Ik ken de goede man niet, maar weet je meer over die film? Wie speelt bijvoorbeeld Rosemary?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:12 schreef SEMTEX het volgende:
Dominic West gaat seriemoordenaar Fred West spelen in een nieuwe serie:
[ afbeelding ]
google is your best friendquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ken de goede man niet, maar weet je meer over die film? Wie speelt bijvoorbeeld Rosemary?
Wow, heeft zij een boobjob gehad ofzo? Ze had toch nooit zulke grote tieten?quote:
zo groot zijn ze niet als je goed kijkt, het is helemaal omhoog geduwd..ze zijn ook vrij platquote:Op woensdag 16 maart 2011 00:27 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wow, heeft zij een boobjob gehad ofzo? Ze had toch nooit zulke grote tieten?
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:31 schreef Felixa het volgende:
[..]
Moest meteen aan Sideshow Bob denken!
[ afbeelding ]
Ze heeft een soort korsetje aan.quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:27 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wow, heeft zij een boobjob gehad ofzo? Ze had toch nooit zulke grote tieten?
Jaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:31 schreef Felixa het volgende:
[..]
Moest meteen aan Sideshow Bob denken!
[ afbeelding ]
Want je bouw heb je voor het uitkiezenquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:52 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Nou, ik vind wel meer dan alleen het outfitje lelijk
Wat een figuur zeg
Nouja, die vetjes wel.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:56 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Want je bouw heb je voor het uitkiezen
Ik denk het stiekem John Travolta isquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:46 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Lijkt net een man met die bouw zo, zie die heupen, of t gebrek aan dan...
Fijn dat je me woorden in de mond legt. Enne, trouwens, ja dat heb je voor een deel wel degelijk voor het uitkiezen. Maar het zijn vaak de minder fortuinlijk gebouwde mensen die denken van niet.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:56 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Want je bouw heb je voor het uitkiezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |