dus hoeft ze zich er ook niet meer aan te houden, lijkt me. En kan ze zich dus op Alex richten.
Duidelijk.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:52 schreef Olga het volgende:
Nee dat was alleen die missie. (dat ze bij hem in bed wakker moest worden en dat hij een ontbijtje voor haar moest maken) Het geheim hebben ze nog tot vrijdag
De deelnemers: Maik Bos (25) dat is het topic van maikquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:00 schreef Stability het volgende:
hoi allemaal![]()
ik moet het echt even vragen hoor, maar ben ik de enige die zich mateloos irriteert
aan dat gekke veel te korte broekje van maik? dit is toch geen gezicht als je zulke lange
benen hebt?
Omdat toen Laura hem vertelde dat ze niks voor hem voelde en Guido leuk vond ging hij haar in eerste instantie negeren (wat ik begrijp), en daarna valt hij Guido aan omdat Laura hem leuk vind.quote:Want?
En toch moet het iets worden tussen Laura en Alex.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:05 schreef xjbx het volgende:
[..]
Omdat toen Laura hem vertelde dat ze niks voor hem voelde en Guido leuk vond ging hij haar in eerste instantie negeren (wat ik begrijp), en daarna valt hij Guido aan omdat Laura hem leuk vind.
Doe dat ff in het kijkcijferstopic ofzo, dat hoeft niet in het topic over Laura toch?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:07 schreef iwannabehigh het volgende:
Zeg, dat secret story was wel heel erg bekend in andere landen lees ik nu ?!?!
Daar ben ik het wel mee eens, maar verder denk ik niet dat hij goed voor haar is.quote:Gewoon omdat dat soort beelden leuk zijn (denk Sabine en Bart)
nou én zeg. het zijn maar RLS-deelnemers.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:16 schreef xjbx het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens, maar verder denk ik niet dat hij goed voor haar is.
Nu de vraag hier toch al is gesteld had je best antwoord kunnen geven in dat berichtjequote:Op woensdag 23 februari 2011 15:08 schreef Greys het volgende:
[..]
En toch moet het iets worden tussen Laura en Alex.
Gewoon omdat dat soort beelden leuk zijn (denk Sabine en Bart)
[..]
Doe dat ff in het kijkcijferstopic ofzo, dat hoeft niet in het topic over Laura toch?
Ze kan zich beter op Aafke richten, die houdt ook van mandarijntjes zoals Joanna dat zou zeggen hahahahaha.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:46 schreef Arcee het volgende:
Dus Laura kan zich nu volledig op Alex richten?
Wat?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:30 schreef DownToEarth het volgende:
Ze kan zich beter op Aafke richten, die houdt ook van mandarijntjes zoals Joanna dat zou zeggen hahahahaha.
Dat zou wel mooi beeld materiaal opleverenquote:Ze kan zich beter op Aafke richten, die houdt ook van mandarijntjes zoals Joanna dat zou zeggen hahahahaha.
Ik las dat Aafke graag het bed deelt met vrouwen. Die Laura is er ook niet vies van lijkt me.quote:
Alleen denk ik niet dat het gaat gebeuren omdat ze al aan heeft gegeven dat ze dat niet zal doen vanwege de werk met kinderen.quote:Ik las dat Aafke graag het bed deelt met vrouwen. Die Laura is er ook niet vies van lijkt me.
Lijkt mij ook niet. Misschien een zoentje. Ik vind de bewoners erg braaf. Behalve Cynthia, die trekt der plan.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:48 schreef xjbx het volgende:
[..]
Alleen denk ik niet dat het gaat gebeuren omdat ze al aan heeft gegeven dat ze dat niet zal doen vanwege de werk met kinderen.
Maar je weet niet wat de hormonen gaan doen met haar.
denk dat zij de eerste is die vertrekt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:51 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niet. Misschien een zoentje. Ik vind de bewoners erg braaf. Behalve Cynthia, die trekt der plan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |