niet voor het een of ander maar vergeet niet dat het een foto is van jaaaaren geleden....quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:18 schreef tong80 het volgende:
Die bedoelde ik idd. Je ziet de spinnenwebben zitten.
Jawel hoor.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:46 schreef VeerEli het volgende:
Maar dan nog, ik kan me niet voorstellen dat als ik me nooit zou scheren ik ZO'N megabos van hier tot ginder zou hebben.
Het loopt ook helemaal door tot haar reet!
... En begint zowat onder d'r navel xD En bedekt de binnenkant van d'r benenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:46 schreef VeerEli het volgende:
Maar dan nog, ik kan me niet voorstellen dat als ik me nooit zou scheren ik ZO'N megabos van hier tot ginder zou hebben.
Het loopt ook helemaal door tot haar reet!
Is het ook niet. Je weet toch zelf wel waar je haar weg scheert. Nou, ik scheer het niet onder me navel weg en ook niet bij me reetquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:28 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
... En begint zowat onder d'r navel xD En bedekt de binnenkant van d'r benen
Of dat is miss een beetje overdreven maar ze heeft iig el erg veel beharing en dat is écht niet zo bij iedereen die niet scheert, hoor! Althans, dat mag ik hopen dan
Sorry hoor, ik weet niet waar jou haren beginnen te groeien, maar ik weet toch echt wel waar míjn haar begint te groeien, en dat begint dus écht niet zo hoog als op die foto, en loopt ook zeker niet zo breed door naar de zijkanten en anus.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:47 schreef Harajuku. het volgende:
Dat haar begint een kilometer onder haar navel man, zit gewoon op haar venusheuvel. Op veel schaamlippen groeit ook haar, en dat zie je ook bij Madonna. Het lijkt misschien iets erger omdat het langer is en schaamhaar niet omhoog groeit.
Ik ben wel jaloers op jullie, geen haar op je venusheuvel, hoef je ook nooit te scheren.
Nee, haar haar is lang en dat wordt dan opzij gedrukt, en omhoog. Haar haar begint op dat linkerstukje, de rest lijkt hoger omdat het haar die kant opgedrukt wordt. En dat is gewoon normale venusheuvel.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik weet niet waar jou haren beginnen te groeien, maar ik weet toch echt wel waar míjn haar begint te groeien, en dat begint dus écht niet zo hoog als op die foto, en loopt ook zeker niet zo breed door naar de zijkanten en naar d'r anus.
Ze heeft zelfs nog een pluk zitten bovenaan de binnenkant van haar been, nou, daar scheer ik toch zeker nooit haar weg.
Kan toch, sommige zijn gewoon meer behaard dan anderen. Zij heeft gewoon veel beharing.
Ik ben het met VeerEli eens wat Madonna's beharing betreft.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:47 schreef Harajuku. het volgende:
Dat haar begint een kilometer onder haar navel man, zit gewoon op haar venusheuvel. Op veel schaamlippen groeit ook haar, en dat zie je ook bij Madonna. Het lijkt misschien iets erger omdat het langer is en schaamhaar niet omhoog groeit.
Ik ben wel jaloers op jullie, geen haar op je venusheuvel, hoef je ook nooit te scheren.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, haar haar is lang en dat wordt dan opzij gedrukt, en omhoog. Haar haar begint op dat linkerstukje, de rest lijkt hoger omdat het haar die kant opgedrukt wordt. En dat is gewoon normale venusheuvel..
Nu heb ik Madonna's vagina wel genoeg bekeken
Prima, mijn schaamhaar beslaat mijn halve lichaam, dat zal het wel zijn inderdaad.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dát is geen haar wat opzij gedrukt wordt, dat groeit daar gewoon
Maar goed, dan geloof je me niet. Schijnbaar herken jij je eigen haargroei in die foto, ik niet. Of je het nou geloven wil of niet
Hé komop, ik snap gewoon niet waarom je mij niet wil geloven. Waarom zou ik hier over liegen? Ik weet toch zeker wel waar mijn haar begint te groeien en waar niet?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Prima, mijn schaamhaar beslaat mijn halve lichaam, dat zal het wel zijn inderdaad.
Ik heb helemaal geen mening over jouw vagina, en ik heb daar dan ook niets over gezegd.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:00 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hé komop, ik snap gewoon niet waarom je mij niet wil geloven. Waarom zou ik hier over liegen? Ik weet toch zeker wel waar mijn haar begint te groeien en waar niet?
Dat kan bij mij toch gewoon anders zijn dan bij jou, kom nou zeg.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen mening over jouw vagina, en ik heb daar dan ook niets over gezegd.
Dan begrijp ik bovenstaande reactie hoogstwaarschijnlijk verkeerd.quote:Ik ben wel jaloers op jullie, geen haar op je venusheuvel, hoef je ook nooit te scheren.
Omdat jullie zo stom deden over dat haar schaamhaar onder haar navel begint probeer ik uit te leggen dat dat haar is wat daar niet groeit, maar die kant op valt. Als een normale vrouw haar schaamstreek een jaar niet bijwerkt heeft ook zij behaarde schaamlippen. Over dat been heb ik niets gezegd, maar zeggen dat Madonna haar schaamhaar onder haar navel begint is natuurlijk pure onzin, dat zit gewoon op haar venusheuvel, een heel normale plek om schaamhaar te hebben.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
[..]
Dan begrijp ik bovenstaande reactie hoogstwaarschijnlijk verkeerd.
Ik schrok gewoon van die enorme wildgroeiquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Omdat jullie zo stom deden over dat haar schaamhaar onder haar navel begint probeer ik uit te leggen dat dat haar is wat daar niet groeit, maar die kant op valt. Als een normale vrouw haar schaamstreek een jaar niet bijwerkt heeft ook zij behaarde schaamlippen. Over dat been heb ik niets gezegd, maar zeggen dat Madonna haar schaamhaar onder haar navel begint is natuurlijk pure onzin, dat zit gewoon op haar venusheuvel, een heel normale plek om schaamhaar te hebben.
Verder boeit jouw vagina me echt niet, en die van Madonna ook niet for that matter
Zullen we nu weer onflatteuze celebs posten?
Google Image hairy vagina, dan is het meeste wel bijgeknipt, maar je ziet dat bij hen allemaal het haar overal zit waar het bij Madonna ook zit.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik schrok gewoon van die enorme wildgroeiHeb wel vaker foto's gezien van vrouwen die hun schaamhaar niet scheren en die hadden toch echt niet zo'n megabos als haar en begon het ook echt niet zo hoog als hier op deze foto.
Onder haar navel was misschien wel een beetje overdreven, maar ik begrijp niet waarom het jou zo tegen de borst stoot![]()
En ik ben zeer blij dat mijn vagina jou niet interesseert.
Dat is óveral ter wereld normaal en altijd al geweest. Dat deze generatie er zo overtrokken op reageert is juist abnormaal.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:59 schreef sherezade het volgende:
Madonna is toch van italiaanse afkomst, dus is normaal dat die vrouwen meer haargroei hebben
misschien draagt madonna daar een toupetjequote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dát is geen haar wat opzij gedrukt wordt, dat groeit daar gewoon
Maar goed, dan geloof je me niet. Schijnbaar herken jij je eigen haargroei in die foto, ik niet. Of je het nou geloven wil of niet
Volens mij in de jaren 70/80 wisten de mensen niet beter??quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:00 schreef Evienne het volgende:
[..]
Dat is óveral ter wereld normaal en altijd al geweest. Dat deze generatie er zo overtrokken op reageert is juist abnormaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |