Als je het programma volgt weet je dat dat dat haar individuele geheim niet isquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:32 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
Dat kan toch een geheim van haar zijn? Die proberen we te raden.
Nee, liegen over familie heeft met het spel te maken. Maar achterbaks gedrag niet.
Ze mag wel wat van mij lenenquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:32 schreef Maanvis het volgende:
misschien gaat ze wel tieten kopen, net als sofia, joanne en monique
Wat is haar geheim?quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:34 schreef Olga het volgende:
[..]
Als je het programma volgt weet je dat dat dat haar individuele geheim niet is
liegen over familie met het spel te maken? Ze had ook iets anders kunnen verzinnen
da's niet moeilijk te radenquote:
Smaken verschillen nu eenmaalquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:42 schreef DownToEarth het volgende:
Ik hoop gewoon dat ze vanavond verdwijnt. Zijn we er helemaal van af.
Feit blijft er moet iemand uit vanavond!quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:46 schreef Olga het volgende:
[..]
Smaken verschillen nu eenmaalDe een wil die eruit, de ander die en weer de ander die
Het is gewoon afwachten
Ja klopt. Maar die figuren die met alle winden meewaaien moet ik gewoon niet. De ene keer is ze aardig tegen Cynthia en de andere keer snauwt ze der weer af enz enz enz. Bah bah. Wat een karakter.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:46 schreef Olga het volgende:
[..]
Smaken verschillen nu eenmaalDe een wil die eruit, de ander die en weer de ander die
Het is gewoon afwachten
Als je je niet zo op laura focust zie je dat zij lang niet de enige is die dat doet. En dat zeg ik niet omdat ik laura er in wil houden maar omdat zo is. Kijk naar die ruzies met cynthia. Daar waren ook genoeg meiden die achterbaks dedenquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:48 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar die figuren die met alle winden meewaaien moet ik gewoon niet. De ene keer is ze aardig tegen Cynthia en de andere keer snauwt ze der weer af enz enz enz. Bah bah. Wat een karakter.
Is ze je ex, of zo? Wat een gezeik.:')quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:42 schreef DownToEarth het volgende:
Ik hoop gewoon dat ze vanavond verdwijnt. Zijn we er helemaal van af.
Nee, gewoon een hekel aan laffe figuren.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:51 schreef Arcee het volgende:
[..]
Is ze je ex, of zo? Wat een gezeik.:')
Is dat echt zo?quote:
Niks. Het zou dan ook moeten slaan op de nep-relatie met Guido...quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Is dat echt zo?Want wat heeft dat met het gouden horloge te maken?
Dat is het geheim van haar en guido samen. Hun persoonlijke geheimen moesten ze laten vallen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die is nep net zo als de relatie met Guidoquote:Is dat echt zo?Want wat heeft dat met het gouden horloge te maken?
Dat nephorloge sloeg op der nepkarakter of op die neprelatie met Guido. Ik weet het niet.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ah op die fiets.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:07 schreef Olga het volgende:
[..]
Dat is het geheim van haar en guido samen. Hun persoonlijke geheimen moesten ze laten vallen.
Dat gouden horloge was een nephorloge
Gast flikker toch op als je op elke vraag die iemand stelt over die Laura gaat lopen kankeren. Open een topic in klb.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:08 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
Dat nephorloge sloeg op der nepkarakter of op die neprelatie met Guido. Ik weet het niet.
Nee, gaat over haar. Daar is dit forum voor. Anders zat ik wel in het forum Sofia.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Gast flikker toch op als je op elke vraag die iemand stelt over die Laura gaat lopen kankeren. Open een topic in klb.
Ja klopt. Die aanwijzingen zijn te vaag. Die geheimen raad je zo toch niet.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:11 schreef Olga het volgende:
Overigens stond er op die achterkant van dat horloge de cijfers 1,2,3 (net als zeg maar een podium na een wedstrijd) Dat slaat dan weer op het geheim van philip (die wat gehad heeft met een olympisch kampioene)
klopt. alleen die aanwijzing die philip gisteren kreeg over alex was duidelijk (al had dat natuurlijk ook te maken met het feit dat hij al dichtbij zat) maar goed dat is in dit topic offtopicquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:13 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
Ja klopt. Die aanwijzingen zijn te vaag. Die geheimen raad je zo toch niet.
Goeiequote:Op donderdag 24 februari 2011 16:08 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
Dat nephorloge sloeg op der nepkarakter of op die neprelatie met Guido. Ik weet het niet.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:51 schreef Arcee het volgende:
[..]
Is ze je ex, of zo? Wat een gezeik.:')
Hahahaha arme jijquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:27 schreef DownToEarth het volgende:
Shit, ze zit er nog in! Nog minimaal 2 weken ergernis dus!
waar is dat nou weer voor nodig.. ze heeft toch geen sex in dat huis en haar flamoes zie je ook niet.quote:
hier ziet ze er ana uitquote:
Das niet echt vrouwelijk he.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:29 schreef Quinn_Dexter het volgende:
[..]
Wat zit dat broekje mega onflatteus
Nou dat de bossen niet aan de zijkanten van je bikinibroekje uitpuilen ofzoquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
waar is dat nou weer voor nodig.. ze heeft toch geen sex in dat huis en haar flamoes zie je ook niet.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dyslectisch lees eens door ) Er zijn verschillende vormen )quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:59 schreef taxisjoof het volgende:
[..]
en haar werk op het kinderdag verblijf dan leest ze die kinderen nooit voor ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |