Laura Vellekoopquote:Deze bijna-miss holland krijgt vaak haar zin, en laat bij veel mannen het hoofd op hol slaan. Maar met die mannen is ze even helemaal klaar op het gebied van de liefde…
Laura werkt als nanny bij een gezin in het Gooi. Eigenlijk houdt ze meer van mensen dan van dieren.
http://nl-nl.facebook.com/laura.vellekoopquote:Ik ben Laura en 25 jaar (niet-rokend), en op zoek naar een speelkameraadje(s). Ik ben momenteel assistent manager bij een leuke naschoolse opvang in bussum maar aangezien dat alleen in de middag is lijkt het mij gezellig bij een gezin te werken in de ochtend of ochtenden. Voor vragen, fotos of een gesprekje mail me: lauravellekoop@gmail.com. In ben in het bezit van een auto. In 2002 ben ik begonnen in de kinderopvang en in 2005 heb ik mijn diploma SPW niveau 4 gehaald (om te mogen werken op een kinderdagverblijf). Ik heb al 2 andere gezinnen waar ik met heel veel plezier oppas. Alleen te weinig aan het werk kan dus ik zoek er nog 1 gezin bijHet liefst rondom het gooi (Noord-Holland).
Geslacht: vrouw
Roker: nee
Leeftijd: 25
Zelfde idee hahahaquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:12 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
Gemaakt door pizzalucht
Ze kregen max. 2 weken de tijd om de rest van de bewoners te laten geloven dat ze wat kregen. Dus als die missie faalt, hebben ze geen geheim meer om geraden te worden, de overige 9 weken. Dus dan zal er wel iets anders bedacht worden (andere geheimen) want anders lijkt het me wat te makkelijk voor zequote:Op donderdag 17 februari 2011 15:35 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zo'n ramp is het toch ook niet als ze die geheime missie niet halen? Ze kunnen zich beter op de geheimen concentreren en als ze geen poging doen een stel te worden, dan raden anderen hun geheim ook nooit.
Ik neem aan dat ze ook het programma in zijn gekomen met een echt geheimquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze kregen max. 2 weken de tijd om de rest van de bewoners te laten geloven dat ze wat kregen. Dus als die missie faalt, hebben ze geen geheim meer om geraden te worden, de overige 9 weken. Dus dan zal er wel iets anders bedacht worden (andere geheimen) want anders lijkt het me wat te makkelijk voor ze
Ik vind het wel leuk, Laura met Alex, trouwens
Ze moeten de mensen in 2 weken zien te overtuigen, anders krijgen ze geen geldquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:13 schreef pointer2 het volgende:
Volgens mij is het geen missie maar een gedeeld geheim. Dat overigens geen kandidaat gaat raden want Guido en Laura hebben geen relatie in het huis. Dan kan je ook niet raden dat het een nep relatie is.
Een ander geheim voor Guido en Laura zou wel welkom zijn. Het is voor die twee zo wel erg makkelijk om hun "geheim" te bewaren.
Mag ik mijn neus tussen jouw borsten snuiten?quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:12 schreef Datweetjeniethé het volgende:
http://secretstorylaura.hyves.nl/
Foei maanvisquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Mag ik mijn neus tussen jouw borsten snuiten?
Sharon is hier helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:02 schreef Boobman het volgende:
ik eis een boerkaverbod in het huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |