quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:21 schreef Bellatrix het volgende:
Ik snap het broekje dan ook echt niet. Heeft ze een stuk van de begrafenisjurk van haar dode oma gepakt en er maar lekker crea bea een bikini van gemaakt.
wtf!quote:
Je bouw kies je niet uit. Je gewicht en je vetrollen, die kies je zelf uit. Dat die dan ergens gaan zitten waar je ze niet wilt hebben, ja dat kan je niet regelenquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:00 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Fijn dat je me woorden in de mond legt. Enne, trouwens, ja dat heb je voor een deel wel degelijk voor het uitkiezen. Maar het zijn vaak de minder fortuinlijk gebouwde mensen die denken van niet.
geen idee wie het is, maar die 2de van links kan in zijn 1tje 4/5de van TT zijn, heeft de lach van Howard, het gezicht van Jason en de ogen van Mark, als het haar iets anders zit heeft hij het haar van Gary....alleen Robbie die hij moet voorstellen haal ik er niet uitquote:Op zondag 20 maart 2011 12:52 schreef SEMTEX het volgende:
o.a. Alan Carr en David Walliams als Take That, met Take That ernaast:
[ afbeelding ]
HOLY FUCK !quote:
Het grappige is dat de derde van links een vrouw isquote:Op zondag 20 maart 2011 15:58 schreef kvd het volgende:
[..]
geen idee wie het is, maar die 2de van links kan in zijn 1tje 4/5de van TT zijn, heeft de lach van Howard, het gezicht van Jason en de ogen van Mark, als het haar iets anders zit heeft hij het haar van Gary....alleen Robbie die hij moet voorstellen haal ik er niet uit
Lijkt aardig!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:12 schreef SEMTEX het volgende:
Dominic West gaat seriemoordenaar Fred West spelen in een nieuwe serie:
[ afbeelding ]
Hmmm.. de drogisterij heeft gebeld; ze willen hun haargroeimiddel terug.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:38 schreef bluejean het volgende:
Nou, het blijft een mooie vrouw hoor, daar niet van, maar ze heeft wel eens beter op de kiek gestaan, laten we maar zeggen. Haar visagist is een béétje uitgeschoten met de maquillage. Resultaat: het Lourdes-effect.
[ afbeelding ]
Denk dat ze zonder die "vetjes" er niet mooier op zou worden, dan zou ze helemaal geen vrouwelijke vormen hebben.quote:
MR Burnsquote:
Wat een reclame, hoe verzinnen ze hetquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:02 schreef hexje het volgende:
Ashley, left, and Mary-Kate Olsen, right posed for the April 2011 edition of Vogue in polka-dot pyjamas.
[ afbeelding ]
Spitting image!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |