Nee, wel WASPquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is er ook een Schubbekutteveentopic?
wel nee..quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:37 schreef Toekito het volgende:
[..]
HEEEEEEEEEEEEJ HO! er zijn uitzonderingen!
Dag lieverdquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:37 schreef Toekito het volgende:
Nu ga ik pauze houden![]()
tot het volgende deel!
Als je dat opent wel.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is er ook een Schubbekutteveentopic?
Tja, ik begrijp je punt wel, maar ik heb toch wel iets meer vertrouwen in de medemensquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Ja, op alle leeftijdenIk ben echt zo vaak bedonderd... Het kleine beetje vertrouwen wat er nog is moet echt niet nog meer geschaad worden
Maar eigenlijk zijn alle mensen zo hoor, niet alleen mannen
Kloptquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:37 schreef Toekito het volgende:
[..]
HEEEEEEEEEEEEJ HO! er zijn uitzonderingen!
Een echte man leest geen instructieboekje, die gaat gewoon aan de gang en halverwege blijkt dat hij er niets van snapt!quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee nee nee, gij man-mens
Les 2: mannen en vrouwen zijn dusdanig verschillend, lees het instructieboekje
Whut?quote:
Dat verdwijnt vanzelf met de jaren.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:38 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Tja, ik begrijp je punt wel, maar ik heb toch wel iets meer vertrouwen in de medemens
Naja, je weet het niet hè?quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wie zegt dat jij zo'n uitzondering bent?
Nee grapjeBen je
![]()
quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:39 schreef OA het volgende:
[..]
Een echte man leest geen instructieboekje, die gaat gewoon aan de gang en halverwege blijkt dat hij er niets van snapt!
Wasp.quote:
DAT is Zo waar en ZEKER als het over vrouwen gaat!quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:39 schreef OA het volgende:
[..]
Een echte man leest geen instructieboekje, die gaat gewoon aan de gang en halverwege blijkt dat hij er niets van snapt!
Ik heb vertrouwen in bepaalde mensen, maar niet meer in zoveel mensen als eerderquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:38 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Tja, ik begrijp je punt wel, maar ik heb toch wel iets meer vertrouwen in de medemens
Maar die is niet te schrijvenquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:39 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
DAT is Zo waar en ZEKER als het over vrouwen gaat!![]()
En dan vliegt hij genadeloos buiten jaquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:39 schreef OA het volgende:
[..]
Wat is dat?quote:
Ik ben ook zoquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:39 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb dat boekje er nog nooit bij gekregenquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:39 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
DAT is Zo waar en ZEKER als het over vrouwen gaat!![]()
quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:40 schreef Barretje80 het volgende:
vandaag eens vroeg naar huis!
tot morgen!
Ik kan dat met vrij grote zekerheid ontkennenquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben ook zoBen ik dan een man
![]()
Het verschil is juist leukquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:40 schreef RockNijntje het volgende:
les 3: hou het verschil tussen mannen en vrouwen aub wat kleiner
Dus niet te vertrouwenquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben ook zoBen ik dan een man
![]()
Bis Later Barretjequote:Op donderdag 17 februari 2011 16:40 schreef Barretje80 het volgende:
vandaag eens vroeg naar huis!
tot morgen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |